Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79351 üzenetére
Akkor miért van szükség a bejáratásra?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79353 üzenetére
Tehát akkor ha jól értem mégiscsak kell a "bejáratás", csak nem az összekopás miatt hanem amiatt amit írtál.
Ez gondolom nem csak a motorokra hanem az autókra is áll, igaz?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz canniball #79354 üzenetére
A gyaraknak hulyebiztosra kell csinalniuk mindent.
En sosem jarattam a vadonat ujonnan osszerakott motorjaimat, mert nincs szukseg ra, es sosem volt ebbol problemam.
Ha vadonat uj motort/autot veszek, azt max azert jaratnam, mert logolja a fordulatszamokat, fojtoszelepallast, es ha valami gebasz van, hivatkozhatnak garancialis cserenel erre, es megtagadjak a garancialis cseret.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #79355 üzenetére
A szakadó eső nálam is befigyelt az út felétől, csak nekem 200km volt az első utam.
-
canniball
nagyúr
válasz Topiccsendőr #79356 üzenetére
Köszönöm a felvilágosítást!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Chrys_
addikt
válasz Something_ #79355 üzenetére
200kg alatt nem számít az eső sem Az enyém 240+
Nálad talán a gumik miatt lehett még nehezebb, gondolom új volt rajta és az még csúszósabb lehet. Én most akarok venni (talán Bridgestone Battlax S21 pár lesz), és kicsit tartok tőle. A motort én használtam vettem, volt a gumikban már 1000km.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
Na, a B-s jogsi is megvan.
A hidegebb napokra... -
Köszi! Kérdés>> "ugye inkább öregebb 1 évvel (bejáratós még igazolhatóan), de magyar garantált kis km, mint behozott kint futott bent 1 tulajos papíron 20.000km-es?, De 2 évvel fiatalabb.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kolondrum #79361 üzenetére
Állapotfüggő szerintem, ami csak személyesen/átvizsgálással derül ki.
Mielőtt meglett volna a Jazz, apummal néztünk egy magyar 1. tulajos Suzuki Ignis-t, 2008-as volt és 35k km-t futott. Ehhez képest annyira szakadt fos volt, hogy hihetetlen. A Jazz, amit végül megvettünk, 2006-os, Németo.-ból jött és közel 120k-et futott, de gondos gazdái voltak (1 német és 1 magyar előttem) és 1-2 apróbb dologtól eltekintve hibátlan.
[ Szerkesztve ]
-
Moleman
addikt
válasz tboldi #79362 üzenetére
Nagyapám 2002-es Wagon R+-ában kb 30-40 ezer km van, de a régebbi telekrejárások miatt eléggé le van pukkanva a beltere, kuplungot is kellett már cserélni, pedig a szeme fénye.
Az én 2004-es Almerámban bő 190 ezer van, néhány harci sérüléstől és cicergéstől eltekintve teljesen újszerű, három váltócsapágyat leszámítva minden bontatlan a hajtásláncban.Igaz, nem fair összehasonlítás, mert a használtpiaci áruk között van kb 2× szorzó, de a futásteljesítmény jelentéktelenségét elég jól mutatja.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Yoshida #79366 üzenetére
2015. végén került ide, az előző tulaj egy évig használta, majd eladta, mert rájött, hogy BMW-t akar.
Egyébként írtam róla egy kicsit a Honda topikban. De ez már itt nagyon off.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #79367 üzenetére
Jó is az, remek gépek, sőt, kategóriájában a legjobb. Elromlani nem nagyon fog.
Majdnem ilyet lett nekünk is, aztán jött egy jó vétel HR-V, a lényeg h Honda."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz canniball #79368 üzenetére
Tudtam, hogy számíthatok rád.
runner 125: Valahogy úgy.
Egyébként egy picit gyengének érzem a apum Ignis-motoros WagonR-je után, az olyan ugri-bugri, szeret nagyon pörögni. Ehhez képest a Jazz kicsit döglött. A Suzuki ugyan 10 lóval erősebb, de Nm-re ugyanannyi. Ezen kívül eddig maximálisan elégedett vagyok vele. Nyilván nem is huligánkodásra lett kitalálva, és mi sem azért vettük.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Something_ #79355 üzenetére
Lehúztál 2-3 gyertyapipát?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz tboldi #79370 üzenetére
Ahogy nézem, a Jazz nehezebb is. No, meg a +10 lóerő az +10 lóerő, nem csoda, hogy döglöttnek érzed ahhoz képest. Sokan mondják, hogy a nyomaték hajtja, de sajnos nem egészen, nem viccből van ez a LE-s érték is.
Az SV is vadóc karakterű, de attól még csak 72 ló, és ez bizony tud érződni rajta. -
Tarill
őstag
hy. szerintetek karbis motornál bekever az ha gyári légszűrő helyett utángyártottat rakok? nem tuningot k&n és társait hanem csak sima hiflo-t pl. más légáteresztés stb... vagy nem okoz gondot?
-
tboldi
nagyúr
Szerintem nem is a csúcsteljesítménybeli különbséget érezni (pláne városban, ált. 2500-ig forgatva), hanem az eltérő karakterisztikát. Sőt, a WagonR+ gázpedálja még bovdenes, sokkal élénkebb a gázreakciója a Jazzhez képest, ahol már elektromos és van is egy kicsi késedelme.
-
horvathkrisz
addikt
Jó reggelt Srácok,
mindenkinek nagyon szépen köszönöm a tanácsokat, bíztatást, mindet be fogom tartani!
Hallottam már párszor, hogy jó arcok a motorosok, most pedig kicsit meg is tapasztaltam.
Egy hsz-t ki kell emelnem, ezen nagyon jót röhögtem:
"CyberPunk666
Nyugi, itt csak akkor kapnál savazást, betartanád a fokozatosságot. "
Mindenkinek szép, balesetmentes napot kívánok.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79338 üzenetére
A dunlop roadsmart -ról több embertől is jókat hallottam...
Idén nekem is cserés lesz a Pr4 bár nekem most van benne 11k és a tavaszi túra bőven bennevan még, nálam el fog menni 14k- körül.
De utána most lehet hogy gyártöt váltok, mikor tavaly csak a hátsót cseréltem le a defekt miatt, azóta nem vagyok vele annyira megelégedve. Nem érzem stabilnak keményebb kanyarokban.
Én a dunlopot néztem ki..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tboldi
nagyúr
Persze, hogy programozás kérdése, de attól még nem lesz pörgősebb/erősebb a motor, csak hamarabb reagál az inputra. Csak azért írtam, mert ebből is látszik, hogy nem az élmény volt az elsődleges szempont az autó megtervezésekor, illetve ez is hozzátesz a döglött érzéshez.
A Civic-nek is ilyesmi a pedálja. Az is női autó akkor?
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz tboldi #79378 üzenetére
Pedig számít az a 10LE, mert pl. ha az onnan jön, hogy a Suzuki tovább pörgethető (kb. csak onnan jöhet, ha a nyomaték azonos), akkor rakhatnak mellé rövidebb áttételű váltót, és máris a papíron azonos nyomaték a Suzukin lesz praktikusan nagyobb mozgató erő, hasonló fordulatokon is.
Persze, játszik még a nyomaték görbe, meg a kisebb súly is. No, meg a mechanikus gáz is. A késős gázreakciót én se komálom amúgy. De egy ilyen frankó kis kocsikától lehet elnézném.[ Szerkesztve ]
-
horvathkrisz
addikt
Mit szóltok ehhez a bejáratós cikkhez?
[Bejáratás?][Bejáratás II. - A szakértő válaszol]
Persze nem fogom pörgetni a motort 12ezerig.
Mellesleg egyik cikk ellentmond a másiknak az első olajcserét illetően:Cikk1:
"A harmadik pedig, hogy nem cserélik le idejében az olajat a gépből. Ezt érdemes az első 35-40km után megtenni."
Cikk2:
"a mai motorokban olajcsere nem indokolt még 1000km-es szerviznél sem"
WTF? Az egyik 30-40 km után olajcserét javasol, a másik meg 3-4000km után nem tapasztalt különbséget.
-
Geresics
addikt
válasz horvathkrisz #79386 üzenetére
Kövesd azt, ami a gép használati utasításában van. A gyártónál kevesen ismerik jobban a motort!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
DonThomasino
veterán
Betelt forgalmi cseréjét szeretném elindítani, nem az én nevemen van.
A kérdés az hogy elég a meghatalmzás vagy kell a rendszám is ?
Lehetőleg olyan írjon aki már átesett ezen." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
CyberPunk666
senior tag
válasz horvathkrisz #79386 üzenetére
Ha elolvasod az elsőt, az ottani hozzászólásokat, majd a másodikat és az ottani kommenteket is (ebben a sorrendben), akkor össze fog állni a dolog a fejedben.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
KIssé szétoffoljuk a topikot, de még egy utolsót írok.
Nem a nagyobb teljesítmény hiányzik, sokkal inkább az az élénkség. Görbékkel nem tudok szolgálni, annyit tudok, hogy a nyomatékcsúcs a Jazznél 2800-nál van meg, míg a WagonR-nél 4200-nál (revlimit 6000 és 6500 - ha jól emlékszem a Suzuki esetében), váltóáttétel közel azonos (50 és 90-nél kb. ugyanannyit forognak 4.-ben és 5.-ben).
De simán együtt lehet vele élni, a hétköznapokban nem igazán zavaró.De egy ilyen frankó kis kocsikától lehet elnézném.
Ezt meg bóknak veszem.
-
tboldi
nagyúr
-
canniball
nagyúr
válasz -Mike- #79393 üzenetére
Naaa, a következő ilyen beszólás után visszaélek a hatalmammal!
De komolyra fordítva: úgy tűnik az SV650-ben még az ezredesek után is meg lehet találni az "élményfaktort".
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-Mosquito-
őstag
válasz Ferdzsoo #79381 üzenetére
Vigyázz mert hamar el fogja érni a vég. Haver a GTR1400-en használja 2-es verziót, meg van elégedve vele. Bár ő beteszi 4-5be és végig csorog a szerpentineken, szóval nem igazán használja ki a motorját. Na meglátom,van még egy bő hónapom vagy megint Pirelli lesz vagy erre a Dunlopra cserélek.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #79396 üzenetére
A gyári nekem 16.000-et simán elment. Mármint az első, mert a hátsót cserélte defekt miatt az előző tulaj, bár az a futás már nagyon a vége volt..
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
Gábornak
Kisebb-nagyobb közlekedési kihágásokat vizsgáló összeállításunk legújabb részében a tiltott manővereket elemezzük ki mélyrehatóbban. Nézzük, milyen szankció járhat a leállósáv használatáért, a járdán motorozásért vagy a kötelező haladási irány megszegéséért!
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mosquito- #79396 üzenetére
Az a jó te előbb fogsz cserélni, ha aztmondod jó nyugodtan fogom megvenni...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen