- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Riasztó topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Steam Deck
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz fattyu #55001 üzenetére
Nem hülyéztem le senkit. Legfeljebb ahogy állnak a dolgok, úgy fest szélsőséges a véleményem a többi fórumoséhoz képest.
(#55002) kcsa: Nem arcoskodásból írtam.
(#55003) Feree13: Szerintem marhára nem a km-től függ a tapasztalat. Kell hozzá km, de önmagában nem sokat ér.
(#55004) Daywalker: Nézd, a hegyikerékpáromon 185mm-es hidraulikus tárcsafék van elöl hátul, amivel kétujjal bármikor blokkolóra fékezhető az első kerék. Ha azzal meg tudok állni homokos/murvás mindenféle talajokon, jó nagy lendülettel hegynek lefelé, akkor talán a motorral is boldogulok, aszfalton. Rossit Ti kevertétek bele a történetbe....
(#55005) amdk7: Látom nem nézted meg a videót, amit linkeltem. A gond ott van, ha csúszáshatárra fékezed az első kereket, akkor könnyen blokkolódik egy pillanatra, és azzal már be is kapcsoltad az ABS-t. Másik eset, ami gyakran előfordul, ha nem teljesen sík az út, ott is az úthibákon pillanatokra elveszhet a kapcsolat az aszfalttal, ismételten bekapcsolva (feleslegesen!) az ABS-t.
(#55006) KoVee84: Z750-en nem ültem. De nem is nagyon vágyom rá, az az igazság, nekem nem jön be. Viszont 600-as fiatal Horneten mentem sokat, úgy gondolom, az elég jó összehasonlítási alap, mit tud egy jóféle sor4-es motor, papíron komolyabb fékekkel, futóművel [link], mégsem vágyom olyanra az SV helyett.
Az az érdekes, bár sokan szidják az SV fékeit, nekem az égvilágon semmi bajom vele (gyári tárcsa+betét, k8-as gépen). Utassal (én vagyok bő 100kg, utas még 55-85kg, attól függően kivel megyek) már nem az igazi, viszont ha egyedül ülök rajta teljesen jó a legdurvább fékezéshez is.
Amit a futóműről írsz, viszont tény. Az elég gyenge. No, nem mintha a legtöbb kategóriatársán sokkal jobb lenne. Majd ha kicsit jobban állok pénzügyileg, megy majd egy GSXR futómű rá, és akkor nem lesz gond se a fékekre, se a rugózásra.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Ukrajnai háború
- Ubuntu Linux
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Linux - haladóknak
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Formula-1
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- További aktív témák...
- Einhell BT-CD 14.4 + BT-SD 3.6 akkumulátoros fúró-csavarozó készlet
- 1 db Megkímélt Barum Bravuris 3HM 195/45 R16 80V
- Új!Visszapillantó tükörbe épitett Kamera és tolatókamera 9 990 Ft
- Új!Automata szenzoros telefontartó és vezeték nélküli autós töltő
- Hibás, de potenciálisan javítható Roborock S5 Max eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest