- Androidos tablet topic
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- Milyen TV-t vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Újra kiadták a Redmi Pad Prót
ma Néhol Poco Pad a neve, a jókora kijelző és a versenyképes árazás maradt.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tibko8
senior tag
válasz rob210 #87400 üzenetére
Jojo köszi ezt nem tudtam hogy nincs fent a webshopban minden
Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro
-
glx
csendes tag
válasz rob210 #87396 üzenetére
Kicseréltük a fhp jeladót. Sajnos nincs változás, forog – forog de nem indul. Megkapja a startpilot rövid spriccet, rögtön röffen és beáll ~ 1000-es (hideg)alapjárat fordulatra. Ekkor leállítottam a motort, ~ 1 perc pauza kulcselfordításra indul! Bocs, de csak kellene valami átjárás a motortér felé, mert időhiány van (betegszállítás)
Más :
ki kell vennem a jobb első (anyós) ülést. Ha az ülés alatti fedélen (alsó oldalán) lévő övfeszítő patron csatlakozóját széthúzom nem lesz probléma? (nem durran el a patron?) 64092A címke van a k.kötegen -
glx
csendes tag
válasz rob210 #87403 üzenetére
Ma reggel megtörtént a próba. Az első három indítás alkalmával a kombinációval nem indult. A negyedik próba: hagyományos, gyújtás > 10 ~ 15 mp várakozás, kulcs tovább > indítózás. Nagy nehezen beindult. Bátorság próba: motor leállítva, ~ 2 perc várakozás > hagyományos indítás (folyamatos kulcsfordítás, pöccre indult. Tartályban üza szint: a tele alatti első jelzőcsík.
Előző válaszomban kérdeztem (87404, nem tudom miért nem jelent meg): Mennyi az elfogadható / szükséges üzemanyag nyomásérték indítózáskor? -
gergo5991
őstag
ha már szóba került a 100as benzin téma, kedden tankoltam megane 3 masba 1,6 16v 100as benzint, másnap 10km után kiirta hogy fuel injection failure check, 5-10 perc után viszont eltünt a hibafelirat és minden rendben volt
-
Na_Ta
csendes tag
Sziasztok!
Két dologban szeretnék segítséget kérni, egy 2011-es Fluence esetében.
Bal első ablakemelő szorul, olyan szinten, hogy nem megy le.
Korábban szerelő megnézte, megkenegette, kicsit egyengette, pár napig jó volt, de most már nem használható.
Milyen ablakemelő mechanikát rendeljek pontosan(esetleg honnan), amire ki tudom cserélni?
Ma reggel nem nyitotta a szintén bal első ajtót a kilincs, belülről nyitható.
Mivel készüljek, milyen alkatrész kellhet hozzá?
Előre is köszönöm.NT
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #87180 üzenetére
Sziasztok!
Tegnap délután (+2 C)hidegindítás után nem torpant hanem rángatott az autó.
Kb. 2000 fordulatszám környékén. Utána pár száz métert megtéve megszűnt. Műszerfalon hibaüzenet nincs.
Így valakinek ötlete a hibára?Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
rob210
Topikgazda
-
tiop
tag
Üdv.
Egy 2002.megane classic 1,6 autóm egyre hangosabb nyekergés jön a segészíj környékéről.
Belenéztem de nem tudom megállapítani pontosan honna jön.
Lőttem pár fotót is de kicsit gyanus mintha a feszítőgörgőröl,és fötengely tárcsárol is lelógna a szíj.Szerintem valami nem oké.Kérem a hozzáértők véleményét köszönöm.
-
tiop
tag
válasz LamerGyuri #87413 üzenetére
Ne ijesztgess,ne menjek egy métert se vele?
-
LamerGyuri
senior tag
Ha eddig mentél, most már nem mindegy? Mondjuk, ha elszakad ettől, akkor ja, nagyobb bajt is tud csinálni, ha bekeveredik a másik szíjhoz.
A főtengely tárcsán szerintem egy sorral kijjebb van a szíj; épp az a 3mm hiányzik a megvilágított részből, hogy biztosra mondjam.
Robi véleménye azért kell, mert ezzel vagy így jártál eddig is, vagy valamiért kiugrott egy sorral.[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
tiop
tag
válasz LamerGyuri #87415 üzenetére
Igen nekem is az tünt fel hogy egy sorral kijjebb van,de hogy az úgy volt e vagy sem azt nem tudom,nem figyeltem,de most hogy elkezdett nyekeregni megnéztem jobban.
-
Josi
aktív tag
válasz LamerGyuri #87415 üzenetére
Ha a 6-os szíjtárcsán 5-ös szíj van, akkor a bal szélén kell lenni a szíjnak.
''Ne ess pánikba, és mindig tudd, hol a törülköződ'' Ford Prefect után szabadon
-
senior tag
Sziasztok!
Van pár dolog, amibe kikérném a véleményeteket!
1, Valami "állat" szétrágta a DaciaDokker 15dci 2017 évjáratú dobozos motortér szigeteléseit...
Szeretném öket pótolni, vagy valami alternatív megoldással csendesíteni a motorteret.
2, A belső szönyeg kezd kibojhosodni. Esetleg valami más tipusból nem lehet beszabni valami jobb minőségű szönyeget. Ami bent van, az új korában is nagyon prosztó volt...Már a harmadik velur garnituránál tartok, de egyik szarabb mint a másik! Gumiszönyeg az nálam kizárt!
3, Az ülésekkel sem vagyok megelégedve.Van bennük fűtés, de esetleg ezeket is szívesen kicserélném valami konfortosabb szebb ülésekre.
Az autót szeretem, napi használatba van! Többi része nekem megfelel, de ezeken jó volna változtatni!Előre is köszönöm ! Üdv: Sándor
-
rob210
Topikgazda
Szia
6pk-s szík van fent, de rosszul!
Egy bordával arrébb van rakva
Látszik a feszítőgörgőnél, hogy lelóg róla a szíj!Én egy centit nem mennék vele, mert ha leesik a külső borda, körbevágja a tárcsa, az teljes motorkárhoz is vezethet.
Le kell venni a szíjat venni egy 5pk-s szíjat és azt felrakni úgy , hogy a belső motor felőli borda marad a tárcsákon üres.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz Kbhont #87418 üzenetére
Nem fogod tudni megoldani.
Sajnos a daciaba nincs jobb ülés, más típusé meg nem azonos kivágják a vizsgán.
Légzsák és egyebek miatt.
Illetve persze minden megoldható, de nem fogod kifizetni.
A szőnyeg sima ügy egy csomó helyen gyártanak taposót ahol üléshuzatot is.
Kivágják körbeszegik, jobb mint a gyári.Renault power
-
senior tag
válasz rob210 #87421 üzenetére
Értem és köszönöm válaszod!
Kicsit abban reménykedtem, hogy hátha jó bele valamelyik Renault ülés.
Pl néztem az új express One -t ! Az egy nagyon szép kis dobozos...
Annak egyébként szvsz a hátsó lámpája szintem teljesen egyforma. (legalább is ránézésre)
Itt a daciáknál nincs egy olyan adatbázis, mint a BMW nél az ETK?
Gondolok itt arra, hogy alkatrészeket be lehessen azonosítani és valamicégtől, vagy akár a gyártól megrendelni. -
-
diablo1984
veterán
Nem normális, szemre úgy néz ki, mintha egy bordával el lenne rakva a szíj, vissza kell lazítani és a helyére rakni, hátha akkor a hang is csendesedik, de visszalazított állapotban a görgőket is megtekergetheted, valamelyiknek biztosan hangja lesz, vagy érzetre zörgősebb, vagy bármi rendellenes.
Mod: bazz, a videón helyén van a szíj.[ Szerkesztve ]
-
tiop
tag
válasz diablo1984 #87427 üzenetére
Én úgy néztem gondolom hogy a generátoron,szervószivattyún,klimakopresszoron jó helyen van a szíj,csak a feszítőn meg a főtengelytárcsán gyanus nekem.
-
rob210
Topikgazda
Nézem a képeket, nézem a videót, nézem a képeket, nézem a videót. Csak nem lesz az a szíj jó helyen.
Nincs rendesen, feltéve a főtengely tárcsára.
Az első részen ami a videón van jól fut, de azért nyikorog, mert keresztbefut a szíj. Helyre kell tenni, de az új szíjat, ez már nyikorogni fog akár mit csinálsz vele. De ez a szíj és a keresztbefutás hangja.13as kulcs lelazítod, leveszed a szíjat és megforgatod a görgőket, ha csörög vagy túl könnyen jár akkor csere. Fel az új szíj , ellenőriz, hogy nincs keresztbefutás (5pks legyen az új szíj) , örül .
Renault power
-
t.imi
addikt
Jó reggelt hölgyek, urak!
M3 1.5 dci 110. Turbónyomás szabályzót cserélném. Már szóltak hogy hangosabb, mint az állófűtés. Kivételesen nem ördöngösség.
Ha leveszem az akkusarut, másnap reggelre "elfelejt mindent", cserélem, saru vissza.
Ennyi elég, vagy szükséges mókolni az agyában?Illetve melyik márka ajánlott ebből?
[ Szerkesztve ]
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Utólagosan kötött-e már be valaki ülésfűtést M2-be?
A biztosíték táblában találok is hozzá biztosítékot, gondoltam onnan indítanám a kábelezést, de ha vkinek van már ezzel tapasztalata szívesen venném az ötleteit / tanácsait.Köszi
-
tiop
tag
válasz rob210 #87430 üzenetére
Üdv.
Először is köszönöm mégegyszer a segítséget.
Sikerült kicserélni nem volt egyszerű de megoldottam.Összes görgőt,szíjtárcsát átnéztem,forgattam semmi gyanusat nem vettem észre.A nyikogás csere után megszünt.
Ami egyértelmű hogy egy foggal kijjebb volt a szij a főtengelytárcsán,a mellékelt fotón jól látszik a eggyik borda-borda közötti távolság nagyobb a többinél,és kezdte elvágni a szíjjat is.
Ami nem egyértelmű hogy vagy 1,5 éve így járok,vagy átugrott valamikor valamiért. -
Xantomas
őstag
válasz sesomaru1989 #87433 üzenetére
Ph1 vagy ph2? Csak mert utóbbiba be van kábelezve gyárilag, csak fizikailag kell a kapcsolókat megoldanod a helyére, meg az üléslapra preparálni a fűtőellenállásokat.
Persze, elméletben egyszerűbb, csak levenni a tápot valahonnan és azzal fűteni az ülést.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Xantomas #87435 üzenetére
2004-es K4m motorrral. Sztem ez a PH1- lesz, de javíts ki ha tévedek.
Leírásokat találtam, hogy van aki a szivargyújtó kábeléről szedi le a feszültséget... de azt nem nagyon szeretném, mert így is nekem USB kimenet van a szivargyújtó helyén, a kamerának töltőnek, ha még arra rá rakok egy ülés fűtést, akkor valamitől elfogom venni az áramot -.-
Én arra gondoltam, és ez a nem szofisztikáltabb megoldás, hogy berakok még egy szivargyújtó csatlakozót, csak a kérdés hogy meg mint? -
Gabady
aktív tag
válasz sesomaru1989 #87433 üzenetére
Én építettem már be két autóba is. Az egyik a sajátom volt, gyári ülésfűtést tettem bele, mert megvolt az előkészítés, a másik pedig a feleségem autója, amiben pedig semmijen előkészítés nem volt. Az enyém 2004-es, az övé 2003-as évjárat.
Utólag visszagondolva, az aftermarket ülésfűtés kiépítése egyszerűbb, jobb megoldás. Már csak azért is, mert az 3 fokozatban állítható, még a gyári csak egy ON/OFF kapcsoló....
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
rob210
Topikgazda
-
-
t.imi
addikt
Kicseréltem őt, ez volt benne előtte is.[link] Nincs olyan erős Kamaz hangja, alacsony fordulatról (sokkal) jobban húz.
Ellenben a fogyasztás most 6.2-őn van az eddigi 4.9-5.1 után.
Főleg 1-es alapjárat, finom gyorsításoknál akad ki 15 liternél, fix tempóban csak 1-1.5 literrel mutat többet.
Akkusaru le volt szedve úgy 5 órán át.
Lehetséges emiatt a nagy eltérés?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Androidos tablet topic
- Óra topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- ASUS routerek
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xbox tulajok OFF topicja
- Hisense LCD és LED TV-k
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen