- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen SSD-t vegyek?
- Gigabyte alaplap topik
- Asztrofotózás
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Nem gyárt több LCD tévépanelt a Sharp
ph A cég bezárja utolsó, Sakaiban található üzemét, amivel egy korszak ér véget.
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
"yamaha...elég ennyi hozzá "
Ez csak egy nem-Yamaha-alkalmazott dizájner rajza, a fejidom formája pedig inkább hasonlít MV Augusta F4-re, K6 GSX600R-re és Benelli Tornadora, mint bármely Yamahára.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
qpakcovboy
őstag
Érdekel valakit egy szép állapotban lévő Caberg V2R sisak? Itt van róla Info
Az ára 22 000 Ft. És elnézést azoktól akik ezt offnak tartják.üdv[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz qpakcovboy #4304 üzenetére
Ugyanilyenem van...autópályán füldugó ajánlott hozzá. Amúgy jó kupak.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Ferdzsoo
addikt
Nah, ma elmentem motorokat nézni.
Meg kellett állapítanom, igazat kell nektek adnom a cbf1000f-el kapcsolatban.
Ennyi pénzért qrvagagyi hogy ugyanazok az alkatrészek vannak rajta mint a '05-ös cbf600-asomon.
Minden full ugyanaz, lengővilla, ugyanaz a gagyi láncfeszesség állítás, egyedül a műszerfal ami más, de a kapcsolók, kütyük mindenugyanaz. nagyon kemény hogy majdnem 3 milláért összerakták ugyanazt a motort csak 400ccm-el nagyobban.
A 600-as hornet jobban össze van rakva komolyan mondom.Ellenben megnéztem a 990SMT-t is, nagyon tetszik. leszámítva a markolatvédőt, az szerintem nagyon nem illik a képbe mégha hasznos is.
Iszonyat hogy milyen keskeny elöl a V2 miatt, majdnem mint egy bicikli. Tetszettek a brembo fékek , katasztrófa milyen nyomáspontjuk és ellenállásuk van, nem nyúlik-málik, mellette húzogattam a cbr600-as fékét is, hát nagyon nem egy kategória.
Brutál az első futószár hossza meg vastagsága is, meg az ülés alatti auspuffok. Hát egyszóval nagyon bejött. Ami még nem tetszik benne az a műszerfal kicsinysége illetve hogy láncos.De komoly alternatíva a vfr1200 mellett/helyett számomra...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Boxer001
veterán
-
Ferdzsoo
addikt
LOL. Én már a cbf-en is kuporogok 150 felett, különben úgy jár a fejem mint egy parkinzonkórosé.
Akkor azthiszem nem nekem találták ki a fejidom nélküli masinákat.
Biztos én vagyok a gyenge...mod.: tudom, lehet nálam azzal lesz a baj...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
csongi
veterán
Csendben csatlakoznék a társasághoz. Egy An250 Burgmannal. 2003 tegnap vásároltam
Jelenleg technikai adatokat vadászok hozzá. Szelep hézag..stb. Ha valaki tudna ebben segíteni az jó lenne -
nagyúr
Volt már valamelyik nap róla szó.
Bitti befejeziÚj hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
.mf
veterán
válasz Integra #4317 üzenetére
Az, sajnos. És egy ekkora barom írását kiteszik és linkelik is indexre, ez még ijesztőbb.
Tudom, te nem erre gondoltál. Én viszont rohadtul nem értek egyet. Akkora logikai bukfencek vannak benne, hogy félelmetes.
Először is, nem a rendszám miatt nem fogják lopni, hanem egy nagy lánc miatt. Motorom se hagyom ott soha lánc nélkül, hiába rendszámos. Átírják a vázszámot, szétszedik alkatrésznek. 100k-s robeszra, simóra meg 30k átírás, jah...A másik, a fő mondandója, totálisan rossz oldalról fogja meg. Milyen logika az, hogyha vezethet smkp-t, akkor mehet egyből 125-ösre is, "nem kéne külön tanfolyammal hónapokig szarakodni", "nem is kell megtanítani"? Tudod mit, menjen egyből ezresre is, minek az oktatás, hisz kezelhetőbb, annak még jobb a féke és a futóműve, még könnyebben alkalmazkodik a közlekedés ritmusához.
Szerintem nem véletlenül vannak a különbözeti vizsgák az A egyes alsóbb kategóriáiról felfelé lépegetésnél, és ezt is annak lehet felfogni. Nem nyilvánvaló evidencia, hogy csak olyan fog váltós 125-ösre ülni, aki már előtte külön A-s jogsi nélkül már vezetett Simót. Többeket is hallottam, akik a B125 hatására gondolkoznak rajta, de még sosem ültek motoron. "...feltételezi, hogy a vizsgázó tud motorozni" -- persze, a szerző... "Ha nem alkalmas, megbukik." -- mintha nem vennék rengetegen a jogsit már eleve, így még csak egy tanfolyamot sem kell végigcsinálniuk. "... mégsem hallottunk ebből fakadó baleseti statisztikákról" -- itt borul el az agyam, köztudott, hogy a motorkerékpárok baleseti statisztikáját arányában toronymagasan vezetik a smkp-ok. Nem tudom eldönteni, hogy a szerző vagy csak hülye, vagy vak is, vagy saját téves álláspontját gátlástalanul, hazugságokkal támogató demagóg-e. S indexre kiteszik... félelmetes...Szerintem a másik oldaláról kéne megfogni, már a smkp képzést egy kicsit komolyabban venni. Lehetne pozitív ösztönzővel is, pl. ha egy párórás, alacsony díjszabású tanfolyamot elvégez, csökkentett kgfb díjra jogosul. Alapvető Kresz oktatást pedig kötelezővé kéne tenni az általános iskolában.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Integra
titán
-
Topiccsendőr
addikt
Sokat robogóztam, és én szeretném, ha lenne rendszám. Tőlem 2 robogót vittek el. Az egyik egy olyan lánccal volt lezárva, hogy nem gondoltam volna, hogy baj lesz. A másikban benne felejtettem az adásvételimet, a rendőr azzal hívott fel, hogy meséljek már, kinek adtam el a robogót. Az ellopás után már 1 hónappal 2 embernél járt már a robogó, odahamisított nevemmel. Szerintem rendszámmal ezt nem lehet megcsinálni. Kell a rendszám és bizony a suttyó nem bírja ilyen simán átverni az embereket. Ez tökéletesen megállja a helyét. A másik. Nagymotor lopási stat. A gyorsasági motorok nagyonnagy része a versenypályákra kerül. Nakedeket meg más motorokat alkatrésznek donornak lophatnak, de az nem olyan gyakori, mint a gyorsasági motor. A robogókat nagyon viszik. Rakj ki leláncolva 2 hétre egy robogót ugyanakkor ugyanoda. 100 hogy elviszik. Ez rendszámmal nem így lenne.
Visszatérve a 4T 125 re. 12 lóerő az nulla. Ha 7 lóerős 49 köbösre ráülhetsz alapból B vel akkor ugyanúgy elfikálsz ha szarul kanyarodsz, mert egyenesben nem fog a segge kitörni ugye, ahogy azt sok ember képzeli. Agree. Néha ki kéne egy ilyet próbálni, mennyire nem megy.
Jah ha már itt tartunk. Miért engedjük ki a sportmotorost is az utcára, aki még versenypályán sem volt a motorjával, 120-180 lóval? A sok mazsola miért mehet ki nagymotorral, ha még kanyarodni se tud? Ha ennyire a mások dolgait nézzük.
Az smkp nak a baleseti statisztikában azért nagy a szerepe, mert pont a rendszámtalanság miatt meg se tudják mondani mennyi van belőlük. Tippelnek 300-600 e között. Az itthoni nagymotor géppark számszerűsítve van és egy vicc. Alig van nagymotor. Nagy számok törvénye.
Abban egyetértek, hogy az oktatásra rá kéne feküdni nagyon.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #4321 üzenetére
Én nagymotor esetén kötelezővé tenném azt is, hogy legalább egy olyan színvonalú vezetési tréningen részt vegyen az ember kötelezően, mint ami a hungaroringen is van.
Ez hatványozottan igaz arra, akinek nem volt előtte se A1 se Akorl. jogsija, és azt se tudja felfogni mi az a 120-170 ló/200-250 kg-os motornál, csak épp van pénz, és látja hogy fasza dolog a száguldozás, vagy mert épp erre buknak a csajok, és ész nélkül vesz egy 1000-es gépet mert ha lúd akkor már legyen kövér, azt a szerencsésebbje, lehet perecel és megússza, ezután elgondolkodik, hogy mit is akar, a kevésbé szerencsésről meg olvashatunk majd nap mint nap, hogy felkenődött valahova, és ottmaradt.Félreértés ne essék, nem általánosítok, meg amúgy is, nem teszem a szende szüzet, én is elszoktam néha engedni a jobb csuklóm de ki nem? De ezt is lehet ésszel.
Új hardverek számlával, garanciával érd PM.
-
-
Integra
titán
nekem anno null km-es nagymotorjogsival az első utam a safety hungaryhoz vezetett, nem is volt kérdés, hogy megcsinálom, nem vagyok hülye. azóta végig csináltam szinte mindet az évek alatt. idén szerintem megint letolom a gokartpályás gyakorlót, nyáron meg megyek megint esni-kelni crossozni, az a legjobb
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
nem fogják birni logisztikával, sajnos nincsen annyi motoros oktató sem, aki valóban tud is és rendesen képzett oktató is. program meg még kevesebb. a hungaroringen is a honda anyagát oktatják kicsit megmarketingelve tulajdonképpen. ok, nem gondolom, hogy havi 1000 motoros jogsira kell felkészülni, de ha már csak 100, az is rengeteg, vagy azt mondják majd nekik, hogy komám, vársz a sorodra, nyár közepére van időpont legkorábban? van itt a háttérben is sajnos macera
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
mindenki úgy bassza el az életét, ahogy akarja.
ha én kávézóban akarok pózolni az 5 milliós motorommal, nehogy már tréningeljem kelljen, ez nem jó megoldás..
180 lóerős motort venni nem egyenlő azzal, hogy meghal vagy elesik valaki. csajokat szopatni és menőzni balesetmentesen is lehet, mindenkinek megvan hozzá a joga, ezt tudjuk.. nem kell mindenkit bólyakerülgetővé képezni csak azért, hogy elmondhassa magáról: elvégeztem a tréninget mégis tolószékes lettem...ha valóban hosszú távú és hatékony módszert szeretnénk, azt szerintem elsősorban nem tiltással meg 50-100e Ft-os tréningek kötelezővé tételével kell elérni... alapvetően a motors képzés szar, nem csak a színvonal miatt, hanem mert kevés az óra. ezt feljebb kéne emelni, a korrupciót kivájni, az oktatókat képezni.
aztán például a biztosítók is kidolgozhatnának egy olyan koncepciót, hogy aki elvégzi az egyik tréninget, kedvezményt kap a biztosításból. ehhez mondjuk nem ártana, ha a biztosításom alapára nem 1300.- Ft lenne negyedévente, hanem mondjuk 20ezer, a tréning után meg a fele, negyede.. máris ösztönözve lenne a nép anyagilag is, hogy elvégezze, aki meg a kávézóban pózol és fizet, tegye meg nyugodtan. az ilyen úgysem lenne képes elvégezni a tréninget, de nem is biztos, hogy balesetet okozna..
a hülyéket pedig úgysem lehet kiszűrni semmilyen rendszerből...
szerk: a biztosítóknak meg nem érdeke a balesetmegelőzés. sokkal összetettebb dolog ez annál, mint hogy ne engedjük nagymotorra ülni azt, aki nem végez el valami képzést.. korrupt a vizsgarendszer, szar az oktatás, a biztosítás fillérekbe kerül és nem lesz drágább egyik pillanatról a másikra.. senki nem fogja venni a fáradságot, hogy összefogó, kivitelezhető megoldást vezessen le, mert túl összetett a feladat, itthon pedig sok a retardált!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ALI_G
veterán
mikor megyünk már pályára?!?!?!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #4329 üzenetére
Csak nem M-mel kezdődik, és illeR-re végződik? (tavaly még ezt emlegetted, mint tervezett olasz üszök)
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ujskodas
tag
Helló!
Sok kilométeres cbr600 f4-ről tudtok véleményt mondani? Folyamatosan szervizelve, csak a kilométer sok benne. (50 ezer)
Köszi!Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz yodamastah #4334 üzenetére
Hello!
Igen, ott. Én is úgy gondolom, hogy nem sok, és ismerem a tulajt. A neten hirdetett ugyanolyan idős motorok max fele annyi kilométerét nem nagyon hiszem el. Egyiket se használták? Na ne már.[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Daywalker
addikt
válasz yodamastah #4334 üzenetére
Akár mérföldben is nézheti azt a 100 ezret, ha tényleg normálisan foglalkoztak vele.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
KubanitoS
veterán
Visszatérve erre a cbf 600-as témára: Véleményetek szerint kb mennyire erős az a gép? Ha jól látom 80 lóerős. Mire lehet számítani a gyakorlatban? Egy erősebb gázhúzásra akár ledobhatja a képzetlen motorost? Egykerékre állítani nehéz? Vagy akár ez is megtörténhet tapasztalatlan kezek alatt? Magyarán mennyire kezdő-barát egy ilyen motor?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
yodamastah
őstag
3-7e fordulat kozott kb 20-60 le all rendelkezesedre. Nyomatek is igen alacsony lent. Ebben a tartomanyban rancibalhatod a gazt mint a hulye, nagy baj nem lesz. (persze nem lapra dontve ) Kerekre csak akkor fog allni ha rakuplungolsz. Esetleg elcsukod/ranyitod a gazt egyes sebessegben magasabb fordulaton. Csak ugy gazra nem fogja emelni az elejet. SZoval ha esetleg attol felsz hogy tul eros a motor, akkor nincs mas dolgod, mint elvaltani 7k-nal.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz KubanitoS #4337 üzenetére
CBF 600 nem az a fajta motor ami könnyen kerékre vehető, kuplung nélkül talán 1ben magasabb fordulaton.
De ez a motor nem is a huligánkodásról szól, egy nagyon jó megbízható motorkerékpár.
Kellően rugalmas, viszonyítási alapnak egy CBR600F 3000-7000es fordulat között nem húz úgy mint a CBF.
Tehát eléggé dinamikus motor.Boxer001 SV1000 alsó tartományban nem igazán rugalmas, csattog, rángat, nem szeret 4000 alatt igazán.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Boxer001 #4341 üzenetére
Ezek a régi V2 motorok nem olyan nagyon erősek. A Tl 1000 S el halt meg egy újságíró, (az is valszeg kormánycsapkodás miatt) azóta a V2 1000 úgy van elkönyvelve, hogy csak a legherésebbek tudják megülni. 120 lóerős, szóval egy 600 sornéggyel van egy szinten, végsebességben is. nagyobb nyomatékot ad le alacsony fordulaton, tény, de besírsz ha egykerekezni akarsz vele, annyira nem jön az erő, egy sornégy ezer megöli.
Nem is értem hogy miért kell félni ennyire a v2 től.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
SV1000 és a TL1000 ilyen meg az Aprilia Touno is sajna, V2 lévén pörgősek 11.500at is forognak ami elég magas.Ennek egy a hátránya alul nem valami fickósak.Megmondom őszintén a VTR ezért tetszik, 9000nél vége a dalnak de legalább lent is megy, simán jár nem küszködik erő hiányában.
80al 6.ban simán megy rángatás nélkül és frankón gyorsul, köszönhetően az alul fellépő nagy nyomatéknak.
Van egy régi teszt a Youtubon angol marhák, nézd meg ha érdekel, ezek ahogy mennek, áhhhh.........persuaderde
besírsz ha egykerekezni akarsz vele, annyira nem jön az erő,
Na ez nem igaz, nézd csak meg amit linkeltem, tényleg nem jön az erő a VTR nyergében.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Boxer001
veterán
válasz Topiccsendőr #4345 üzenetére
Hát nem tudom, nekem nincsenek tapasztalataim, csak a videók alapján tűnnek elég kemény gépeknek. + 1-2 olvasmány alapján.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #4346 üzenetére
Nem fikából írtam, de egy sornégyhez képest siralom. Azért a lánckerekét is megnézném a srácnak mi mekkora Ügyesen csinálja.
2 TL 1000 S el is mentem, de sornégy után egy vicc sajnos. Én imádom a V2 őt, de ez van.Jah egyébként mindenki akivel beszéltem ilyeneket mondott, hogy hú ezres V2 vigyázz a motorfékkel, meg meg akarsz halni stb. Aztán ráültem, és az elmondottakhoz képest a nagy semmi fogadott. Ezért írtam így egy kicsit csalódott hangnemben. ne értsd félre.
Megzavart engem is az urban legend[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen