Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #77900 üzenetére
Van aki 7 évig készül, de az nem adja fel a második napon, még ha amúgy tényleg kurvakemény is.
7 év alatt mindenre fel lehet készülni. Ha nem csak vársz, hanem készülsz persze... -
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #77894 üzenetére
Egyik oldalról tengermély respektáció neki, nagyon komoly. És még irigykedek is mert van rá pénze is meg ideje is, hogy ilyeneket csináljon. Minden ilyen Föld kerülő motorosra irigykedek valamilyen szinten, természetesen ez az irigység pozitívan értendő Ha nekem is lenne pénzem és időm rá, simán csinálnám hogy hónapokig kb le se szállok a motorról Remélem majd egyszer bejön
Másik oldalról én nem azért nem motorozok már 10-12 celcius alatt mert papírkutya vagyok (városban még egy-egy rövidebb út belefér 4-5 fok felett), hanem rengeteg más racionális indok miatt, hideg, csúszik, ízületek, stb stb
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77903 üzenetére
Gázelvéterkor miért ejti ilyen lassan a fordulatot?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #77904 üzenetére
Mert fekpadon van.
Erdemes megnezni mennyi benzin pattan le a szivoszeleprol, (okadja kifele a benzint, holott szivja) illetve fordul meg a gazoszlop attol, hogy nincs airbox, illetve ha ez a gazoszlop ujra atmegy a fuvokan, akkor 2x es benzint visz magaval.A megoldas mindenesetre nagyon erdekes, hogy a reszterhelestu egyben fuvoka is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
TommyNagz
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77905 üzenetére
Persu, te mennyire vagy képben a 1996-2001 között gyártott 1200cm3 Banditákkal?
Azt tudom róluk hogy a váltó szokott szarakodni, de ez a jelenség azoknál szokott előjönni akik alacsony fordulaton váltogatják el, és onnan nagy gázzal húzatják ki a gépet.
Ezen kívül nem tudok róla hogy lenne típushibája.
Te tudsz még valamit ami előszokott jönni náluk?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Gaboman #77912 üzenetére
Tul sok problemarol nem tudok en sem, olvastam, hogy a valto sok felhasznalonal futyul, de hatalmas a szoras, valaki 30 ezret belerak meg a sikito valtoba, ugy hogy hasznalt motort vett, es nincs baja. Irtak azt is, hogy kerulni kell az alacsony fordulatrol kigyorsitast. Igy kerulheto el a valtokopas. Ez szerintem nem allja meg a helyet. Alacsony fordulaton nincs akkora nyomatek, 4000-7000 ig a legnagyobb, kb ugyanakkora. Ha kap a valto, akkor a ket fordulat kozott kapja a legnagyobbat. Alatta, ha hasznalod a kuplungban van meneszto, a hatso lanckerekben ugyancsak meneszto van, hogy a szogsebesseggyorsulast kisimitsa, es ne rangassa szet. Szerintem ha szet kell hullania, azt akarhogy hasznalod, szet fog hullani. (Maganvelemeny)
Nyakcsapagy erzekeny, rugoi puhak, elol-hatul.
Amugy meg fesszab, generator, lancfeszito az osszes japannal gond lehet, sot igazabol az osszes gyartmanynal. Ezen sporolnak a legtobbet. Szoras kerdese.
De a motor maga rengeteget kibir.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77913 üzenetére
Nagyjából én is ezekről tudok, nem nagyon hallottam hogy különösebb típushibái lennének.
A futóműve hasonló mint az 1999-es SV650-nek, nem feszes, inkább puhább, túrásabb.
Tehát akkor nem is biztos hogy attól mennek szét a váltók, azon már én is gondolkodtam hogy inkább itt is az lehet a gond mint minden más motornál.
Hogyan használja a tulaja, ugyebár ez minden motornál így van.
Aki kíméli nagyobb a valószínűsége hogy tovább fogja bírni a váltó is meg a blokk is, és ez elmondató az egész motorra.(fék, váz stb....).Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77915 üzenetére
Rendben, köszönöm!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
CyberPunk666
senior tag
Beadtam a jelentkezést a MAMI esti képzésre, kíváncsi vagyok, hogy mit lehet megtanítani alig ~300 óra alatt, aminek a fele elmélet, a fele gyakorlat.
Sajnos a műhelyben munka kizárva, mert nem ez lesz a fő foglalkozásom, csak hobbi. -
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #77917 üzenetére
Majd ha elkezdődik a képzés meg már körvonalazódik pár dolog be tudnál róla számolni? Akár privátban is mert érdekelne a dolog. Gondolkoztam rajta anno én is, hogy jelentkezek.
Hello darkness, my old friend...
-
CyberPunk666
senior tag
-
Horvi
őstag
-
Van valakinek olyan ismerőse aki tud intézni külföldi motor forgalomba hozást MO-n? Ergo itt van, kinti papírok és helyettem ő lót-fut a papírok miatt némi pénzért cserébe.
Kösz! -
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #77920 üzenetére
Probaljatok gyakorlaton valahogy frecskahoz kerulni.
Nekem nagyon szimpatikus a hozzaallasa.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77913 üzenetére
Viszont magasabb fordulaton a motor járása is egyenletesebb, ezenkívül az olajozása is jobb (mármint a váltóra gondolok itt most). Ez bőven ellensúlyozhatja a nagyobb nyomatékot véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Kolondrum #77922 üzenetére
Akármelyik használtautókereskedőhöz menj be nyugodtan ezzel a kérdéssel, szinte mindegyik kereskedésnek megvan erre az embere.
Nem tudom hogy kell-e valami plusz vizsgára elvinni külföldi motor esetében, ha igen, akkor meg a legközelebbi olyan kereskedőt ajánlanám, aki motorokkal is foglalkozik, mert nekik is biztos megvan erre külön az emberük, meg a motort is tudják mozgatni.
Igaz ez nem külföldi volt, meg nem is motor, de autóvásárláskor nekem 6 ezerért ajánlgatták mindennel együtt az utolsó papírfecniig a névreírási procedúra elintézését (eredetvizsga, okmányiroda), és 2 munkanapot mondtak rá.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Topiccsendőr
addikt
Az alacsony fordulaton, ahol egy sornegy rangat- az azert rangat, mert alig van ero. Kevesebb hengerrel nagyobb lenne a terheles. De 4 hengerrel harmatgyenge, amikor rangat.
Ezt en nem vennem szamitasba. Meneszto is van.
Olajozasa nem olyan, mint egy siklocsapagynak. Itt az olajfilm sztatikusan tapad a femre, illetve az olaj a tengelyek furataiban fut, es az locsolja a valtofogaskerekekre, de itt nem a mennyiseggel lesz a baj. barmilyen olajfilm is van, az meg fog szakadni. Ha nem szakadna meg, eleg lenne az autoolaj. Ahol megszakad, a ket felulet osszeer, hovillanas lesz, amivel reagal az olaj ep adaleka. Igy nem fog elkopni, de nem beszelhetunk olyan kenesrol, mint egy hidrosztatikus csapagynal, ahol teljesen el van szeparalva a ket alkatresz, es fordulatszam fuggvenyeben a ket alkatresz kozotti olaj nyomasa no. Igy nem is fog javulni a kenes a valtonal, legalabbis a tobb olaj nem egyenlo a jobb kenessel, mert ugyis kinyomja.
Nem ilyen okokat feltetelezek.
Nekem nem all meg ez az allitas, hogy alulrol nem szaban nagygazt adni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz TommyNagz #77926 üzenetére
Ez jó! De azért kedves, hogy read only módban azért visszacsatoltál.
(#77928) persuader: Az első pontod teljesen jogos, azt nem vettem számításba. Bár ha abból indulok ki, hogy pl. az SV650 is már eléggé rángat 2000rpm alatt, akkor +2 hengerrel is kaphat azért a váltó, ha sokat krúzolsz alapjárat közelében, és egy 1100-1200-as motorral már ilyet lehet.
Az olajozós dolognál viszont pont erre gondoltam, hogy alapjárat közelében annyira alcsony az olajnyomás (kocsinál 0,7bar ugye a varázs-szám /1000rpm, motornál nem tudom a pontos számot, most nincs kéznél a bandita szervízkönyve sem), szóval szerintem ez egyáltalán nem mindegy, hogy 1000rpm-nél 0,7 baros olaj csordogál ki a furatokból, vagy mondjuk 5000rpm-nél 3,5 barral spriccel szanaszét...
Jó dolog az az EP adalék, de ahogy írod, jobb azért ha olaj is van a felületek között.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77930 üzenetére
Oké, de az EP adalék miből kerül rá? Az olajból...
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #77932 üzenetére
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77932 üzenetére
Pedig valaki említette (talán Tasi egy videójában?), hogy valami olajjárattal is kevesebb van a Banditban a váltónál (csak a helye van), mint a GSXR1100 blokktársban, valamint elvileg a felületkezelése is kicsit más. És ugye ott jóval kevésbé hajlamos erre a váltó.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
Ha rosszul lenne megtervezve az olajzasa, akkor annak mar szeriahiba lenne a neve, es rengeteg meghibasodas lenne. Ennyire nem lehet elrontani egy olajzorendszert. Ha ennyire keves olajat kapna, akkor a csapagyak is gyenge pont lenne.
A feluletkezelese ha mas, akkor inkabb ott van a kutya elasva. A gsxr 1100 tulajdonsagairol mondjuk tasit nem kerdeznem, mert egyertelmuen a legjobb motor a vilagon. Szerinte.
A feluletkezelese meg indukcios edzes, esetleg cementalas. Ha sporolasbol nem edzettek meg rendesen, akkor (es ez a legeletszerubb) tud kulonbseg lenni koztuk.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77935 üzenetére
A "rengeteg meghibásodás" szvsz pipa a légolajos nagybanditoknál. Mármint ami a váltóbúgást illeti.
Igen, ismerem hogy viszonyul hozzájuk, igyekeztem csak a lényegre koncentrálni.
Azért ez nem annyira bíztató, ha kevesebb az olaj és még a felületkezelés is gyengébb.... -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77937 üzenetére
A pittinges váltófogaskeréktől búgó váltó sem? Én arra a búgásra gondoltam...
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
termeszetesen az hiba, de en nem hallottam sok ilyen hibarol. a feluletedzes, betetedzes tulajdonsaga, hogy ha elkopik, azonnal a puha fem kovetkezik, es pillanatok alatt ledaralja a fogat. nem megy el bugva 30 e km-t.
pedig sok bandit bug. erre ertettemNem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #77940 üzenetére
Pedig a Banditosok pont ezen tanakodtak régebben, hogy volt, aki még 30 000-et elment a már búgó váltóval gond nélkül....
-
CyberPunk666
senior tag
Ha az embernek nincsenek nagy igényei, csak valami "szarmotor" kell, amit lehet ütni vágni, akkor létezik olyan, hogy relatíve olcsón terepezés?
Gyakorlás és tanulás miatt szeretném. Sárban, földön, csúszósan tolnám, valami kisebb motorral.Azt mondják úgy lehet megtanulni rendesen motorozni, majdnem büntetlenül.
-
Topiccsendőr
addikt
-
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #77943 üzenetére
Nem sokon múlt, hogy nem mentem el azért a vasért, amit múltkor linkeltem. Itthon lebeszéltek róla, hogy minek nekem két gép, mikor sosincs időm motorozni?!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
emre
veterán
Ugyanmár...ki lett tárgyalva hogy Tasi nem ért hozzá, azt sem tudja mi micsoda, és még írni sem tud.
Egy ilyennek nem szabad adni a szavára.
Nem is értem hogy van bátorsága egy év garanciát adni a munkáira.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
Topiccsendőr
addikt
Nem.
A kerdes bonyolultabb ennel.
Az "ert hozza" kifejezest definialjuk.
Kijon egy mernok az iskolabol. Elromlik a 30 eves szogegyszeru membranvezerleses 2T robogoja. Tisztaban van a motor mukodesevel, megsem fogja tudni megcsinalni, csak rengeteg ido mulva kovetkezteti ki, mi baja, kiserletezesek soran.
Van egy troger szerelo. Keveset tud az elmeletrol, de a hibajelensegeket megtanulta, es megtanulta ezeket elharitani. Nagyjabol van kepben. Ha valami szokatlan hiba tortenik, akkor van bajban, illetve nagyobb hajlama lesz hinni dolgokat.Ez egy egyszeru szakma szerintem. Egy nagy lego. Van manualod, ertekeid. Ezeket ha betartod, nem tudsz nagyon hibazni.
A problemat akkor okozzak maguknak a szakemberek, amikor okosabbak kezdik magukat erezni,es egyszerusitenek, nepi megfigyeleseken alapulo diagnosztikat csinalnak, mert
A., Lustak
B., Nincs penz arra a muszerre, amivel merni lehetne egy bizonyos jelenseget.
Ez vezet a hit vilagaba. Amikor hallas utan megmondja valaki, mivel van baj. Amikor dorzsoljuk az olajat az ujjainkkal, ey megallapitunk valamit.Tasi videoi erdekesek.
Vagy nem tudja kifejezni magat, es egy mondaton belul 3x valt temat, csak ezt nem arulja el, vagy tenyleg nem latja at nehany dolog mukodeset.
Amit meg megallapit kezratetellel, pl hogy szemlelteti egy dugattyuval, hogyan tori meg az olajfilmet a hengerfalon. Nem vall nagy rendszerszintu gondolkodasra. Az elmelete alapjan nem hordosan kellene kopnia a hengereknek, hanem az also es felso holtponton, hiszen ott megall a dugattyu.
Esatobbi.
Ennek ellenere. Ha igenyes munkat csinal. Ertsd, kicsereli azt, ami rossz, beallitja arra az ertekre, ami le van irva, stb. Mi bajt csinalhatna?
Mit tud elrontani?
Nem a munkaja minoseget osztalyoztuk, hanem azt, ami a videokban van. Az meg szerintem szar.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Vettem térd védő/melegítőt. Hát én nem tudom de már taszasszal bele fogok főni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- World of Tanks - MMO
- Kés topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Energiaital topic
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Ukrajnai háború
- Milyen TV-t vegyek?
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Horgász topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen