- Gamepad
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ROG Ally X néven jön az ASUS kézikonzoljának frissítése
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fujifilm X
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hosszú üzemidőt ígér az új Oppo Enco Air4 Pro
ma Két színben, fejlett átviteli képességekkel mutatkozott be az Oppo új TWS fülese.
-
Távozott az OpenAI társalapítója
it Ilya Sutskever nem csak az OpenAI társalapítója, a vezető tudósa is volt – most távozik a ChatGPT fejlesztőjétől.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
válasz flegga92 #73449 üzenetére
"nincs sok különbség köztük" Ezzel csak az a gond, hogy igen igazad van, tudom mire gondolsz. Van olyan 50ccm-es motor ami megy akar 100-al is. (ilyen pl az RS4-em), de ha ugy nezzuk, akkor nincsen igazad, mert alapbol itthon ugy nez ki egy smkp, hogy nem csak 50ccm alatti legyen, hanem max 45-el mehessen tervezesileg.
Tehat egy valodi smkp, es egy 125ccm-es kozott igenis nagy az elteres.Amugy gyartanak ma meg olyan 50-eset ami tenyleg 45alatti fegsebessegu gyarilag?
-
Debilon
addikt
válasz energy4ever #73446 üzenetére
olvastam én is, csak azt értette félre, hogy nem magyarországon tervezik
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
zozyk
addikt
A vinóval az első esés pipa, körforgalomban kifolyt valami dzsuva én meg ráhajtottam.
Vállam tropa, térdem, kézfejem sebes/véres, azon kívül a motor egész jól megúszta.
Esés után pöc-röff volt a verda, ezt jó jelnek veszem.Remélem a vállam is javul holnapra.
-
nyogo83
Topikgazda
Oh, baszki!Remelem nem lesz semmi komolyabb.
Vigyazzatok, foleg a korforgalmakkal, mert rendszerint ott lottyen el az olaj/kondenzviz miegymas az autokbol, motorral meg szinte lehetetlen nem kicsit megdolve atmenni rajta.
Eleg egy ilyen es mar fekteted is.Csak szolok, ha olajfolt miatt estek korforgalomban, akkor nyugodtan lehet hivni rendort, jegyzokonyvet felvetetni es mehet a kozutkezelo/onkormanyzat(fejbol most nem vagom kihez tartozik) fele a serult cuccok szamlaja.
Utolam mar nemigazan lehet lepapirozni, de szerencse, hogy csak ennyivel megusztad!
-
energy4ever
addikt
En ilyen idoben is ugy tolom, hogy melegito, arra farmer, majd terdvedo, ami labszar vedo egyben. Felul polo, pulcsi, motoros kabat. Versenybukosisak, es normalis kesztyu.
Ha melozni, vagy boltba megyek, akkor labvedot nem veszem fel.
Kesobb ha melegebb lesz nem tudom hogyan fogom birni, mi fog valtozni. Ez igy ma meg pont jo volt. -
macilaci78
nagyúr
Öcsém a kulcscsontját törte, 40-nel, új aszfalton, nyílegyenes szakaszon. Nem szabad úgy menni, hogy féktávon belül ne lásd be az utat.
Remélem, azért a vállad is rendbe jön. Ha ki tudod törölni a segged, nagy baj nincs.suste: esni is meg kell tanulni. Nem véletlen, hogy a versenyzők is hanyatt fekve, felemelt lábbal csúsznak. Hülye, aki kézzel akarja tompítani az esést, akármilyen protektor ellenére is összetörheti a kézfejét, csuklóját.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
macilaci78
nagyúr
válasz macilaci78 #72700 üzenetére
Ma is szétszedtem a BWS-t.
Felraktam a lábtartót pár kép erejéig.[kép] [kép] [kép] [kép]
sityupityu, nem tudok továbbra sem rájönni, hogy férhettem volna hozzá ahhoz a deklicsavarhoz a lábtartótól. Nem maga a lábtartó volt útban, hanem a lábtartó és a váz közti préselt laposvas.Levettem a deklit is, hogy megnézzem a hajtást.[kép] [kép] [kép]
Stage6 sport pro variátor, Dr. Pulley görgő szett 6,5g., Malossi X special szíj.
A variátor nem fut ki teljesen, viszont beállt alacsony alapjárat mellett is forgatta a hátsó kereket rendesen. Megnéztem és a csapszeg belső felétől egy lapos csavarhúzóval húzva a szíj belső peremére felugrott a csavarhúzó hegye. A gyári alátét 1,3 mm vastag, a Stage6-hoz kapott 0,5 mm-est tettem be. Beállt alapjárat mellett alig forog a kerék, kb mintha kimondottan lassan tolnám. Nem tudom, végsebességben mit ad majd elő.
Gyorsulásban sem induláskor, sem menet közben nem tapasztaltam változást.Felraktam az oldasztendert is. Valóban megfelelően illeszkedik a vázhoz, az alsó idomon van is neki hely előkészítve, ki is van könnyítve a kivágandó rész. Sajnos nem olyan, amit a biciklinél megszoktunk, ha lenyitom, nem marad úgy, lekerül róla a motor súlya és egyből fel is rántja a rugó. A motor közel függőleges helyzetben van egyenes kormánnyal, de kanyarra állítva sincs gond. Viszont ha valaki meglöki esetleg a motort, az oldasztender felugrik, a motor meg elborul.
A légszűrőt kipucoltam, kapott Malossi szivacsot, előtte sok-sok féktisztítót és kompresszorral is is fújtam.
A km-óra nem működik, ennek oka, hogy egyszerűen elszakadt a spirál. [kép] [kép] [kép] [kép] Ilyet hol lehet kapni? Mármint épet. Az óracsoportban egy izzó kiégett, az is kéne.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #73458 üzenetére
Csatlakozast nezve MCN-t keress, mert az RMS vagy valami regebbihez gyart utangyartottat, vagy nem a tiedhez valot, mert mindket vege hollanderes.
A miskolci OEM-Parts-osoknal tuti van [link]
Szerk: vagy Mofaker [link][ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #73459 üzenetére
Az oem-parts-tól múlt héten jött a csomag, annak egy része került most beépítésre, a többi tartalék.
A posta miatt olcsóbb, ha kimegyek a Mofaker-hez.A műszerfal felől kijött gond nélkül, de a kerék felől lecsavaroztam a végét, de a spirál beszakad fele nem akart kijönni kézzel. Bátrabban húzzam akár fogóval, vagy van valami trükkje?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zozyk
addikt
Köszi topik.
Bárcsak írhatnám, hogy minden OK, de ez nem így van.
Karom behatároltan mozog, bordáim is fájnak, vállam meg beállt teljesen.
Holnap ha nem javul, irány a kórház. -
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #73460 üzenetére
Elvileg semmi trukk nincs benne, a spiral vege szimplan el van lapolva 4 oldalura, mint ahogy az oracsoport feloli reszen. Szerintem csak megszorult, adj neki valami csavarlazitot/WD40-et, hogy konnyebben kicsusszanjon.
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #73458 üzenetére
esés: szerintem védelem nélkül háton csúszni se egy álom
ha semmi védelmet nem vesz magára .....hajtás: az biztos, hogy a hajtásláncban még sok + km/h van (15-20?), de kérdés, hogy a görgők nem tolják ki a dobot eléggé (csak forog a végén), vagy nincsen több erő benne, vagy a szíj kopott már, és ezért áll meg ott ahol a nyom van
ezt neked kell hallani amikor a mostani végsebességed környékén járszösszerakásnál megjelölhetted volna egy filccel a dobot (ha megvolt, akkor nem szóltam )
-
-
macilaci78
nagyúr
Ha nincs védelem, inkább guruljon, mint csússzon. Több kisebb sérülés, mint egy nagy.
Hajtás pedig új, kb 100 km van benne. Új variátor, görgők, szíj. Kb ugyaneddig forgott a gyári variátorral is.
Lehet, nincs több erő benne, alattam. Nem volt jel, majd teszek.
Egyik linkelt videón láttam, hogy a görgőt madzaggal húzzák ki és így ellenőrzik a kinyomott tárcsa helyét és a szíj lehetséges futását. Egyszer talán lesz meglesem.nyogo83: féktisztító is megteszi csavarlazítónak?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
nyogo83
Topikgazda
válasz macilaci78 #73466 üzenetére
Azzal nem fujnam. Azert lenne jo pl a WD40, mert a fektisztito kimoshatja a zsirt is a csigahajtasbol
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #73466 üzenetére
Azt a "Hondás" bácsis videót linkeltem én is, amiben a madzagos ellenőrzés is benne van. De szerintem a legtutibb, ha dekni felrakás nélkül középsztenderen kipróbálod. Mivel nincs terhelés, hamar kifut ameddig tud.
A videóban az is látszik, hogy ő úgy esztergáltatja le a dobot, hogy kicsit még túl is fusson a szíj. Én ezt már feleslegesnek tartom. -
macilaci78
nagyúr
Amikor összetaktam, dekni nélkül megrángattam kicsit a gázt hogy lássam, megy-e.
Sajnos egyedül nem esik kézre húzni a gázt, nézni a szíjat és lábbal támasztani a középsztendert, mert eltáncol a gép.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #73420 üzenetére
Asszonynak ugye ugyanaz a gép van mint neked, amiről már küldtem is képet. Igaz hogy teljesen tuningolva van és az égvilágon semmi sem gyári rajta a légszűrőt leszámítva, de ettől függetlenül a működési elve mindenben megegyezik. Tavaly októberben lett elrakva, és azóta most lett két hete csak beindítva. A harmadik rúgásra beindult az öreg szutyok 95-ös benzinnel ami benne volt, pedig készültem lelkiekben egy karbi takarításra, mert általában azért ilyenkor az szokott lenni. A szezon első indítása után meg már bármikor (lehet 2 hét állás is) gond nélkül indul, semmi probléma nincs. Ez a robogó eleve ennek a tuning alapnak lett véve, viszont közel egy évig teljesen gyári állapotában teljesített, és akkor sem voltak indítási problémák. Az átalakítás után a vákuumos benzincsaphoz nem is nyúltunk mert semmi gond nem volt vele, azóta is azzal üzemel. Nálad tuti, hogy valami nem oké, hogy rendszeresen nehezen akar indulni. Ha új korától ilyen akkor sem normális.
(#73458) macilaci78 Én rosszul értelmeztem a dolgokat, nem tudtam, hogy nálad szó szerint egy valós hátsó lábtartó is van rajta. Azt hittem, hogy az egész műanyag taposónak a hátsó elkeskenyedő részére gondolsz amikor hátsó lábtartóról beszélsz. Ezt így valóban nem lehet úgy levenni ahogy én mondta, sorry a fals infóért.
szerk: A szíjad valóban nagyon nem akar kimenni, max 3-4 mm még azt mondom hogy elmenne, de ez nagyon sok...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
-
macilaci78
nagyúr
válasz sityupityu #73471 üzenetére
Semmi gond a lábtartó miatt, nekem annyira természetes volt az enyém, mint neked a tied.
Mióta 100-as benzint tankolok, kevesebbszer makacskodik az indulásnál és meglepő módon 1-2 állás után is indul az önindítóval.
Azért csak elmúlt már 20 éves a gép, nem értek hozzá, hátha lesz segítségem, aki megmutatja mit hogy kell a karbin, benzincsapon, légszűrőn nézni, tisztítani.
Apám gépészmérnök, mielőtt felkerült Budapestre a gép, átnézte, kipucolta, összerakta, aztán adott a kezembe 2 csavart, hogy ez megmaradt, a csomagtartó oldalára csavarozott elemekhez egyedül rövidebb csavarok kellenel, ide a normálokat rakta, ki is dudorodik a csomagtartó...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mokus1
addikt
Megvolt a 2. teletank. 4,7 a fogyasztás. Nem nyelezem és csak 90kg vagyok.
Tudtok mondani dél pesten egy jó robogószerelőt aki ránézne?
Vagy a karburátort pucoljam ki?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz mokus1 #73475 üzenetére
Az egyik amit mondtam, mikor a hianyzo csatlakozot kerdezted Az az automata szivato.
Ha anelkul is indul, akkor tuti hogy tonkrement es inkab lehuztak eladas elott es a kevereket eldusitottak hogy induljon nelkule is.
A fogyasztasod is azert lehet kicsit magas (bar nekem volt 50-es amivel sikerult 4-4,5-et megetetni, igaz huztam neki rendesen.Sajna arrafele nem tudok szerelot, viszont Balogh Ricsit tudom ajanlani, o otthon van az olasz gepeben, illetve a Scarabeokban. BH Motor neven van szervize a regi Szentendrei ut fele. [link]
Telon erdemes egyeztetni vele, mert elkoltoztek, de csak par epuletnyire. -
őstag
Sziasztok!
Robogó elektronikai problémával kapcsolatban kérdezősködhetek? Ért valaki hozzá? Ez egy minarelli blokkos vas.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
őstag
válasz nyogo83 #73480 üzenetére
Köszi!
Nemrég vettem egy F15 Malagutit hibásan. Szinte mindent megcsináltam már rajta (van egy másik ugyanilyen szétbontva), viszont az elektromos részével nem boldogulok. Nincsen meg a 12V váltófesz a világításnak és a megfelelő egyen töltőfesz az akksinak. Alaplapot átraktam a régiről, mert annak jónak kell lennie, ki is mértem, 50V AC körül maximalizálódik a világítás és 60V AC körül termel a töltőágon. Tehát az alaplap elvileg jó. Aztán akkor cseréltem fesszabályzót, hátha az. Próbáltam a bontott motorrról és vettem boltban is, nem változott a helyzet. Kapott új akksit, mert a benne lévő elhalálozhatott a töltés hiányától, de sajnos ez sem segített. A világításon 9V AC-t mérek, az akksinál meg 9V DC-t. A terhelőtekercs mondjuk lógott a helyén, azt visszarögzítettem a vázra. Cseréltem index és önindító relét, nem lett változás. Megkerestem a test pontokat a vázon és a blokkon, letakarítottam, minden változatlan. Mitől lehet alacsony a feszültség?
Hogyan lenne érdemes diagnosztizálni?
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Casoli #73485 üzenetére
Igen, koszi, ezt tegnap este megtalaltam a manualban.
A fordulatszamot a lendkereknel levo pickup-tol kapja(ami a CDI-re megy, valoszinuleg a rajzon VR-Zold szinu vezetekrol).Amiket leirtal, a generatorrol jovo 50-60V koruli feszultseg jonak tunik. A kerdes, hogy nem-e az van, hogy terhelve esik be a feszultseg, mert akkor valamelyik tekercse menetzarlatos a generatornak.
Azert kellene megmerni szimplan csak a fesszabalyzot rakotve annak uresen mindket agat megmerni (vilagitas/toltes), majd terhelve. Pl eloszor akksit kotni csak ra toltesre, majd kulon csak a vilagitast.
Ugy terheles alatt is merni rajta feszultseget.Szerk:
A terhelo tekercsen (ellenallason) is merhetsz egy ellenallast, igazabol annak csak lekapcsolt vilagitasnal van szerepe.
Szoval ha terheletlenul jaratod vilagitas nelkul(a toltest probalva), akkor legyen az ellenallas azert a fesszab vilagitas kimenetere kotve.
Amikor a vilagitast probalod, akkor meg le kell kotni rola.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Sziasztok!
Létezik motorhoz olyan eszköz, amivel adott időben látom a kijelzőn az aktuális sebességet, megtett utat, stb?
Gondolom GPS alapon kéne működnie. Eléggé megbízhatatlan az SR50 órája, emiatt akarok pontosabbat.Jó lenne ha valahogy rögzíteni is lehetne a műszerfal környékére..
Használ valaki ilyesmit?
-
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73487 üzenetére
Semmi "varázslat" a motoron? Mert akkor meglepően jó...
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Tothgera30
Ármester
válasz sityupityu #73489 üzenetére
Korábban itt írtam róla. nem tudok arról hogy lenne rajta varázslat. Az tuti hogy eldőltek vele bal oldalra, ott látszik pár horzsolás, és a sztender is ferde picit. Karburátorból a gyári 12mm-es van benne, 65-ös fúvókával, variátor szintén original (de ezt hamarosan újra meglesem). Bár tényleg van benne akarat, 65-67km/h körül (GPS) megy erős szembe szélben, szóval óra szerint akasztja a 80-at. Majdnem elfejtettem hogy kipufogó és a karburátor ki lett takarítva, lehet az a titka. :-D
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #73470 üzenetére
Ha tényleg nincs segítséged, akkor a filcces jelölés segít
Tothgera30
Hány kiló vagy?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
mokus1
addikt
válasz sityupityu #73494 üzenetére
Azt tudom, hogy a 4T jobban eszik. De nem tudom elhinni, hogy egy 50 2t eljár 3,5félből viszonylag nagy gázon a 100 2t-nek meg normális az 5 liter közel sem max gázon.
-
mokus1
addikt
válasz energy4ever #73496 üzenetére
De azért írtam, hogy jobban. Nekem az a jobb ha kevesebb
Az 5 liter nálam nagyon elrugaszkodott beszéltem itt erzsébeten egy szerelővel jövőhéten ránéz.
-
Topikgazda
-
perge666
veterán
válasz mokus1 #73495 üzenetére
Na igen,ezekből szoktak indulni a viták.
Az enyém full gyári,hivatalos szervízbe szedték ki a fojtást,meg a vakcsövet levágták és behegesztették.
75-80 a vége óra szerint,GPS-el gondolom 70 körül megállna,és 3-3,5-ből kijövök.
Bár én általába nem húzom csutkán a szarvát,megvigyázom vagyis próbálom. -
mokus1
addikt
válasz perge666 #73499 üzenetére
Én nem akarok vitát kezdeményezni csak számomra hihetetlen, hogy egy ilyen kis motor ennyit egyen. Ráadásul nem hajtom, én is vigyázok rá.
De jövőhéten ránéznek.
Én azt gondolom elsőkörben amit Nyogo83 is írt. Mivel a szívató nem volt összedugva de így is könnyen indult sanszos, hogy egyfolytában rengeteg üzemanyagot kap.
Új hozzászólás Aktív témák
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
- Mobil flották
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- BestBuy ruhás topik
- Fotók, videók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- PlayStation 5
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest