Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz nyogo83 #81185 üzenetére

    Osztom a véleményt.

    Mivel ez van nekem is, volt vele tapasztalatom rendesen. Egyrészt már egy minimális kopás is tud indítási gondokat okozni, illetve azt, hogy már be sem indul. De szinte bármi okozhat ugyanolyan tüneteket. Mert karbinál sok hiba nem lehet. Itt meg lehet nyomástartó szelep, kompresszor, üzemanyag vagy levegő injektor, tömítetlen/szakadt levegőcső, vagy tömítés hiba az injektor házon (11 db O gyűrű van benne különböző pontokon). Ezek közül bármelyiknek a hibája képes ugyanazokat a tüneteket produkálni. Elektronika hiba elég ritka. Inkább vezeték szakadás.

    A pofátlan dolog sajnos az benne, hogy irreális drága hozzá minden. Még egy autóhoz képest is. Például (bár helye válogatja):

    Üzemanyag injektor komplett házzal: 100000Ft
    Kompresszor: 80000Ft
    levegőinjektor: 70000Ft
    fojtószelep: 65000Ft

    Irreális. Nem csoda, hogy mókolnak a népek. Mondjuk az országban újítanak fel például kompresszort és üzemanyag pumpát is 2000Ft körüli áron. Nyomástartó szelepet hivatalosan nem lehet hozzá külön kapni, de utángyártottak vannak 10-15 körül.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák