Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
it A jelentések szerint most 6 milliárd dollárnyi tőkét vonna be az xAI, és 18 milliárd dollárra becsülik a cég értékét.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
endru14
csendes tag
Sziasztok!
Van egy erdekes problemam.
Az alany egy clio 2, ph3, 2005, 1.4 16VA problema, hogy gyenge. Csak magas
fordulaton kepes minimalis dinamizmusra.Konkretan 140km/h a vege es azt is negyed
ora alatt eri el, ha sik a terep. Kisebb dombon vissza kell
kapcsolni neki, neha rendkivul kellemetlen.
(bekapcsolt klimaval meg teljesen vege)
Es mindemellet, mivel nyomni kell neki, hogy
valamit produkaljon, vegyesben 10et eszik.Kb mint egy 1.2 8v... bar, az lehet nyomatekosabb.
Az eg vilagon minden meg lett nezve. Hibakod
nincs, benzinnyomas jo, kipufogo nincs eltomodve,
katalizator hibatlan, szondak jol dolgoznak, hofok es
map hibatlan. vezerles a helyen, trafok jok, gyertya uj
gyari. folytoszelep tiszta, szivosor osszes tomitese uj.
kompresszio, hengertomorseg jo.egyetlen tovabbi hibajelenseg, hogy hideginditas utan,
ha kb 20mp-en belul el akarok vele indulni, akkor van,
hogy kicsit megtorpan. de ez elmulik es onnantol egesz
nap "hibatlan".nincs gyujtaskimaradas, rangatas, nem budos, gyertyak
szine olyan mint a nagy konyvben. olajat sem eszi, 180e
van benne.volt anno a csaladban ph2 1.4 16v, az ugy ment mint a
raketa es 7et evett vegyesben. direkt ezert is vettem, mert
jo kis kocsi. de ez mar kivisz az eszbol. valakinek esetleg
valami otlete, tapasztalata? vagy adjam el valami turelmes
embernek?Koszi!
-
rob210
Topikgazda
válasz endru14 #87551 üzenetére
Olyan nincs, hogy minden jó hibamentes és még se jó.
Milyen diaggal lett nézve?
Kompresszió hogyan volt mérve? Veszteséget is mértetek?
Lambda értékek hogy alakulnak? Hidegen melegen tűréshatáron belül van?
Benzingőz lecsapató dolgozik?
Gyartyák színe, illetve milyen gyertya van benne?Renault power
-
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87552 üzenetére
texa, launch. kompressziomérővel, melegen lett mérve, 9-10bar mindegyik, kis eltérésekkel.
Veszteséget is mértünk, hibátlan. Lambda értékek alapjában véve jók, talán kicsit szegény, de ez ugye utal a hibára. szkóppal is ellenőriztem, szépen dolgozik a szabályzó, katalizátor hatékonyságra sem volt még hiba, a hátsó szonda is rendben van. Hidegen dúsabb(ahogy kell), de akkor is gyenge. gyertyák gyáriak, alvázszám alapján, gyári számra, belevalók. hézag is rendben. trafók mérve hibátlanok, volt már benne másik garnitúra, semmi változás. map értékek hibátlanok, de szintén volt már benne próbára másik map. gyertyák színe őzbarna. mintha minden a legnagyobb rendben lenne.tegnap kapta meg a törődést, olajak, szűrők, kuplung, vezérlésre ránéztünk szerszámmal, kapott egy új főtengely jeladót. evap is működik, csövek nincsenek dugulva. most addig nem nyugszom, amíg a végére nem járok a dolognak.
szerzek próbára egy másik ecut valahonnan, mert már nem tudok másra gondolni...
update... most cserélem a gyertyákat, mert tegnap már kimaradt. és most határozottan fehérek az elektródák, mindegyik egyformán... tehát szegénység van -.-
[ Szerkesztve ]
-
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87554 üzenetére
gyárit szoktam, nem volt vele gond. és most sincs.
viszont. kínomban mindent mérek újra. benzinnyomás 4.1bar...
nem tudom, mit mért kollega, kezdem azt hinni b@szta megmérni, csak rámondta, hogy jó.
elvileg 2.8-3.2 közöttre írja a data, a szivattyúban a szabályzó 3.5bar-os.de a 4.1 mindenképp sok. viszont ebben az esetben nem értem a szegény keveréket.
érkezik az új szivattyú, kiváncsi leszek rá... addig mennek egy kört a befecskendezők is
az ultrahangos tisztítóban.(egyébként villamosságszerelő vagyok, csaj a sajátra nem jut idő sosem)
-
endru14
csendes tag
válasz rob210 #87556 üzenetére
alapvetően jó a kocsi. asszony köszörül csak vele városban, egyedül a kuplungot nyírta ki. csak mostanában én is jártam vele többet, aztán egyre jobban ott volt a tüske, hogy ez így nem mehet tovább oké, hogy nem megy ugy, mint az írt pd passatom, de a clio előtt volt egy 16v twingo, azt rendesen szerettem. na, ezt egyelőre nem.
-
Kronos3000
senior tag
Mai észlelés, anyós ülés előtti lábtér csatakos a fagyállótól. Fűtés van, pont mint eddig. Fagyállót(vizet) már több mint egy éve töltögetem minimálisan, valami csatlakozóra, egyébre gondoltam, ez valami új számomra, porszívózásnál vettem észre. Gondolom fűtő radiátor, vagy valamelyik csatlakozója. Műszerfal teljes kibontás nélkül meg lehet valahogy lesni legalább a csatlakozásokat? Ha mindenképp szét kell bombázni, akkor nem szívok tovább vele. Megadtam neki mindent időben, három éve van nálam, vezérlés csere (Robi), első hátsó fék komplett, fagyálló kétszer, fékfolyadék, városi használat miatt 7-8e olaj+szűrők, első akksi 35hónapot bírt, nemrég kapott újat, sorolhatnám. Nekem nincs helyem lebontani a műszerfalat, utcán ebbe a hidegbe nem menne, és egy ilyen hiba miatt nem nem fogok még 100ezret rákölteni. Hú de elegem van. Pedig hálás jószág, de ez már sok.2003 Thalia, 1.4 16v.
Wasabi...
-
orion1025
őstag
válasz Kronos3000 #87558 üzenetére
Én ennyiért nem adnám el, jó anyámnak is Dália van, igazi igénytelen valami, nem akkora durrantás kicserélni egy radiátort annak, aki már csinált ilyet. Én igaz eddig is Golf-os voltam, meg leszek is, a Twingo csak egy szükség autó, de ilyen radiátor cseréért eljöttek hozzám Bécs mellől másfél éve, illetve fűtésbox szivacsozást is csináltam, mindezért kértem 15e pénzt, a radiátort a srác hozta. Hátha van ilyen a közeledben, aki tud segíteni benne.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
rob210
Topikgazda
válasz gabor9991 #87561 üzenetére
Azért a klíma nélküliben is megvárom azt az otthon megoldható szerelést, amíg rájön a tulaj, hogy ki kell venni a műszerfalat így is úgy is. Illetve thalianál az egész kormányoszlopot, mert nem elég félre vagy lehajtani.
Jó móka, pont azért utálja az összes szerelő.Renault power
-
gabor9991
őstag
válasz rob210 #87562 üzenetére
Nem csináltam még ilyet de egyik kollégám a nagyfaterja kocsijában, egy klíma nélküliben minden előzetes felkészülés nélkül (csak elkezdte bontani ameddig ki nem tudja venni a radiátort) megcsinálta magának a cserét egy hétvégén, azt mondta másodjára a tapasztalat miatt már feleződne ez az idő.
-
orion1025
őstag
válasz gabor9991 #87561 üzenetére
Azért az sem nagy durrantás, pláne egy ilyen fapados kocsinál, mint a Dália, Clio. Én az első fűtésbox felújításom a parkolóban csináltam, na az már mutatvány, mire beraktam mindent hátra a kocsiba, később már volt garázs, meg hely is. Jó anyának is mahináltam eleget a Rötyóján, már azért ismerem, nem különösebben nehezebb ezt megvalósítani, tök egy tucat megoldás, nincs buktató. A Golf kormányműve ráadásul robbantott csavaros, nincs feje, olyan mint egy szegecs, azt ki is kell szedni, fejen pörögve, bebújva, lehetetlen pózokba.
A Twingo is hamarosan sorra fog kerülni, ott is bombázás a szervó beépítés miatt, meg akkor fűtésbox felújítás.
Ez nekem négy óra dízel Gófnál, és akkor még tetű lassú is vagyok, a benzines gyorsabb, annál három óra a rekordom:
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
gabor9991
őstag
válasz orion1025 #87565 üzenetére
Minden elismerésem a tiéd én is megcsináltam már ezt-azt a saját autóimon de ennyire sosem lennék türelmes hogy ennyire szétbontsam és innen összerakjam, normálisan, hogy az jó is legyen.
Rob írta feljebb hogy egy Thalia is elviszi a napot még neki is pedig van rutinja benne, úgy gondolom olyan nagyot nem lehet időben spórolni hozzá képest és nem is az időn van a hangsúly hanem ha jól emlékszem azt olvastam hogy a klímás verziónál a klimagázt először le kell fejteni utána jöhet a bontás majd a végén vissza kell tölteni ami plusz költség és idő.
Erre gondoltam akkor amikor írtam hogy nem 10 perc a csere.
De ha ez nálad 15 ezerből megvan akkor még a baráti ártól is olcsóbban csináltad.
Nemrég kellett kidurrant légzsák miatt offos fordon műszerfalborítást cserélni, Pesten 100 ezer alatt nem volt ajánlat. -
rob210
Topikgazda
válasz orion1025 #87565 üzenetére
Én nem vonom kétségbe, hogy te ezt megcsinálod, de akkor kérlek gyere el egyszer és mutasd meg, hogy csinálod meg ennyi idő alatt, annyi munkát biztosítok neked, hogy megélsz belőle. 3 féle radiátorral szerelték. Amit sokan nem tudnak. Van benne két csavar amit csak az tud hol van aki szedett már szét ilyet. Plusz thaliánál ki kell venni az egész kormányoszlopot, és az se mindegy melyik! Hidrós, elektrohidrós, vagy elektromos.
Hidd el, nekem , ha te ezt a radiátor cserét megcsinálod soha többet nem nyúlsz francia autóhoz. Ugyan az mint a kipuff flexi cső csere. Ó gyere megoldjuk. Persze más autónál ennyi.
De aki ismeri a típust tudja, hogy becsületes munkához le kell venni a bölcsőt és akkor már nem is olyan gyere megoldjuk dolog. Hány lakatost láttam már szitkozódni mint a magából kikelt őrült, hogy így meg úgy meg amúgy, pedig csak túlvállalta magát, típusismeret nélkül.Nemrég hívott egy srác van két lagunája , meg egy alfája. Hagy hozza már el az alfát. Megmondtam neki, nem soha , kizárt. Azt is miért ne hozza! Mert nem ismerem a típust és nem teszek felelőtlen kijelentést, hogy meg tudom csinálni.
Speckó eszközök, speckó ismeretek minden autóhoz kellenek.
Renault power
-
vmk
tag
Sziasztok.
Nem tudom volt-e már kérdés vagy egyedi a "gondom".
Az autó egy Megane 1 ph2 1.4 16V.
A gázreakciót más hasonló korú autóhoz képest lomhának érzem.
Mióta megvan az autó, azóta ilyen, az elmúlt 30 ezer km alatt nem változott, de ha ez "hiba" és javítható valahogy, akkor szívesen megcsinálnám.
Más ilyen Megane-t nem tudtam kipróbálni összevetni, de pl egy hasonló korú VW-hez képest lassabban reagál és érzésre lassaban pörög fel.
Van valami ötlet ezzel kapcsolatban? -
orion1025
őstag
válasz rob210 #87567 üzenetére
Nem a Thalia tart ennyi ideig, hanem arra céloztam, hogy ez nem akkora durranás. Nekem nulla motor szétszedéssi ismerettel, egy hengerfej csere hét óra alatt meg volt a saját kocsinkon, olajcserével karöltve, holott egyáltalán nem érdekelnek a kocsik, pusztán muszáj, meg pár embernek segítettem már, főleg az említett fűtésbox szivacsozás/cserében.
Azt mellékesen jegyzem meg, hogy én nem emberi ütemben dolgozok, mindent extra tempóval csinálok, mert nekem ez a normál ütemem.
[ Szerkesztve ]
"...300Ft-t adok érte és te állod a postát..."
-
johnny_b
csendes tag
Békés, boldog új esztendőt mindenkinek!
'99 Kangoo 1.4 E7J + JB3 váltó. A bal féltengely ki lett cserélve és Elf olajjal feltöltve a váltó. Mentem volna próbakörre, de irtó nehezen, 2-3. próbálkozásra akarja csak bevenni a hátramenetet, előre finoman veszi a fokozatokat. Előtte ilyen gondom nem volt vele. Mi okozhat ilyet?
Az ablakmosó motor nem működik és multiméterrel csak 9V-ot mértem a csatlakozóban. Mi okozhat ilyen feszültségesést?
[ Szerkesztve ]
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87574 üzenetére
Köszi a gyors választ! A kontaktspray nem segített, a biztosítékon semmi furát nem láttam.
A váltóolaj használtnak tűnt, de nem vettem észre rajta semmi rendkívülit. 6 éve lett cserélve (legalábbis fizettem érte) és olyan 20e km-t tettünk bele.''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
rob210
Topikgazda
válasz johnny_b #87575 üzenetére
Akkor annak nem lenne szabad , hogy változást érezz rajta.
Úgy már jártam sajnos, hogy a leengedett olaj és az olajleeresztő tiszta szőr volt.
Ahogy friss olajat megkapta és átmosta a rendszert soha többet nem volt rükverc.
De ez jelen esetben nem opció, mert azt láttad volna az olajon.
A biztosítéknál is 9 volt van? Mert én arra gondoltam, hogy ott is mérd ki.
Ha ott még megvan akkor kábelcsere.Renault power
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87576 üzenetére
Oké, megnézem a biztosítéknál is.
Most, hogy így mondod, kicsit csodálkoztam, hogy milyen sötét (fekete) volt a kifolyó olaj. Az állaga teljesen rendben volt, durva szagot nem éreztem rajta.
Mit értesz azon, hogy tiszta szőr volt?
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
-
MC Pite
veterán
Sziasztok, BUÉK!
Úgy tűnik, mintha nem zárna rendesen a termosztátom (vagy a szenzor nem az igazi).
Mennyit kellene átlagban üzemmeleg vízhőmérsékletnek látni a Megane3 1.6 benzinesnél?
Tavaly 80°körül láttam OBD-vel, de akkor csak hosszabb motorfékezéseknél ment vissza egy csíkra a vízhőmérséklet, mostmár egyre könnyebben visszamegy, és lassabban mászik vissza.
A fogyasztásra nem tudok annyira támaszkodni, mert más a felhasználás, már amiatt is magasabb (30-33km/h az átlagsebesség fedélzeti szerint).Köszi!
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz endru14 #87555 üzenetére
Mióta van nálatok az autó, vagy mióta gyenge?
Ha ásványi 10w40-es sz*rral használták nagypapásan, akkor a minden is dzsuvás, és valóban lehet hogy nincs konkrét baja, csak mindenen egy tonna retek van.
1.6 fókával jártunk így, mindenki azt hitte hogy az 1.4es, mert a többi 1.6 ugyanúgy ment a cégnél, ezt meg ugyanaza a személy használta. Tátrán át egy sietős csehország másik vége oda - vissza, és a fóka utána újra rendesen fogyasztott és rendesen ment. Ettől kevésbé látványos különbség is volt sok autónál, de nagy különbséget jelenthet.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Sziasztok! Buék!
Renault Twingo 1,2 16v 75 lovas 2012-es mennyire ajánlott,
mikre kell figyelni, anyósnak vennénk egy rohangálóstEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
rob210
Topikgazda
-
-
válasz rob210 #87588 üzenetére
10 évnél? Most volt műszakin, kapott 2 évet, mi lesz vele, ha most nem lesz cserélve? Amúgy kb mennyi a csere?
Vezérlést milyen gyakorisággal kell cserélni?[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
MC Pite
veterán
Rob: tavaly is ilyen volt, de akkor ezek szerint cserés. [üzemmeleg jelzést elérve kb 6-7km vegyesen] Közepes szopás ahogy elnézem, és persze eléggé pacsálós.
kisza: Most volt műszakin... Értem, azaz nem, mit jelent?
Max egy törött rugót talán észrevesznek (és szólnak, ettől nincs bukta), de sokszor azt sem. Ettől füstölhet, szarul világíthat (főleg a főfényekkel tehetetlenek, nincs is mivel mérni), szar (öreg) lehet a gumi, lengéscsillapító lehet gyenge, a fékhatás is (ha párban lepkefing akkor az nem bukó).
Szívem szerint a magyar értelmetlen műszakit csak befizetném 2 évente, el se mennék. Idén egy szélvédő cserébe került (K-E megyére rászálltak, tükör talpa mellett repedés fent, sofőr üllésből nem is látható, sehol nem vállalták) ez a szar 'vizsga'.<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
rob210
Topikgazda
válasz MC Pite #87592 üzenetére
A Magyar műszaki kezd erősödni, nem K.E. megyére szálltak rá! Vizsgáztattam párszor már és az utóbbi időben fix 45 perc lett a vizsgaidő. Azaz előbb nem gurulhat ki. Valóban nézik a világítást, izzókat és ablakokat. Illetve a korróziót! Na az az amire rámentek , ezt mondjuk nem is bánom. Ha luk van valahol azonnal bukta.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
Hogy a kocsidra is válaszoljak.
Nem olyan nagy szívás az, de le kell fejteni a hűtőfolyadékot az igaz. Leveszed a kiegyenlítő tartály visszatérő csövét, azon keresztül egy szívattyúval , kézi pumpával leszívod és máris nem fogsz tocsogni a fagyállóban.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
forceberg
veterán
-
MC Pite
veterán
Szintén nem látok javulást. Igen, az időt ki kell várni. KE megyében sorba büntették/zárták a helyeket. Felírták a papírra hogy a dudám rossz, mert azt mondták hibátlan autó nincs, így mindegyikhez írnak fel valamit. Marhára nem volt látómezőben a repedés, mégse vállalta senki (korábbi vizsgákon is így ment át).
Világítás? Igen, megnézik világít-e az izzó. Meg vissza kellett raknom az izzót a led helyett (*ami már 7 országban legális az autómba, mindegy is). Sőt, haverom gyári xenonos B5 Passatját sem engedték át két helyen, mert ez szerintük nem gyári, meg a szélesséjelző sem (de, ezen speciel pont gyáriak, Hella főfénnyel). Valami északi piacos összkerekes változat egyébként.
1, De a magyar műszakin nem nézik meg jól van-e beállítva a lámpa!!! (ahol 'beállítják, ott se tudják jól, mert sínes kellene, az nincs sehol; plusz nem nagyon ismerik mit és hogy kellene, ködlámpára meg mindenütt hülyén néznek, fogalmuk sincs az 1,3%ról, de még sokszor az állíthatóságról sem).
2, Mennyi a szórt a fénye!!!
3, Mennyi a fényerősség, fényintenzitás ott ahova világítania kell!!! (gondoljunk a kiégés előtt álló izzó, xenonra, matt búrára, foncsorra).
4, Működik-e a (manuális) magasságállító, refi, ködlámpa, kanyarfény, mosó, stb ha van.De akár egy index vagy tolatólámpa is; ha gyakorlatilag értékelhetetlen fénye van, nem érdekli őket, nem tudják elbírálni mennyi a jó. Max annyit, hogy nem elég sárga.
Addig terjednek, hogyha valaki berak egy ledes helyzetjelzőt (urambocsá rendszámvilágítást), akkor bukó. Megjegyzem, általában jogosan, mert a 95%-a a ledes W5W-nek szarabbul látható mint az izzó, és kevésbé tartós.
*Gondoltam megveszem a mostani helyett a drágább Nightbreaker LED-et, hisz már sok helyen megkapta az engedélyt az én autómba (Csehország, Németország, Ausztria, Horvátország, Franciaország, Lengyelország, Szlovénia), és hamár műszaki, elmegyek a Tatabányára a közlekedési hatásóság vizsgabázisára vagy Bp-re; csináljuk meg akkor hogy meglegyen az enyémre is, legálisan, forgalmiba beírva, kifizetem ami ezzel jár.
Úgy szokott lenni ha valamire már van kint engedély (jellemzően TÜV), akkor itthon már nem olyan nagy macera hogy ezt 'honosítsák'.
Közölték, hogy itthon ezt nem lehet, hiába mennék ek, nem adják meg, mert csak.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz rob210 #87594 üzenetére
Köszi a tippet, keresek erre valami megoldást.
Légtelenítéskor a csövön lévő szelepet is használjam, vagy elég a kiegyenlítő? AG13 mehet ebbe is?<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
válasz MC Pite #87592 üzenetére
Nyugodj meg, csak a rugóra gondoltam, azt elvileg mérik, semmi másra.
Nem kívánunk nagy pénzeket rákölteni, 2évet kell kibírnia Anyósnál, ez talán elvárható egy 10 éves autótól, ha alapvetően rendben van. Persze szervizt megkapja, meg amit kell, de feleslegesen nem akarounk költeni rá. Olyan munkája van, hogy helyben megy pár kilómétereket, még országútra sem megy vele, 2 év múlva nyugdíj, van egy újszerű 2018- as összkerekes glx vitarája, nem akarja erre használni, múltkor is belementek amíg az ápoltnál voltEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
johnny_b
csendes tag
válasz rob210 #87578 üzenetére
Megmértem a biztosítéknál, ott jó értéket mutatott, a csatlakozónál nem. Aztán telenyomtam spray-vel, párszor ki-bedugtam a foglalatba, majd egy újabb fújás után már működött. Fene se érti, mert sem a tüskén, sem a csatin nem láttam nyomát korróziónak Érzékeny lelke van az öreglánynak
''Don't Think Different, Be Different.'' BeOS forever
Új hozzászólás Aktív témák
- Gaming notebook topik
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Projektor topic
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- BestBuy ruhás topik
- Okos Otthon / Smart Home
- HTPC (házimozi PC) topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Yettel topik
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás eladó!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen