Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #18550 üzenetére
Nekem is a Wilker hozta be a vasat olaszból. Mi baj lehetne?
-
Micsurin
nagyúr
válasz -Mosquito- #18550 üzenetére
Nem csíped őket?
Nem volt zsákba macska, a szerelő srácok megmondták, hogy "épített" a motor, de korrekt menjen vele egy kört és érzi. Az elődöt (Kymco GrandDink 125) kifocizta alóla a mackósajt mellet egy kis Ticos p*csa. Roncsár + biztosító + ráfizzel hozta el. Mivel a GrandDink !!!elvileg!!! GTK-ra tört (Váz, villanyak, villa) legalábbis nekünk és a biztosítónak a Wilker ezt mondta.
Plussz poén: Még a kis 125-ös Quannonom volt, mentünk fékbetétért (Fótiak vagyunk szóval közel van, ilyenekhez tökéletes.) és ott volt kiállítva eladóként a motorja, a GrandDink. Megismertük, a tükrök végén kis gumi "ütközök" a hasidom egy helyen két popszegeccsel összehúzva, a kormányon az általa fabrikált MP3 / Rádiós magno, a motor ezüst színére fújva SŐT még a megerősített dobozkonzol is rajta volt. Szóval nem véletlen egyezés volt...
[...] Digit, a végén még egy így is ronda összképet még rondábbra festetek bennem a Wilkerről.
[...] a Foresight vétele óta eltelt 5 év és ~40 ezer km, kopp kopp eddig semmi komolyabb gondjuk nem volt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18552 üzenetére
40000 km? Na jó, de neked nem csak a rendszámkereted Honda...
Enyémbe a fele se ment bele, de gond az volt vele dögivel. (#szarolasz)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #18553 üzenetére
Apámé, ehhez hozzájön, hogy 110 körül mászkál, ő nem fogja szét sem tekerni, plussz ez a blokk azt hiszem mondhatni bulletproof, mintha a 250-es X9 vagy melyikbe is ez kerülne.
Szar olasz? :'( Következőnek szinte csak olasz V blokkos jóságokat néztem, egy kivétellel, az japán V blokkos olasz.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18554 üzenetére
Linkelni akartam a rendszámos sztorit, de vmi félrement: ez a jó link!
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #18551 üzenetére
Ismerjük a sztorit, sírva röhögős sajnos..
Micsurin:
Anno még a Béke úton voltak a Shell kút mellett. Már akkor is hegyekben állt az alkatrész. Majd kimentek az M3-ra, az épület mellett volt a kupac cucc. Lehet, hogy a faterod vigyázott rá, csak hát előtte lehet, hogy nem.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #18553 üzenetére
Fele?
4000km es csak szivok vele
Lehet ossze kelene hozni a masik motorral, hogy megertse ilyenek kellene lenni.
Szerintem a km/szop.s faktort messze en tartomMicsurin:
Jut eszembe. Ha mar a hatso telo cserelve lett, az elsobe az olajat csereljetek ha nem volt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Még azelőtt kéne eladni, hogy elkezdődik* a "végtelen felújítás" karika.
40000 km hiba nélkül az már vmi! A mór megtette kötelességét...csongi: na igen, nekem a 20000-ben legalább kijutott egy-két jobb hónap.
Volt, hogy fél éven át csak tankoltam (semmi nem akarózott megmurdelni).
Remélem, áprilistól megint hasonló időszak jön. (Lassan fél éve áll, röhej...)*: lehet, hogy már most késő? (Vizet tudja forralni akkor is, ha hengerfejes.)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #18559 üzenetére
Kinai szivato! Konkretan szivato!
A kis idiotak ossze rahasztottak az allithato alkatreszt!!
Szet kellett szednem, pontosabban vagnom az egeszet.
Kibelezni a patron es egyeb alkatreszeket az eredeti hazba atkoltoztetni, es johet a belallitas. Persze kicsi kinainak szova teszem,hogy a menet nem azert van, hogy ossze ragassza .Lekaptam a sekunder hajtast. Valamit elbaxtam, mert nem maradtak hezagok az oldalmozgasra.
Hezagolhatom ujra a fogaskerekek tengelyeit.
A tomites szopatott meg, pont annyit esett ossze a meghuzaskor, amennyi a hezag volt.
De legalabb idobe jelezte es nem tort es kopott szet semmi. -
DigitXT
félisten
válasz csongi #18560 üzenetére
Hááát akkor ez nem a Honda sara... Lehet próbálkozni kicioccó kínaival, de
nem mindig jön be. A gyári japán működött volna. (Csilló pénzért.) Valójában
mindig oda jutunk, hogy a fillérbaszás áldozatai vagyunk: új motor, szalonból.
(És akkor csak a kötelező szervizekre kell hordani. Pár évig nyugi lenne, LOL.) -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #18561 üzenetére
Mondjuk lehet en is elbarkacsolgatnek elso korben valamilyen aftermarket/kinai szivatoval, mint megvenni a gyarit 62k-ert a Madisonhoz
Foleg ugy, hogy lehet nekem is eselyes a csere, mert miota legutobb fullosan megvolt a karbi takaritas UH-s mosoban darabokban, meg tuszelep+feszek csere, azota nehezebben indul hidegen es nem is akarja annyira megemelni az alapjaratot. Lusta voltam meg szetszedni megnezni mennyire mukodik a szivato, de nem tervezem a gyari vasarlasat -
nyogo83
senior tag
válasz DigitXT #18563 üzenetére
Ha bedoglik tenylegesen es nem lesz kedvem bontottal/kinaival szivni, akkor lehet nekem is manualis lesz.
Az Madison elott a motoromnal elszakadt a szivato bovdene es volt tartalekban egy ilyen [link] kezi szivato.
Atmenetileg beraktam, aztan vegul azzal is adtam el, mert annyira megszoktam.
Szivato kb mindig csak addig kellett amig beinditottam, meg nagyjabol beoltozkodtem. Indulaskor siman vissza lehetett tolni, egyaltalan nem hianyolta.Nekem most meg tervben van meg a teleszkop olaj csere, kormanycsapagy ellenorzes/csere, kipufogo csere(kb 1 eve megvan, csak nem jutottam el kipufogoshoz leomlot gyartatni ), szelephezag ellenorzes.
Plusz ra kellene nezni a hajtasra mert tavaly ota bent van a multivar meg komplett uj kuplung mindenestol es mintha lenne egy pici bizonytalankodas neha hirtelen gazra (mintha csuszna a szij) illetve elindulaskor egy kis torpanas gyorsitaskor(ez lehet a szivato miatt is, hogy nem bir kiporogni, mert hidegen csinalja csak). -
DigitXT
félisten
Na, főtengelycsapágy cserélve, új főtengely a helyén, blokkfelek összehúzva.
Már csak az akadályozza az összerakást, hogy a gyűrű elég kopott volt, szóval
még egy gyűrűszett rendelést meg kell várni. Marcell korrekt és profi szerelő.SH-ban épp kint volt a varió. Maja is alakul. De már elfelejtettem, hogy pontosan
mit csinált már meg rajta. De lassan az is kész. Mondtam, hogy ha kész, akkor
viszem a Cygnust a kóválygását rendbehozni, visszafelé meg jövök a Majával.Ide is beszúrom a képet, még a csapágycsere előttről. Címe: fasza ez a blokk!
-
csongi
Topikgazda
skacok!
Ha feltszek egy olyan karbit amin nics rajta a tengely elfordulasnak a jeladoja az attol meg lehet jo?
Ez a rohadek foresight karbi most mar a kukaba dobom.
Eleg volt belole.
Nincs stabil alapjarat, a fordulatot vagy vissza engedi vagy nem. A hideg oldali alapjarat az uveg hang kornyeke. Levego csavart hiaba allitom nincs atmanet, vagy hullamzik az alajarat vagy porog mint a dog...
Az uszon nem lehet szintet allitani mert fix ontott muanyag.
Elkopott a lelke is, nem kinlodnek vele tovabb. -
veterán
-
nyogo83
senior tag
válasz csongi #18571 üzenetére
Szerintem egy CDI-t is lehet cserelned kell hozza. Ahogy kcsa is irja, a motorvezerloben osszefugg a folytoszelep allas/gyujtas/befecskendezes terkep, mert elogyujtast is allitja.
Lehet meglehetne probalni eloszor sima karbival, aztan ha nem sikerul osszeloni vele, akkor valami hasonlo karbis blokkrol egy CDI-t hozza muteni. -
FeniX-
aktív tag
Srácok, szokott-e valamelyikőtök olyan "üzemmódban" navigációs programot használni telóról, hogy beállítja az útvonalat, és csak zsebreteszi a telefont és a lényeget a fülhallgatóba mondja a progi?
Androidos telómon valamiért a waze és a gúgli mepsz is azt csinálja, hogy beállítom, elkezdi pofázni, hogy mi az első akcióterv (pl. 300 méter múlva forduljon jobbra), majd soha többet nem mukkan meg. :-D
Ma agybajt kaptam mindkét programtól.
Csévharasztra mentem le, ami "itt van" nekem a szomszédban, tényleg nem nagy táv, viszont zeg-zugos utca volt a célállomás, és 5 percenként kellett félreállnom, hogy pontosítsak, mert nem szólalt meg a navigáció.Azt hittem földhözvágom a telót.
Kerestem ilyen beállításokat, hogy "képernyőzárral is működjön" de nix.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #18579 üzenetére
Én szoktam. Közben zenét is hallgatok: amikor pofázik, frankón megállítja.
Régebben rémlik, hogy volt vmi gebasz, és notórikusan hallgatott a navi.
Talán egy frissítés tette helyre, de az fura, hogy egyszer beszél, aztán nem.Ha soha nem beszélne, olyan beállítás van... Ha némítod a multimédiát, az
se jó. De ha az elején beszél, akkor később is kéne. Hacsak nincs valami
marha energiatakarékos beállítás, hogy képernyőzárral nincs GPS frissítés.Szerk: zegzugos utca esetén célszerű rápillantani, a hangbemondás kevés.
Persze a semminél több. Amikor félreálltál, mutatta a teló az útvonalat? Ill.
a pontos helyzetet? Már jártam úgy, hogy az elindítását elfelejtettem.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz DigitXT #18580 üzenetére
Halou, igen elsőre nekem is ez jutott az eszembe, de el volt inditva. Mikor elraktam zsebbe, es lenyomtam a képernyő zárat, utana ujra megnezve feldobta, hogy "még mindig ide akarsz menni?" es meg kellett nyomni, hogy folytatom. De a hellyel tisztában volt.
Most megnéztem, a kepernyozar megakadályozása, ill. a "waze előtérben marad" is be van klattyantva.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
Most lett két éves az s7esem, még nincs beégve a waze, de napi pár órás max fényerős szeánszokkal pár hónap alatt beég az a szar ikon. A kék pixelek tökre elgyengülnek, a piros és a zöld ok. Apám telefonja mondjuk lassan 4 éves és sokat is waze-ezik, látszik is a nyoma.
Neked működik ez a mód? Az jutott most az eszembe, hogy talán le kell kapcsolni a kijelzőt és az app visszakapcsolgatja. -
Burt1793
veterán
Pontosan, azzal nincs gond, én is ritkán waze-ezek, apám is csak a rendőrök miatt használja, de olyan nagy a tűréshatár, hogy emiatt nekem nincs rá szükségem, a környék és Budapest nagy részét elég jól ismerem, nincs rá szükségem, kocsiban kb havi 2szer használom pár órát, így bírja az amoled is. Én egyelőre nem szeretnék nagyobb méretű telefont és az s7 legtöbb tulajdonsága nagyon kedvező számomra.
Ez az akkumulátor kímélő mód kb fél éve került a szoftverbe, de nekem még autópályán 100 km-nyi egyenes haladás esetén se kapcsolta le a kijelzőt az app.
Az angel scooter esőben, vizes aszfalton nagyon jól teljesített, most már mocskos is, nem is látszik, hogy új.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Emui 5 előtt. 4.1 és előtte meg fejlesztői, és folyamat korlátozást kilőni.
Utána az intelligens management ha nem buzerálod az appokat és folyamatokat "megszokja" és nem zárja be.
Bár a kérdését elolvasva, ha Emui, akkor --> Telefon Kezelő --> Energiahasználati tűzfal --> Waze-nál a csúszkát be, hogy futhasson a kijelző kikapcsolása után is minden egyéb beállítástól független.
Na, faternak úton minden a hűtéshez.
Jött a következő nyalóka.
Valami a variátor deknibe belecsiszolt, elvan kopva a tömítés ez tuti, na de már ha szétszedte. Megnézte a görgőket, tavalyi Malossi szett, talán 5k van benne? gyönyörű kockásak. Tárcsa csere is következik, újabb ~46k volt OEM-Partsról, kellet a tárcsa és az a lemez bizbasz ami a görgőket lenyomva / odafogja. (Nevét ne kérdezzétek, tuti értettek. )A karma a dologban, előtte közölte velem, hogy a koreaimban az új hátsó Kayaba gázos tag mennyibe is fájt, nem is érti.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
Nem vita.
Más a véleményünk. És ha be vannak lőve nagyon is jól funkcionálnak. Azt leszámítva, hogy a spéci SoC és chipset miatt az OpenKirinen kívül üres az XDA Custom Rom & Kernel része más panasz nem lehet. Amíg hozzák a szintet én maradok náluk. Még a stock droidot se szerettem ennyire.Honor 8, M3 8.0 (nálam, 8.0 próba erejéig)
Honor 8, M2 10.1 (anyám)
Honor 9 bnő.
P9 faterAz megint más kérdés, hogy dobozból kivéve állítgatás nélkül tényleg nagyon felejtős az EMUI.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #18595 üzenetére
Hülyén hangzik de mintha a fém széle, a görgök között be lenne rágva, finoman verve. (Este tudok képet feldobni. Most rohangálás van pesten, bluechip nem képes felvenni a telefont. ) Úgy volt vele ha már felújítunk akkor mindent ami ott van.
RMS görgőket vett most. (Elleneztem, legjobb tudomásom szerint egy ideje kínai cég, rossz értelemben.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Micsurin #18590 üzenetére
Nyomólapnak hívják. Malossi görgők eleve puhák, csoda ha max 6-10eKm-t elmennek. Szíj ért bele a deknibe vagy a könnyebb görgő miatt, vagy kopott/nyúlt stb. Szerintem lehet EBC, Brembo tárcsák jóval olcsóbbak lettek volna.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #18596 üzenetére
Az RMS görgő hasonlóan szar lesz... Már ha a Malossit le lehet szarozni emiatt.
Nem hangzik hülyén: el tudom képzelni, hogy kapott az élettől. Azért kérdeztem.
Ellenben volt szerencsém egy vadiúj variátorhoz, ami szintén nem volt hibátlan.
Legalábbis ránézésre. Szóval nem biztos, hogy kopás vmi, lehet gyárilag is fura...[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
Köszi a válaszokat!
Leszedte a kuplungot is. Úgy néz ki ha lúd akkor már hízik.... Jó ha 2-3mm anyag van rajta, tuti cserés.
Jól gondoljuk, hogy a rugó itt is cserés ilyenkor ? (Lamella szett cserénél haverok azt tanították motoron mindig cseréljük a rugókat is.)
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen