- Vezeték nélküli fülhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Computex 2024: az új CAMM2 modulokkal szemez az MSI egyik alaplapja
- Milyen asztali médialejátszót?
- iPad topik
Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
mamboo
tag
Megszorult a kettes és nem akarta beletörni* ennyi kiegészítést hozzátennék.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mamboo #187100 üzenetére
Amikor hibás az izzító, de használva van a kocsi, jobban be tudnak gyógyulni. Valószínű azért ennyi a munkadíj, mert órákig tartott, míg ezt a 3-at is ki tudta szedni egy darabban negyediket érdemes kínálgatni különböző lazító anyagokkal, ha zavar, aztán visszatérni vele, hátha megindul... persze nem tudjuk, hogy néz ki a belső oldala. Ha beletörik az az utolsó, akkor viszont hengerfej leszedéssel járt volna a művelet, az meg még drágább.
-
mamboo
tag
köszi
-
-
Reggie0
félisten
válasz macilaci78 #187111 üzenetére
Hat, ha tudod magadrol, hogy felelotlenul vagyany vagy, akkor valoban nem valo neked eros auto, de mondjuk gyengenel is veszelyes.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Olyan helyen, ahol nem tudok előzni a 140LE/320NM kombóval, ott Ferrarival se próbálnám meg, mert az már életveszélyes, és nem csak az én autómban ülőknek, hanem annak is aki szembe jön, meg annak is akit előzök.
Vonatoztam már a bosnyákoknál hosszú kilométereken át egy teherautó mögött, de ott 50 méterenként visszafordító kanyar volt. Olyan helyen aki előz, az egész egyszerűen egy nagy, büdös f....megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187113 üzenetére
Ne haragudj, de ez egy hulyeseg. Akkor veszelyes az elozes, ha nem tudod idoben befejezni vagy nem marad eleg biztonsagos tav a be nem lathato utszakasz elott(mert barmikor felbukkanhat egy szembejovo). Attol meg, hogy te veszelyesnek gondolod egyaltalan nem biztos, hogy az.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187114 üzenetére
Nem haragszom, de ami életveszélyes, az életveszélyes. Durva szerpentinen nem kezdek el előzni egy ~40km/h-val haladó teherautót, mert Porsche GT3-mal is vagy lezúgok a kanyarban a szakadékba, vagy ha valaki szembe jön, akkor mindenki temető.
Én se szeretem, ha megy előttem valaki, és takarítok szinte mindent, amit tudok, de az említett helyzetben egész egyszerűen inkább átváltok türelmes módba, mert mindig igaz lesz a mondás. "Jobb későn, mint soha."megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187115 üzenetére
De ha a szerpentin hajtukanyarja utan, az egyenes szakaszanak elso harmadaig be tudod fejezni az elozest, akkor nem fog kozel kerulni egy felbukkano szembejovo sem, mert neki a 2/3-at kene megtenni, ugyan ugy kb 10-15 km/h-rol felgyorsulva. Es egyaltalan nem veszelyes.
Ha 110 lovas autom lenne, akkor en meg azokat a manovereket gondolnam veszelyesnek, mint amiket te a 140-nel meg epphogy megengedhetonek tartasz. Ez ilyen, nehezen lep ki az ember a sajat tapasztalatainak buborekjabol. Teljes indukcioval bizonyitani is lehetne ezen az elven, hogy meg kell tiltani az elozest. Ezert is nem szabad ilyen teves feltetelezesekbol kiindulni.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187116 üzenetére
Van egy 98LE/136NM-es szívó benzines autóm is, és azzal is hasonlóan közlekedem. Azzal is minden előzést ugyanúgy meg tudok oldani (sőt 75LE/128NM-rel is megoldottam anno). Az erősebbnek annyi előnye van, hogy kényelmesebb/nyugodtabb vele az egész manőver, mert már 1750-es fordulaton rendelkezésre áll a majdnem ~2,5x nagyobb nyomaték. A gyengébbel úgy oldom meg az ilyen szituációkat, hogy az előzés előtt visszakapcsolok, tartom a 4000 feletti fordulatot, aztán kilövök. Ettől függetlenül 700LE/900NM-rel is veszélyes marad az extrém körülmények között való előzés.
"hajtukanyarja utan, az egyenes szakasz"
Oda egy 60 pacis kisautó is elég erős. Amiről én beszélek, ott nem létezik egyenes szakasz. Egyértelmű, hogy egyenes szakaszon lehet előzni, és szinte bármilyen autóval meg lehet oldani a dolgot, csak tudni kell használni a kuplungot, váltót és gázpedált. Számomra erősebb autó=kényelmesebb/nyugodtabb körülmények. Mondhatnám azt is, hogy felesleges luxus.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187117 üzenetére
Sajnos csak vizszintes utban tudsz gondolkodni
Te a hajtukanyaros szerpentin emelkedojen(10% vagy feletti emelkedo) a 60 loerovel orulsz, ha felgyorsulsz 40-re, mire elered a kovetkezo kanyart. Na pont az ilyen autokat akarjak masok megelozni. De a 140 lovas autod is hasonlo, csak az mar epphogy eleri talan a 80-at. Egy eros autoval meg siman megelozol egy ilyen autot kozben.Ha meg mindegyik autoval ugyan ugy elozol, az azt jelenti, hogy neked tenyleg felesleges az erosebb auto, mert ugysem hasznalod ki.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Reggie0 #187110 üzenetére
Erdélyben elég sok hegyi szakasz van (és nem ilyen Pilis szintű). Szoktam előzni. Jártam többször a Mátraban, Pilisben is, na de ott aztán képesek az emberek 15-20al menni 30km keresztül a Volánbusz mögött.
Nekem a "rekordom" az 10 szgk + kamion, hegyi szakaszon, két "nekifutásból", igaz hegyre lefelé. B Corsa 1.4i 90Le
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Reggie0
félisten
válasz vzsryl #187120 üzenetére
Ha neked oda egy 60 loeros auto eleg eros, akkor szinten...
(#187119) gzbotii: En mondjuk francia alpokban autoztam sokat, meg fogok is, ha vege lesz a lezarasnak. Altalaban evente tobb ezer km-et megyek ott 1km folotti magassagokban. A szerpentinen az ilyen 60 loero mindenre eleg embereket kettesevel lehet elozni kanyaronkent. Sajnos pont a hetkoznapi utakrol nem csinaltam videot, csak olyanokrol amikor elegge durva volt az idojaras stb., de akkor nem az auto teljesitmenye a donto.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Reggie0 #187122 üzenetére
Elég erős a szabályos közlekedéshez, és magas fordulaton még el is indul felfelé, nem is akárhogy. Az már más kérdés, hogy ezt nem túl hatékonyan teszi, tehát elkezd irreálisan sokat zabálni, és mocskos hangos, ráadásul még sokat kell vele gépészkedni is, de attól még sok meglepetésre képes. Egy valamire nem, mégpedig a f@szméregetésre, így sokak számára kiesik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kk831228
addikt
válasz gzbotii #187119 üzenetére
Mátrában persze (Mátrafüred - Mázraháza között pl.) , 2 egyenes van ahol előzni lehet, tudom mert elég sokat járok... Ha épp jönnek szembe akkor 10km - t mehetsz a másik mögött ha épp nem vagy kamikaze....
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Na tegye fel a kezét akinek 550Nm-nél több van!
Akkor ennyit a sportos előzgetésről
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
diegho
nagyúr
Uraim baj van! Azért vettem a Leont, hogy ez nem zörög sehol, erre de konkrétan a kilométeróra előtti nagy plexi rezonál be, megfogva csend van. Van valami tippetek mit kezdjek vele?
A másik pedig a bal első ajtó, ami rezonál nagy basszusnál, de azt lebontom, ha jobb idő lesz és megnézem mi lazult meg. -
Szada85
aktív tag
válasz diegho #187135 üzenetére
Sajnos a Leonok többsége változatos helyeken zörög a tulajok beszámolója alapján, az enyém is meg-megszólal néha itt-ott.
A legegyszerübb a google-n keresztül rákeresni, tele a net (elsö nekifutásra német fórumokat, YT-videókat dob nekem fel persze) a mindenféle Leon-zörgésekkel, és azok megoldásaival.
Vágható filclapot érdemes beszerezni, esetleg kétoldalas ragasztós verziót.
Pl. ez is a müszercsoporttal foglalkozik. -
Gyula84
veterán
válasz szabonagyur #187077 üzenetére
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
-
nagyúr
válasz bitpork #187144 üzenetére
Szerintem meg nem szokas, ezeket nem viszik palyara, mert (sokan azok kozul,) akik ilyenekkel jarnak, azoknak valami bizniszuk van, es szivjak a fogukat, hogy egy palyanapon elkennek masfelmillio forint erteku gumit. Ferrari, Porsche GT3 tulajok inkabb viszik, de AMG Mercik, RS6-ok altalaban utcai felelemkeltesre vannak hasznalva.
while (!sleep) sheep++;
-
Qru
MODERÁTOR
válasz macilaci78 #187126 üzenetére
Hát ne is mondd, ezen bosszankodtam a járatos busz mögött, hogy az egyik autóban van erő de nem lehet vele kanyarodni a másikkal lehet kanyarodni de nincs benne erő.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest