- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dugynok
senior tag
válasz -Mosquito- #78748 üzenetére
Nem az anyagi részre gondoltam.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78750 üzenetére
Érdemes a linken a kommentekbe is bele olvasni.
(#78751) dugynok: kell egy jó motor (lehetőleg Honda ha haza is akarsz vele jönni), ráülni és kész.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
KisTé
tag
válasz CyberPunk666 #78749 üzenetére
A -at azonnal lekötöttem és megkeresem a +at is mindenképpen mire meg hogyan kötötte rá.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #78687 üzenetére
Köszi szépen! Rá is lesek!
Ennél több cucc nem kell, tanga papucs meg strand cucc esetleg valami alvásra alkalmatos gönc, pont ennyit akarok csak beletolni.
...most találtam kepesmotoron egy fickó árul új, hazai gyártású ugyan Honda feliratos, oldaltáskákat, egy tízest kér értük, kíváncsi leszek.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
TommyNagz
senior tag
válasz -Mike- #78731 üzenetére
Ez hozzam is eljutott pedig facebookom sincs. Istenem ez a csavo mekkora egy debilfos...o magyaraz az egorol a magas lorol...vicc az egesz kb. En a termeszetes szelekcioban hiszek, aki hulye az bizony meg fog halni, meg fog serulni. Toltam en is minuszokban, hoban, esoben, eszzel. Elvezeti faktora inkabb annak volt hogy 45 helyett 20p az ut munkahelyre, es meg a parkolassal sincs gond.
Na de befejeztem a regeszkedest.
[ Szerkesztve ]
encapsulation dot1q
-
KisTé
tag
válasz V.Stryker #78756 üzenetére
Na most vagyok itt, az akksit tegnap kiszedtem feltöltöttem. 13V feltöltve 22kor, most 12,96V 10:30kor, ez rossz érték-e esik-e eshet-e még lejjebb ha nam használom csak áll szobahőmérsékleten vagy bestagnál mondjuk 12,80nál mert először az akksit akarom kizárni. Utána bemérek mindent!
-
CyberPunk666
senior tag
A hőmérséklet is sokat számít. Aztán meg az aksi problémák igazából csak terheléssel azonosíthatóak...
Maximum annyira jó a feszültségmérés, hogy ha nagyon alacsony, akkor már tuti tönkre lett vágva, de a normális feszültség terheletlenül még nem jelenti, hogy jó.Nem próbáltam, anno a villamosságtan tanárom mondta: (felelősséget nem vállalok)
Fogj egy fémfűrészlapot (lényeges, hogy kicsi, vékony cucc), zárd vele rövidre az aksit (ne sokáig persze), ha felizzik, akkor az még jó, ha nem, akkor kuka.Bár ő autóaksira mondta, nem tudom, hogy mekkora a teljesítményigény különbség.
Mekkora egy autósaksi max árama és mekkora egy motorosnak? Lényeges a különbség, vagy inkább csak kapacitásbeli eltérés van? Sosem néztem utána összehasonlító jelleggel az adataiknak.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Ezt nézd meg inkább:
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #78760 üzenetére
Azert ez a "felizzik jo" nem nagyon szamszerusitheto.
Mennyire kell vilagitania a milyen vastag fureszlapnak?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #78764 üzenetére
Jó, hát ez csak ilyen anekdota volt két hálózatszámítási példa között.
Ha mondjuk gyorsan felizzik valamennyire, akkor azért valószínűsíthető, hogy ad le teljesítményt is.De nem egzakt módszer, csak mondta, hogy ilyen autószerelő szaki módszer.
Mindig mondott mindenre ilyen villanyszerelős, / autószerelős meg ilyesmi példákat, hogy milyen trükkök vannak. De ezek sosme egzakt dolgok voltak, azokat tanultuk utána, de azok nem házipraktikák. -
kisninja
őstag
Nó még véletkenül se fürészlapozz rakj rá egy h4 es izzót, világíts 1 percet ha a fesz nem esik 11-10,5 volt alá akár még jó is lehet. Az a 12,xx vokt meg tökéletes. Tényleg a megfelelő terhelő villával lehet megtudni mennyi a kapacitása ill még mekkora áramot tud leadni.
Ha cella zárlatos lenne már rég nem 12-öt mérnél rajta. Illetve nagy terhelésnél fel is robbanhat az akku. Pl ha hegesztenek vele.
Csak az olvad vezetékes részt kösd le nézd meg a két végét valahol zárlatszerünek kén lennie, mivel a ledtől nem olvad el a kábel.[ Szerkesztve ]
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #78765 üzenetére
ertem, enis talalkozom mindig ezzel.
ugy vagyok ezzel, mint steppenwolf a pusher cimu szamaban " ha en lennek az elnoke ennek az orszagnak (...) vagnam, amig all, es lonem, amig fut"
az oreg szakik modszerei miatt van a koztudatban a szelephang, a hajtorudhang, az olajdorzsoles, meg a fureszlapozas
majd egyszer valakinek az arcaba robban az akku, nah annak volt meg kapacitasa. ezek a modszerek a hianygazdasagban voltak elfogadottak, es altalaban samankodasok. ket dolog vezet ehhez: nincs penz a megfelelo muszerre, vagy egyaltalan nem all rendelkezesre meroeszkoz / lusta szetszedni es kimerni, ezert fulre, szemre mernemreg olvastam ezt az amugy szerintem hangulatos cikket.
"Meghallgattam otthon a régi szakik vasrudas módszerével: a rudat a fül előtt a járomcsonthoz támasztod, a másik végén pedig ahhoz, amit hallgatni akarsz, s meg fogsz lepődni, milyen tisztán hallod, mi történik a motorban. És középről jött a hang, ráadásul a fonendoszkópos módszerrel azt is hallottam, hogy nemcsak alapjáraton, de fordulaton is megvan a gyanús zaj, csak kifelé kásássá olvad."
a kolteszet talalkozik a szenvedelyes szerelessel
(a vegen kiderult, hogy hatarerteken belul volt a tamcsapagy, egy belosegesu motorban meg annyi minden zoroghet. persze a zaj allitasa szerint elmult, de en nem irnam le, ha a dugattyu csapodott volna a hengerfalnak, miutan egy napot dorzsoltem a nem odavalo tamcsapagyat , de leginkabb remelnem, hogy az agyam vedekezo mechanizmusa folytan elhiteti velem, hogy jol cselekedtem, ha mar ennyit szopattam magam feleslegesen)ez csak a szakikrol jutott eszembe, nem bantasbol
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
Makettezők figyelmébe.
1:6 Honda CRF1000L Africa Twin (Motorcycle) Pre-Order
Mondjuk, 1:12-ben mégsokkaltajobb lenne, az sokkal pénztárcabarátabb méretarány.
u.i.: Közben megtaláltam az africa twin fórumon is ugyanezt a makett hírt, és az egyik hozzászólás [link] csak annyit ír, hogy vigyázzatok, mert ez egy DCT
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz CyberPunk666 #78760 üzenetére
Óvatosan az ilyen fűrészlapos tippekkel! Láttam már akkut valakinek az arcába robbanni, pedig csak egy másodpercre tette rá a terhelővillás műszert pár másodperccel korábban.
Szerencsére a látása is megmaradt, és nem lett semmi maradandó sérülése, de pár napot kórházban ill. a gyengélkedőn töltött. -
#79335424
törölt tag
-
CyberPunk666
senior tag
A rugós tag beállításához miért kell ez a macerás méricskélés?
Miért nem adja meg a gyártó, hogy a gyári felszereléssel hány kg-hoz, milyen beállítást kellene használni...Mennyire fontos dolog egyébként beállítani ezt? Tényleg durva a különbség, vagy hagyjam alapbeállításon és kész?
85kg vagyok, felszereléssel szerintem ez van 90 is. Gondolom a kawasok meg ilyen 60 kg-s japánokhoz igazítják az alapbeállítást. -
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #78772 üzenetére
Milyenek érezted?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #78772 üzenetére
Mert a rugoerot nem tudod allitani.
A sulyodhoz kell rugot valasztani. Es nagyon meg lehet erezni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #78773 üzenetére
Nincs összehasonlítási alapom, így nem tudok érdemben mondani semmit erről.
Első gép, első kilométerek. Csak szembejött az sm fórumon az ezzel foglalkozó topic, utánaolvastam neten és volt, aki egyenesen az első és legfontosabb beállításnak nevezte, amikor birtokba veszel egy gépet.Találtam egzakt módszert, de egyedül nem tudom lemérni a teljesen terheletlen hosszt.
A gépemhez tartozó fórumon (kawasakininja300.com) az én súlyommal a legtöbben 4-es, de sokan a 3-as beállítást találták jónak, az alapbeállítás a kettes, amit ilyen 60kg-s emberek szerettek csak.De ott is vannak ilyen wtf dolgok, hogy a srác 60kg és azt mondta, hogy a gyárinál magasabb keréknyomáson jobb lett a motorja a kanyarokban, van aki az útminőséghez állította a rugóstagot... Szóval vannak fentartásaim, mert sok ellentétes infórmáció és némi sámánizmus is van benne.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #78774 üzenetére
Nem hiszem, hogy a rugót most kicserélem, szóval max az előfeszítést fogom beállítani.
Mennyien lehetnek azok, akik egy motor beszerzésénél rugótcserélnek a súlyukhoz? Szerintem nagyon kevesen.Milyen költség lehet a csere egyébként? Ha nagyon sokat számít, akkor is max az első szervíznél csináltatom meg.
[ Szerkesztve ]
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78776 üzenetére
Milyen típusú motorod van?
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #78776 üzenetére
300 as kobcenti kornyeken nulla ember csinal ilyesmit.
Sportgepeknel is nagyon kevesen, pedig ott vannak nagyon elbaszott konstrukciok a japanoknal. Hgabort kerdezd, o most csinaltatja tudtommal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #78776 üzenetére
én a villába kb 30e a pár, hátra is hasonló áron mozog. maga a csere nem lehet túl vészes, de ha a villához nyúlnak, akkor már folyadék szintet is be kell lőni, úgyhogy az lehet drágább.
-
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #78779 üzenetére
A ninja 300 nem hinném hogy érzékeny lenne a 90kg testtömegedre, inkább utassal együtt nézném meg.
Vagy így is érzel bizonytalanságot?Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #78775 üzenetére
Jah', hogy még egy métert sem mentél vele. Majd ha elkezeded használni és lesz talán némi tapasztalatod akkor tekergesd. Mindenkinek más és más a helyes/jó beállítás.
Első rugó kb 40eft+szerelés, hátsó rugó ~40eft,komplett rugós tag ~100eft+szerelés. Ezt minek is akarod egy ilyen erőgépen?
Persu:
Valljuk be, lehet rugó csere nélkül is élni. Igen, hasznos/jó dolog egy ilyen csere de még 1métert nem ment vele. Így viszonyítási alapja sincs.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78782 üzenetére
Maga a rugocsere egy ilyen kis gepen is szukseges, ha 60 kilos emberre van meretezve.
Ha meg akar tanulni motorozni, akkor ne egy szar futomuvel csinalja.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78783 üzenetére
Ha arra van, de a Kawa 300 egy közúti motor, nem valószínű hogy csak pillekönnyűekre csinálták.
Ezt egyébként könnyen megtudná a tulaj, csak menni kellene vele egy kicsikét.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz Topiccsendőr #78786 üzenetére
Oda kell adni egy szerelő ismerősnek aki motorozni is tud, rögtön megtudja mit kell vele kezdeni.
Most lenne érdemes, ha véletlen valami nem stimm akkor a szezont ne úgy kezdje.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Topiccsendőr #78786 üzenetére
Én még a másodiknál is az vagyok...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78782 üzenetére
Lehet nelkule elni, 99% ezt teszi.
de ugy latom rajta, hogy komolyan foglalkozni akar a motorozassal, azaz nem csak utcan fog menni a ninjaval, hanem lenez vmi kis palyara. Es ekkor nem mindegy, hogy beesik kanyarba, akkor osszeomlik az eleje, vagy sem. Vagy elkezd daralni kigyorson lapon az eleje, ilyen kis loeronel is, vagy sem. Esest uszhat meg vele, es hamarabb tanul meg motorozni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78783 üzenetére
Régi, "szép" MZ -s idők. Sűrűbb olaj, seprűnyél (vagy, egy szelet kormány).
[ Szerkesztve ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #78782 üzenetére
Az én gépemen a hátsó rugóstag 500€ Már picit megfáradhatott az erősitett rugó benne mert 2 személlyel megpakolva néha koppant döccenöknél.
Nem felújitható én meg nem szántam rá 500€-t, inkább odaadtam egy ezzel foglalkozó emberkének ő meg esztergált a rugó alá egy 2cm-es alátétes emelést. Igy most feszesebb lett a rugózása és ha még tovább fáradna akkor is lesz még hova fesziteni.
Lehet, hogy nem szakszerű megoldás de mindenképp olcsóbb.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #78789 üzenetére
Jól látod a helyzetet.
-
SirKero
őstag
válasz rtitusz #78666 üzenetére
Mint Transalp tulajdonos szólnék pár szót.
Az hogy túl árazott szerintem túlzás. Én egy 1996-os XL600V -tz vettem ( az összefoglalóban megtekintheted nem úgy néz ki mint egy húsz éves gép ) 540 000 forint volt névre írva házhoz szállítva. Az hogy ennyi idős nem zavar nem évjáratot hanem az állapotot nézünk nem? Akkor az órában 45 000 km volt ha jól emlékszem Olaszból hozták be. Azonnal elvittem a szerelőhöz akihez eddig is hordtam a motorokat átnézte és kijelentette,hogy minden alkatrész eredeti rajta és az óra állás is valós lehet. Azóta minden gond nélkül használom soha nem volt problémám vele. Minden tavasszal elviszem az említett szervizbe ( T-Motor Érd ) átnézik de az olaj olajszűrő cserén kívül még nem kellett hozzá nyúlni. Én szándékosan választottam ezt a típust mivel nagyon nem értek a motorokhoz tehát nekem egy minél egyszerűbb üzembiztosabb masina kellett és ezt meg is kaptam. Nálam 4,5-5 liter között eszik csuklótól függően.
Hát nagy vonalakban ennyi lett volna ( természetesen ha lenne felesleges 1,5 millám akkor én is DL 650 mellett döntenék de hát csak ennyi volt )[ Szerkesztve ]
Most olvastam a rendőrségi hírekben hogy rasszista támadót keresnek, felhívtam őket, erre kiderült hogy nem állásajánlat.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #78791 üzenetére
De elofeszites novelessel nem lesz nagyobb rugoerod tovabbra sem. Azzal nem tudsz semmit allitani csak a hatulja magassagat, ugyanannyi kg ugyanannyira fogja lenyomni tovabbra is. Lehet emeltel a hatuljan, de az a rugo nem lesz erosebb.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #78792 üzenetére
Geometria? Örültünk, ha nem állt ferdén a blokk, és egy nyomon futott a két kerék. De, sajnos, ez ritka volt. A blokktartót meg lehetett patkolni, de az oldalsztender mindíg elnyomta a lengővillát. Nem kellett volna lecserélni az eredeti (250 -es Trophy és ETS) bölcsővázat.
#78795:
Esetleg meg lehet gumipogácsázni.[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #78789 üzenetére
Értem én, csak ennyire fosxar azért csak nem lehet a gyári. Van erre kerete akkor cserélje le,oszt majd jól körbemotoroz. \Pszt, én is lecseréltem már. \
Polimorf :
Első telókban is cseréltél olajat?
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #78797 üzenetére
De, nagyon sok motornak gyarilag nagyon szar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #78797 üzenetére
Most a hátsó rugós tag lett (javitva), gumik lettek cserélve, vezérlés, gyertyák.
Egyenlőre nincs másra keret , a feleségem meg igy is kezd morogni, hogy mennyit költök a motorra.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs