Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • setup

    tag

    Megjött a szívató. Beletettem. Nem azonnal, de kis forgatás után beröffen a moci és elkezdi pörgetni a kereket úgy, hogy a járólapon megindul a motor oldalra. Gyors leveszem a gyújtást, nézem, mondom mi a rák, felakadt a gázbowden? ...hát valaki szívatónak nézte az alapjárati csavart a karbin. Na, mondom még a végén kiderül, hogy nem is kell cserélni a kuplungrugót, pedig azzal is alkudtam. :D Leveszem az alapjáratot, a kerék meg is áll, erre elkezd csörögni a variátorcsúszka, mint az állat búú csöbörből vödörbe. Aztán egy pár pillanat alatt arra leszek figyelmes, hogy a nyitott garázsajtó ellenére, mindjárt megfulladok. Leállítom és a kipufogóvégről (ezen olyan, hogy a vékony végre rá van hegesztve egy vastagabb, mint régen az első autómon a Koppány dob), szóval a végről törölni lehet a nyers olajat. Frankón a szép sárga olajat.
    Nem tudom mennyit rugdosták ezt a motort, de ez a dob tele van olajjal belül, szerintem egy hosszabb út után simán lehet, hogy begyullad nekem, aztán megállok egy áruháznál és olyat füstöl, hogy kihívják rá a tűzoltókat. :DDD
    Mire kiérek a kosárral rohamkocsiból lefújják nekem habbal motort?

    Ezek a katalizátoros vackok... nem is tudom mit csináljak vele, régen kiégettük a p.csába, de azok a dobok üresek voltak. Ilyenkor mi van?

Új hozzászólás Aktív témák