Hirdetés
-
The Last of Us: Part II - Kész lenne már a PC-s kiadás?
gp Vajon a készítők megvárják az új kiadást a TV sorozat új évadának indulásával?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
ph Az új fejlesztésű dizájn teljesen a TSMC-re épít, és a mobilgépeket célozza meg.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
200 ezernél milyen cserék/javítások esedékesek egy Espace -on és ezeknek mi cirka a költsége? Ma megnézek kettőt és tudni szeretném, hogy mélyen az eladó szemébe nézve mire kérdezzek rá. Nem mintha bármit is elhinnék neki, csak a reakciójára vagyok kíváncsi. Viszont, ha nem hiszem el, akkor bármit mond, nekem úgyis meg kell csináltatnom, ami esedékes és ennek a költségével is kalkulálnom kell.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
30z.Samu
félisten
válasz rob210 #78605 üzenetére
Elvittem a szerelőhöz, akit mondtak, Ő is nézegette kb 20 percig, de nagyjából meg tudta fejteni mi történhetett. Maga a fűtő rendszerem működik, keringeti a vizet, a cső forró. A radiátor el van tömődve, azért nem fűt rendesen a kocsi. Bontóból kell szerezzek a ventihez egy csatit, mert meg van fáradva+ tolató lámpa kapcsolót és azokkal visszamenni hozzájuk. Felhívta Őket, mondta nekik hogy mit kell rajta csinálni és össze tudják dobni a rendszert.
Sic Parvis Magna
-
Llew
senior tag
Sziasztok! Egy ideje szemezek a 3-as Lagunával. Tudom, senki nem jós a topikban, de ennek mi lehet a gondja, hogy kb. féláron adják? Az, hogy az orra kicsit meg van húzva, meg futás (JSZP szerint már ~400) nem indokolja ennyire a nyomott árat.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Llew
senior tag
válasz LamerGyuri #78611 üzenetére
Pedig könnyebb dolgom lenne.
szerk.: ja link nélkül tényleg nehéz. Szóval ez[ Szerkesztve ]
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
molnarpeter
nagyúr
Át kéne nézni alaposan. Ennyi km-rel örök darab: egyszer megveszed, többet el nem bírod adni na komolyra fordítva a szót, nem épp keresett vágyálom a 400-at futott francia common rail bálna, még ha egyébként korrekt darab és összességében ésszerű is lehet a vétel. Ha már hónapok óta mohásodik a neppernél az autó, és jó alacsony árban számolta be, akkor simán lehet, hogy levitte az idők során az árát, megesik, ez még nem feltétlenül jelent semmit. Alapos átnézés kéne, és megfelelő személyes hozzáállás (=nem gond, ha beugrik egy lendkerék vagy vezérlés, akár egymás után), akkor be lehet vállalni azért - minél tovább megtartod, annál inkább eloszlik a ráköltött összeg fajlagosan (1 km-re elosztva). Szóval kell egy típust ismerő szakember első körben, aki megnézi szvsz.
Az mondjuk passz, hogy ez DPF-es vagy anélküli[ Szerkesztve ]
-
Llew
senior tag
válasz molnarpeter #78613 üzenetére
Köszi. Persze, nyilván meg kéne nézni/nézetni, csak elsőre az volt szembetűnő, hogy gyakorlatilag a 2-es Lagunák árában adják, miközben ez a 3-as verziót már megbízható(bb)nak írják mindenhol. Amennyire eddig utána olvastam 131 LE felett mind DPF-es.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Egy laguna 3-asba könnyen bele lehet borítani, akár rögtön több, mint 1 milliót is, ha nagy ívben tojtak a karbantartásra (gyári lendkerék, kuplunggal munkadíjjal, kb annyi lesz, mint most az autó ára)...
Ezt az autó független szervizben kell az utolsó csavarig átnézetni, ami már eleve nem kevés pénz lesz (neked), persze, ha nepper belemegy, mert ha nem, akkor ott is lehet hagyni.
Sajnos ehhez az autóhoz minden kicseszett drága, érts úgy, hogy amikor a volvo s90-es autóm volt, ahhoz röhej, de minden olcsóbb volt, ráadásul nem is kicsivel. A 385 ezerrel meg nem kell törődni, az ezeknek a motoroknak, kb lófütty, ha törődtek vele. Ettől független lehet benne akár 700 ezer is.A kérdés csak az, hogy vétel után szerelgetni akarsz és nyomni bele a lóvét, vagy használni? Ezért kell az alapos átvizsgálás. Egy kép meg sosem adja vissza a valóságot, soha, függetlenül attól, hogy ezen így is látszik, hogy idióták hajtották, akik kb arra sem voltak képesek, hogy belül legalább kiporszívózzák, legalább hahu-ra.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Nem a motornak sok a Km. Ha nem konstrukció-hibás és rendszeresen cserélsz benne olajat, akkor tényleg elmehet 700 -at. A sallangok adják meg magukat. Önindító, generátor, vízpumpa, stb. Amikor a tengerparti nyaralás helyett, az út szélén rostokolsz a mentésre várva, akkor tök mindegy, hogy a vízpumpa kotlott meg, vagy kikönyökölt a hajtókar.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
Mint írtam, az út szélén állva nem vagy sokkal előrébb azzal, hogy a motor még elmenne 300 ezret. Az a 400 -at futott autó, ami még 300 -ig megbízható, csak urban legend. Kamionokat vezetek (német cég, szervízelt, új autók), amik a városi legenda szerint elmennek egymillió kilómétert. Mennek a túrót! MAN, Volvo, Daf egykutya. 400 fölött többet vannak szervízben, mint úton és nem a hajtókar szokott kikönyökölni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz rob210 #78622 üzenetére
Erről beszéltem, sőt én még olyan helyeken sem olvastam, hogy valami megadta volna magát, pl az indító, ahol megy a tákolás-gányolás ezerrel, mert nincs pénz fentartani az autót. Generátor szabadonfutó, főtengely szíjtárcsa, bakok, ezek amiket a motor(térben)cserélni kell. De hát ezt te nagyon jól tudod.
----
(#78620) Somatom
Amúgy én 604 ezernél raktam le szinte tökéletes állapotban. És nem kíméltem, de 9-10 ezrenként xado olajcsere, 5 ezrenként légszűrő és ha valami kis biszbasz hangot hallottam, már ment is a szerelőhöz, de....
..az sohasem a motorból jött. Inkább futómű, mert az egy fostákolmány, főleg magyar városi utakra, pályára való a laguna 3 2.0dci és ennyi...
Ráadásul 131 le helyett 223le és 470 nm-re volt felhúzva 2015-ben. 2019-ben küldtem nyugdíjba.[ Szerkesztve ]
-
polonic
félisten
Az új hibrid megane 11 millió.
A többi sem olcsóbb.
Hibrid Renault-om se lesz, az biztos. -
polonic
félisten
válasz LamerGyuri #78626 üzenetére
Még több levedlett nyugat európai autó lepi el kelet európát.
-
Llew
senior tag
Kösz mindenkinek. Nem feltétlen ezt a Laguna 3ast akarom megvenni, csak gyanúsan olcsónak találtam. A típus szimpatikus, eleg jókat írnak róla, persze 10-15 évesen egy dieselben mar lehetnek gondok.
Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
-FLY->
őstag
Jött egy olyan dolog elő, hogy kizárólag visszakapcsolva a kettest néha nehezen veszi a megane 2-es váltója (5 seb., váltóban volt olajcsere pár éve) Hang nem kíséri, kulisszát nézzem át, vagy váltót kell bontani?
-
atosan
addikt
Hali,
Megane 1/2, 1.6 16v, K4M700, 2000 év, kombi.
Milyen minimum értékkel rendelkező akkumlátort nézzek?Maine coon
-
MC Pite
veterán
válasz -FLY-> #78636 üzenetére
Vagy nem elvenni a gázt visszaváltáskor. Csak az egyes tolerálja ezt, a többi fokozat kevésbé. Ha egyéb esetekben jó, csak leesett fordulattal veszi nehezen, azzal sztem sokat nem lehet kezdeni - max hogy nem ejtem le visszaváltásnál. Aki bele akar kötni, igen; van amikor még üresben gurulok, mert nem tudom hányasba fogom tudni tenni, olyankor a gázpedált fél-egy másodperccel korábban kezdem nyomni mint a kuplungpedált, hogy a váltó felpörögjön, mielőtt kinyomom a kuplungot.
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
peti100
csendes tag
Sziasztok!
Adott egy Megane I kombi (2002), 1.4 16V motorral. Teljesen véletlenszerű időpontokban világít a SERV és a légzsák ikonja. Magától eltűnik, és hosszabb-rövidebb idő után újra előjön. Gondolom valamelyik csatlakozó kontakthibás. Az első ülések alattit már szétszedtem, van esetleg tippetek hogy hol keressek még csatlakozókat, vagy milyen irányba induljak tovább? -
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok megane 3 kombi tolató kamerát melyik vezetékre kell rákötni és hogyan?Tudom tolató lámpára.Jó lenne inkább egy fotós útmutató.Köszönöm
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #78584 üzenetére
Tavasszal kerdeztelek mitől indulhat néha nehezen a Thalia.
Fhp jeladó volt a tipp, vettem is egy újat mert még a gyári van benne.Ahogy melegedett tavasztól kezdve az idő nem volt gond az indításával úgyhogy a jeladó nem lett beszerelve.
Most viszont jöttek a hidegebb idők és újra előjött a tavasszal tapasztalat hiba, nem indult be a kocsi.És most jön a lényeg, a jeladó amit vettem Era gyártmányú de a csatlakozó nem arra áll amerre a gyári jeladón hanem pont a másik irányba és én így nem tudtam a helyére tenni.
[Ide] nem sikerült sehogy berakni, vagy a csavarok furaratai vagy a csatlakozó nem stimmelt.
Így vissza lett rakva a gyári ami benne volt, megpucoltam és most azzal is egy pöccre indult.
Én voltam béna vagy tényleg van olyan jeladó amit nem lehet oda beszerelni mert a csatlakozó rossz irányba néz?[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
Az Espace -ban van két fejtámla-monitor. A kesztyűtartóban van hozzá lejátszó, ami állítólag csak DVD -t visz. Milyen jel jön ki abból? Analóg, vagy HDMI? Nem lehetne azt az őskövületet lecserélni mondjuk egy Androidos box -ra?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen