Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • suste

    veterán

    válasz csongi #89100 üzenetére

    Volt egy kis lemaradásom a topic-kal, így csak most olvastam ezt:
    A 4T motornál sem. A CVT nem jó a visszahajtásra. Az rendellenes üzemelés.
    Ezt egyértelműen cáfolom.
    És a Honda mérnökei is:
    PCX, teljesen gyári állapot (és újkorától fogva) nagyon jó kis motorfék van rajta.
    Ésszel közlekedve alig kell használni a normál fékeket.
    (Mondjuk én autónál is a motorféket preferálom: Nissan Navara első betét csere 150.000km-nél ;) )
    Kiváncsi is leszek, hogy mikor kell majd elöl betétet cserélni.
    Mások 16000 környékét írnak, nekem 14000 fölött van benne, de még nagyon nem gondolnám a csere közelettét..... meglátjuk.

    És ha már varió a téma.
    Megrendeltem a PCX-hez az új szíjat (gyári ajánlás: 24000km!), a varió dob szimeringet, és veszek valahol 17g-os görgőt bele a 19g-os helyett (vagy kifúrok a gyáriból :) ).
    Összel/télen letámasztás után jöhet a finomhangolás/tuningolás.
    Kiváncsi leszek, hogy a gyári cuccokból mit lehet kihozni a dobból leesztergálással.
    A görgő súly kérdés érdekes, mert mindenhol arról írnak, hogy kis változtatás is sokat számít, de PCX-ről meg meg sok helyen írnak, hogy 13-15 között az igazi. Én nem akarom, hogy brutálisan húzzon, csak újkorához képest mintha nagyon alacsony fordulaton dolgozna.....

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák