- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Hobby elektronika
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
t.imi
addikt
-
Bass
addikt
Sziasztok
Olyan gondom van h mióta bejöttek a hidegek a kocsi sokkal többet teker reggel(eddig egyik télen sem csinált ilyet) és furán indul mint amikor a régen járt karbis autokat inditják és fokozatosan röffen be(nem tudok jobb hasonlatot) aztán már minden oké. A másik h megint valami futómű gondom van ,ha pl parkolóbol állok ki indulásnál vagy ha rálépek a fékre parkolás közben mint ha kattanna(nem koppan) valami,és csak is lassú parkoláskor pl ha ki van tekerve a kormány amúgy semmi stabil,nem zörög nem kopog 2005-s 1.6 16v megane 2 kombi. A futóműben minden újnak mondható ,az elmúlt 6-8 hónapban cserélve."The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87455 üzenetére
Elvileg 30e km vann bennük ,lehetnek rosszak de lehet h csak indításnál jön elő a gond? Nem tudom összefügg e de ha állok a pirosnál a kocsi mint ha lüktetne(de nem mindig) de a fordulat szám normális csak a motoron látni néha h nagyobbat mozog és olyan mint ha hátulról mozgatnák a kocsit. A gyertyák gyári renault a trafók egyforma beruk. Amikor vettem a kocsit 2019-ben akkor raktam bele. Tudom ezt valahogy itthon ellenőrizni mert januárnál előbb nem tudom villamossági szerelőhöz vinni,nem akut a probléma de jobb megelőzni mint hogy az út szélén maradok esetleg.
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87458 üzenetére
Gyújtás akkor gondolom trafó vagy gyertya lehet,esetleg más is? Menet közben nincs kiesés szépen megy csak gondolom valami kezdődik a fura inditás miatt és jobb elébe menni. Injektor hibát esetleg gyári diagnosztika kimutatja?
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
sesomaru1989
aktív tag
válasz Gabady #87437 üzenetére
Szia,
Köszi a helpet.
Kapott egy dupla szivargyujto csatlakozot, amit rákötöttem a sima helyére egy 30A lapos biztositekot is iktattam közben. Ezen a körön meg van meg egy 2A es usb töltő is, beszerelve a gyari szivargyujto helyére.
nem volt hulye aki kitalalta a wagot, igy gyorsan ment minden.
A dupla szivargyujto a könyök támasz hátulján kapott helyet, oda megy bele a két ülés fűtés. -
mycso
Topikgazda
Sziasztok, utólagos ülésfűtés témához.
Én 2019-ben, szakcéggel építtettem be a lagunába, teflonszálas, 2 fokozatú, első 2 ülés ülőlap+háttámla. Asszem 5 vagy 7 év garancia, akkor volt 60.000ft.
Reggel vittem az autót, délután hoztam.
Azóta is kiválóan működik.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Mezga Aladár
veterán
válasz Mezga Aladár #87408 üzenetére
Rejtélyes. Egy hete semmi hiba.
Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
robi222
senior tag
Sziasztok. Meg tudnátok mondani hogy Renault Espace 2016 1.6D nek mikor kell cserélni a vezérlését? És az automata váltó olaj csere?
-
Kornelius07
csendes tag
válasz robi222 #87464 üzenetére
Szia.
Nekem Talismanok vannak ugyan, de lényegében technikailag ugyanaz. Vezérlés láncos - hallani fogod. Hosszbordás szíj 6 év vagy 150ezer km. EDC6 váltó olaja és szűrője 90ezer km, de itt is igaz, hogy az előbbre hozott csere meghálálja magát. A váltóolaj cseréje nem ördögi nehézségű, a most divatba jött átmosásos csere a Getrag mérnökei szerint nem javasolt... -
Bass
addikt
Sziasztok lehet hülye kérdés de megane 2 1.6 trafót valahogy ki lehet mérni multiméterrel? Többször marha nehezen indul és persze csak januárban lesz aki megnézni de kellene a kocsi.
Illetve milyen dutómű elemeket érdemes venni? Ebben az évben lett fullra felujítva monroe,fwbi,trw,spidan és snr alkatrészekkel és megint kopog valami a bal elejében 🤦
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
Bass
addikt
válasz rob210 #87477 üzenetére
Hát tudok neki örülni nincs egy éves 🤦 Először úgy kezdődött hogy első induláskor mint ha a rugo pattant volna vagy amikor a dobfék befagy és kattan de a rugó egyben van. Azt hittem h a monroe nem gagyi.Szombaton,szétkapom karácsony alkalmával 😂
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
zaskar
senior tag
Sziasztok! Mire gyanakodnátok az alábbi tünetek alapján? Az alany egy 2006-os 1.5 dci, 106 lovas verzió.
Nagyon lassan melegszik, ha fel is megy a mutató, hamar vissza is ereszkedik. A fűtés kb. 20 km után érezhető valamennyire. A gyors fűtés funkció, ami pár perc után már tűrhető meleget csinált, nem működik. A hűtőfolyadékot 1-2 hét után után kell tölteni, pedig szerelő megállapította, nem szivárog sehol. Ő azt mondja, hengerfejprobléma állhat a háttérben.
Köszönöm előre is -
rob210
Topikgazda
válasz zaskar #87480 üzenetére
Nyomásteszterrel csinálta, vagy megnézegette?
Ha levegős a rendszer nem lesz jó fűtésed, diesel révén. Ha pedig fogy a fagyálló nem lehet légmentes a rendszer. Ez ennyire egyszerű.
Ha hengerfejes lenne, az vagy a nívónál vagy a kiegyenlítőben látszana.
De ez is tesztelhető egy co reagens folyadék és egy hengerfejesség vizsgáló "készülékkel".
Lényegesen olcsóbb mint rögtön hengerfejezni és lehet nem is lesz jó utána sem .Anyós és vezető előtt a rekeszt nézd meg nincs-e benne fagyálló, mert akkor fűtőradiátor csere .
Renault power
-
zaskar
senior tag
válasz rob210 #87481 üzenetére
Annyit tudok, hogy nyomásteszterrel csinálta. Viszont igazad van, ha mindig töltögetem, akkor csak levegős lehet. Mondjuk az feltűnt, hogy amikor a kupakot leveszem, mindig nagy a nyomás, amit elenged, pedig rendszeresen hideg motornál töltök utána. Sajnos ez nem egy igazán Renault-hoz értő szerelő, inkább a kényelem (500 m-re van) vitt hozzá kisebb problémákkal. Ezzel viszont kénytelen leszek újra felkeresni a helyileg messzebb lévő, de a típushoz jól értő szerelőt. Köszi szépen.
-
KubanitoS
veterán
válasz rob210 #87481 üzenetére
Kis off: neked mi a véleményed arról, hogyha hengerfejeznek egy kocsit, akkor az már nem lesz olyan, mint a gyári technológia és csak ideiglenes megoldás? Ergó nem lesz végleges a megoldás és hamarosan kezdődik elölről az egész?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Bass
addikt
válasz KubanitoS #87483 üzenetére
Szia A gyári technológia sem végleges ahogy írtad hisz tönkrement. Én magam csináltam már többet(a gépmunkát műhelyre bíztam) is és még egy sem adta meg magát(van amit 2012 óta használnak még most is) ,gyári csavarokat, tömítéseket stb használok gyári szerelésivel ezeket betartva. Azt nem mondom h gyári lesz de ha az ember odafigyel és betartja a it kell akkor sokáig gond nélkül lehet ismét használni.
[ Szerkesztve ]
"The gods who light up the sky at the gate of sethu"
-
rob210
Topikgazda
válasz KubanitoS #87483 üzenetére
Baromság.
Pontosan gyári értékre lehet mindent hozni.
Ezért vannak a túlméretes hengerfej tömítések.
Amennyit levesz a síkolással annyit pótol vissza a tömítéssel.
Csak sok szerelő sz@rik az egészbe megveszi azt amit éppen kap, értékekkel nem törődve, gyári leírást messzire kerülve, visszarakja az egyszerhasználatos hengerfejcsavarokat, visszaakasztja a régi vezérlést, mert a tulaj azt mondta 1 éves. Még el is adja, hogy milyen jó fej , mert ezt is azt is megspórolta a tulajnak.
Aztán 1-2 év és eljut egy valóban szerelőhöz, vagy hozzám és csinálhatja(hatom) a gányolás után. Ami sokkal rosszabb.Egyszóval rendes gépműhellyel, normális szerelővel, épp ugyan olyan jó lesz mint a gyárból kigurulva, néha még jobb is.
Renault power
-
KubanitoS
veterán
Köszi a válaszokat!
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
Lenne pár kérdésem:
1. A hűtőviz tartályban normális e a képen látható jelenség?
Mintha kicsi so krisztalyok lennenek:
Nem tudom mi lehet.
Június környékén volt klima, es vizhuto csere. Teljes fagyálló csere.2. Létezik-e olyan hogy a kor, es a hő hatására a szelepfedél deformalodik a megane 2-seknel?
Köszi előre is.
-
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #87488 üzenetére
Nekem is szakadt le néhány, pedig nem voltak megtépve a csavarok...
Én lemezcsavart raktam alátéttel a régi lyukak mellé.http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #87487 üzenetére
Mérj fagyállót, vagy méress, de bazi gyorsan!
Ez olyan mintha a tömény fagyállót tették volna bele.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz sesomaru1989 #87488 üzenetére
Nem fogja meg elforog. A legegyszerűbb átfúrni csavar be anya fel meghúz , onnantól van "tőcsavarod" és a páncélt anyával fogatod fel a kiálló menetes részekre.
Renault power
-
sesomaru1989
aktív tag
Mennyi eszed van Köszi.
mértem fagyalott -40 fok...
A fax kivan..
Pedig a szultánek csinaltak...Teendő?
engedjek le belole, deszt vizzel utántölt?? -
forceberg
veterán
válasz sesomaru1989 #87493 üzenetére
A -40-es az egy pont készre kevert. Én -30 fölé semmiképp sem mennék.
Ha csak mondjuk fél litert kiszívsz, majd helyette vizet raksz, már az elviszi vagy 8 fokot felfelé.
Egy példa keverésekre (Mannol AF12+):
35% fagyálló - 65% víz: -20°C
40% fagyálló - 60% víz: -25°C
45% fagyálló - 55% víz: -29°C
50% fagyálló - 50% víz: -38°Chttp://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Predator2
addikt
Helló
Megfelelő műszerrel lehet módosítani egy 1.5dci izzítási idejét?
Szeretném ha télen pár másodperccel tovább izzítana.Köszönöm a választ.
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
rob210
Topikgazda
Na hölgyek urak!
Sok drága alkatrészt hozzon a Jesszuska.Renault power
-
Predator2
addikt
válasz rob210 #87496 üzenetére
Első indításnál hidegen/hidegben, dadog az autó. Volt már minden is cserélve!
Ha duplán izzítok, akkor sokkal szebben indul, és az alapjárat ingadozás is kisebb.Miért nem? Mi kárt tud okozni pár másodperccel hosszabb izzítás?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- HÁZIMOZI / HIFI / TV beárazás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Politika
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Napelem
- Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs