- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Új kategóriát teremtett a PC-n belül a Microsoft
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen TV-t vegyek?
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Még több AI-t hozna a Windowsba a Microsoft
it Új eszközökkel ösztönözné a programozókat a Microsoft, hogy még több AI-t hozzanak el a Windowsba.
-
Megvan a Honor 200 európai startdátuma is
ma A Honor párizsi prezentációján megerősítették a 200-as csúcsmodellek érkezését.
-
Ilyen lesz az Astor: Blade of the Monolith
gp A C2 Game Studio nemrég átnevezett játéka a tervek szerint a hónap végén debütál.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
energy4ever
addikt
válasz nyogo83 #73549 üzenetére
Amugy mi van olyankor, ha valoban 50ccm alatti, de pl megmerik, es 110km/h a vege? Marmint van valami minimalis bunti? Vagy egybol szabalysertes, kategorian kivuli vezetes, stb, stb?
Meg meddig huzzak tiltas nelkuli motoron a padon? Ameddig baja nem lesz?
Nalam az RS4 50 igen hamar felporog 13ezres fordulatra is, es szerintem nincsen benne tiltas alapbol se.A ChoiNori-aimat meg merhetik, szerintem megse tudna forgatni egy nagyobb padot kb.
[ Szerkesztve ]
-
Vismajor01
addikt
válasz energy4ever #73551 üzenetére
Én azt nem értem, hogy csak azért mert képes önerőből többel menni mint a megengedett, akkor az attól még mitől lesz szabálytalan? Eleve képtelenség valamit 45-re lekorlátozni, van szél, testsúly, emelkedő/lejtő etc.
Szal ha ráállok a kocsival és kijön a 230 elveszik a jogsimat...?! Vagy ha a motorom tud 80-al menni akkor az azt jelenti h én annyival is közlekedem?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
energy4ever
addikt
válasz Vismajor01 #73552 üzenetére
SMKP-nal leirt dolog az, hogy 45-el mehessen max. 40 pedig a megendett. Autonal nincsen sebessegbeli korlat. Japanban van nagy motoroknal olyan, hogy nem mehetnek 300-nal tobbel, ezert 299-nel megall a japan motorok szamlaloja(de amugy mennek tobbel is), ezert kb csak az Aprilia motorok tudnak kiirni 299-nel tobbet.
Emelkedo, szel, stb... Igen, ismeros. Nalam tuninggal sem megy a choi meg 45-ot, szembeszel, emelkedo, meg drasztikus vegsebesseg szempontjabol.
Hubay jeno ternel van egy feluljaro. StopShop parkolojabol kovetett a rendor, at a feluljaron, majd az elso utcaba amibe bejottem felre is allitott. Majd jol lebaszott, hogy "lassan mentem". Mondtam neki, hogy ez egy valodi segedmotor, 42km/h a vege, ez ennyit tud...
Ameddig nem voltak szoftveres motorvezerlok, addig nem lehetett megoldani, hogy emelkedon is elerje a 45-ot, de lejton viszont ne menjen tobbel. Nem tudom mit vart... Eddig mindket igazoltatasnal megkerdeztek, hogy elektromos Ott a kipufogo, berugokar, stb... Na mind1, eszuk az van, tutira, csak nem hordjak magukkal.[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz energy4ever #73553 üzenetére
Szinte az összes új robogó vagy motor ami 50ccm alatti biztos hogy többet megy mint 40km/h. Ennyi erővel akkor bárki büntethető. Tegye fel a kezét, akinek csak 45-t tud végsebességre a robogója. Életem első segédmotorja egy Suzuki Sepia volt. Elkopott motorral, módosítás mentesen is ment 55-t. Életveszélyes is volt mikor az autók folyamatosan centikkel mellettem előztek, ezért lett cserélve egy kicsit komolyabb vasra.
Ja és a padon mérés nemtudom mennyire hiteles. Hogyan állítják be a sofőr súlyát?
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
perge666
veterán
válasz Casoli #73554 üzenetére
Az én motorom szalonból kihozva 47-48-at ment,természetesen 1000km-es kötelező szervíznél a kipufogó “ módosítva “ lett,és így már jóval több lett a végsebesség.
De lényeg a lényeg,hogyha új smkp-t vesz bárki,mindenkinek le lesz fojtva 50 alatt mert ez a törvény,csak így árulhatják. -
suste
veterán
válasz energy4ever #73551 üzenetére
Én csak osztrák ellenőrzéseket láttam youtube-on, de ott is látszott, hogy nagyon hamar (pár másodperc alatt) kiderül, hogy lesz-e belőle balhé.
50-60 körül még nem bántják az embert (valszeg pont a különböző terhelés miatt),
de ha szinte azonnal felugrik 60-70..majd 80++ -ra, azoknál jön a bünti
Az mondjuk érdekes lehet nálunk, hogy mi van, ha van "A"-s jogsija az illetőnek? Akkor gondolom "csak" a motor kategóriája miatti (rendszám?) bünti jön.A teljesen gyári állapotú SMKP robogókban benne van a variárotnál a gyűrű, ami miatt a max sebesség tuti 50 alatt marad, még akkor is, ha nincs az elektronikában folytás (vagy 13000-nél elrepül a dugattyú ).
-
nyogo83
Topikgazda
Pontosan, ahogy huniross mondja.
Gyarilag ujonan mindegyik 50-es korlatozva van, hogy ne menjen 45-50-nel tobbet.
Az, hogy mi van olyankor, ha padon ellenorzik es gyorsabb, passz.
De ami ellenorzeseket lattam, ott inkabb a 125-os robeszokat vegzaltak. -
huniross
tag
Valaki írt itt múltkor, feszültség mérésekről a robogón. Nekem egy Jog-om van és valamiért elpukkant az utólagosan betett ledes fényszóró izzóm (kettő). Jól gondolom, hogy a fényszóróba szabályzott egyenfeszültség megy? A szabályzott az nyilvánvalónak tűnik, mert az izzó sem tűri a túlfeszt, de az izzó miatt nemigen kell egyenirányítani. Aki itt írt, valami 60 voltokat írt, amit nem is értettem. Nem sokból tartana megmérnem, de nincs ingerem motort babrálni ebben a hirtelen jött télben.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz huniross #73559 üzenetére
Az 50-60V az a generatorrol jon kozvetlenul a fesszabalyzora. Onnan megy 12V a vilagitas es a toltes fele ket kulon kivezetesen a szabalyzobol.
A LED-es vilagitassal egy gond van(vagy tobb is): az olcsobb kinai ledes cuccoknal elegge alul van meretezve a foglalataban levo ellenallas vagy feszultsegszabalyzo IC(mivel ugye egy LED ~1,8-2,1V koruli feszrol mukodik, igy korlatozni kell).
Ha a robogo fesszabalyzojarol nem stabil 12V jon a vilagitas reszen, hanem fordulattol fuggoen valtozik (pl felmegy 13-14V korulre es ott maximalizalodik), akkor roviditi az elettartamat.Autoknal is elofordul ilyen, az emeltfenyu izzoknal (pl GE Megalight stb eleve "tulhajtott" izzok).
A 12V az mehet 14 korulre is emelt fordulaton, viszont az izzo ezt nem birja sokaig. Ilyenkor a regebbi autokba sokszor be szoktak rakni egy "stabkockat"/vedoaramkort, amit az izzo ele kotve, ami mindegy mekkora feszt kap, az izzo fele akkor is max 12V-ot ad.Szoval ha a vilagitas reszen neked is hajlamos megszaladni a feszultseg es a LED nem toleralja, akkor erdemes lehet egy ilyet bekotni ele. Mindenesetre a gyari fesszab altalaban akkor szokott ilyet csinalni, ha mar a veget jarja, olyankor akar tobb volttal is kepes ingadozni felfele a feszultseg.
-
huniross
tag
válasz nyogo83 #73560 üzenetére
Köszi szépen, a stabkocka jó ötlet, eszembe sem jutott. Azt hittem, a 14 voltot alapból elviselik a járművekbe szánt ledek. A két elszállt ledes izzót nem sajnáltam, filléres Ebay-es vacakok voltak, rettenetes összevissza szórt fénnyel. A mostani is filléres Ebay-es vacak, de valamiért tetszik, hogy tompított állásban tényleg csak a látszani feladatot látja el, semmit sem világít meg, de nem is fog vakítani senkit. Olyan mint a menetfény a kocsiknál. Távolsági fénynél már erősebben világít, kb úgy mint az izzó tompítottan. Mivel évente maximum egyszer merészkedek ki a városból vele és ebből nullaszor este, ezért ez tejesen megfelel, sajnálnám, ha ez is oda lenne. Terv még az is, hogy ha nyomom a dudát, akkor stroboszkóp szerűen villogjon, mert nem akarom elhinni, hogy láthatatlan vagyok és hetente háromszor fel akarnak borítani, mert valahogy nem látják, hogy ott vagyok.
-
Tothgera30
Ármester
Ismerősöm keres újszerű, vagy teljesen új robogót. Főképp munkába, boltba járásra használná. Mivel feleségével ketten használnák, ezért a kisebb testű előnyt élvez. Találtam neki a közelben egy Yamaha Jog ZX Evolution-t, valós lehet a futott km és állapot? Ajánlhatom neki?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73563 üzenetére
A km maximum annyiban valos, hogy a nem gyari orajaban tuti van 930Km(legalabbis nem remlik, hogy gyari valtozat lett volna Kitaco muszerfallal, itthon tuti nem)
Jog-bol ZR Evolution verzio volt nem ZX, ha jol remlik(Europaban)
Japan piacos robogo az tuti, azok pedig nagyon ritkan jonnek be egyben illetve hibatlan megkimelt allapotban.
A Kitaco cucc is errol arulkodik, az inkabb Japanban kedvelt tuning cuccokat gyarto marka. Emiatt elkepzelheto, hogy valami belpiacos "egyedi" tuning verzio volt belole ott gyarilag, de en semmi nyomat nem talalom.Attol fuggetlenul: a tobbit mar eloben kellene megnezni: fekek/kormanycsapagy/lengescsillapito/indulas milyen, egyenesfutasa, mert alapjaiban a blokk egy nagyon megbizhato fajta, olcso az alkatresz hozza, konnyen/egyszeruen szerelheto. Mondjuk szamomra kerdeses, hogy ezzel a "sport" CDI-vel mennyire tartos, mert alapjaban 65 korul van vege ennek a blokknak, tulhuzva nem tudom mennyire lesz megbizhato a 13 eves blokk, ha csak a CDI-hez nyulnak.(Marpedig pl a kipufogo is gyari rajta)
Raadasul ezeken a kerekeken a 65 is boven eleg, afolott adrenalin atombomba a gyari futomuvel, de nem a jo ertelembenNem tudom, hogy tenyleg volt-e belole ilyen valtozat, amit gyari sport CDI-vel, ilyen muszerfallal arultak, de en ketkedve fogadom a futott teljesitmenyt. Ennek ellenere egy megnezest megerhet, csak nem szabad egybol beleugrani.
Szerk: ennyi valos futott teljesitmenynel szinte mindennek gyarinak kell rajta lennie: pl fektarcsa, a dekni csavarokra/blokk csavarokra ranezni mennyire volt piszkalva, sot ugy unblock minden csavarja.
Meg a guminak is gyarinak kellene lennie, ha igenytelen volt a tulaj[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Tothgera30 #73563 üzenetére
Meg annyival kiegeszitenem: LEHET jo japan piacos robogot venni, csak nagyon ritka. Nekem volt egy japan piacos ugyanilyen blokkos Vinom, "szinte" mindene gyari allapotu volt. A blokkja tuti tobbet futott mint amit km ora mutatott (22e km talan), de mivel kapott egy uj dugo, hengert egy jo nevu szerelonel, igy minden gond nelkul megvettem csajomnak. Sajnos 3 honap mulva masnak is megtetszett es meglovasitotta
Azota van egy masik, amit most fejezek be, es elvezet szerelni. Raadasul rengeteg dolgot szinte nincs is kedvem elpucolni meg szeppe varazsolni rajta, hanem rendelem belole az ujat, mert annyira fillerekert van hozza a cucc.(Pl henger es ventillator komplett muanyag boritas, dekni muanyag boritas, stb stb).Amik egyebkent arulkodo jelek a Japan eredetre: A labtartonal es/vagy a csomagtarto belsejeben ha nem szedik le, akkor van egy "gyari" matrica, japan irasjelekkel:
Valamint legtobbszor az idomoknal belefutsz hasonlo "jol olvashato" nem emberi szovegekbe
-
nyogo83
Topikgazda
A Vino specifikus dolgokat Japanbol rendelem amit itthon nem lehet kapni, de azok relative nem olcsok.(Webike )
Pl en ujrafenyeztem az osszes idomot, meg eleg sokat muanyag elemet javitotttam.
Ha azt nezem, hogy ezert elozetesen arajanlatokat csak a fenyezesre 80-90k korul kaptam, javitas nelkul, akkor ahhoz kepest egy fullos vadiuj idomszett a ritka feher kozepso muanyagidommal 80k-ert nem penz [link]
Ahogy korabban mondtam, a Vino specifikus alkatreszek eleg dragak es bontottan ritkak itthon (kulso dolgok, idom, stb).
De ami a burkolat alatt van, az potom penz.A blokkhoz pedig altalaban a Robogowebshop-bol rendelek cuccokat, mert van minden egy helyen. Pl komplett legszurohaz, legszurovel, osszekoto gumicsovel, bilinccsel 2,5k-ert vettem [link]
Na most ennyiert en a regi legszurohazat neki se alltam elmosni, meg szenvedni a megkemenyedett gumicsovel, hanem kidobtam, ment fel egy vadi uj. Motorikus alkatreszek szinten nem egy vagyon.De ez a blokk alkatreszek igazak szinte az osszes Jog/3kj blokkra epulo robogora.
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz energy4ever #73548 üzenetére
itt a cikk és youtube video is.
Székesfehérváron volt a mérés az új mérőpaddal, a Jancsár piac előtti parkolóban
[link]Ahogy a mérő padot nézem, ez nem az európai előkapom a csomagtartóból kivitel, ezért nem hurcolják ki minden nap, mert gerincsérvet kap tőle a műszakis.
2016 óta nem sok hír kering a használatáról, gondolom elég sok jogi problémát felvet:
A törvényben 45-ös tervezési sebesség vonatkozik e a jelenlegi állapotra? (tervezés=gyártás=módosítás? Önerőből sík úton 45 = az üresen pörgetjük?)
Elvehetik e a járművemet, hogy megvizsgálják?
Ha egy felborult román kisbuszról nem vehették le a rendszámot és végig mehetett az országon, akkor mit kezdhetnek velem? (forgalmiját se vonták be)
Mi van ha megnyeklik a robogó a mérőpadon? Megjavítják? Avultatással kártalanítanak?
Mi van ha tényleg 125 és kis kapcsolóval korlátozza a sebességet? Röhögve átmegy?A rendszámoztatáskor se tudnák teljesítményt mérni, megbontani (ez elég nagy költség lenne a műszaki állomásnak is) és akkor benne van hogy 125-ös kap 50-es rendszámot, majd a sokadik tulaj elviszi a balhét?
Egyszerűbb lenne, ha az 50-125 cc kategóriát egy kalap alá vennék. Autónál is 60Le-s corsával tanultam és senki nem tiltott el a v8-as 500 lovas musztángtól, de itt valahogy óriási ugrást lát valaki az 50 és 125 között, amivel mindenki tömeggyilkos lesz, hacsak nem vesz 8 óra oktatást, ami biztos ér valamit, de a nyuszit nem fogja kikerülni döntött kanyarban. Arra hivatkozni hogy a kispénzű embereknek mekkora teher 10e Ft papírozás? Ilyenkor nagyon szociális a törvény hozó, a 27% áfánál meg nem? Hát humbuk, egy szett gumi többe kerül, arra nincs pénz akkor inkább ne menjen forgalomba.
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
zozyk
addikt
válasz nyogo83 #73567 üzenetére
Webbike lett volna a következő tippem.
Megjön onnan minden szuperül?
Még csak 1 légszűrő-t rendeltem próbaképp, de még nem ért ide.Én is így számoltam a fényezésre, olcsóbb onnan egy új szett.
Belső burkolatot, taposót, akkufedelet nem találok sehol, arra van tipped?[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
válasz nyogo83 #73564 üzenetére
Lestem én is, hogy Kitaco kivitel, viszont a gyári néhány részletében eltér. De képek alapján elég necces hogy pont egy hihetetlenül szép konténeres motorral lenne dolgunk.
#73568 Kickass: A legfelső SR elég tetszetős.
#73569 siti: Ha visszaolvasol, ez már többször ki lett tárgyalva. Motor vizsgálata alváz és motorszámmal kezdődik. Ha gyanús, lefoglalják, és NKH-nál megbontásos vizsgálatra kötelezik. Azután biztosítási csalás, és még amit akarnak...
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nyogo83
Topikgazda
Minden cucc rendesen ideert eddig az altalauk becsult hataridore.
Sajnos azokra az elemekre nem tudok forrast. Ebay vagy itthon kepesmotor/jofogas ahol vadaszni kell a bontottat
Ami nekem van, az a 2T verzio, kicsit masabb kasztnival, azoknal nincs belso burkolat+akksi fedel. -
macilaci78
nagyúr
A kerékpárosnak nincs helye sem a járdán, sem az úttesten, mindenhonnan kinézik, ha a kijelölt kerékpárút a járdán van, a gyalogosok lézengenek rajta, ha az úttesten, az autósok használják parkolósávnak, vagy tartós haladásra.
Egy rendszám nélküli robogó nem megy fel a járdára, mert ott nem tud haladni, de az úttestről a forgalom többi résztvevője ugyanúgy kinézi. Hát még ha nem tudja tartani a forgalom ritmusát akár sebességben, akár gyorsulásban. Előzgetik sávon belül, leszorítják, stb.
Ma már lakott területen a 40 km/h-s korlátozás életszerűtlen, vagy egyenesen balesetveszélyes. Az utak nem lettek szélesebbek, ellenben a személyautók 15-20 centivel szélesebbek lettek az elmúlt 20 évben, többen is vannak. Egyszerűen biztonságosabb magára és környezetére nézve is, ha a robogós is felveszi a forgalom ritmusát és megy 50-nel, vagy 60-70-nel, ahol ezt a sebességhatár engedi.A gond ott van, hogy a forgalom gyakorta hajlamos a megengedett sebesség fölött haladni, 50 helyett 60-65-tel, 70-es táblánál a 90 is belefér...
És továbbra is 10-12" kerekeken, rövid tengelytávval közlekedik a robogós, hozzá hosszú fékúttal, tehát ha a gép tudná is a 70-et, akkor is már a komfortzónán túl mutatna.
Újbudán lakok, Rákóczy és Petőfi hídon közlekedek sokat, előbbin 70-es tábla van, mindkettő 2×2 sávos. Egyik sem nagy élmény akkor, amikor sűrű a forgalom, de még nem áll. Megyek a külső sávban a sáv közepén, mert ha jobb szélen megyek, csak leszorítanak. Így is, ha a sáv közepén megyek, kirakja az indexet, előz, de nem sorol át teljesen a belső sávba, inkább súrolja a könyökömet...
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
zozyk
addikt
Durva, hogy nem éri meg festeni a Vino-t, hiszen ennyiért új is lehet.. 😀
-
akos727
senior tag
Szerintetek ezért a színért/fényért szólhat a rendőr bácsi, ha jól látható vagyok és nem vakít? Köszi
-
Topikgazda
válasz akos727 #73579 üzenetére
Ha nem vakít akkor nem. Se forgalmi se semmi, sok mindent amúgy sem tehet. Viszont szerintem az ilyen kékes színű fénybe beleállhatnak, elméletileg nem szabályos.
szerk: Már ha valóban kékes színű...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
huniross
tag
válasz macilaci78 #73577 üzenetére
Japán belpiacos konténeres robogó. Egy deka E betű sincs rajta gyárilag sem.
-
Topikgazda
Full gyári kis robogókon senki sem fog E betűket keresgélni... Anno ismerősöm is foglalkozott behozatallal amiket mi néztünk át, csupa belpiacos dio, sepia stb, csak a feljebb megemlített japán matrica volt szinte mindegyiken.
Többek között utólag felrakott, a gyáritól eltérő és attól jóval hangosabb kipufogókon szoktak ilyesmiket keresni kis és nagymotoroknál egyaránt, de ilyenkor is csak akkor amikor rászállnak az emberre, amikor már másba nem tudnak belekötni.[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #73582 üzenetére
Kell legyen, nem számít, hányadik szerelés. Ha járművön van, kell jóváhagyás. Szvsz sok cuccon azért kamu, illetve némelyik típusra vonatkozik, de attól még fizikailag fel tudod szerelni másra is, etc..
[ Szerkesztve ]
-
huniross
tag
Igen, az autóm gyári lámpáján van E betű. Francia autóm van, de érdekelne, hogy egy japán autó fényszórójában is van e ilyen? Igazából lehet nagyon rossz az összehasonlítás, mert a japók bal oldalon mennek, az ő lámpájuk alapból nem jó itthon.
-
macilaci78
nagyúr
válasz mokus1 #73586 üzenetére
Ülj le, eggyes.
Európában, a jobbra hajts helyeken a jobb oldali fényszóró messzebb világít az útoadkára.
USAban szimmetrikus a fényszóró, hiába van jobbra hajts ott is, a fényszórókat cserélni kel az onnan behozott autókon.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mokus1
addikt
válasz macilaci78 #73587 üzenetére
Ezt nem tudtam.
Usaban azt hittem a sarga indexek miatt kell cserélni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz mokus1 #73588 üzenetére
Motoron ez egyszerűbb, ott általában nincs megkülönböztetve, melyik oldalra világít. Habár vannak olyan lámpatestek, hogy a tompított és a távolsági külön van, ott lehet, szintén aszimmetrikus a vetítési kép.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vtechun
veterán
válasz molnarpeter #73385 üzenetére
2 utángyártott dekni járt nálam azóta, egyik sem méretpontos (lyukak máshol vannak), szóval kezdem feladni/hajlok arra, hogy valami rohadt erős ragasztóval megragasztani egy erős alkoholos, féktisztítást követően. Erről valakinek vélemény? Van vajon ilyenragasztó? Legjobb az lenne, hogy megragasztani, körbe önteni valami szintén erős cuccal, fúrni bele egy lyukat és kiperselyezni. Azt sem értem, hogy egy ilyen - eléggé terhelt - alkatrész miért nincs gyárilag perselyezve? Főleg, hogy fontos, hogy ne kopjon ki...
-
spanglee001
addikt
válasz macilaci78 #73577 üzenetére
rakni kell rá aliexpresszes matricát 1 dollárért rendőr nézte a pufót aprókavics matricával, kérdezi utángyártott ez? mondom nem ez gyári sport és minden rendben volt
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
macilaci78
nagyúr
válasz vtechun #73592 üzenetére
Én első körben elvinném valahova, ahol vállalnak motortér-mosást. Utána jöhet a felület előkészítése és fémragasztóval mennék neki, majd csiszolás és alvázvédővel lefújnám kívül, ha fekete kell.
Vagy az utángyártott deknire átjelölni a furatokat nem lenne megoldás?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
vtechun
veterán
válasz macilaci78 #73594 üzenetére
utángyártott teljességgel használhatatlan ehhez a motorhoz, eredetileg is fémszínű. szóval az marad eredeti színben.
-
energy4ever
addikt
ChoiNori tuning folytatodott.
Uj dellorto karbi(koszonet a dellortostore-nak erte!), modositott belsovel. Valami brutalis hangja lett... Nem hittem volna, hogy egy karbicseretol valtozni fog a hangja, foleg nem ennyire.
Tuning variobol 6db suly-bol 3db kiszedesre kerult.
Elore kapott egy foggal nagyobb lanckereket.
Igy most mar tudja a kerek 50-et (gyarilag 42 a vege)
Mar csak egy tuning kipufogorendszert kap, es motorikusan vege a tuningolasnal, lehet foglalkozni a kulsovel majd!
Lanc: Kozepen a gyari 415, jobbra DID 415, balra a mostani DID 420 -
Topikgazda
válasz energy4ever #73598 üzenetére
Milyen tekintetben lett más a hangja?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
zozyk
addikt
1 hét után ma újra motoroztam kicsit.
Furán ment a gép, és most vettem észre, hogy az eséstől a légszűrő háznak letört a tartófüle és ott fals levegőt szív.
Keresgéltem neten, de horror áron van komplett ház, így inkább megragasztom.
Ajánlanátok valami szuper műanyagragasztó cuccot?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen