- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Dobozos verziót kapnak az IGP nélküli AMD Ryzenek
- Telekom TV SmartBox: szolgáltatói set-top box alacsony korlátokkal
- E-book olvasók
- Monitor hiba topik
- Hisense LCD és LED TV-k
- Autóhifi
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- 8 kHz-es, jobbkezes PnP egér közeledik a Cherry Xtrfy logójával
- Bemutatta első táblagépét saját neve alatt a HMD
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Vigor - Alig egy nap múlva PC-n is elérhető lesz a korai kiadás
gp Néhány év késéssel újabb platformra is megkapjuk a játék early access változatát.
-
30 TB-ot meghaladó HDD-ket demonstrál a Toshiba
ph Az egyik HAMR, a másik MAMR technológiával éri el a komoly tárkapacitást.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rivaul
addikt
Sziasztok.
Teljesen kiborultam. Ilyen a világon nincs...Előzmény:
Bejött a jó idő, indítani akartam a roxot de nem indult. Karbi pucolás semmi, tekergetés után elindult de 30-nál nem ment többet. Hajtásba 500km teljes Polini, görgő stb jó. Nagyon nehezen indult így automata szívató csere manuálisra. Még mindig nem jó de szívatón ment. Karbi tekergetésnél levegő csavar bent tökig és megy. Oké akkor falsot szív. Blokkot szétbombázva szimeringek kicserélve, szívócsonk átnézve és újra tömítve. Még mindig nem jó de most már alig lehet elindítani, ha elindul csak agyon feszített gázzal és pörög mint az állat. Ahogy le akartam engedni a gázt megállt és megint indíthatatlan. Újra szétszed de jó minden. Maradt a karbi. Gurtner. Felújító készlet csak egy féle van a neten. A tömítés alakja megegyezik így megrendeltem. Maximum a fele ha stimmelt de az új súbertel nagyon nehezen de indítható lett. Volt alapjárat nem pörgött, ha a levegőcsavart betekertem lefulladt ha a levegőszűrőt befogtam szintén. Tehát a szimeringezés stb tényleg jó, nincs más mint komplett karbi csere mert indítani alig lehet.
Jelen:
Kapott egy teljesen új 12-es Dellorto phbn karbit és hozzá bovdenes stage6 szívatót tehát minden új. Nem buzeráltam. Nem indult Levegő csavart tökig betekertem és gáz húzásra ugyen de indul. Szép stabil alapjárat, nem bőg nem fut, gázra ugrik és elvételre ismét alapjáratra esik. Itt a sírás kerülget. Hát még utána. Mondom elengedem a dolgot akkor megy így de nem megy Ráülök és terhelésnél 2m után ahogy gázt húzok lefullad
Nah most ez mi? Ilyen nincs sehol még csak példaként sem egy motorral Az alapjárati csavarra se a régi karbi se ez nem reagált, bármerre tekerem az csak úgy van és pöfög. És az hogy egyszer jó és lefullad a levegőre másszor meg nem? Hogy állítsam be a Dellortot? A súberen van 5 rovátka, most középen van. Az alapjárati bárhol lehet a levegő meg tökig bent. Így most gázhúzásra és 2-3 rúgásra indul és stabil az alapjárat de alattam meg sem mozdul. Én egyszerűen megálltam. Most karbi csere után már tényleg meg. Pedig valami ott nem lesz jó még mindig azt érzem.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
zozyk
addikt
válasz molnarpeter #73605 üzenetére
Eléggé, keresek Győrben valami embert.
-
zozyk
addikt
válasz molnarpeter #73607 üzenetére
Hozzá fogok menni, kollegám jóbarátja.
-
energy4ever
addikt
válasz sityupityu #73599 üzenetére
Alapbol hangosabb lett, nem sokkal, de ha a gyari karbis choi is bevan inditva, akkor azt nem hallni(alapbol halkabb mint egy auto). Hangban ami gyarival nincsen, az ujjal van, az a "puffogas". Mint egy komolyabb turbos autot, amikor elengedik a gazt, akkor durrgog, meg csattok. Na kb itt is ilyen az uj hang, csak nem olyan ellesen csattog, hanem pufog. Jobban nem tudom leirni.
A karbi fizikai merete 3x nagyobb mint a gyari, a legszuro viszont 4x kisebb. Gondolom ez okoz valamit amiert masabb lett.
Fogyasztasra kivancsi leszek. Eddig kb 120-140km-t tudtam elmenni 2literbol.
A fo ok, az alapjarat ingadozasa megszunt az uj karbival!
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz molnarpeter #73601 üzenetére
Azok után amiket eddig leírtál teljesen tanácstalan vagyok én is. Ezek után bármit is mond az ember az csak pusztán találgatás lenne, legalább is a részemről. Ott kéne lenni a motor mellett...
Ugye itt az a baj, hogy a dolgok ütik egymást. A régi karbinál (ha az nem is működött tökéletesen) is volt alkalom amikor ki lehetett zárni a szimering és egyéb hibát, amikor betekert levegőcsavarnál és befogott légszűrőnél leállt a motor. Ok, ez tényleg karbihibára utal elméletileg. Viszont most, hogy egy teljesen új karbi rákerült és ezzel is ugyanazok a tünetek...hát nem tudom. Persze megvan az esély rá, hogy esetleg ez a karbi sem tökéletes, de kicsi a valószínűsége. Biztos, hogy teljesen rendben van pl a szívócsonkod?[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz energy4ever #73610 üzenetére
"A karbi fizikai merete 3x nagyobb mint a gyari"
És most akkor tulajdonképpen hányas karbi került fel rá? Meg kellett ekkora ahhoz a brutál gyári hengerhez? Az oké, hogy a végsebességed elérte az ötvenet és megszűnt az alapjárat ingadozásod, de ezeket nem lehetett volna orvosolni másképp?
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
energy4ever
addikt
válasz sityupityu #73612 üzenetére
Igy leirva biztos fura volt olvasni, mintha egy brutal nagy karbi kerult volna ra. Inkabb ugy mondanam, hogy a gyari volt annyira kicsi. A legkisebb dellortok kozul kerult ra igyis. (kinezetre talan 02506 phbg dellorto lehet)
Vegsebesseget fogaskerek modositassal, variator cserevel, most pedig karbi cserevel ertuk el. A hengerherhez nem lehet nyulni, azert mert blokkal egyben van a henger(tehat nem felujithato), a masik, hogy olyan pici, hogy ha nagyobb dugattyu kerulne bele, tobb hot mar nem tudna leadni!
Maskepp hogyan lehetne megoldani a nagyobb vegsebesseg problemajat?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz energy4ever #73613 üzenetére
Meg kell faragni jól a hengert
-
Rivaul
addikt
Köszönöm. Többen válaszoltatok így nem címzem egy embernek. Sajnos nem jó valóban de nem jelentkeztem mert mindig újabb alkatrészeket vártam, amit még eddig nem cseréltem ki az meglegyen de így most teljesen a végére értem.
A szívócsonkot levettem meghajtogattam, kívül belül repedés mentes. Szépen megtisztítottam és a membrán és a szívócsonk alá is új tömítést tettem.
Most a régi gurtner karbi van benne. A saját súbertűjével el sem indul de a felújítókészletbe volt egy kisebb és zömökebb amivel egy kis gáz és pár rúgásra megy, erő is van benne szépen megy de a levegő csavar megint bent kell legyen. De most legalább húz és nem fullad gázra mint a dellortoval.
Szerelőt keresni nem éri már meg. Nagyon sokba van, most már csak el akarom adni de hibásan nem sózom rá senkire max nyomott áron. 100x végigjártam mindent egy szerelő leakasztana legalább még 20-30-at mire végigjátszana ismét mindent, alkatrészekkel, egyebekkel. Már nem éri meg egyszerűen. Csak csalódott vagyok mert ilyenbe még nem futottam se autónál se semminél. Minden új, minden jó de még sem megy.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #73614 üzenetére
** vagyis inkább egy tengely lehetne még, elvesztem a részletek közt
-
macilaci78
nagyúr
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Topikgazda
válasz energy4ever #73613 üzenetére
Igen, említetted már hogy egyben van a blokkal a henger...
Mivel lehetne növelni a végsebességet? Hát nálad ugye kicsit összetettebb a helyzet. Nem elég, hogy még variátor is van a motorodban, de ezt még megfejelték egy láncos hajtással is. Sima robogónál ugye végsebességet a gyári összeállítás megbontásával lehet. Sima (cvt váltós) robogónál sorrendben: Először egy multivario. Ha ez nem elég, akkor utána a gyári cső cseréje egy másikra (2T robogó) amire rá kell hangolni a meghajtást. Ha ez sem elég akkor jöhet pluszban a nagyobb henger nagyobb karbival, mindezt természetesen egy nagyobb végáttétellel megfejelve.
A te esetedben mivel van lánc-fogaskerék, lehet ezzel is játszani ahogy ti tettétek. Mondjuk ugye itt van egy gyárilag belőtt variváltó is, kicserélve a gyári fogaskereket olyan mintha egy sima robogóban végáttételt cserélnél...tehát biztos, hogy nem lesz olyan dinamikus mint előtte, de végre mindenképp jobb lesz...próbálgatni kell.
Ha olyan pici karbi volt rajta akkor nem szóltam. Lehet, hogy tényleg jót tettetek vele.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Topikgazda
válasz Rivaul #73615 üzenetére
Én is azt mondom, hogy ne add fel.
Vagy tedd félre egy darabig amíg lenyugszol, vagy vidd el szerelőhöz ha van normális a környéken. Azt a durván 25-30 ezret ne sajnáld már rá ha tényleg jó áron vetted anno. Lehet, hogy utána az bántana ha eladnád úgy, hogy meg sem próbáltad.macilaci78 Pedig se rendes világítás rajta meg se semmi, és még is tiszteletben tarják az autósok...
[ Szerkesztve ]
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Rivaul
addikt
Nem vettem rossz áron valóban de annyira jón sem hogy amit már ráköltöttem azt megérje eladásnál
Kicsit lehiggadtam, rendeltem megint egy szimering szettet hát ha én szúrtam el a szerelést.
A fúvókát néztem bár nem sok választásom van mert egyel kisebb és egyel nagyobb volt itthon de ezzel nem változott.
Lassan műhelyt nyithatok a csere alkatrészekkel...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
zoltanz
nagyúr
Keeway Outlook 125-ről 2013- kiadás van olcsón (beragadt készlet) van valakinek tapasztalata?
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
suste
veterán
válasz zoltanz #73624 üzenetére
Alvázszámot kéne megnézni melyik motoros. Elvileg azt is szerelték QMI153-mal, ami nekem is van....
A kasztni a szokásos közepes minőségű, a jobbik kínai fajta . Ha jó áron van akkor főleg vállalható.
Viszont tudtommal már nem helyezhető forgalomba karbis verzió. Vagy rosszul tudom??? -
Rivaul
addikt
válasz molnarpeter #73623 üzenetére
Köszönöm szépen. Féktisztítóval fújtam már mindenhol de arra nem pörgött fel. Nézek valami füstölőt. A szimeringet előzőleg egy kis motorolajjal kentem meg. Van itthon viszont magas hőtűrésű csapágyzsírom most arra gondoltam azzal kenem meg. De volt aki azt mondta sziloval megkeni a külső peremet kicsit ás úgy teszi be. Most biztosra akarok menni de barbárkodni nem akarok.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
piaggionrg
újonc
Vásároltam a régi kopott variátorszíjam helyett egy új szíjat. A gondom az hogy 17 x 8 x 802 a mérete a régi pedig szerintem 3-4 milivel hosszabb. Attól tartok kevesebb lesz a végsebességem. Szerintetek?
-
Topikgazda
válasz piaggionrg #73628 üzenetére
Valamivel igen.
Lehetne azt is feltételezni, hogy vagy a régi, vagy pedig az új szíj nem volt belevaló, de sajnos a tapasztalataim alapján kijelenthető, hogy a különböző gyártók ugyanahhoz a típushoz szánt szíjai között simán lehet ennyi hosszbeli eltérés. Sajnos.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Geresics
addikt
Helló srácok!
Sikeresen bekerültünk a TotalBike24 indulói közé, most kell gyorsan keresni robogót hozzá. Ti mivel indulnátok a TB24 versenyen?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
őstag
Vettem nemreg egy robogot, ami ezer sebbol verzett. Szep lassan majdnem megcsinaltam rajta mindent. Volt egy olyan hibaja hogy alapjaraton es fordulaton, de foleg motorfeken zorgott valami a blokkon. Idovel kiderult hogy hajtokar felso tugorgo volt szetesoben. Ki lett cserelve, de mar itt kiderult, parszor megragadt a dugo a hengerben. Ezen nem is csodalkozom, mert az olajzo cso le volt huzva a karburatorrol... mikor megvettem. Kicsereltem a tugorgot, csodaszep hangja lett, viszont 1km utan elkapta a gyurut a kipu nyilas. Nem vagom miert, mert rossz tugorgovel vagy 50km-t lemotoroztam meg vele. Van egy polini hengerem dugoval, felraknam, csak feltem. Mi lelhette a dugattyut?
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
siti
senior tag
válasz Geresics #73631 üzenetére
olyannal amivel az elmúlt években nyertek.
piaggio zip SP1/SP2 amivel nyerni szoktak, persze gumi, futómű, beállítás sokat számít. Sőt, rengeteget.
Ha jól tudom a big hero van olyan profi, hogy három gépből rakják össze a motort is, hogy a gyártási szórást is kiszűrjék.
Nekem itt ölték meg a verseny hangulatát, ez már már a profi kategória és én fel nem mennék egy középszintű (versenyen középszintű) motorral, hogy 24 órán át a dudát hallgassam és 10 másodpercenként kielőzzön valaki és ne az ideális ívet keressem, hanem húzódozzak félre. Visontán még vespa is indult, az se volt villám. Amikor ezek a kategóriák találkoznak a pályán, az necces tud lenni.Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
-
Geresics
addikt
válasz molnarpeter #73638 üzenetére
Nem tudom, még nem olvastam át a szabályzatot alaposan, arra majd a hétvégén jut talán időm...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #73640 üzenetére
őőő, Te olvastad amiket írtam?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
őstag
válasz molnarpeter #73638 üzenetére
A gyűrű illesztések a kipufogó oldallal ellentétes irányába néztek.
Így nézett ki a dugó még a gyűrű törés előtt. Nem túl bizalomgerjesztő.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
Geresics
addikt
válasz energy4ever #73642 üzenetére
Te is tudod, hogy az nem az én topikom!
Valószínűleg azért írták ezt Neked, mert az alapján amik a kritériumaid voltak, ez az igazság! De itt az élményt nem a ccm, a LE, vagy egyéb fogja adni, hanem a szabályok szigorú betartása melletti versenyzés! Ha gokartverseny volna sem indulhatnék a 660-as motorommal!A topiklakók úgy fest megsértettek Téged válaszukkal, ha még ennyi idő után is ezt hozza ki belőled a kérdésem. Engedd meg, hogy én kérjek elnézést a nevükben!
Ha jól emlékszem én nem válaszoltam Neked anno, de ha igen, akkor külön elnézést kérek a saját nevemben is!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
energy4ever
addikt
válasz Geresics #73644 üzenetére
Semmi gond. Igazabol ami zavaro, hogy bemegy barki oda 50-125-os kerdessel, es levan hurrogva. Belenezve akkoriban az osszefogaloban nem talaltam ezt a topikot, es nem is ajanlotta onnan senki sem. De ez megszokott itt sajnos. Pl a vizhuteses topikba ha beir valaki kompakt vizes dolgot, ott is ez megy.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz Geresics #73631 üzenetére
A kerdes, hogy mekkora keret van a robogra es arra, hogy versenykepes allapotba hozzatok.
Mindenkeppen ugy allnek a dologhoz, hogy nyilvan nem egy patika allapotu gepet keresnek, motorikusan rendbetenni(akar henger/gyuru/dugo/ csapagy csere), variatort/kuplungot/szijat futomuvet.
A fentebbivel a gond az, hogy ahhoz kellene egy kis ido(amibol mar keves van), valamint par 100km a bejaratashoz, hogy ne a palyan ragadjon meg.
Szoval igazabol mindent a raforditani kivant osszeg hataroz meg.
A fentebb emlitett Zip-ek marhajok, de abbol is inkabb az SP2, viszont draga a normalis hasznaltan.Az elso generaciosnak az remlik, hogy iszonyat kicsi a benzintankja, amiatt nem ajanlanam versenyre
Nem rossz otlet az SR50 sem, de arra szamits, hogy ha vesztek egyet, akkor rendesen gatyaba kell razni, mert altalaban azokat hajtottak is rendesen az elozo tulajok. -
nyogo83
Topikgazda
válasz Casoli #73643 üzenetére
A dugattyu tetejen szokott lenni egy nyil, aminek a kipufogo nyilas fele kell neznie osszerakasnal.
Elmeletileg ugy van kialakitva a gyuruhorony, hogy ha igy rakod bele, akkor pont egyik nyilashoz se esik a gyuruk illesztese.Igazabol lehet, hogy pont szerencsetlen veletlen. A hiba az is, hogy megragadt dugo+gyuru parossal raktad vissza. A tugorgo ha mar szetesofelben volt, akkor nem pont ugy mozgott sikban a dugo( billeghetett minimalisat), ami okozhatta a megragadast is. Valamint ha most uj gorgovel raktad ossze, akkor az a normal "feszes" mozgasi palyajara kenyszeritette a dugot.
Ki tudja hogyan kopott a henger illetve a gyuru/dugo paros a regi tugorgovel, viszont az ujjal mar nem volt a "megszokott" mozgasa.
Ezt csak akkor lehetne megmondani, ha a hengeren lenne egy hordossag merve, de igy utolag nem is lenyeg -
molnarpeter
nagyúr
válasz nyogo83 #73646 üzenetére
Ismerősöm Simsont reszeléssel kezdte, aztán nekiállt versenyezni is. Legtöbb hengere alig ment pár kilométert verseny előtt, semmi baja nem volt gondolom az alapos letörések, gondos összeválogatás sokat számított.
Tank tekintetében mintha engedékeny lenne a szabályzat, csak ne folyjon ki
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz nyogo83 #73647 üzenetére
Fordított dugattyúberakást kizárnám, mert ott az első pár méteren eltörik a gyűrű. Nekem az összeillesztések ellentétes oldalán akadt be a gyűrű a kipufogónyílásba. A hengeren nem lett egyéb nyoma a gyűrűtörésnek, így reménykedek, hogy a forgattyúsházba nem került törmelék. Jövőhéten felrakom a 70es Polini vashengert, aztán meglátom azzal mit produkál a gép. Sajnálom mert így sérült dugóval is 85km/h volt a vége a 100kg súlyom alatt. A gyorsulása az nagyon jó volt, pillanatok alatt fent volt 60as sebességen.
Mod. amit észrevettem sérülés, az a kipufogónyíláson egy enyhe ütés. Gondolom a beakadt gyűrű vájta oda. Felújítani a hengert biztosan nem fogom, mert egy dugattyú is 18 ezer hozzá (Malossi vas), 22 ezerben meg van már hozzá Naraku 70-es hengerszett.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
nyogo83
Topikgazda
válasz molnarpeter #73648 üzenetére
Persze, lehet igy is. Csak nem tudom Geresics-eknel ki fogja szerelni/mennyire tapasztaltak ezen a teren, azert hagynek ra par km "tesztelest".
Nekem sem volt meg soha megragadt uj hengerem, raadasul en a bejratast se a "nagykonyv" szerint csinaltam a sajatjaimon es soha semmi bajuk nem lett. Igaz, en az elejen kb csak az elso 1-2 ora jaratasra rakok minimalis olajat a benzinhez a kulonolajozassal egyutt, majd utana mar csak tiszta benzin+a kulonolajozas.
A kevereket meg dusabbra allitom picit es ugy hasznalom, amig 1-2 tank benzin el nem fogy.Casoli: ha kovetkezo hengerrel rakod ossze, akkor picit tord le a nyilasok eleit, ha gyarilag nagyon eles lenne. Nem kell nagyon, csak 45 fokban picit reszeld meg az eleket. ha biztosra akarsz menni.
Pl nekem most a legutobbi Naraku szettnel nem kellett, tok szep volt, nincs is gond vele.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest