- Videós, mozgóképes topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali médialejátszót?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- 3D nyomtatás
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Kanada feltalálta a Netflix-adót
it Az online streamingszolgáltatások a belföldi árbevételük 5 százalékát ezentúl kötelesek átadni.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
harry
veterán
válasz rob210 #78198 üzenetére
Koszi a tippet
Emeles: hm nem emlekszem, neha talan kattant egyet, de gondoltam az lehet pusztan az emeles miatt (fek/rugo ad valami hangot...?). De eros recsegest nem.
Mozgatas: itt talan volt egy kis koppano hang, majd megnezem megint.
Mindenesetre egyik alapjan sem felteteleztem volna azt a zajt, ami menet kozben van.Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
rob210
Topikgazda
őszinte leszek a videóból nem tudom eldönteni, de nekem inkább tűnik a lengéscsillapító alsó szemének.
Ha ki van kopva az pontosan ilyen hangot tud adni.
A szilentnek dúrvább hangja van, és az állandó azaz ha csak lökdösöd a csomagtartót lefelé már akkor is kotyog.Renault power
-
blackmorph
tag
Sziasztok.
Valaki esetleg találkozott-e már hasonló problémával kérdéskör.
Clio 3 1.5dci k9k766 86 óerő.
Teljesen véletlenszerűen nem indul elsőre.
Minden rendben az injektor, izzitas, turbó, egr, nagynyomású terén, nincs füst meg semmi.
Másodikra, harmadikra általában pöccre indul, tökéletesen jár, megy stb.Felső holtponti jeladó probléma esetleg? Vagy immobiliser? Esetleg valami ötlet vagy aki tud benne érdemben segíteni, megnézni?
Köszönöm
-
rob210
Topikgazda
válasz blackmorph #78204 üzenetére
diagra kell tenni és monitorozni a perdületi értéket indításkor.
Abból sokminden kiderül.Renault power
-
harry
veterán
válasz rob210 #78202 üzenetére
Kicsit talan romlik a helyzet, egyre gyakrabban hallani a kotyogast. Megnyomkodtam a jobb hatso reszet, ilyen hangja van.
Levettem a kereket, csinaltam par kepet: linkProbaltam kicsit megemelni, osszenyomni / megmozgatni a lengescsillapitot, de egyreszt nem nagyon ment, masreszt annyitol nem adott ki hangot.
Hetfon raneznek szervizben is, csak nem ismerem oket, nem akarom, hogy valamivel megvezessenek / hulyeseget mondjanak.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
forceberg
veterán
válasz blackmorph #78204 üzenetére
Ha nem tudod a hiba okát, akkor azt honnan tudod, hogy minden, amit felsoroltál rendben?
Ez akár haldokló vezérműtengely-jeladó lehet.
Kiolvasás megmondja, ha más nem, tárolt hibaként ott kell lennie.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
-
harry
veterán
válasz rob210 #78209 üzenetére
Par cuccot hoztam, de a legnagyobb dugokulcsom 19-es, a felso csavar meg nagyobbnak tunik, de majd lehet raprobalok holnap ha nem esik. Az also csavart biztos ki tudnam venni, mondjuk epp ennyi is eleg lehet a probahoz... inkabb alszok ra egyet
Mondjuk eleg kiraly lenne, mert ezt meg ki tudnam cserelni magam is, max veszek ezt-azt hozza.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
Jaded
senior tag
Urak! Olajat cserélnék a szekéren, de a k.rva szűrő nem jön le, a leszedőm kicsi hozzá. Mit csináljak?
Esetleg nincs valakinek a közelben kölcsön (Szolnok vagy Tiszakécske)?Renault Megane IV Limited
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #78217 üzenetére
Hát ezt most majdnem töröltem.
De inkább csak azt írom rá, hogy eszébe ne jusson !!!!!!!
Mert ha kitekeri a csapot is akkor ott fog pingvinezni, vagy ha ne adj isten el is töri.Támogatom, hogy kérjen inkább kölcsön egy leszedőt!
Renault power
-
harry
veterán
válasz rob210 #78215 üzenetére
Ez volt olcso Lidlben Egyelore hobbira jo, de koszi, erre figyelek legkozelebb.
Megneztem megint, nem is a rogzito szemeknel van gond (valoszinuleg), hanem a lengescsillapito kozepen zorog / doglott meg: link (javitva)
Ha most megnyomkodom a kocsi farat, jobb oldalt jobban is kileng. Emelve, magat a kereket mozgatva is hallani a kopogast.Ez parban cseres igaz? Mik az ajanlott markak, TRW? Ez pl? link
Erdemes azert megnezetni szervizben, vagy eleg ha kicserelem? Kicsavarasnal kell anyanak ellentartani, vagy csak ki kell hajtani? (mivel nincs 21/23 kulcsom, kene venni, es nem mindegy mennyit ugy mertem ekkora kell, kisebb lent, nagyobb fent)[ Szerkesztve ]
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78219 üzenetére
Egy le nem jövő szűrőt otthon nem erőltetnék, csak ahol az esetleges komplikációkra is van terápiás lehetőség.
De mi a különbség a csavarhúzó és a szűrőre úgy rászoruló, hogy össze is nyomja leszedő között?
Ok, nyilván a csavarhúzóval könnyebb rossz irányú terhelést adni a dolgoknak.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
forceberg
veterán
válasz rob210 #78224 üzenetére
Ja hát akkor szopóka. De szerintem akár te is levennéd csavarhúzóval is, mert tudod, hogy hova égy hogy lehet beleszúrni, viszont aki kérdezi, az nem biztos, hogy pontosan tisztában van a dolgokkal, hogy mit lehet, így jobb a békesség, ha nem feszegeti a pofonládát
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Xantomas
őstag
Hátha még nem vertél bele egy csavarhúzót...
Te se néztél elég MacGyvert, és Bear Gryllst.
Vedd le az öved, ha rendes bőrből van, a “ronda” részével a szűrő fele hurkold át, feszítsd meg ellenirányban, fogj egy darab deszkát, törött széklábat, akármit, lényeg, hogy legyen erőkarod, és felfekvő felülete. Az egyik végét tedd az övcsattra, visszafele vezesd át, majd ezt használva lejön a szűrő. Kicsit szórakozni kell vele, hogy rájöjj hogyan illeszd, de amint megtapad az öv a szűrőházon, jó lesz.A köv szűrő mellé meg vegyél egy rendes leszedőt.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Kronos3000
senior tag
válasz molnarpeter #78217 üzenetére
Egy csík dörzs vászon, rá egy darab gurtni, vagy erősebb szövet, táska fül, stb, a végén kombifogó vagy mással megteker mint a régi konzerveket, nekem még minden szűrő lejött sérülés mentesen.
Wasabi...
-
rob210
Topikgazda
-
csongi
veterán
Sziasztok!
Mi a velemenyetek az 1.2 TCE 102 LE motorrol.?
2010es Modus Grandtour vasarlasan gondolkozom.
Illetve ennek a tipusnak vannak kritikus sebbe nyulos hibai? -
Jaded
senior tag
válasz Pttypang #78233 üzenetére
Kézzel szoktam, pont ezért. Bár akkor is össze tud gyógyulni, de nem ennyire. Ezt szagszervíz tette fel..
(#78234) rob210
Meglátom mi a felhozatal (még nem tudom, honnan veszek), de a jelenlegi biztosan nem jó Vagy én vagyok a balf.sz, de az előző autónál simán működött.Renault Megane IV Limited
-
veterán
válasz rob210 #78240 üzenetére
Dobsz egy linket kerlek, ahol van keszleten normalis 28-210? En par helyet kerdeztem, kinai szallitmanyra vart mindharom, mondtak, hogy hivjam vissza oket havonta.
Kompressziómérő ötletet is sivesen fogadok, mert a lincosnál már a 6 ezres sincs készleten.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
harry
veterán
válasz LamerGyuri #78243 üzenetére
+ az 60Nm-tol indul, ami azert a legtobb melohoz sok.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
nünüke1975
aktív tag
Sziasztok.Nem tudom hogy írjam le ,de megpróbálom érthetően mert ez nekem fura volt.
Nem volt dizeles hangja az autónak.Hiányzott a jellegzetes hangja. Belülről menetközbe búgó hangot hallottam. Megálltam,járattam és visszatért minden a régibe. Hozzátenném hogy akkor villant ki a sárga amikor csak 5-6 liter gázolaj volt benne. 10-11 nél szokott. Az is fura mert kattanástól kivillanásig szoktam menni kb 1030 km-t most mentem vele 1160-at. Ezzel 4,6-ot írt ki átlagnak.Amúgy 4,9-5 liter szokott lenni. Tudom diag de azért mégis. Ja hibaüzenet nem volt 1.5 dci 110 le 2010. -
harry
veterán
Akkor sorry, amikor en vettem 1-2 eve Aldis nyomatekkulcsot, akkor olyat arultak ami 60tol indul (igen nekem az van, ezt sajna akkor nem neztem meg rendesen...).
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
harry
veterán
Elmentem a helyi szervizbe, ahol megallapitottak, hogy
- rossz a hatso lengescsillapito
- az auto oreg es nincs / nem tudnak rendeleni hozza alkatreszt
Tisztara megerte De legalabb nem kellett fizetni.
Inkabb megcsinalom, viszont mivel limitalt szerszamkeszletem van, be kell szereznem ezt azt, kihagytam barmit is?(- emelo van, a gyari)
- tartobak (nyilvanvalo okok mellett azert, mert gondolom kell az emelo a kerek ala, hogy ki/be tudjam tenni a lengescsillapitot)
- drotkefe (csavar vege kilog ahogy latom, az jo rozsdas, bar ha az nem menetes, akkor nem gond, ez nem latszik link)
- csavarlazito, menetrogzito
- 21/23 kulcs (12 szog)
- kesztyu, szemuveg
- nyomatekkulcs? mennyire fontos? tulhuzni gondolom nem tudom, attol meg nem felek, hogy keves lesz
- pajszer / valami vasrud fesziteshez?Ugye a felso csavar vegen sincs anya, amit ellen kene tartani?
Oszinten remelem, hogy nincs kegyetlen mod begyogyulva a csavar...Sajnos nem jatszik a 'valamivel majd megoldom / alateszek egy fadarabot / az ugyis van mindenkinek', mert jo esellyel nincs, fura erzes is :D alap szerszamok azert vannak...
Theoretically, this damn thing oughta work now.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen