- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- iPad topik
- Amazon Kindle
- Érkezik a Crucial LPCAMM2 memóriamodulja
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Milyen alaplapot vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
it Vizsgálatot indított az USA közlekedésbiztonsági hatósága a Waymo robotautók váratlan viselkedése miatt.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #73100 üzenetére
Leteznek “lowering kit”-ek, ezek kb egy babapiskota formaju aluminium/acel kozdarabok, aminek az egyik furata a lengokarra csatlakozik, hatra lefele nyulik tul es ahhoz rogzul a lengescsillapito.
En igazabol nem ajanlom, mert elegge meg tud valtozni a futomu geometria es a kanyarodasi hajlam akar egy 1-2 centis modositastol is.
Ennyire magas az ulesmagassag?[ Szerkesztve ]
-
piaggionrg
újonc
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #73102 üzenetére
Mikori RS 50 a tied? Utananezhetek, bar igy gyorsan rakeresve valamiert csak a nagyobbakhoz van
Ranezek, hogy a kozponti rugostagod hogy van megoldva, hogy oda be lehet-e egyaltalan rakni (hasonlo nagyjabol mindegyik): -
csurgoi
aktív tag
válasz Tothgera30 #73076 üzenetére
https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/
-
nyogo83
Topikgazda
válasz energy4ever #73105 üzenetére
Altalaban megadjak a meretet hozza, de nagyon maximum 2-3cm, ha enged annyi "ultetest".
De akkor mar erezhetoen maskepp fog viselkedni a motor. -
macilaci78
nagyúr
Yamaha BWS-re hogy lehet hátsó boxot tenni? A kis fecskefark fent van.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tothgera30
Ármester
-
macilaci78
nagyúr
válasz Tothgera30 #73118 üzenetére
1996-os gyártmányom van. Az ülés alatti rögzítést nem látom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
spanglee001
addikt
válasz vtechun #73096 üzenetére
70es hengerrel vettem én is, azt mondta a szerelő, aki kymcokat ad bérbe futároknak és szervízeli is, hogy nem fogja bírni a hajtókar a 70est igaza lett [kép]
[kép]
2000km ment a 70es szettel, azóta 60as szett 20k km és jóval dinamikusabb lett és végre is jobb lett egy malossi multivarral.
teszek már fotót is a gépállatról
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
netezős pécék eladóak néha :D !!!!44!4!!négy
-
vtechun
veterán
válasz spanglee001 #73120 üzenetére
szia, nekem 15000 km-nél megállt a kilóméteróra, ez 2008-ban volt kb.
2006-os a robogó, 2008-2009 körül lett 70-es henger rakva rá, hogy fel lehessen vele venni a forgalom ritmusát. Azóta semmi probléma a hajtókarral sem., egyébbel sem különösen, szerinem ment bele időközben 50-70 ezer km. Szóval ezzel nincs gondKymco Agility 50 4T
-
Chereiose
addikt
4t Yamaha Jog, injektoros mennyi megbízható?
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz Chereiose #73122 üzenetére
4T injektor, kb mint egy benzines személyautó.
Engem az első dobfék aggasztana inkább, mert ha menni bír is, a megállás lassúcska.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
energy4ever
addikt
válasz macilaci78 #73123 üzenetére
Nalam choin elol-hatul dobfek van. Vegsebessegnel behuzom, es allnak a kerekek(igen, szo szerint). Akkor inkabb a kis kerekek aggasztobbak mint a dobfek!
-
Chereiose
addikt
válasz macilaci78 #73123 üzenetére
Aha tehát akkor megbízható.
Ára az reális érte egy kis alkuval? Leírásból korrekt állapotúnak tűnik, persze kèrdés ez is behozott-e, meg mi egyéb.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Chereiose #73125 üzenetére
A futásteljesítmény karcsú. Én 3 saroknyira lakok a munkahelyemtől, gyalog járok. Csak jó időben ülök robogóra, így megyek 1-1,5k km-t egy szezonban.
energy4ever: az én súlyom alatt ez máshogy működne...
[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Tamás9x
őstag
Tothgera30: ígértem, hogy beszámolok ZT-70 Jelenleg 1050Km van benne. S51-hez képest sokkal stabilabb, fékek jobban fognak, Végsebessége síkon szélcsendes időben olyan 85Km/h GPS-el mérve Max, de akkor már ordít, hátsó kerék satuzható akármilyen sebességnél, elsővel nem mertem szórakozni, de ő is dob fék ellenére nagyon jól lassít.
Teleszkópra, finomabb és határozottabb, nem sikerült lekoppantani, pedig 100-110kg volt rajta felszereléssel együtt.
Emelkedőket nem szereti, ott egy 2T sokkal jobb választás.
A sok negatívitás ellenére amit olvastam róla, lehet csak nekem volt szerencsém, de... Nyh- Karancslapujtő távon oda vissza kisebb nagyobb kerülőkkel elvitt. Lassan olajcsere, kíváncsi vagyok mennyi retek van a blokkban.
1P39FMB, 1,6-1,8 literes fogyasztás szembe széltől függően.[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Chereiose
addikt
válasz macilaci78 #73126 üzenetére
Na igen, gondolom tuti tekert ez is. Az a baj, hogy nincs olyan ami ne lenne tekert a piacon. Ma szemügyre vettem megint ezt a Zip-et [link], de nem tudom, múltkor beindította, jól indult elsőre. Viszont azt mondta nem nagyon lehet alkudni (ez egy kereskedés), max 5 ezret ami elég érdekes, mert hetek óta árulják, semmi papírja nincsen ami igazolná ezt a futásteljesítményt, stb. Kicsit bűzlik ez, ennyiért meg sokallom. ja és tuti estek már vele, mert hova tűnt volna a jobboldali tükre...
-
Chereiose
addikt
válasz energy4ever #73129 üzenetére
Idomokon nem igazán láttam sérülést, csak a visszapillantó a gyanús. De a km szám szerintem tuti kamu, semmi papírjuk nincs is róla, akkor meg miért hinném el, és 6 éves a robogó. Gumik is több km-ről árulkodnak szerintem. Ettől függetlenül lehet nem rossz annyiért, de elég bizalmatlan vagyok.
-
perge666
veterán
válasz Chereiose #73130 üzenetére
Az én új motoromhoz is egy balos tükröt adtak csak,és elvileg ez ugyan az a kereskedés ahol van ez a Zip is,szóval nem feltétlenül kell borulni ahhoz hogy csak 1 tükör legyen rajta.
Egyik kolégám is most járt motorokat nézegetni,végül egy Piaggio NRG MC4-et vett 135-ért teljesen makulátlan állapotban mind motorikusan mind külsőre.
Állítása szerint 2015-ös,de az idomokon a jelzések 2005- 2006-osak,szóval biztos nem 4 éves,de tényleg nagyon egybe van.[ Szerkesztve ]
-
perge666
veterán
válasz Chereiose #73135 üzenetére
Ezt én nem tudhatom hogy neked meg ér e annyit.
Én 890-ért vettem a Derbit és az emberek 90%-a azt mondta köztük itt is szinte mindenki hogy nem ér annyit,de had döntsem már én el hogy mire költöm a pénzem,a mai napig nem bántam meg hogy megvettem.
Nekem már volt sok motorom,volt olcsóbb,drágább,de a többség kókányolt volt,ezért is vettem újat mert meguntam hogy más hülyesége miatt szívok.
Az új az csak új,és ha meg van becsülve akkor az nagyon sokáig kiszolgál.A döntés a te kezedbe van.
-
Chereiose
addikt
válasz perge666 #73137 üzenetére
Na igen ez biztos. Az én kérdésemmel kapcsolatban azt akartam érteni, hogy 350k környékén egy vadiúj motowellel, vagy ezzel a gyanús piaggioval 270k-ért szívok nagyobbat (esetleges meghibásodások)? Nyilván használni akarom, tehát ebben az esetben az újnak az értékvesztése nem érdekel, de a piaggioval is csak vesztenék mert a valós értéke nem haladja meg a hirdetett árat szerintem, viszont költeni kell rá valószínűleg úgyis valamit, úgy meg nem sokkal lenne olcsóbb mint a motowell
Persze néztem 150k körül is, 10+ éves Yamaha Jogok, azokra szervizzel együtt sem kellene annyit költeni mint egy újra, de ha meg kifogok egy szart akkor nem nagy élmény hetente szerelőhöz rohangálni.
-
perge666
veterán
-
Chereiose
addikt
válasz perge666 #73139 üzenetére
Elolvastam, ezek pozitív vélemények, de azért találni negatívat is. Hajlok egyre jobban az új felé, mert nem akarom magam átveretni 1 használttal sem, hiába a kedvezőbb vételár ugye. Meg legalább van 1 év garancia is.
Arra gondoltam, hogy holnap elviszem tesztkörre a Zipet és a Motowell Elenort is, aztán lesz egy kis összehasonlításom így használatban róluk.
1 bugyuta kérdés még: ha tankoltok bele, ugyanúgy a kúton pisztollyal szoktatok, vagy kannából otthon? Elég kicsi a tank ugye, aztán ha túlszaladnék akkor nem tudom a pisztoly ugyanúgy érzékeli-e, mint az autónál ha tele lett a tank.
-
macilaci78
nagyúr
válasz Chereiose #73128 üzenetére
Ez egy kereskedés. Lehet, levették a tükröt és eladták egy másik motorra, vagy valamelyik dolgozó áttette a sajátjára.
A futásteljesítmény lehet valós, ha csak próbautakra használták, meg saját használatra elugrani a postára, kigurulni kajáért... Nézd meg az ülés alatt az idomokat, ha estek vele, az illesztéseken látszódhat.
Ha jobb oldalra estek, a kipufogón is, meg a lábtartó jobb oldalát is simogasd meg.
Az én robogóm 96-os és nincs benne 7k km.Ha nem tudod az árat lejjebb vinni, vidd feljebb a szolgáltatást. Ez egy kereskedés: adjon több garit, tankolja tele, új akkut, bármi, amivel úgy érzed, hogy kaptál valamit.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
flegga92
senior tag
válasz Chereiose #73140 üzenetére
Mindig kúton tankolok. Viszont nekem egyik robogónál se lehet fullra meghúzni a pisztolyt, mert visszaköp, pisztoly leáll és minden benzin lesz. Kb fél állással kezdem, amikor lekattan 4 liter után, szépen óvatosan engedem bele, vége felé kicsit kihúzom a pisztolyt, de sose töltöm színig ekkor 6-7l megy bele. A pisztolyt nem kell kiakasztani mert mire megcsinálod már kattan is.
Mindkettő alsó tankos volt elég fura betöltő nyílással. -
zoltanz
nagyúr
Elektromos robogóknál, mik az előnyei a lítiumos akksiknak? Több feltöltési ciklust bír mint a savas az ok. Mikor merülnek az alsó szakaszon erősebben húz a lítiumos úgy hallottam.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
nyogo83
Topikgazda
válasz zoltanz #73144 üzenetére
Altalaban ugyanaz mint minden mas elektronikai eszkoznel: ugyanakkora kapacitas mellett kisebb, konnyebb, kevesbe hajlamosabb a melykisulesre, hosszabb elettartam, jobban viseli a reszleges feltoltest, gyorsabb toltesi ido.
Az, hogy a kapacitasanak also szakaszaban maskepp viselkedne, ketlem. A motor nem kozvetlenul van az akksira kotve, hanem egy vezerlon keresztul kapja az aramot. Az felelos erte, hogy allando teljesitmenyt nyujtson, a cellak feszultsegetol fuggetlenul.
Raadasul ezek a vezerlok altalaban programozhatoak, szoval gyartotol fugg, hogy adott cellafeszultsegnel mekkora a kivezerlehto maximalis teljesitmeny. Ha egyes tipusoknal igy is lenne, akkor se sok ertelme van, pont a lemerules hataran az elerheto teljesitmeny felettt, vagy maximuman hajtani a motort. -
Tamás9x
őstag
válasz piaggionrg #73103 üzenetére
Van benne plusz benzinszűrő? Nekem az volt a probléma, lomha volt, és nem nagyon akart menni, kiszedtem, és meglódult ( most ha lesz időm veszek nagyobb áteresztésűt)
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
iff
senior tag
Sziasztok!
Cseréltem a Keeway f-act 50-em analóg műszerfalát digitálisra.
A problémám az, hogy 3-4 nap után lemerül az akku. Vadi új akkumulátor! (azt is cseréltem, az előző 3 évet bírt ki, és max. lerakáskor, télen töltöttem töltővel) (az akku ugyan az a típusú és márkájú mint az előző)Megmértem az analóg és a digitális fogyasztását.
Digitális: Analóg:
alapból csak óra: 18mA 0,16mA
gyújtás: 40mA 147mAAhogy nézem, az alap fogyasztás, elég nagy az eltérés a kettő között.
Feltöltve több napon keresztül 12,8V-ot tartotta az akku, majd belerakva a motorba másnap 12,4V.
(nem vagyok elektromos szakember!!!)
Előtte ezzel nem volt gondom!..........""..........
-
Topikgazda
válasz piaggionrg #73040 üzenetére
Bocs hogy csak most, időhiányban vagyok. Köszi, hogy leírtad.
Pár megjegyzés sorrendben ahogy te is leírtad az alkatrészeket:
A19-es karbi valamilyen szinten teljesen felesleges volt egy 70-es öntöttvas hengerhez, simán elég lett volna a 17.5-es. De nem gond, ezzel is megy.
A malossi mhr variátor szintén indokolatlan egy ilyen konfigurációhoz, előnyét csak a egy komoly aluhengerrel rendelkező blokknál lehetne kamatoztatni ami 18-20 lóerő leadására képes. Egy olyan konfignál már szerves részét kell képezni egy ilyen szintű variátornak, de ennél felesleges, bőven elég lett volna egy malossi multivar. Egy mhr szintű cuccnak ráadásul csak akkor van értelme, ha az egész hajtás oversize, tehát a te esetedben minden mhr, a kuplungtól az ékszíjtól keresztül minden....A gyári kuplungot felesleges lecserélned, ezt a (jó esetben) kb 9-10 lóerős teljesítményt simán bírja egy gyári kuplung is, csak a kisrugókhoz kell hozzányúlni majd a beállítás során.
Jó hangolást--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Külpolitika
- Ingatlanos topic!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen