Hirdetés
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
Sziasztok! Elvitték a Libertymet, amit pár hete karambolosan vettem, aztán motorikusan is behalt. Utánfutón vitték el, 55 ért. Én buktam 45ezret, de nyugodtan alszom.......
Na, de a lényeg, aki megvette, a fiával vásárol fel hibás robogókat, javítás után eladja. Most vett magának egy Kymco-t, amivel eddig dolgozni járt, 2 éve, egy Piaggio Typhoon, azt árulja. Azt mondja 2 éve vette, akkor átnézte, azóta melóba járt vele.
Odaadná a Liberty-m árába, 55-ért. Kopott, karcos, mint ami használva van, de a legnagyobb gondom, hogy elég lusta. Nem gyorsul úgy, mint az enyém, de fülre nem is pörög annyira, mintha végig kevesebb fordulaton menne. De lazán, erőlködés nélkül ment alattam (130kg) utazóban 50-et.
Hátsó gumi hamarosan cserés, első telók kissé olajosak...És elég erős hangja van, nem tudom milyen kipufodó van rajt, lehet gyári......
Egy bicikli ára, tudom, de nem hoztam el..... Pedig lehet hogy pecázni járni ez kellene, tényleg ütni-vágni való......
[link]
Szerintetek..? Amúgy már újban gondolkodtam, de szólt a faszi hogy árulja, tegnap megnéztem, itt van 20km-re......
Szerintetek? -
energy4ever
addikt
válasz Zoli bácsi #73351 üzenetére
A regi Typhoon-ra azt mondjak nem rossz blokkosok, de az uj verziok mar kerulendoek.
Leirtak alapjan en ikyen embertol nem vennek semmit se aki ezzel foglalkozik. Kerdeses mennyire lelkiismeretesen csinalja meg. Lehet csak annyira, hogy eladaskor meg menjen. Oreg gep mar nagyon, bar arban sem sok!
A hangja meg... Te fogsz ulni rajta, neked kell elviselned. -
mokus1
addikt
Úgy néz ki tényleg 100ast scarabeot vettem, de a régi tulaj nem tud róla, hogy 100-as lenne. Csak egyre több a jel. Ha 100as 2T abba milyen blokkot szereltek, hol lehetne ennek utána nézni?
-
vtechun
veterán
válasz molnarpeter #73313 üzenetére
-
tween
őstag
Sziasztok!
Adott egy aprilia sr50 (70), amit nyökögve hajt meg az önindító motor indításkor. Létezik olyan esetleg tuning önindító motor hozzá, ami erősebb? Ez a 70-es szett miatt van, vagy más fogja vissza?
Köszönöm! -
Topikgazda
Szevasz tween, rég jártál erre A 70-es szett miatt van. Nem tudok tuning önindítókról. Ellenben ennek örömére rengeteg gyártó készít mindenféle extrém kinézetű tuning berúgókart. Mert ugye aki tuningol az vagány, és a vagányok rugdossák a tuningrobogójukat nem pedig a nagypapás önindítóval szenvednek.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
tween
őstag
válasz sityupityu #73359 üzenetére
Szia Pityu bá!
Rugdosom egy ideje, mert ugye az akku fordított behelyezése után csak kattanás hallható indításkor
Valami komolyabb berugókar kellene.
[link] <---- íme -
Zoli bácsi
őstag
Annyira tele van már a.......szóval a micsodám, egy ideje hirdetéseket nézegetek, aztán jól át lettem baxva amit vettem.....Mindenhol a kint ledobott szemeteket árulják, és már azt várom mikor jön szembe a hirdetések közt egy Honda Gold Wing 1800/50 kismotorként használt......
Mondtam a 'zasszonnak, egyik nap felugrunk Érdre, van ott ez a Webrobogó. Leteszek 300e.ft-ot (Ennyit szánok használtra max), aztán 10x30e ft hitelre hozunk egy ilyet [link]
Engem 15-20 évig kiszolgál szerintem. 20 év múlva majdnem 70 éves leszek, akkor meg úgyis tolószékre cserélem.
Szerintetek pecázni járni jó lenne? Vagy kár újat venni? -
huniross
tag
válasz Zoli bácsi #73361 üzenetére
Hát nem a peca jut róla eszembe.... Ha meg tudod venni, viszont vedd meg, mert az új robogó a legjobb robogó. Kicsit luxus ugyan, de te leszel a legvagányabb pecás. Nézz utána, hogy a kötelező szerviz a gari miatt mibe fáj, meg hogy a folytásokat hogyé babrálják ki belőle, mert ezek plusz költségek. Szép robesz nagyon.
-
GEPESZ66
veterán
Keeway Fact 50 robogónk van.
Újonnan vettük anno.
Vettem bele új akkut.
Korábban azt tapasztaltam, hogy a riasztó elég jól meríti az akkut akkor, ha nem is használjuk a robogót.
Tapasztaltatok ilyet?
Esetleg kiiktattátok a riasztót?
Ha igen, akkor hogyan kell ezt megtenni? -
Chereiose
addikt
válasz Zoli bácsi #73361 üzenetére
Csak ne lepődj meg, ha ott helyszínen nem annyi lesz az ára mint neten Én itt lakom, voltam többször is a boltban (most épp tegnap bukót venni), van vagy 3 oldaluk, egyik sem friss, össze-vissza vannak az árak is, mert ha odamész kiderül, hogy vagy nincs is nekik már az adott típus, ha van is akkor drágább, én pl. Motowell Elenort nézem neten 330-nak volt írva, ott 350 és azt mondták semennyire nem alkuképes...Szóval e tekintetben érdekes egy hely.
-
Armahun
addikt
válasz GEPESZ66 #73363 üzenetére
Nekem hurrican van.
Azt vettem eszre, hogy akkor húzza le az akut, ha ráindítok távirányítóval, de nem indul be.
Kikötni egyszerű. ha hozzá férsz a csatikhoz.
Lekötöd az aksiról , széthúzod a kábelköteget ami a riasztóba megy .
A motoron lévőn meg ezt a kettőt összekötöd.[ Szerkesztve ]
Ha szerinted egy tárgy lehet Ő, akkor te is az vagy. Jó étvágyat evés előtt illik kívánni. A már evő embert ezzel étkezévében megszakítani igen nagy illetlenség.
-
Repsol600
addikt
Sziasztok!
Variónál van egy ilyen kis alátét [kép] ha ezt kiveszem akkor elvileg jobban fog menni? -
Topikgazda
-
Zoli bácsi
őstag
válasz Chereiose #73364 üzenetére
Köszi!
Azért akarok elmenni úgyis, körülnézni vásárlás előtt. Amúgy számomra azért érdekesek, mert annak ellenére hogy ezerrel tolják a reklámot, mailemre nem válaszoltak (december óta).
Én is nézegettem a Motowell-t, mert magyar, meg olcsóbb. Hát, iszonyat rossz véleményeket hallottam, olvastam, meg ha megnézed a hivatalos Motowell oldalt, a legolcsóbb robogójuk 407e. ft....Illetve izé, az pár napja volt, már feljebb mentek az árak: [link]
Lehet rosszul gondolkodok, de én oda jutottam, hogy egy jó állapotú, fiatal robesz 250-300e. körül van. Ezt leteszem, a maradékot meg mondjuk 12x30e. ft hitelbe letörlesztjük. Az a havi 30-as szinte eltűnik a kiadások közt..... Aztán új robesz lesz, és nem kínai.
Aztán még meglátom mi lesz. Egy robeszt sajnálok hogy nem vettem meg. Itt Csornán egy idős bácsi hirdetett egy 8 éves Aprillia Scarabeot, 2T, garázsban takargatva 1800km-el, gyári szőrös gumikkal. 240-ért nem hoztam el, mert kicsi a lábtér, nem fér el a diiszperzitesvödör (Horgászni járni kell). Azt el kellett volna hozni. Ezt az állapotot keresem...Meg az idős bácsit azóta is...De ritka, mint a fehér Zorro.... -
Chereiose
addikt
válasz Zoli bácsi #73368 üzenetére
Hát igen, én is majdnem új kínait vettem, de szerencsére itt is lebeszéltek róla a kollégák, meg aztán néztem használtan hugyért szarért hirdetik kb őket, ekkora értékvesztést meg nem akartam, főleg mert gondolom előbb utóbb el is romlott volna valami rajtuk, tehát a használati értéke is csalódás lett volna ha tényleg olyan szarok. Aztán lett a Honda Dio, azt ha meg is unom akkor is el tudom adni kisebb bukással. Végül is így ha nem számít az a havi törlesztő akkor megérheti valami rendes márka
-
flegga92
senior tag
Nekem is volt többször is ilyen gondom a Gullivernél, ami gyári volt. Relé kattan, indítómotor el sem indul.
Problémák amik előfordultak:
Gyenge akku, mielőtt veszel próbáld ki más akkuval, én a kocsit kötöttem rá mindig.
Másik, hogy valahol szakadás van. Ha van multimétered akkor szedd le a csatikat az önindítóról és nézd meg, hogy eljut e az áram odáig. Ha nem, akkor kövesd vissza a vezetéket, nálam volt egy gyári toldás a vezéken az volt szétcsúszva. Ha lejut az áram akkor a csatlakozók végeit tisztítsd meg, ha sarus akkor csiszolópapírral fémtisztára csiszold le. Ez nálam megoldotta a problémát.
Ha ez sem megy akkor szedd ki az önindítót, direktbe kötöd az akksira, ha úgy megy, akkor nem bírja a 70-es hengert. Érdemes bezsírozni amit kell, mert én mindig rúgdostam, csak akkor indítóztam mikor nem sztenderen volt, aztán megszorult picit az önindító. -
vtechun
veterán
Elektromos (rendes) robogót próbált már valaki?
Ahogy nézem már vannak egész jó teljesítményűek is. Hatótáv még persze nem az igazi, viszont egy robogót legtöbb esetben úgysem használ az ember hosszú távra.
-
perge666
veterán
válasz flegga92 #73370 üzenetére
Èn pont a múlt héten jártam úgy a BWS-el talán szerdán,hogy ugyanígy kattan de nem teker.
Derbiből akku ki BWS-be be,ugyanúgy kattan csak,mondom biztos az önindító motor halt be.
Nagy nehezen hozzáfértem,vastagon saras volt,kézzel megtisztítottam és rögtön észre is vettem hogy az egyik vezeték el van szakadva.
Mivel nem volt rá időm,azóta is úgy van,de érdekes mutatvány lesz mert csak akkor férek a vezetékhez ha az inditómotort leszerelem,ahhoz meg elég lesz hozzá férni..... -
nyogo83
Topikgazda
válasz vtechun #73371 üzenetére
Pont tegnap linkeltem masik topickban. En siman elgondolkodnek egy ilyenen, ha mar a kis 50-es uj robogo arakat nezem. Szerintem krvajol is nez ki, raadasul hogy kiveheto az akksi, akar varosban is siman megoldhato a toltes a lakasban vagy a munkahelyen.
Elsore nem tunik soknak a 60-80Km-es tav 1 akkuval(de ugye ketto is belefer), de ha azt nezem, hogy varosban mekkora tavokat maszkalok, siman eleg lenne.De ahogy a masik topicban is feljott a problema, jelenleg a legjobban ami zavar, az a hangtalansag.
Varosban sokszor meg a nem eppen gyari hangerovel rendelkezo robogot/motort se veszik eszre, ennel 100x jobban kellene figyelni.Amugy nagyon brutalul gyorsulnak, iszonyat elvezet vezetni ezeket.
Arrol nem beszelve, hogy a lenyegeben az egesz hajtas az agymotorbol, az vezerlojebol(plussz akksi) all.
A tobbi sallang max a fekek, csapagyak. Szoval nagyon sok cserebere, hibaforras nincs. -
flegga92
senior tag
válasz perge666 #73372 üzenetére
Igen, ezért egy áldás őket szeretlni. "Oh, csak lekapom ezt az elemet és már ott is vagyok. Ja, hogy ezt az elemet még itt fogja egy csavar, leszedem a másik burkolatot is..." és ezt végtelenségig folytatod, míg kopasz nem lesz az egész gép
Legutóbb is így jártam, az aku rögzítő csavarja besett a taposó alá, szét kellett szedni a fél motort. Légszűrő cserénél is jó, hogy előtte néztem videót, mert van a burkolaton egy kipattnintható nyílás ami nem látszik, hogy ott van, onnan lehet az utolsó csavart kiszedni a szűrőházból.
-
vtechun
veterán
válasz nyogo83 #73373 üzenetére
igen, ezért is tetszik, autóm sem sima benzines már, hanem Toyota Prius, szóval nemcsak robogó fronton, hanem autó terén is fokozatmentes automata hajtással járok egy ideje. Városba meg tényleg elég ennyi hatótáv, főleg vidékre. Csak persze rohadt drága, bár ez a Super Soco annyira még nem is, mint sok másik...
-
Repsol600
addikt
válasz sityupityu #73367 üzenetére
A robogó variátor beállításokat nem igazán vágom, inkább váltós motorjaim voltak. Azt olvastam, hogy ez a gyűrű új szíjhoz kell, ha kopik a szíj akkor ki lehet venni és nő a végsebesség. Újan 18mm ami van benne jelenleg kb 17,5-6mm széles a szíj. Robogó pedig egy Keeway Focus 2T 2006-os.
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Igen, ahogy a kopik a szíj úgy kell vékonyabbra cserélni elméletileg a hézagolót vagy ha adja, akkor az egészet kivenni. De ugye én nem tudom innen, hogy mit mutat a jelenlegi szíjad fölrakva illetve azt sem, hogy új szíjjal milyen lenne. A típust sajnos hiába adod meg, azt látni kell. A gyári adatokból soha sem lehet ezen a téren kiindulni hogy mi a helyes beállítás.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Repsol600 #73377 üzenetére
Egyébként viszonylag egyszerűen le lehet ellenőrizni az egészet. Ha már minden fenn van, akkor a külső tárcsa felrakása előtt a szíjat tedd fel a csapszegre ahogy azt egyébként is tenni kell. Koppanásig legyen minden hátratolva (vario, csapszeg, minden). A szíjat erősen nyomd neki a variátornak, természetesen úgy, hogy a csapszegen van. Ha pont a csapszeg vonalában van a szíj alsó részének a széle, akkor elméletileg optimális, nem kell semmi alátét. Ilyen esetben biztos, hogy összerakva nem fog a szíj a csapszegre lógni, mert a külső tárcsa is "elnyel" minimálisat a csapszeg hosszából. Ha túllóg a szíj a csapszegen, akkor kell játszadozni a különböző vastagságú hézagolókkal, hogy tökéletes legyen. Valaki nem teszi ezt meg, lehet így is menni vele, de ilyenkor nem tökéletes. Ugye ha túlzottan a csapszeg fölé kerül a szíj összeszerelve, akkor nagyon nagy lesz a motor induló áttétele, a dinamikus elindulást el lehet felejteni. Ha meg el van kopva a szíj vagy túlzottan ki lett hézagolva, akkor meg rá fog lógni a csapszegre ami még rosszabb. Elméletileg arra kell törekedni ha tökéletest akarunk, hogy összerakva minél jobban megközelítsük a szíjjal a csapszeget, de semmiképp se érjen hozzá. Ez ugye sok türelem és idő is egyben.
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
macilaci78
nagyúr
válasz nyogo83 #73373 üzenetére
Autózok és robogózok is Budapesten. A tapasztalatom, hogy autóban ülve ha nem vagyok előzékeny és közlekedek a sáv megfelelő szélén, már késő, mire a motorost, robogóst meghallom és lassítania kell.Persze vannak hangosabb motorosok, akik durrogtatják a gépet, de haladni ők sem tudnak olyankor, elvégre akkor durrog, amikor helyet kér. Na meg ott vannak azok a forgalmi helyzetek, amikor hiába a több sávos úttest, egy busz, vagy nyerges vontató nemigen tud hova húzódni a saját sávjában, hogy utat adjon a robogónak.
Szóval szerintem nem gond a hangtalanság az autós forgalomban.És igen, egy elektromos robogó a mai új árú 50 ccm mezőnyben rentábilis hosszú távon. De ahogy a videó is csak fél szóval megemlíti: vannak járulékos költségek is: plusz akku, töltő. Habár a plusz akkuval a hatótávja eléri a meglévő robogómét, de ugyanott lennék vele, mint az autóval lennék: a tankolási idő sok. Persze robogón egy seggel a 100 km is elég.
flegga92: BWS-em van, ne is mond! Először vettem le a deknit, a hátsó lábtartó útban volt, ilyen-olyan műanyag elemek lebontásával gyakorlatilag a kormányon lévő fejig minden lejött. A lábtartót vissza se tettem, rendszám nélkül úgysem mehet vele utas.
sityupityu mondta, hogy nem kell levenni, de nem fértem hozzá a csavarhoz, útban volt a lábtartót tartó konzol. A kis racsnis a bittel már nem fért oda, a gömbfejű imbuszkulcs rövid szára sem, a hosszún lévő gömbfejhez meg nem volt jó szög.dond: az elektromos hajtás előnye, hogy pofonegyszerűen meg lehet hajtani az első kereket is. Viszont az agymotor miatt a rugózatlan tömeg tényleg nagyobb lehet.
Szerintem kérek majd egy tesztvezetést.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz macilaci78 #73381 üzenetére
Én erre mondtam neked, hogy a lábtartó végén az utolsó csavart ami alul van azt ki kell csavarni. Ezáltal szét (ketté) tudod pattintani a lábtartó hátsó részét, és ezáltal egy hosszú vékony szárral már hozzá is férsz az ominózus csavarhoz.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
suste
veterán
válasz nyogo83 #73373 üzenetére
Én is most nemrég nézegettem ezt az szuper Socco-t, nekem az a véleményem hogy ez a túl rövid hatótáv duma robogónál és autónál is csak egy nagy hiszti itt a városban. Ti aki ide jártok gondoljátok végig hogy naponta hány kilométert tesztek meg a robogóval?
A legtöbb dugóban álló autóra is ugyanúgy igaz az hogy nem mennek több száz kilométer naponta hiszen ott állnak a dugóban. Bemenni dolgozni 10-50km bőven elég a legtöbb személyautónak a városban. Nem azt mondom hogy nincs kivétel de szerintem az autók 80% a így üzemel.
Szóval sajnos egyelőre az elektromos autózást nem az ésszerű használat viszi előre, hanem a hú de jól gyorsul a Tesla típusú gondolkodás.
Ha eljutunk oda, hogy végre a gyártók is elkezdenek kis hatótávú viszonylag olcsóbb elektromos autókat tervezni, akkor lesz igazán jó ez az egész dolog. És az is egy őrült hiszti ilyen esetekben, hogy gyorsan kell feltölteni az autót! Ezeket a 10-50 kilométereket az akkuba lazán vissza lehet tölteni egy éjszaka alatt és még csak nagyteljesítményű töltő sem kell, simán 220 ról vissza töltöd az éjszakai alvás alatt. Erre a robogóra is pont ugyanez igaz, és itt még az akksit fel is viheted a lakásba.
Nekem pénteken volt egy elég hosszú etapom: melóba 35km utána vissza az otthononn keresztül ki Dunakeszire ez olyan 35 plusz 15 km volt körülbelül, majd be a belvárosba a blahára, majd onnan haza. Összesen olyan 110- 120 km-t mentem.
Ez egy elég extrém dolog volt ilyen szerintem egy évben egyszer kétszer csinálok csak. De ezzel az elektromos robogóval ez is megoldható volna, vagy két akkuval és akkor nem is kell közben töltenem, vagy egyszer töltöttem volna melóhelyen egy kicsit, aztán pedig a Blahán is tudtam volna tölteni, és akkor egy akkuval is simán megoldható lett volna időveszteség nélkül. -
molnarpeter
nagyúr
válasz vtechun #73355 üzenetére
Valószínű úgyis eltörik megint, ha újat teszel fel, illetve az új alkatrész úgyis faragást igényel. Másik robogót vásárolva megintcsak van egy rakás rizikó és ismeretlen állapotú-kopású alkatrész, ami szerelést igényelhet. Keresnék egy helyet hegesztés és esetleg megerősítés céljából (plusz esetleg a furatot felszabályozni, perselyezni. Persze a legjobb egy hibátlan bontott darab lenne.
[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
Én sem értem ezt a hiszit robogónál. Nekem 50 km is simán elég lenne. Nem azt mondom, hogy teljesen kompromisszum mentes, de simán vállalható más eszközzel megoldani azt a pár hosszabb napot.
Kocsinál már más a helyzet. 80%-ban városban járunk vele, főleg az asszonyt kell vinni, mert én robogózok. Viszont amikor menni kell, akkor megyünk. Erre nem elég 200 km se, még az 500 is necces, főleg télen. Számomra az ideális egy plug-in hibrid lenne, egy napi városi használatra pont elég a megtehető km, ha netán mégis lemerül akkor sem kell hozni az aggregátort. Elekrtomos autóval is együtt tudnánk élni, arra a 2 havi hosszabb útra cserélnénk a szülőkket, szerintem ők is élveznék a villanyautót.
A másik nagy gond, hogy a panel előtt a töltés megoldatlan, így jegelve lett ez az ötlet részünkről pár évig.
Viszont a kivehető akkus robogó kifejezetten tetszik, fel tudom magamammal vinni a lakásba. Kérdés, hogy megéri e ekkora összeget beleinvesztálni amikor 1,5-2 havi benzin 3000 Ft-ban kerül a robogóval. Ha új robogót vennék akkor viszont kérdés nélkül elektromosat választanák. -
vtechun
veterán
válasz molnarpeter #73385 üzenetére
felmerült viszont most bennem, hogy miért nem indít önindítóval? nagyon lassan tekeri, meg-meg akadva, a 70-es henger lehet az oka? Berúgásra indult pöccre. Tegnap teszteltem egy nagy autós akksival, akkor is ugyanígy viselkedett. Vagy létezhet, hogy az önindítónak van valami baja?
Egyébként használt robogóban bekerült a képbe a Yamaha Vino, Yamaha Gear, vagy egyéb márkás 4T robogó. Ezekről mik a vélemények?
ill. elektromos robogóban melyik az ami vállalható?
ez pl Angell 389 nagyon nem robogó stílusú?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
A logikád ott sántít, hogy gyakorlatilag bármilyen forgalmi helyzetben 2 keréken haladni tudsz, míg 4 keréken ez nem ennyire egyértelmű. Ugyanakkor egy tisztán elektromos üzemű járműben mindent az akku ad, világítás, fűtés, hang, stb. Sokat GreenGo-ztam és nem egyszer fordult elő, hogy necces volt, le tudom-e rakni számomra kedvező helyen a kocsit, eljutok-e addig? Mert a nyáron akár 130 km-es hatótáv városban inkább csak 80 km, télen meg kb 60 km. És ugye 60 km Újbudáról Újpestre péntek délutáni forgalomban akár a Hungárián, akár a rakparton bő másfél óra is lehet az, ami robogóval 35-40 perc.
Ezzel együtt ha van lehetőség minden nap rendesen feltölteni, mint a telefont, akkor városi használatra bármelyik újonnan vásárolt tisztán elektromos meghajtású jármű elég magán felhasználásra.egyszer töltöttem volna melóhelyen egy kicsit - na igen, a járulékos költségek: van-e utazó töltője, illetve mennyibe kerül egy töltő?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vtechun #73387 üzenetére
Majdnem másfélszeres terhelés, lehet, hogy egyszerűen csak kevés a teljesítménye. Vezetékeket jó lenne kizárni, mint kis keresztmetszet... Közvetlenül az önindítóra volt kötve az autó akku? Házilag nem nagyon lehet változtatni a helyzeten szerintem, és hogy van-e kompatibilis (esetleg faragható) alternatíva, azt nem tudom. Nyilván legegyszerűbb egy nagyobb önindító lenne, esetleg nagyobb akku, de kéne egy olcsó és bevált kompatibilis nagyobb indítómotor.
Törésre még eszembe jutott az epoxi ill. folyékony fémek, ha már úgyis mindegy, meg lehet próbálni jó vastagon, hátha bírja.
-
suste
veterán
válasz macilaci78 #73388 üzenetére
2 keréken haladni tudsz, míg 4 keréken ez nem ennyire egyértelmű
nem is azt mondtam, hogy benzines robogó helyett elektromos autót vegyen mindenki
persze nem egyszerűen fekete/fehér a dolog, de szerintem össze kell mixelni magadnak a környezetvédelmet, hatékonyságot, költségeket.
Sok a vita mi a szennyezőbb teljes élettartamra számolva, de az szerintem vitán felül van, hogy a dugóban álló elektromos és benzines/dízel autók közül melyik a környezetkímélőbb.
Sőt én ott megállok ebben a témában, hogy ha összességében egálban vannak, akkor is az már előrelépés, hogy a lakosság nagyon nagy százaléka városokban él, és a benzin/dízel ezt a területet köpi tele, vagyis kinyírjuk magunkat közvetlenül. Az elektromos áramot megújuló energiából is van lehetőség előteremteni (minden tetőre napelemet ), de ha valahol lakóházmentes övezetben szennyez az erőmű, az is előrelépés, mégha kicsi is összeségében..... -
suste
veterán
válasz flegga92 #73386 üzenetére
Azt kihagytam az előbb, hogy természetesen a 2. autókról beszélek!
1. számúnak egyenlőre tényleg max a plugin hybrid a lehetséges választás. Csak az az óriási probléma vele, hogy ezzel mindkét technológia nyügjét megkapod (benzin/dízel motor + akku) .
De én azt látom hogy nagyon sok család van már 2 autó!
Nekünk is van egy kis suzuki 7-8l-es városi fogyasztással, havi 4-500Km-es (napi 10-20km) használattal, ezt simán ki lehetne váltani egy full elektromossal, a 200km-es hatótáv lehet hogy 2 hétig kihúzná, de egy 1 biztos. A napi távot meg akár éjszaka simán vissza lehetne tölteni.
De valahogy 8-10 milláért nem visz rá a lélek. Ha számolgat az ember, akkor pont a sok km hozná vissza az árát. Ezért mondom, hogy a fejlesztési irány nagyon rossz, így sosem lesz környezetkimélő az elektormos autózás .JA! PL Kiváltani nem nagyon tudtam volna a pénteki hosszú etapomat, mert Fót felé full dugó volt, álltak az autók. Visszafelé könnyú vol a bejutás de csak a Hungáriáig, onnan megint full dugó. autóval szernitem plusz 1 óra lett volna...
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
válasz molnarpeter #73389 üzenetére
igazából meg kellene határozni, hogy pontosan hol is van ez a lyuk, majd teljesen beheggeszteni, aztán fúrni bele egy nagyobb lyukat és acéllal kiperselyezve pontos méretre hozni. eleve nem értem, hogy ebben miért nincs persely? elég nagy erők dolgoznak itt szerintem
7391: a plugin hibridek közül (meg eleve a hibridek közt) a Toyota lenne jó, viszont annak a csak elektromos hatótávja nagyon kicsi, 20km.
A Toyota hibridnek hibrid módban is nagyon jó a fogyasztása
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz sityupityu #73340 üzenetére
Szűri az! Benzinnel lemostam, tisztább lett és találtam is benne egy kis fém reszeléket. Bíztató lesz idénre :/
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
Topikgazda
-
TFerenc07
tag
Sziasztok.
Az lehetséges 2T Honda Dionál, hogy a Shell V-Power benzin miatt nem akar rendesen menni? 35-40 nél többet nem megy. Ereje alig van.
-
suste
veterán
+ (#73394) sityupityu + (#73395) flegga92
Nekem 5000 után valami üledékszerű volt amit ki kellett "mosni" (féktisztítóval átfújtam), de az olaj az teljesen normális állapotú volt. (És mintha mágneses lenne a csavar, így a fémdarabokat magához vonzza -mint az autóknál). Autókban jóval koszosabb, főleg 10-15-20 ezer után. De én vagyok az első tulaj, és minden évben cserélem.
Szerintem az is fontos, hogy a motorok amikről szó van, azok milyen idősek, és kik és mikor szervizelték.
Sok tulajnak eszébe se jut.....főleg ha keveset megy vele...(#73396) TFerenc07
Ki van zárva! A minőségi benzintől csak jobbnak kéne lennie, bár kis motornál jóval kevésbé érzékelhető.[ Szerkesztve ]
-
flegga92
senior tag
Nálam a kocsiból 10e után egy picit lesz csak sötétebb. Pedig 16 éves kocsi 280e van benne. Robogóba vásárlás után valami alap 10W40 olaj került, lehet az is volt a gond. Most hogy mondod egy kis trutyi nekem is volt ott, de nagyon minimális.
Most 5W40 Repsolt kapott. Olajcsere után brutálisan szebben jár azóta hidegen, nagyon ráfért. Légszűrő is gatya volt, belül szerencsére tiszta volt, és gyárit kapott korábban. Mondjuk vicc, hogy olcsóbb mint az utángyártott. Variátor hűtésnek a szűrője sose volt szerintem cserélve, sokan nem igaz gondolják hogy van ilyen is. -
bombjani
újonc
Sziasztok! Szerintetek egy piaggio purejetre van értelme "tuning" kipufogót rakni? Feldolgozza ezt a dolgot valahogy az ECU?
-
suste
veterán
válasz flegga92 #73398 üzenetére
jaja, azt a deknin lévő szűrőt én is nemrég pucoltam ki levegővel, jól el volt már dugulva .... pedig aztán nagyon is kell oda is a hűtés...
most 1200 után megint szétszedtem a variátort (már nagyon hiányozna, ha nem piszkálhatnám )
-egyrészt elkészült a levegős szalagcsiszolóhoz a szélesebb szalagvezető, így végre a 15mm-es szalaggal egyenesre tudtam csiszolni a görgőpályát .... hú de jó is lett volna eleve ezzel csinálni a módosítást:
Így most teljesen ki tudják tolni a görgők a rövidített dob és a rövidített fix tárcsa miatti hosszabb útvonalon.-másrészt újra zsirozva a variátor csapját (tudom, hogy elvileg szárazon kéne lennie, de nálam egyszer már megszorult és mióta kicsit megfújom zsirspray-vel, azóta sokkal jobb), ilyenkor mindig kicsit könnyebben megy a robogó (vagy óriási placebo
JA! És megjött kínából egy újabb variátor szett, plusz könyebb görgőkkel, kemény 25$-ért (ennyiért nem bírtam ellenállni neki .... 30-40.000km-ig tuti van variátorom )
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nintendo Switch
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- Xbox Series X|S
- Filmvilág
- Diablo IV
- Dimensity 8250-ként hasznosítja újra a Dimensity 8200-at a MediaTek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- GoPro Topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest