Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz MC Pite #87597 üzenetére
Tavasszal vizsgáztattam a motoromat. Előtte szervízben szereltettem fel a Goodridge fém fékcsöveket. Nem házibarkács roppantógyűrűs, hanem fix, típushoz gyártott. A nulla tágulás mellett, a minőségéről annyit, hogy örök garanciás. De, nem ment volna át a vizsgán, mert nincs benne "E" betű. Ezért vissza kellett rakni a gyári, húsz éves, gumi fékcsöveket. Na, úgy már rendben volt.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
MC Pite
veterán
válasz gixxergabi #87604 üzenetére
Felénk bő fél éve van az agymenés. A szigorúságot nem bánnám, de a hülyeséget, közben szar világításos, hömpölygő, füstölő matuzsálem gumis szarok átengedését bánom.
Amikor az agyondédelgetett hobbiautókon is találnak csomót, amikor azokat írják fel amivel évek óta átmegy... Fura. Mintha az én repedésem lenne azbautópark alja, ezért kell meghúzni. Közben élőben is alig látták...(rajta a 90es fóliát meg senki, csak én fájlalom).
Ex Picassomon első lejáró ablakokon kötözködtek most (is) a 90es műbizonylatos fóliával (határon volt, megadta a fóliás). Miközben igaznak érte nem intelligens stílusban, elől 70es van, matrica nélkül . Ja, csak azt nem veszik észre. Na, ennyire látható a 90es akkor.Majd ébresszenek fel ha észreveszik a decat-os meg dedpf-es autókat, meg tudnak szilárd részecskékekt (korom) mérni . Meg világítást... Vagy ha tüvös cuccal elmehetek beiratni... Vagy ha egyformán hullagyenge fék nem megy át. Na, befejezem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Ati007
őstag
Aktuális lenne egy akku csere a 2017 Megane 4 GC-ben (1.6 dci 130le) . Ezt néztem ki : VARTA E39 Silver Dynamic AGM 70Ah 760A. Az lenne a kérdésem érdemes e EFB helyett AGM akksit venni? Otthon cserélhető vagy mindenképp érdemes szervizben cserélni? Felhivtam a renault és ott 100ezret mondtak a cserére
-
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
M2 nél mina trükkje a benzin betöltő n,ilas kiszerelésnek?
Az istenért sem akar kijonni a helyéről.
A 3 csavar kicsvartam, de feszíteni nem akarom, mert még a fényezés is banhatja..
Köszi előre is. -
ati05
aktív tag
válasz sesomaru1989 #87608 üzenetére
Szia!
Bennt a kerékjárati ívnél az üzemanyag csőnél is van egy csavar,akkor könnyen mozog az egész és ki tudod szedni.
Nekem berline volt anno ott könnyen elérhető volt. -
Tegnap megnéztük a Renault Twingo t
Holnap meg el is hozzuk
Jó állapotú kis autó volt
A tulaj azt mondta 4-4,5 literrel elmászkált vele, ez mennyire valid? 2012 1,2 75 lóEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
MC Pite
veterán
válasz kisza25 #87610 üzenetére
5 liter a reális szerintem. Mondom ezt pár dobogós spritmonitor helyezés után.Hogy én eljárnék szűk 4,5el helyenként, az más. Meg hogy látott már fedélzeti szerint párszor 4,2-4,5-öt, az is. De hogy ez ez lenne a jellemző, az nem hiszem hogy valós. Már csak azért se, mert hogy ez fennmaradjon, időnként tiporni is kell, meg fincsi fullsynth olaj, hogy kevésbé kokszosodjon, lustuljon. Az meg itthon nem jellemző.
[link][ Szerkesztve ]
<ELADÓ:új Bryton Gardia radar 32k> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
johnny576
csendes tag
Sziasztok!
Kérdés: aksi nélkül (ha kiveszem az autóból mondjuk tölteni) hogyan tudom bezárni az autót? Megane 1 FL. Emlékeim szerint nincs "pöcök" a hátsó ajtókon.... -
rob210
Topikgazda
válasz johnny576 #87616 üzenetére
Amíg benne van az aksi lezárod a kocsit nyitott motorháztetővel.
Ezután ellenőrzöd, hogy a kulcs mechanikusan nyitja zárja-e a vezetőoldali ajtót!!! (Sokan sose használják, így beáll a zár és nem lehet elfordítani a kulcsot) ha műkszik, akkor újra bezárod gombbal kiveszed az akist lecsukod a motorháztetőt. Feltöltöd, odaballagsz kinyitod a kulccsal, berakod az aksit, örülsz .Renault power
-
-
t.imi
addikt
Sziasztok!
Nézegetem a méretpontos üléshuzatokat.
Ezek is olyanok, mint Lada, Skoda időkben, hogy pár hónap után elkezd nyúlni, csúszkálni és az ülőlapon amorf formát vesz fel?
Gyárit néztem, biztos ami biztos. Márkakereskedések csak hápognak M3 grandtourra. Se gyári cikkszám, se semmi. -
-
-
-
válasz diablo1984 #87627 üzenetére
Na arra nem gondoltam volna, valami tekerő gombnak tűnik majd alkalom adtán megnézem
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #87631 üzenetére
Jó eséllyel. 19' vettem, már ott szólt a szerviz, hogy 1. henger nem az igazi. Robi nézte tavaly, talán szelepfedél cserekor, hogy @# olajos a csúcs, ráadásul kettő.
Héten diag nála, ha jól emlékszem 0.83-1.17 között voltak a korrekciós értékek. Plusz sípol, fütyül, vinnyog néha a magasnyomású is. -
rob210
Topikgazda
A TC-nél, már tényleg nincs lejjebb.
[link]
90 lovas 8 szelepes, itt jön az a sor amiért kitiltanám magam, így nem írom le.
Szánalom, hogy egy ember nincs a szerkesztőségben már, aki picit is értene az autókhoz.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
LamerGyuri
senior tag
válasz rob210 #87634 üzenetére
Már kisgyerekként tudtuk, hogy a 16V mit jelent, itt meg ki is van emelve sárga színnel
Vannak pedig fiatalok, akik olyan szinten vágják a típusokat, a régieket is!, hogy az állam leesik autóstalikon. Ezekbe a szerkesztőségekbe meg pár éve még az újság vagy cikkíráshoz sem értő emberek kerülnek; nemhogy az autókról lenne fogalmuk.
Az első tulajról sokat elárul a lefűzött összes számla és a keményfedeles Haynes könyv
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
forceberg
veterán
Tehát 19-ben szóltak, hogy xar. A M2-mnél meg 2010-ben szóltak, hogy xarok a csúcsok, ráadásul Delphi, ami nem tartós, stb., azóta ment legalább 150 ezret a kocsi, megbontás nélkül. Ha meg akarsz nyugodni cseréltetheted, de akár üzemanyag váltással is simán lehet, hogy legközelebb 1.00 körüli korrekciók lesznek.
(#87635) LamerGyuri:
Mi a baj azzal, hogy 16 Voltos aksi kell bele, drágább, de könnyebben indul![ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #87636 üzenetére
Ez siemens vdo, szintén nem teteje a porlasztócsúcs gyártanak.
Tankolás: OMV 80%, Auchan a maradék 20.
Feljebb írtam ha jól emlékszem, nyomasszabályzó szelep csere után elszabadult a fogyasztás úgy 30-50%-al.
Ekkor került újra asztalra a csúcs kérdés.
Már kezd visszaállni, időnként emelkedik még 20-30%-ot.Más
Szedem le az olajszűrőt, 3 ágú yato magával húzott egy kemény műanyag csövet.
Ez honnan jöhetett le?
[kép]
Itt találtam egy likat, de elég koszosnak tűnik.
[kép]Nehogy már kiteker, beteker, hová jutna a világ
-
forceberg
veterán
Időjárásfüggő lehet, hogy néha többet fogyaszt. Néha nekem is egy-egy úton, mondjuk nem 20-30%-kal.
1.6dCi-ről is hallottam már ilyet.
Gondolom a kedvezőbb kibocsátás miatt ha úgy gondolja néha többlet üzemanyagot éget, nekem ilyen a kezdetek óta. Vagy döglődik már 5 éve , de akkor meg nem járna 5 alatt a másfél tonnával.VDO-Siemens-Continental - a német csúcstechnika
OMV-n a sima GO nem az igazi, Maxx-ot próbáltad, az nekem jó tisztító volt!
Az valami levezető cső lehet, a motor alá van vezetve a vége, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #87638 üzenetére
Az, közben lemásztam aknába. Nagy kárt nem tettem, egyelőre úgy néz ki.
Nem időjárás függő. Szerintem az még a porlasztós, szívócsövet a zárhídhoz v a kipufogó csonkhoz rakom időben volt.
Illetve ennyire kb kizárt.
"A" útszakaszon pillanatnyi 3 liter, másnap 6-7. -1 - +1 fok, vagy 10/14 fokban is.
Tankolásnál is augusztus, szeptember, október, novemberi ~4.6-ról 5.6. Pedig sokszor nem volt tavaszias idő 10, 11. hóban reggel.
Ugyanaz a tempó és útvonal.
Tankolás is ugyanott, ugyanaz. Havonta 1x 5. sebesség 130-140 között 6-8 km 3300rpm körül, kicsit kiégetni a koszt.Robi nagy nehezen ki tudta "diagolni" , ott is van valami b+.
Nem csatlakozik, csatlakozás után rögtön 1 henger nincs kapcsolat a porlasztócsúccsal, aztán az abs-szel, stb.
Először fékpedál kapcsoló, jövőhéten gázpedál csere.
Ezeket már májusban mondták l.
Utána villamossági, e mi a bré felderítésére.Kapott 4 hótálcát, jön küszöbvédő és ablak légterelő előre, hátra, az sokat fog kis lelkén segíteni
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
Figyelni kell a szűrőnél, nálam pl. egy vezeték előszeretettel mászik be az egyik köröm alá, mielőtt megtekered, mindig át kell nézni a környéket, nehogy valamit letépj!
Tehát nem a pillanatnyi emelkedik 20-30%-ot, hanem az átlag. A pillanatnyiban duplázás az már sajnos tényleg valami hiba lehet. Ha ilyenkor kinyomod a kuplungot, akkor szépen beáll nem emeltre az alapjárat?
hány km-eket mész a kocsival? A kiégetéshez szerintem hosszabb út kell.Napellenzőt vegyél ide, ne hótálcát, hacsak nem északra költözöl! Milyen hótálcát vettél?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #87641 üzenetére
Múltkor az acélszalagos leszedővel nem fértem hozzá, potom 4 óra alatt le is jött kötöződrót, awab bilincs, sok krvnyddal. Ezzel a csövet is hozzá számítva, volt fél óra.
Öröm, boldogság.Átlag 20%, pillanatnyi konkrétan 90km/h sík út 6. és 5-5.5 körül. Ami messze nem volt ennyi. 110-nél 4-5 helyett 6-7 között időnként.
Ez a nyomásátalakító szelep csere óta, bár simánlehet0 összefüggés a kettőközött.
Legalább eltűnt a lyukas kipufogó hang ami állandóan jelentkezett, ha megkergettem pályán.
Ja, és lett motorfék. Régivel M0 7 út utáni lejtőn 108-ról 112-116 körül értem le, most 90-94.
Bár, ma helyi úton 4ben 60-ról 76-ra kúszott fél, ami régi szeleppel sem fordult elő.
Soha nem néztem menet közben. Kiplung ki eszembe sem jutott
Napi 38 oda és 38 vissza. Zsámbék - M1- M0 - campona.Hótálca...magas peremű gumiszőnyeg. Lábtartót is védi, pedálok alá is belóg. Kevesebb kosz jut a kárpitra.
[link]
Napellenző? Szélvédő felső részére egy fólia csík, vagy mire gondolsz? -
forceberg
veterán
A lett motorfék miatt én a hosszbordásszíj körében nézelődnék. Excesszív terhelése esetén jó kis motorfék lehet. A hossz. cserével engem anno átbaxtak... 2021-ben beállt a gen. szabadonfutóm. Ehhez le kell venni a hosszbordás szettet. Na ott ért a meglepetés, mert kiszereltem megnézni a hosszbordás feszítőjét. 2012-ben gyártott Rönó logós. Szerinted az 2018-ban ki volt cserélve? Nem hát!
Valahogy megérzés volt, hogy oda aztán nem is mentem többet.Szerencsére nálam alapból gumiszőnyegek voltak.
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
t.imi
addikt
válasz forceberg #87643 üzenetére
Szíj nyekereg. Hidegen különösen fülbemászó hangja van. Be is van repedezve, ma néztem. Illetve most volt rá alkalmam.
Motorfék szintén a nyomásszabályzó szelep csere után jelent meg.
Itt is lehet véletlen egybeesés.
[kép]Jó márka lehetett, ha ennyit kibírt
@#házi a legtöbb szerviz, szánalom...Hogy hívják ezt a hossztartót v mi a bánat?
Benne figyel az anya, drót tartja a védő lemezt.
Lehet olcsóbb lenne kifúrni és szegecsanya + húzó.
Már 3 csavar makkant meg
[kép] -
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok,
M2 nélkl mire utalhat a következő hiba.
Szombati nap a lejtős parkolorol leálltam vizszintes helyre. Beindit letolat megall, kb 30ms perces történet. Ezutan leszedtem a hátsó kereket, h kicsereljem a tank beöntőt,+ a szellőztető csövet.
Ma reggel indítanam a kocsit beindul majd lefullad.
Ujrainditanam, es csak teker az önindító..
Újra inditozok nyomok egy kis gázt elindult, de ahogy leveszem a gázrol a lábam le akart fulladni, kicsit turaztattam 1500 2000 fordulat között 1 percig, az alapjarat beallt minden ok. Pest Kecskemét tav oda vissza tökéletes minden.Létezik, hogy a szombati rövid indítás leállítás miatt volt az egész? Túl dús lett volna a keverék ma reggelre? Nem nagyon tapasztaltam még ilyet .. .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen