Hirdetés
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
t.imi
addikt
válasz rob210 #92194 üzenetére
Tudom hogy nem állítasz valótlanságokat, azért is rendeltem meg
Ez a fém visszaépítés verte ki a biztosítékot.
Most vagy minden fémet "old", képlékeny tesz, akkor az egész blokkot, illetve bizonyos részeit, mint a GL-5 a GL-4 váltóban.
Azt simán elhiszem, hogy a gyűrűk közül kijött a sok koksz, stb, emiatt újra üzemszerűen látja el feladatát.'89 körül volt egy csodaszer, kb mint a béres cseppért, tolakodtak érte az emberek. Aztán jött a nem várt hatás.
Nekünk, illetve jóatyámnak 80e-be fájt a motorgenerál dacián, mindez 1x ezer kilométernél.
Aki nem élt akkor, az az auto új áranak ~80%-a.Lényeg a lényeg, libabőr, ha fém építésről olvasok egy adaléknál.
-
t.imi
addikt
válasz molnarpeter #92203 üzenetére
Húú, meg nem mondom, lehet hogy az.
diablo1984 #92195 Számomra ez még magas. Ha a gyűrűk lehúzzák a felesleget, hézagokat fel lehet(ne) tölteni, az olajjal áztatott hengerfalon, stb hogyan marad meg az anyag tartósan?
Jó, százával vannak olyan vegyületek, amikről nem is hallottam. -
MasterMark
titán
Régen pl. volt olyan gond, hogy a kompressziótól a szelep összehegesztődött a szelepfészek felületével, és amikor kinyílt, akkor kitört egy darabot a hengerfejből.
Szóval olyan körülmények között, lehetséges ilyesmi, de konkrétan ilyen, hogy a fémet visszaépíti egy modern motorban szerintem sincs.
Switch Tax
-
t.imi
addikt
válasz MasterMark #92205 üzenetére
Ilyenről még újságban sem olvastam, jó nagy cumi lehetett
11.5:1 volt a Simsonon, ott ugye ez a veszély nem állt fenn.Na, kész. Kauffernél Xado betölt, max 2000rpm-el hazajöttem 44km-t.
Jó tejszínes volt az olaj, kíváncsi vagyok lesz-e hallható, érezhető változás. -
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92205 üzenetére
Bevonatot képez ott ahol tud.
Nem visszaépít, hanem bevon, de csak ott von be ahol hiány van, mert a többi helyről lehúzza a gyűrű.
Talán így tudom a legjobban elmagyarázni.Renault power
-
válasz MasterMark #92205 üzenetére
Annó leírtam énis ezekkel az adalékokkal kapcsolatban a véleményem.
Nyilván valamilyen bevonatot létrehoz a felületeken, amivel érintkezik, ami rövid távon okozhat pozitív változást.
De, hogy ez nem csodaszer, meg nem épít semmit-sehova, az tuti.Munkahelyemen vannak milliós, tízmilliós, százmilliós gépek, forgógépek (pl. kompresszorok, szivattyúk, hajtóművek...) és a belevaló olajon kívül semmit nem kapnak.
Nyilván ipari felhasználás, de itt is nagyon költség/termelés érzékeny a story, tehát ha valamilyen praktikával lehetne élettartamot/üzemórát kitolni, akkor arra a többszáz itt dolgozó gépész/gépészmérnök(olajmérnök) azért már javasolt volna valamit.
Na innentől hiteltelenek nekem ezek a löttyök.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Benir8
senior tag
válasz norbert1998 #91947 üzenetére
Megjött az endoszkópos kamera.
Benéztem én is a hengerbe. Erre nem számítottam, ez sokkal rosszabbul néz ki.
Megane 2 1.6 16V benzin motoros, 302 ezer km, 10 ezerként 5w10 Elf olajat kapott.
Jövő héten kipróbálom a tisztító spray ami Rob ajanlott.
Vagy ezen már nem fog segíteni?
Mind a 4 henger. Váltó felöl 1.es henger nézett ki jobban, legrosszab a a 2. henger.(Legalsó kép) -
gabor9991
őstag
válasz diablo1984 #92210 üzenetére
Én is azt gondolom, hogy hiába lenne a dugattyútető fémtiszta, attól a motor semmilyen pluszt nem nyújtana és a hengerfalon látható karistolások sem tűnnének el.
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #92212 üzenetére
Amiért a használt piacon a 10-15 éves autók között is sokan a kopásmentes állapotot keresik.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
MasterMark
titán
Ma elkezdem a Twingon a vezérlés cserét. Mindenki imádkozzon és kívánjon jókat, mert előszőr csinálok ilyet egyedül.
Mivel szimeringeket is tervezek cserélni, egyelőre még nem tudom hogy a vezérműtengely szíjtárcsát hogy fogom rá visszahúzni. Bármi jótanács?
Switch Tax
-
MasterMark
titán
Vezermutengely fogasszij-tarcsahoz tudtok meghuzasi nyomatekot + fokot mondani? Fotengelynel ugyanez?
Switch Tax
-
MasterMark
titán
válasz MasterMark #92217 üzenetére
Megtaláltam közben:
Vezérműtengely: 30 nm + 45 fok
Főtengely: 40 nm + 70 fokSwitch Tax
-
hokari
csendes tag
Sziasztok.
Cserélt vagy javított már valaki ilyet?
M3 1,5 dci kuplung csövén van
Csöpög belőle a fékfolyadék. Amúgy mi szerepe van?[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #92218 üzenetére
Veztengely 85 Nm
Főtengely 120 Nm
Ékelt alul felül, tehát nem tudod elrontani.
A szimering berakást na azt el tudod rontani, kicsit is ferdére rakod akkor szivárogni fog.
A szíjtárcsához kell ellentartó szerszám
[link]
Renault power
-
vigyorgó
tag
Üdv!
Honnan lehet tudni hogy 2011 scenic 1.6 16V Tomtom ban van e tempomat? -
stewe2
aktív tag
válasz rob210 #92207 üzenetére
Üdv!
Csak benéztem hirtelen a topicba (nem követtem vissza a témát), én ezt használom mindkét autóban (Clio II, Megane II).https://mannol.hu/index.php?route=product/product&product_id=753
A motor érzésre fürgébb lett, és valamivel csendesebb. Viszont szigorúan be kell tartani a 30.000-kénti használatot, mert nekem a 2.-ik olajcserénél (10.000) kocsonyát csinált az újabb adag az olajból, és leragadtak a hidrotőkék a sürítménytől
Amúgy nagyon szeretem a Mannol termékeket, minden cuccuk kiváló, de motorolajból csak ELF-et
Üdv stewe
Nincs igazság... Csak erőviszonyok... Lehet nicket kellene váltanom: stewe71...
-
szebe
őstag
Sikerült belefutnom nekem is a problémába: [link]
Ötlet hogy hogy/honnan lehet előkeríteni a csavart? Műanyagborítást elég bontani, vagy mélyebben kell kutakodni?
Nyilván legközelebb már kitömöm a lyukat, dehát így sikerült most."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Benir8
senior tag
válasz norbert1998 #92227 üzenetére
Érdekes, összehasonlításképen más a tied.
Persze nem várható újat egy sokat futott km motoron.
Kíváncsi leszek jövő héten tisztító adalékkal. -
Benir8
senior tag
Vezérműszíjat vissza lehet tenni új főtengely szimmering csere után?
Dayco szíj, 1 éve volt cserélve, kevesebb mint 13 ezer km van benne. Nem dobnám el ha jó állapotban van, csak a feszítésen vagyok kíváncsi, mert ugye 1x felrakva megvan feszítve, utána már nem maradt meg? -
prandris
tag
Sziasztok! Tudja valaki véletlen hogy a k4m760 nívópálcára milyen o-ring való? A gyári pálcán elkopott, rendeltem Febi pálcát de olyan gagyi hogy hagyjuk. Gondoltam nagyon okos vagyok akkor átteszem a gyűrűt az eredetire, de akkor meg persze nem lehet bedugni, annyira szorul.
Erről van szó:
-
prandris
tag
válasz molnarpeter #92236 üzenetére
Igen, valószínűleg ezek közül valamelyik lesz a megoldás, köszi a tippeket.
-
tibibi
őstag
Sziasztok Scenic 2 előtétellenállás beszerzési helyet tudtok ajánlani?
-
Morales72
csendes tag
Sziasztok!
Nem merültem bele egyéb autókkal kapcsolatos topikok elemzésébe, de én ennyi pozitív, jó szándékú, segítőkész, valódi, kipróbált és ellenőrizhető tudással rendelkező embert, mint itt, nem sok helyen láttam úgy általában. Kb. 5 éve olvasgatom (nem rendszeresen) a topikot, de egyebet sem látok folyamatosan, csak azt, hogy mindent meg tudtok / akartok oldani.
Óriási riszpekt, urak!"I'm too old for this sh.t..."
-
tycon
tag
válasz rob210 #92244 üzenetére
Nekem a Laguna 2 ráncfelvarrotban már van kettő is, egyik sem megy, nem szabályoz. Új. De a pucukák mennek le-fel. Bontott klímavezérlő ugyanúgy. Új, régi előtét, tojik rá. Félfordulaton forog, ha beindítom az autót. Mi a nyűgje lehet? Amúgy hűt-fűt ezen a fordulaton. A Clip meg mutatja a százalékot, ami hazugság. 0-100%
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
zsola400
aktív tag
Félfordulaton forog, vészüzembe megy, ez általában a szabályzó (előtét) elektronika hibája. Új utángyártott is lehet xar/nem belevaló/nagy áramfelvétel/megéget csati stb. hazavágja az elektronikát. Ami még lehet, hogy van még egy + vezérlője a klímának, de úgy rémlik az csak a L3-ban van (kéne kapcs. rajz) A Clip a panel kivezérlését mutatja, a motor fordulatszámát nem látja.
-
tycon
tag
válasz zsola400 #92246 üzenetére
Kösz. És akkor rendelgessek bontott előtéteket? A vezérlőből is van egy bontottam, de az nem ráncosba való volt. De ugyantökmindegy, az is működik, de nem együtt rendeltem az előtéttel. Mit kell ezen az előtéten változtatgatni, tök ugyanúgy néz ki az új is. Csati is ugyanaz. Persze az már szétsült, megóberkedtem.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
rob210
Topikgazda
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen