Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cappa72

    nagyúr

    válasz cappa72 #81073 üzenetére

    Ó, úgy tűnik sikerült megoldani a lefulladás, összevissza kijelzés póóórblémáját.
    Szanaszét mértem, hogy hol a fenébe lehet rendellenesség...
    Csatlakozókat szétszedtem, motort beindítottam, és ezek után egymás után mentek vissza a csatlakozók. Az egyiket visszadugva lefulladt a motor, és nem is tudtam többé elindtani, ha rajta volt. Leszedtem, megint indult. És ez vezetett oda, hogy már csak abban a kábelkorbácsban kellett keresni a hibát (hacsak nem több helyen is van/volt hiba).
    És úgy tűnik, hogy a km-óra világításának a csatlakozója volt éppenhogy zárlatos (mert azért néha nem volt az - kh-ra gyanakodtam elsődlegesen), illetve a zárlatot vélhetően egy beszakadt kis érintkezőmaradék okozhatta. Val'szeg kipiszkáltam azt a maradékot, és utána megszűnt a lefulladás, illetve a világítás sem rapszódikusan működött. 2ből kétszer ugyanúgy.
    Így elkezdtem visszarkni a visszajelző kis rizs-izzókat.
    Csodák csodája megjavult az index, a refi, az üres visszajelzések is.
    Azért ilyen hidegben marha rossz szerelni.
    De mot örő' é' bódottá' van.
    Ha még pár napig normálisan megy, akkor azt mondhatom, hogy életem első "autóvillamossági" szerelése sikeresnek mondható.

    [ Szerkesztve ]

    B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF

Új hozzászólás Aktív témák