- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Élőszereplős trailer érkezik a Call of Duty: Black Ops 6-hoz
gp Az Öbölháború időszakában visz el minket a sorozat legújabb része, amelyben úgy tűnik hogy egy hirhedt ellenséggel szállunk majd szembe.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
-
harry
veterán
Az egész motorkód-rögzítő eljárást nem teljesen értem. Már az 'eredeti' képen is látszik, 2006-ban, konkrétan 3 éves korában, hogy az említett hely elkezd rozsdásodni, hiszen ott máshogy van kezelve a felület, mint bárhol máshol (szépen látszik az éles széle ennek a területnek, itt még nincs semmi kókányolásra utaló jel). Na de miért olyan megoldást választanak erre, ami után nem marad korróziógátló réteg az adott területen? Az alvázszámok szép dombor-nyomottak, azokkal nem is volt gond.
Esetemben sérülés sem látszik, gyárinak tűnik a motorház belső fényezése, lemez élek egyenesen futnak, nem látok torzulást, roncsolódást.Fehér Farkas: köszi az infót, ha ilyen tárva terveznék vele, gond nélkül megcsináltatnám, jelenleg viszont kérdéses.
De akarok készíttetni egy rendes állapotfelmérést a kocsira valamikor (csak az adminisztráción legyünk túl), aztán meglátom ár-érték arányban miket érdemes cseréltetni. Nyilván olaj, szűrők igen, vagy fékek ha kell, de mondjuk a motortartó bakokat nem feltétlenül piszkálnám, ha csak komfortérzetben jelentkezik a gyengesége (mozgó váltó, 1000 fordulat körül rezonáló kasztni).[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
#89309696
törölt tag
A klímára értettem, ha hosszú távra tervezel vele akkor abban olajat és gázt is kell cseréltetni a befoltozáson kívül, de ha nem használod sokáig az autót akkor csak töltess rá gázt aztán a nyarat talán kibírja.
Mondjuk amúgy vicces ez a klímagáz téma, a házba az ember már nem vehet csak úgy split klímát a gáz miatt néhány éve, de a lyukas autóba röhögve betöltik, hogy utána elszivárogtassa az ember a levegőbe.
Szerintem ennek a regisztrált klímaszerelő dolognak is inkább az volt a lényege, hogy a jövőben ha klímaadót akarnak bevezetni akkor tudják kinél van felszerelve mivel a regisztrált szerelő bejegyzi. -
atosan
addikt
Sziasztok,
Ma voltam szerelőnél a bal első kotyogás miatt, állapot felmérni. Kerékcsapágy, csukló, valami merevíttő, fékbetétek elsők. Anyag ár kerekítve 40, munkadíjra 20-30 ezret mondtak. Ez normál ajánlat? Nem azért kérdezem, mert sokallom, csak eddig Szlovákiában csináltak mindent, ezt a szerelő brigádot sokan ajánlották, kollégák/ismerősök is ide hordják.
Megane 1/2 kombi, 2000 év, 1,6 16v[ Szerkesztve ]
Maine coon
-
Atesz08
tag
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni, mi lehet az ok. Hátha találkozott már valaki ilyennel:
Autó rendben üzemel, meleg, klíma megy 3-4 -es fokozatba. Megállok piros lámpánál, egyszer csak leáll a motor és nem indult be. Otthagytam egy utcába, biztonságos helyen.
Valami ötlet valakinek lenne ????
Köszönöm !!! -
Bass
addikt
Sziasztok sikerült vennem a fojtoszelephez tömitpst de valami nem kerek,a srác 2darabot adott egy vastagat meg egy vékonyat de akárhogy nézem az enyémben (1.6 16v) mint ha csak 1 db lenne és a 2db a megane 1-be valo,lehet h elb...? Az egyik gyári a cikkszáma 8200068566 a másik csomagolás nélküli nemtom milyen cikkszám mert a feleségem vette amig én meloztam.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Nordik
őstag
Raneznek a helyedbe igazából 4 csavar tartja a folytoszelepet. Ha már úgyis csereled a tomitest.
De nekem ilyen van a szivosor és a folytoszelep találkozásánál, máshol nem is volt tömítés. A szivosor tömítések jónak tűnnek, én azokat is cseréltem.
Én egyébként renaultba szoktam bemenni aztán rakeresnek forgalmi alapján dialogysbe mi kell, cikkszamot is megadják ha kell.
[ Szerkesztve ]
-
Bass
addikt
válasz Nordik #67915 üzenetére
Sajnos csak cserélném mert akkor ezek szerint nem jó,francba. Azért a hétvégén megnézem és jövö héten kicseréltetem amit adtak,ahogy nyomozom ez megane 1 -s tömitése
Szerk :elvileg kimondott francia autosboltba vette az asszony 😀
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Gabi 8906
senior tag
Sziasztok!
Sopronban holnap esetleg nem tudna valaki segíteni egy 2004 Renault Clio 1.5 dci önindító cserében?
Korábban is voltak már gondok vele. Néha indult, néha nem. De most jelenleg betolásra sem akar indulni.
Hétfőn reggel utaznánk, addigra valamit ki kellene találnom.
Segítségeket előre is köszönöm.Apple IPhone 13 Promax+Lenovo Thinkplus-GM2 Pro+B&O Beoplay A1
-
-
nhpeti
tag
Szüleimnek autót szeretnénk venni. Megtetszett nekik egy 2009-es Clio Grandtour, viszont az 1.2 16v motorral. Azon kívül hogy harmatgyenge, van valami más gond ezzel az autóval, amire érdemes odafigyelni? Nagyrészt városban, országúton használnák, nagyon ritkán autópályára tévedve. Használható azért ez az autó ezzel a motorral?
-
Gombinyó
őstag
válasz nhpeti #67926 üzenetére
Kompromisszumokkal igen. Városban élhető, pályán halál, nagyon óvattal kell előzni a kamionokat, ha van forgalom. Országúton tartani a tempót oké vele, de előzésnél nagyon körültekintőnek kell lenni és lendületből lehet kb csak, mert hiába rakod vissza 3/4-be, azon kívül, hogy üvölt a motor nem történik semmi.
De amúgy ez a clio még volt 1.4 vagy 1.6al is, nem? Inkább olyat keressetek. -
nhpeti
tag
válasz Gombinyó #67927 üzenetére
Sajnos magyar piacon egyszerűen nincs grandtour ennél nagyobb benzines motorral. Csak 1.2 benzint találtam meg az 1.5dci-ket. A dci-n is gondolkodtam, hogy ezekben már lehet hogy bosch befecskendező van, de szerintem nem, mert 86 lovas dci-ket nézegettem belőle. Ezekről az újabb (2008-2009) dci motorokról tud valaki valami biztosat?
-
#89309696
törölt tag
válasz Gombinyó #67927 üzenetére
Na igen ezt szoktam én is mondani, mikor valaki benyögi, hogy vissza kell váltani és megy az. Na hát egy bizonyos motorméret alatt aztán hiába vált vissza az ember kettőt is, semmi nem történik csak hangosabban fog menni.
Sajnos ez magyar sajátosság amúgy, mindenki a kis motorokra van rábuzulva, merthogy az eszik keveset, arra kicsi az adó. Ezt vették újonnan, ezeket hozzák be kintről, ezzel van tele a használtpiac.
1.6 felett már bazinagynak számít egy benzines sokaknál. -
Bass
addikt
válasz nhpeti #67928 üzenetére
Szerintem vehető ha a vezetési stílus nyugodt,(nagypapás) kresz keretein belül autózva használható,nem erőgép de asszony clioja 58le 😀 1.2 8v hajszárító és megjártuk vele horvátországot is többször igaz max 110-el hasítottuk a mediterrán szelet 🤣 De ezt a szüleid döntsék el ,ha nyugiba vezetnek nem fogják megbánni. De ha erősebb kell ,megane 2 kombi vagy sedan 1.6?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
-
Mukucs
senior tag
válasz molnarpeter #67932 üzenetére
-
#89309696
törölt tag
[link]
Mmmmm, de jó állapotú autók.[ Szerkesztve ]
-
Atesz08
tag
válasz molnarpeter #67908 üzenetére
1.6 16V K4M700 2001 évjarat
-
mdav88
senior tag
Ha valami veletlen folytan Dacia lodgy vasarlasara adnam a fejem melyik motort erdemes? Tce 130, vagy blue dci 115?
-
rob210
Topikgazda
válasz Atesz08 #67906 üzenetére
Ez érdekes..
Ha beülsz és indítózol mi történik?
Változott az indítási hang, már ha egyáltalán teker?
A meleg miatt lehet akár egy motortéri biztosíték ami eldurrant. Akár egy AC halál vagy annak a biztosítéka.
Meg kéne egy két dolgot nézni, egy két alapvető dolgot kizárni.Renault power
-
Robi81
tag
Sziasztok. Megane 2 kacsa mitől dugulhat el a klima kifojó csove? Délelőtt még semmi baja 100km alatt rendesen csepegett lattam a kocsi alatt. Most delutan megint mentem 100km t most meg all a jobb első szőnyegen a víz
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen