- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Hirdetés
-
Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
gp A teljes játék novemberben érkezik, az előrendelések már elindultak.
-
Kipróbáltuk a Xiaomi 14 Ultra fotós szettjét
ma A markolat akkumulátort és hasznos gombokat kínál, a tok szűrőket fogad be.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
suste
veterán
válasz purpledonkey #73788 üzenetére
Én egy 125ccm-esnek megfelelő A1-gyel vezethető elektromos robogót várnék nagyon.
Fontos a 2 személy, a 80-90km/h elég, és a 100km hatótávval is együtt tudnék élni.
A Socco kivehető és duplázható akkuja nagyon jó ötlet, meg az egész robogó tök jó, csak ugye nem 2 személyes ....
Szerintem a Socco féle SMKP-ra és az eggyel nagyobb A1-es robogókra nagy igény lenne, csak sokan beleesnek a "nagy hatótáv kell" elgondolásba. Miközben városi használatra bőven elég a 100km, még Budapestre is. Ráadásul a kivehető akksit a legtöbb érintett tuti hogy tudná tölteni melóhelyen is. Este meg fullra tölthető.[ Szerkesztve ]
-
suste
veterán
válasz purpledonkey #73803 üzenetére
Gyorsan megnéztem a számokat:
-a mostani robogóba 476l benzint tankoltam az elmúlt 3 évben, ami kb 170.000Ft
-kacérkodom egy új Honda PCX 125-ön, ami 1Millió Ft (regadóval!)
-a Niu N-GT 1,575Millió Ft, és nem tudom hogy a regadóval mi van (?)Ezek alapján legalább 9 év kellene, hogy visszajöjjön a különbözet, és addigra valszeg túl lennék egy akku pack cserén is, ráadásul még sokminden a PCX mellett szól nekem:
-sokkal jobban tetszik (ez a Niu nagyon puritán, inkább a retrósoknak jöhet be)
-nagyobb kerék (nagyon nem mindegy a szar utainkon)
-több pakolásra használható hely
-végsebesség jóval magasabb (bár erre valszeg ritkán lesz szükségem)
-a matek résznél a mostani 3-3,5L-es fogyasztással számoltam, de a PCX kb 1L-rel kevesebbet fogyaszt.Szóval valszeg kell még pár év sajnos, mire jó ajánlatok jönnek. De addigra már nem leszek érintett, mert ha veszek egy új PCX-et.....
-
purpledonkey
tag
A pcx valóban egy nagyon jó motor, először én is azt akartam. Ha járnék még motorozni, akkor fel sem merült volna bennem az elektromos alternatíva , mert sok tekintetben van még hova fejlődni. De egyelőre nem akarok megint rendszámos motort. Nálam az döntött az elektromos mellett, hogy napi 2x3 km távra lesz használva és ilyen kis úton egy benzines folyamatosan hidegen menne, ami meg nem tesz jót neki.
-
Bib
őstag
válasz purpledonkey #73805 üzenetére
A lényeg hogy normális elektronikával ellátott akkuja legyen, ennek látom Panasonic van Bosch motorral. Gondolom jól gyorsul, a vége annyi amennyi. Én pedelec e-bike-ot vettem mert azon még mozgok is, mert rámfér Amúgy 2t nem nagyon érzékeny a hideg üzemre, mert a kenés rögtön megvan ha rendben van a gép, ráadásul a hideg üzem szinte pár száz méter.
-
purpledonkey
tag
Igen, Pana akkuk vannak benne és robogóhoz mérten jól is gyorsul. A karomat nem akarta kitépni . Ami még egy nagy előny, csak sajna nem sok helyen említik, hogy ezek cellánként cserélhetőek, tehát ha csökken az akku teljesítmény, akkor nem kell egyben megvenni az újat 1400 euroért, csak a gyengébbeket cserélni.
A vége korlátozva van, de típusonként eltérő módon azért van lehetőség a feloldásra, ha valaki nagyon akarja.
Sajna nálam a pedelec nem volt lehetőség.
Nagymotorral jártam sokáig, csak ősszel elütöttek és a jobb lábam megsérült (nyílt törés, 10 nap kórház, 2 műtét, ilyenek) és még van baj vele. Próbáltam ráülni "rendes" motorra is, de nehezen teszem át rajt a jobb lábam, ezért választottam robogót.
Kenés valóban megvan szinte az elejétől 2t-nél, csak az alkatrészek hőtágulása végett volt némi kétségem, hogy ez nem befolyásolja-e negatívan a motor élettartamát? Az előző két Hondámat is min 5 percig melegítettem indulás előtt, majd az út melóba csak 3 percig tartott, ha meghúztam a szarvát.
Igazából a kommentemmel nem akartam téríteni senkit elektromosra, csak válaszoltam egy kérdésre és azért nem privátban tettem, hogy ha a későbbiekben tudok valakinek segíteni e-robogóval kapcsolatban, akkor nyugodtan kérdezhet.
Sajnos még elég kevés infó és videó elérhető velük kapcsolatban s azok többsége is pusztán a gyári adatokat sorolja némi motorozással egybekötve.szerk: elektromos robogóknak szinte 0 a szervízköltsége
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz purpledonkey #73807 üzenetére
Ha szánnék új kétkerekűre hétszámjegyű összeget, akkor sem tudom, hogy mit vennék.
Vagy egy rendszámosat, amivel két személlyel, pici pakkal lehet vidékre is menni, pl szülők 250 km-re, vagy egy elektromost városi szaladgálósnak.Elektromos robogók akkor fognak elterjedni, ha a különböző szolgáltatók a benzineseket lecserélik. Postások, futárok kétkerekűit lehetne kiváltani ezekkel, persze kell mögé tenni infrastruktúrát is: töltőállomások, amperek az elektromos hálózathoz, csereakkuk. De városi felhasználásra futárkodni a legjobb.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Bib
őstag
válasz purpledonkey #73807 üzenetére
Hát nem tudom hivatalos e az a cellacsere, mert 60v egyenáram már veszélyes kategória, de szakműhelyben látok rá esélyt. Általában az elektromos járműveknél azt garantálják hogy 8év alatt csökken a teljesítmény 75%-ra. Ezek a kisebbek 500-1000 teljes feltöltési ciklust bírnak teljesítmény vesztés nélkül. Azért ha elzümmög majd 80 000km-ert az azért már nem rossz.Legyen vele szerencséd és balasetmentest! Várom a tapasztalatokat.
-
őstag
Minarelli LC hátsó tárcsafékes blokkon kellene kerékcsapágyat cserélnem. Nem találtam sehol how to-t, esetleg valaki tud benne segíteni? Robbantott ábra is jó, mert csak dobfékeshez van service manualom.
Illetve amit még nem tudok, hogy hogy álljak neki levenni a hátsó kereket. Középsztender sajnos nincs a robogón, mert az előző tulaj letörte. Oldalsztender van rajta.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
suste
veterán
válasz purpledonkey #73805 üzenetére
De jó is lenne: [link]
Igaz az ülés alatti hely sajnos bukó . -
Kickass
őstag
Mikozben tovabbra is SR50, Piaggio NRG, esetleg Scarabeo 50 vonalon nezelodok megakadt a szemem ezen
Peugeot Speedfight 2 - [link]
Tenyleg akkora sz*r lenne hogy feleannyit er mint egy hasonlo koru SR?
-
KTMHobby3
tag
Sziasztok!
Másik fórumon olvastam hogy akinek nem a nevére szól a biztosítás a motorra, az nem vezetheti, mert a biztosító megtagadja az okozott kár kifizetését. Magyarul, nem adhatom kölcsön a motoromat. Ti hogy tudjátok ezt? -
energy4ever
addikt
válasz KTMHobby3 #73813 üzenetére
Segedmotor vagy nagyobb?
Segedmotornal:
Koteles vagy az adasvetelit magadnal tartani(ezt sokan nem tudjak, a rendorok sem kerik soha), es a biztositasi papirjat is. Mindkettonek a te neveden kell lennie. Akkor sem vezetheti mas, ha az o neven van a biztositas, mivel nem az o neven van a motor, igy kapasbol ervenytelen is az olyan fajta biztositas.Nagyobbaknal nem tudom mi van...
[ Szerkesztve ]
-
mokus1
addikt
válasz energy4ever #73814 üzenetére
Akkor a segédmotornál a biztosító miért kérdezi, hogy hány személy fogja vezetni a járművet?
-
Micsurin
nagyúr
válasz energy4ever #73814 üzenetére
Köszi!
Burgman szervizen kívül valaki valamit még tudna ajánlani?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Kickass #73812 üzenetére
Nézőpont kérdése, de egyértelműen a nem okoz osztatlan sikert az első futóműve (Speedfight 3-ban már cserélték), állóhengeres Morini blokkja és alkatrész ellátottsága. Viszont egy szép, gyárias állapotúra bizony ráugranék.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #73814 üzenetére
Segédmotorról van szó. Szerinted akkor nem adhatom kölcsön a motoromat? Úgy-e a biztosítást a motorra kötelező kötni, ha kölcsön akarom adni, akkor ő is kössön rá biztosítást?
-
energy4ever
addikt
válasz mokus1 #73815 üzenetére
Passz. En igy tudom, hogy igy vannak ezek. Direkt utana kerdeztem mindennek ehhez erto ismerosnel, hogy kesobb ne legyen olyan amibol problema van.
Amugy meg, volt olyan, hogy haverom ment az egyik choival, en a masikkal. Rendor igazoltatott, odaadtam a papirokat, kerdezte mindket motor az enyem, mondtam, hogy igen. Nem szolt erte semmit se. Hozzatennem azt is, hogy annyira nem ertettek a dolgokhoz, hogy nemis jogsit kertek, hanem szemelyi igazolvanyt. -
mokus1
addikt
válasz energy4ever #73819 üzenetére
Én most olvasgattam a kreszt emiatt de nem találok benne semmi ilyet. Ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint más gépjárműre. Nyilván azokon a szabályokon kívül amik relevánsak.
Erre nem tudok mit mondani, nyilván a száma alapján letudják kérni, hogy vane jogsid, de hogy miért azt kérték...
-
KTMHobby3
tag
válasz energy4ever #73819 üzenetére
Nem a rendőrökkel van a baj, hanem a biztosítóval. Mert ha a kölcsön motorral okoz valaki kárt és a biztosító nem fizet, akkor van baj. A biztosító az apró betűs részben leírja hogy a kockázatviselést a szerződővel kötötte, az adatai alapján, ami másra nem érvényes. Ezt hogyan lehet kivédeni?
-
macilaci78
nagyúr
Engem megállítottak kétszer, mindkétszer kérték a jogsit, adásvételit, biztosítást.
Jogsi volt persze, adásvételi nincs, első tulaja vagyok a '96-os gépnek, Apám nevére szól a számla, enyémre az igazolólap, otthon van mindkettő. Biztosítási kötvényből, befizetett csekkből másolati példány van a motorban.
Eddig semmit nem mondtak, vissza se kérdeztek.
A biztosítás kötésekor rajtam kívül még egy személy vezetheti a robogót, nincs nevesítve, viszont a felára közelít az éves díjhoz.
Ezek szerint nem ülhet rá más, csak én? Feleségem lenne a másik személyHa minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
mokus1
addikt
válasz macilaci78 #73822 üzenetére
Pont ez az ezekszerint te plusz díjat fizetsz mert mas is vezetheti. Meg a biztosítóktól is erős lenne ha ezek ellenere lenne egy kisbetűs resz.
-
zozyk
addikt
Véleményeznétek nekem egy motort? Általánosságban, esetleg a típusról, ha van valakinek tapasztalata.
4T léghűtéses (vespa?) motor, stb stb stb...
Erről lenne szó -
nyogo83
Topikgazda
Maga a robogo iszonyat kenyelmes es hangulatos menni vele. Nem egy erogep, eleg nagy termetu, nekem volt 50-esben, imadtam.
Ketfele blokkal szereltek, 2001-2-ig valamifele Pre Leader , utana mar az ET4-ben is elterjed Leader blokk van benne. A motorral(blokkal) nincs semmi gond, az megbizhato.
A koritessel van a gond, mivel minden elegge egyedi es elegge korulmenyes es draga beszerezni, mar ha kapsz hozza. Alap dolgokkal nincs gond (fek, szij, gorgo, kuplung,stb), hanem minden mas kulso kasztni elemmel, mivel a Habana se volt egy tucat termek itthon, a Mojito Custom meg meginkabb.Egy bajom volt mindig a Mojito Customokkal: amennyiert aruljak oket, lehet boven jobbak kozott valogatni szerintem.
-
Kickass
őstag
válasz Tothgera30 #73817 üzenetére
A szep gyarias allapot, mivel kezdo robogos vagyok nem szempont. Szinte biztos lesz eldoles/csuszas, egy hibatlant sajnalnek. Uj telefont se veszek egy ideje, mindig elejtem oket.
Az adott linkelt peldanyt megnezem mivel nincs messze.
-
busman
addikt
Hond a Dio AF 35-ben mekkora görgő illetve szíj lehet?
Tegnap kezdett nagyon csúnya hangokat hallatni.Meg össze vissza gyorsult.I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Vismajor01
addikt
Szóval gondoltam megosztom veletek, hogy mi baja a kis pirosnak.
Sajnos valamiért igy töltötte fel a jutyub, pedig direkt elforditottam a kamerát 16:9re. Na mindegy.
Szivató sztetek? Szerelőt holnap hivom, mert a standard is széthullott alatta sajna.
Viszont a hátsólámpát meg csináltam! Yay! Nem égett a helyzetjelzőm, csak a fék. Azt hittem az égő prucant ki, vettem másikat, beszereltem, de nem! úgyse égett Szétbontottam a fél motort meg ültem felette egy darabig, de aztán csak megtaláltam h a csatlakozó hogy csúszott szét és hogy kell visszarakni Szal az mostmár működik
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Topikgazda
-
KisTé
tag
Sziasztok, valakinek van tapasztalata redszervíz xv.ker régi fóti út ?....el szeretném vinni a robogómat, hogy nézzék át és ha van valami akkor csinálják meg korrektek jól szerelnek, vagy van itt valaki aki nem kókány és elvállalná Yamaha Jog ZR Evolution 12ezer van benne és nekem eddig hibátlan csak azért mégis nézzék már át vagy ez örökké működik !??
-
busman
addikt
-
Topikgazda
válasz Vismajor01 #73828 üzenetére
Igen, lehet a szivató is. Ha jól működne, akkor eleve gázadás nélkül kell (kéne) jól indulnia hidegen. Jól működő szivatónál sosem szerencsés gázt adni hidegen indításkor 2T-nél.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #73817 üzenetére
Speedfight-nak Morini blokkja? Én úgy tudom, az is teljesen Peugeot.
Volt két Speedfight 1-esem, de a blokk a 2-esen ugyanaz. A 3-asnál váltottak.
Egyébként jó az az első futómű, ha rendben van. Ha kínozták, akkor viszont szépen el tud görbülni. Meg tele van szilentekkel. Ha azok rosszak, iszonyatosan ráz az eleje.
Én nem ajánlom senkinek az első futóműve miatt, mert alkatrész se nagyon van hozzá.-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Tothgera30
Ármester
válasz mumtaz #73834 üzenetére
Kevés esélyt látok arra hogy "saját fejlesztés" lenne, főképp talán a Suzuki erőltette jobban anno a Katana-ban. Tudásom szerint változás nem történt, illetve annyi hogy álló-ból már talán fekvő hengeres lett, de a Speedfight 4 is ugyan azt a blokkot kapta 50ccm-es viszonylatban.
Már a hűtőventilátor burkolatának vagy vízpumpa kialakításából is felismerhető.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
mumtaz
senior tag
válasz Tothgera30 #73835 üzenetére
Azért nem hiszem. A Speedfight 3-ban és a 4-ben ugyanaz a blokk van, mint a Jetforce-ban. Bár különbség, hogy a Speedfightokon a blokkon van hely a rugóstagnak, a Jetforce-okon központi rugóstag van, így azokon nincs.
A Jetforce-okban a karbis és injektoros változat blokkja között gyakorlatilag nincs különbség. Kivéve az, hogy a karbisban nincs levegőkompresszor. Viszont mindegyikben ugyanaz a főtengely van (Speedfight 3, 4, Jetforce), rajta a kompresszorhoz az excenteres sonka.
A vízpumpa is ugyanaz bennük és nem szétszedhető/felújítható (sajnos).
A hengerük is ugyanaz, bár ez mindegy.
A különbség a varió oldalon van, mert az injektoroson nincs berúgókar.Azért tudom, mert most vettem pont a Jetforce-omra egy bontott vízpumpát egy Speedfight 3-ról.
Speedfight 1-esem meg volt, de a 2-esnek is ugyanaz a blokkja. Vízpumpa meg ugyanaz a szutyok összesütött volt.Az Speedfight 1 és 2 valóban álló hengeres, a 3 és 4, valamint a jetforce-ok is fekvőhengeresek.
[ Szerkesztve ]
-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-
-
Kobun1980
aktív tag
Sziasztok!
Vettem a gyári legszuro helyére egy ketretegu betetet, illetve hozzá Motul legszuro olajat. Közben találtam itthon K&N olajat is.
Ahogy néztem teljesen más a kettő.
A Motul először hideg (lehet a hajtogaztol), majd egy nyálkás ragacs lesz belőle, míg a K&N olaj hagyományos olaj.
Melyikkel fújjam be?
Nekem a Motul túl surunek tűnik, de artani sem akarok a motorral, ha mondjuk a K&N kevés...Vagy dobjam ki mindkettőt, és vissza a gyári?😁
-
Topikgazda
válasz Kobun1980 #73837 üzenetére
Bármelyik jó a kettő közül. A motul gyakorlatilag ugyanazt használja mint a castrol. Jó cucc, ennél a fajtánál keveset kell csak a szivacsra fújni. Nagyon jól megfogja a koszt. A hátrány annyi, hogy nagyon nehezen tisztítható a szivacs utána, csak benzinben fog menni. A kezedről is alig tudod leszedni.
A hagyományos olajalapú mint a másik amit vettél ugyanolyan jó, csak többet kell ráfújni. Tisztítani egyszerűbb lesz ezután, mert forró mosószeres vízben is elvégezhető.
Ha nincs semmi otthon akkor azt is meglehet csinálni, hogy fényes papírfelületre vékonyan szét kell kenni motorolajat, majd a légszűrőszivacsot lapjával rátenni az olajos papírra, ezáltal egy olajos réteget adni a felületének. Ugyanolyan jól megteszi mintha kimondottan erre való olajat használnál.--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
Kobun1980
aktív tag
válasz sityupityu #73838 üzenetére
Köszi István!!
-
Chereiose
addikt
Sziasztok,
rég jártam itt a robogó vételem óta, végül ugye egy 4T Honda Dio-t választottam, lenne pár kérdésem
1. Nézegettem dobozokat rá hátra, azt hiszem itteni boltban 16k-ért árulnak 25 literest, ez jó ár vagy van olcsóbban is ennél? Valamint ezeknek milyen súlya van és mennyire lógnak ki (kocsik közötti manőverek miatt)
2. Ilyen robogókra vannak telefonos tartók vagy valami ahová be tudom tenni a telót? Ha esetleg olyan helyekre megyek ahol nem tudom pontosan az utat. Esetleg valami link van egy jobb tartóról?
3. Érdről Pestre mennyire öngyilkosság bemenni vele? 4T ötvenes, nem egy erőgép szerintem ilyen 50 körül mehet, 6-os úton mentem kicsit végül is lehúzódva elmennek mellettem aztán a városban a piros lámpáknál meg elég sok időt visszanyerek vele, jó időkben szívesen mennék robogóval be.
-
suste
veterán
válasz Chereiose #73840 üzenetére
2: keress vissza, sok tartó be lett linkelve. Én kicsit félek a tartóktól motoron, így zsebben fut a navigáció, és a sisakban bluetooth-on hallgatom az itinert
3: Pesten és környékén elég öngyilkosság a max 50km/h. Legalább 60-as tempo kell a normál utakon (kivéve persze ha dugó van ), és Pesten sok helyen kell a 70-80 is. Városon kívül, rendszeresen tuti nem mennék olyan járművel az úttesten, ami legalább 80-90-et nem tud tartani (saját vélemény!).
-
Vismajor01
addikt
válasz Chereiose #73840 üzenetére
Szia,
Én max 50-es robival nem közlekednék főúton
Az enyémnek 70 a vége GPS szerint hátszéllel+előrehajolva, szóval olyan 65 körül van a vége, és amikor fótról ingáztam be az se volt az élvezetek csúcsa, pedig a forgalom nem volt vészes!(Sokan ugye pályáznak)
Ha 50-nél megállna a motor én tuti vonatoznék inkább, pedig amúgy bevállalós (vagyis idióta) motoros vagyok.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Chereiose
addikt
válasz molnarpeter #73843 üzenetére
Az nincsen
Persze vonattal szoktam én is, kényelmes és gyors is, csak hát van amikor ahhoz sincs kedvem elgyalogolni Igazából engem nem érdekelne a tötyögésem, mert nem hinném, hogy a dugókat is számolva (ami motoron ugye elég ritka) sokkal lassabban érnék be, mint kocsival, csak hát ki tudja milyen idióta tol le az útról, még ha szorosan ki is húzódok jobbra. Meg hát az emelkedős részeken amiből van ugye pár idáig szerintem jó ha 35km/h-t elérnék.
Amúgy a gyári folytást hülyeség lenne kiszedni? Bár ilyen kiskerekűvel már veszélyes is lenne többel menni mint 50-55km/h
-
reményhal
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítségért jöttem, hátha...
Vettem egy állítólag 98-as yamaha mint-et.( Nem kellett volna) Az a elsődleges problémám,hogy x km után, szétcsúszik az alapjárat,általában fölfelé 90%, ritkábban lefelé,ilyenkor néha fullad is.Karbi takarítva,szerintem rendben (lelkes amatőr szemmel), automata benzincsapon szar a vákumos rész,legalábbis szívásra csak a fejem horpadt. Bovden nem akad, fals levegő asszem nincsen.Ebben legjobb tudomásom szerint nincsen variátor,gőzöm sincsen hogyan működik.Előző tulajra nem számíthatok,mert tesztek elött elektromosan néztem át,és kérdéseimre terelés és kamu jött csak.Most ennyi, de lesz még bőven (Első robogó )
Köszi előre is! -
energy4ever
addikt
Pesten letezik olyan, hogy berelheto garazs, vagy legalabb fedett hely, ami zart is?
Nagy szives itthon beszenvedni az RS4-et, inkabb kiadnek havi par ezret, hogy kenyelmesebb helyen tartsam. Olyan spot kellene erre a celra, ahol ott lehet hagyni nyugottan, ha elakarom hozni, akkor meg egy masik motort hagynek ott addig.
Ilyet tud valaki? Lehetoleg a 15. kerhez kozel.(#73846) reményhal:
"Automata benzincsapon szar a vákumos rész,legalábbis szívásra csak a fejem horpadt."A vakumos reszt fujni kell karbi felol benzincsap iranyaba, es nem Szivni...
[ Szerkesztve ]
-
siti
senior tag
válasz reményhal #73846 üzenetére
vásár után okos a paraszt
Karbit én sokáig pucoltam, karbi tisztító meg minden, az ezer éves dzsuvát végül új fúvókákkal tüntettem el, mert olcsóbb volt egy ultrahangos tisztítónál. (meg a régi benzin kijárása). És akkor még ott a külön olajozás is
A vákuumos benzin csap ha nem működik, akkor alapjárat sincs és benzin sincs (vagy folyik mindig). de pár ezer forint.Variátort nézd meg újra, ott kell legyen az is
(amúgy nekem bejönnek ezek kis gyösz gépek, de nem ilyen lett végül)energy4ever
nekem a szívócsőre van rákötve a vákuum csap, azon tuti nem fúj semmi. de ez olasz gép.[ Szerkesztve ]
Füle -> 9. BRSZK -> 2024. Június 22-23. (hamarosan beérjük a Fast and furious sorozatot)
-
reményhal
csendes tag
válasz energy4ever #73847 üzenetére
azóta már rájöttem hogy valami sántit a kisérletben,de még mindig ne értem, hogy pontosan hogy is műxik.a benzin csövön folyik a nafta rendesen, viszont a másik csövön se ki se be...az mire való egyébként?
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen