- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Vezetékes FEJhallgatók
- Mini-ITX
- Videós, mozgóképes topik
- 3D nyomtatás
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
-
Előzetes élménybeszámolókon az Elden Ring: Shadow of the Erdtree
gp A DLC alig két hét múlva végre elérhető lesz PC-n és konzolokon is.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
addikt
válasz Geresics #101199 üzenetére
Ja nem, azt nem is akarta eladni, az XL-re mondta, hogy ha pont jó, akkor picit tágulhat és nem lesz elég passzos. Ez volt a C3/C4 modell, viszont a szintén Schubert E1-ből az L teljesen jó volt, nem nyomott, de eléggé fogott, picit össze is nyomta a pofámat.
Nem tudom mennyit tágul, mert az igazán kényelmes a C4 XL volt, viszont félek, hogy tágul és akkor meg nem lesz elég szoros.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #101200 üzenetére
Ezt az újságíró mondta fogadjunk! Alacsony, a legalacsonyabb eladó
Megkérdeztem az 510 vagy melyik is ABS héjú e, kijavítottak ez Polikarbonát....Most először mentem részben nem konkrét cuccért. Eddig még azt is tudtam melyik szín lesz pl a kabátból.
HJC-nél azért nem maradok mert megvettem kb hatvanért és ez a negyedik szezonja, de fel is adja a harcot. A vicc haverom ua akkor vette az MT Bladedet, és az szebb állapotban van bakker! Pedig ugyan annyit hordjuk kb. És remélem az Exo tovább fogja húzni.
Eleve, majd 30 rugót spóroltam, így nem maradok talpon futó a következő hétre másfélre.
Jelzem... Zoneban is vettem volna sisakot... ha nem akarnak élből nyúlni a tárcámba. Reggel eleve úgy indultam el, hogy felpattintottam a dobozt hátha lesz új bukó élből.Viszont, volt két emergency feliratú szalag az 510 párnázatán, az mire jó? Kilehet vele rántani a bélést nyaki sérülés esetén vagy mi?
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
válasz Micsurin #101202 üzenetére
Viszont, volt két emergency feliratú szalag az 510 párnázatán, az mire jó? Kilehet vele rántani a bélést nyaki sérülés esetén vagy mi?
Valahogy úgy. Baleset esetén a mentősök könnyen, további sérüléseket nem okozva le tudják szedni rólad a sisakot. Ha meghúzzák azt a szalagot, kiold a bélés. Utána rád adják a nyakmerevítőt, ha kő', ha nem.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Micsurin #101202 üzenetére
Az 510 lufis béléssel van. Baj esetére van ott a felirat, hogy engedjék ki a levegőt a bélésből. Autópályán szerettem használni a lufit, nagyon fixen volt ilyenkor a sisak a fejemen. Balesetemkor is fújva volt, de szart se ért, mert homlokra érkeztem.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
[-HERO-]
senior tag
válasz Formaster #101196 üzenetére
En is egy C4+Sc1 advance komboval kezdtem, meg is rendeltem, kifizettem a felet es utanna kozoltek szegeden hogy nincs raktaron az a szin abban a meretben, lehet 1,5 honap de inkabb 3 de volt mar hogy fel ev alatt jott meg a schuberth sisak, hat mondom kossz...
M est probaltam de kicsit szoritott az L es meg mar nagy volt.
Na ekkor mergembe elmentem es megneztem a shoei neotec2 ot, M es meretben olyan mintha a fejemre ontottek volna, azonnal polcrol meg is vettem, zar mehanika plexi mehanika mindene sokkal finomabb mint a C4 nek es sokkal konyebb is.
A belevalo Sena Srl akksija 12 orat bir szemben a C4 Sc1 evel.Ha pedig kint kapsz egy C4 es 200 euroert azonnal vedd meg megha eladasra is
Itthon 230 ezer.
De ha bele az Sc1 advance-et sokallod 200 ert az is marha jo ar mert itthon 95 ezer.
A sima Sc1 mondjuk 65 ezer, arra gondoltal a 200 euroval?Szombaton beteszteltem a cuccokat rendesen, a sisak nagyon jo, sehol nem nyom nem faradt a nyakam se es az Arai sisakomhoz kepest sokkal halkabb
Viszont a kesztyummel bevasaroltam, de ez van### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #101200 üzenetére
"és a későbbiekben vagy együtt él vele vagy magára igazíttatja szakemberre"
Megyugytatlak hogy az 500ezres spidivel is ez van. Konfeckió méret az ilyen. 20ból 1 ember akire rendesen passzol a ruha. Maradékot igazítani kell ha tökéletest akarsz.
Normálisabb gyártónál van akkora választék hogy alkatra más más modellek vannak. De tökéletesen passzentos ruha az ritka. Kb mintha öltönyt vennél. Soha nem lesz mindenhol jó ha nem rád szabták.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz [-HERO-] #101205 üzenetére
Nem, a Schubert sisakok olyan 450-650 euro körül mozognak. Az Advanced pedig 233€ ebayen.
Ódákat zengenek a Schubert sisakokról csemdesség és szellőzés terén, ezért néztem ezt. Viszont nálunk van egy óriási bolt, tele csomó márkával és rendesek, mert kivihetek kipróbálni bármit, ami megtetszik. Viszont ahhoz kéne a motor, amihez már szintén kéne valami sisak, addig elhozni sem tudom
A Shoei-ta csajszi is nagyon ajánlotta, illetve AGV volt még elképesztő jó áron, nagyon kényelmes kivitelben. Volt még 1 amerikai márka, most nem ugrik be a neve, de a Schubert feléért, karbonból, 950gramm súlyal, állat dizájn mellett.
-
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101182 üzenetére
Én teljesen elégedett vagyok a sajátommal (NXR).
Igaz, kb. fele áron vettem. (Kifutó minta, jelentős kedvezménnyel + 50€ kupon + pontok.) -
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #101199 üzenetére
Én jártam úgy sityakkal, hogy egy óra után fájt benne a fülem, aztán minden felvételnél benyúlok mutatóujjal a fülem előtt és hátrahúzom a fülem mellett az ujjam és azóta órák után sem fáj.
Hiába tűnik ez baromi amatőrnek, úgy törte a fülemet, hogy nem éreztem visszahajlottnak. Éppen csak úgy nyomta össze a tetejét, hogy ez nem lehetett észrevenni. Felvettem és mintha rendesen állna a fülkagylóm, de amikor az ujjamat végighúzom, akkor már érzem is, hogy ez nem igaz, és persze egy óra múlva semmi bajom, mióta megigazítom mindig.
Egy próbát megér.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Formaster #101207 üzenetére
Én NAGYON elégedett vagyok a shoei gt-air sisakkal.
Újra megtenném, de még bírja.
így 13k km-nél a bélés már nem passzentos, de még bőven jó állapotban van, pedig pályázom, ami extém mennyiségű és mértékű beleizzadást jelent.pinlock, mechanika, szigetelés minden rendben van, nincs szétmenve.
A plexi sem karcos, elég jól bírja, hogy néha papírtörlővel takarítom!!rendkívül jól bírja a strapát.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #101209 üzenetére
Ötletem sincs, hogy ez mitől lehet!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
AGV K3-SV kínai plexi eBay-ről.
Katasztrófa!
Semmit nem látsz ki rajta, és nem azért mert rohadt sötét, hanem mert full gyűrött a műanyag belülről. Nem, nincs rajta fólia pluszban, mert egy fél órát kapargattam legalább, de nem engedett sehol.
Ilyet...ne vegyetek!
Amúgy marha jól néz ki a sisak vele. Lehet benevezek egy 20 000 Ft-os eredetire. -
Formaster
addikt
Volna egy eladó használt MT-07, 2015-ös erősített hátsó rugókkal. Az lenne a kérdésem, hogy 20.000km környékén milyen szerviz várható, kell-e esetleg vezérlést feszíteni, hajtásláncot cserélni, vagy bármilyen komolyabb dolgot csinálni, mert akkor elgondolkodtató inkább egy új, vagy kevesebbet futott.
Kérdeztem az eladót, hogy mikor volt szervizelve, mit kellett csinálni, annyi írt, hogy 2 honapja szervizelte, új gumik vannak fent csak vezetni kell, ebből nekem az jön le, hogy egy nagyszerviz lenne esedékes, amit már nem akar bevállalni.
-
yodamastah
őstag
válasz Formaster #101214 üzenetére
20knál gyertyacsere, olajcsere, olajszűrő csere, légszűrőcsere. Ez benne van a kézikönyvben. Láncot akkor kell cserélni ha már csereérett, ez nem km-hez kötött. Vezérlés ugyanez.
Egy tizenezer km-es 3 éves yamahának nagyon sok baja nem kellene legyen. Épp hogy be van járatva. De ha fosol attól hogy átvernek vegyél újat.
[ Szerkesztve ]
-
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101212 üzenetére
Louisban vettem. (Linzben konkrétan, szezon előtt, olyankor elég jó akciók szoktak lenni, meg küldözgetnek kuponokat.)
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
IMET boltnak tudja valaki a telefonszámát ?
Mert ez nem él. 1 215 3589" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Polemius
aktív tag
válasz DonThomasino #101217 üzenetére
Nincs. Ez a második sisakom (az előző Caberg volt), és szerintem a következő ugyanilyen lesz, hagy akkor gyártják még.
-
dellfanboy
őstag
válasz DonThomasino #101218 üzenetére
motorline , karasna ha shoei kell
asszem imet mar bezart
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
DonThomasino
veterán
válasz dellfanboy #101220 üzenetére
NA ezt jó tudni...
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Formaster
addikt
válasz yodamastah #101215 üzenetére
Köszi, igazából félek persze, nem volt még komolyabb motorom, azokkal is mindig átkúrtak amiket régen vettem gyerek fejjel Mindenki jól akar járni és ha rákérdezek, hogy mi volt az utolsó szerviznél megcsinálva, majd azt válaszolja, hogy csak rá kell ülnöd és menni, akkor gyanús. 4850 az ára itteni pénznemben, ha belecsúszok egy 2000-es szervizbe (sima olaj/szűrő csere 5-600) akkor már vehetek majdnem újat is 6850 vs 7590. Ja és a műszaki most lesz esedékes, az itt felér egy szigorított helyszíni kivégzéssel, mindenbe belekötnek
Viszont 7590-ért nem vennék MT-07-es, akkor már van 8200-ért 0 km-es MT-09 "bitch" módban meglehet tanulni azzal is motorozni
-
tboldi
nagyúr
válasz Formaster #101214 üzenetére
Itt megtalálod, hogy mit mikor kell szervizelni.
De én sem gondolnám, hogy egy 3 éves, 20k km-t futott motor annyi buktatót rejtene.
-
Formaster
addikt
válasz tboldi #101223 üzenetére
Köszi, megkett közben. Sajnos itt nyugaton relatív a buktató. Egy lánccsere, vezérlés állítás, fék + rutin szerviz úgy gondolom 2000 körül simán beleszaladhat. Kiadással minen esetbe kell számolni előbb vagy utóbb a szervizzel, de akkor lehet,hogy inkább egy uj motor árába tolnám bele.
-
zgospel
őstag
válasz Formaster #101222 üzenetére
Feltételezem az alkatrészek ott sem drágábbak mint máshol, inkább a munkadíjban lesz különbség, vagy hogy megy ott? Mennyi ott az átlag rezsióradíj egy márkaszervizben? Az 500 frankos olajcsere brutál
Egyébként nem hinném hogy 2-3 óránál nagyobb dologba egy közepes Yamahánál 20 ezer km-nél bele tudsz futni. Ami meg általános fogyó dolog az új motoron is ugyanúgy fog kopni mint a használton. Kormánycsapágyat nézném még, az alkatrész nem drága de a cseréje elvihet 1-2 munkaórát.
Ha újat szeretnél akkor vegyél újat, de ha a pénz miatt számolod akkor azon lesz nagyobb az értékvesztés, a szervizelése ugyanannyiban lesz, hacsak a használtat az előző tulaj nem rúgta le tropára. Vásárlás előtt nézesd át szakemberrel ha te nem érzed magadnak biztos benne és ő majd elmondja hogy mire számíthatsz.
Egy vadiúj MT-09 ára 8200 CHF? Vagy az valami speckó ajánlat? Mert az kurva jó annyiért, 2,3m Ft átszámítva kb, itthon meg 3m az ára...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #101227 üzenetére
Ha beleszámolod, hogy 4000-5000 frank körüli fizetések vannak átlagban, és egy szerelő jellemzően többet keres, és a szolgáltatók nem az itthoni életszínvonalhoz lövik be a keresetüket, akkor azért az 500-as olajcsere, annyira nem brutális.
Kinti ismerőseim 8000-13000 között keresnek, bár ők jellemzően mérnökök, vagy hasonlók.
4-5k körül megélnek havonta normálisan. -
yodamastah
őstag
válasz Formaster #101222 üzenetére
Na de ha veszel egy zsír újat, azzal indul hogy 1000km-nél szervíz. Olaj és szűrő csere minimum. Szóval nem úszod meg hogy "lehúzzanak".
Új motornál viszont lesz garid, amit esetleg még hosszabbítani is lehet (itthon yamahát lehet). Bár az is igaz hogy ha egy sima olaj/szűrő csere az új motor árának közel tizede lenne akkor b*sznék én a garanciába megcsinálnám magamnak. ( 15-20 perces meló)
-
Formaster
addikt
válasz zgospel #101227 üzenetére
Az alkatrész nem, a rezsióradíj viszont 130-150 frank között mozog. Ezt az árat én sem értem, mert szalonból 11.000CHF, ez az olasz határ közelében van, gondolom onnan hozzák fel, vagy nem tudom. A gond ott van h csomagban dolgoznak, komplett ávizsgálás van minden alkalommal, még a letakarításért is fizetni kell, hiába viszed oda tisztán
geresics elég drága lehet a tréler, de még nem méztem utána.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz z123456789 #101213 üzenetére
Remélem nem gondoltad komolyan, hogy egy kétezres kínai plexi majd olyan lesz, mint egy eredeti 20ezres?!
-
z123456789
addikt
válasz -Mike- #101233 üzenetére
Nem, dehogy. Tényleg nem. Sőt, sejtettem, hogy nem hogy szar lesz, de használhatatlan.
De azért vicces, hogy ezt megpróbálják eldani, holott azért egy jelentős része a sisaknak, amire szükséged van, és az sem árt, ha hibátlan, meg kilátsz rajta.
A lényeg, hogy ez egy full refund, és legalább láttam élőben ingyér, hogy hogy néz ki.
Egyébként nagyon tetszik.
Viszont arról nem találtam infot a tükrös ezüst kivitelnél, hogy pinlock-os-e vagy sem. :/
Elképzelhető, hogy a 20 rongyos plexi nem is pinlockos? -
Pocee
senior tag
válasz -Mike- #101233 üzenetére
Mike Neked volt cb1000r-ed ugye?meg asszem Liptonnak még,vagy tévedek,lámpaprobléma van,indítás után nem világít a gép,csak az alsó lámpa.Tudja valaki mi a megoldás?valószínű,kontakt mert 20km után már világított,máshol nem kerestem még,hátha tudjátok...
Mr.Brightside
-
Formaster
addikt
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #101236 üzenetére
Kifogások, kifogások, kifogások...
Kösd össze a nyaralással a szervizt. Vagy ne szervizeld. Vagy keresd fel persu-t, ő motorszerelő, és Svájcban él. Vagy csak simán guglizz más megoldást. Ha ott ennyire drága, akkor vegyél egy sokkal olcsóbb motort, arra is ugyan ennyi, de az árkülönbözetből megvan pár év szerviz. Vagy vegyél egy újat, és 1e-10e-20ekm-nél vagy évente fizesd ki a szervizt. Vagy, vagy, vagy...
Ha motorozni szeretnél, akkor motorozz! Ez egy hobbi. Pénzbe kerül. Sokak szerint drága hobbi. Én láttam haverom horgász-felszerelését. Szerintem az a drága hobbi!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #101234 üzenetére
Citybiket (győr) csörgesd meg! Ők árúlnak emlékeim szerint K3-ra iridiumosat, GT2-ként keresd, arany, szivárvány, kék van ha jól rémlik, egy hete nézegettük. Biztos tudnak segíteni a pines kérdésben!
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
-
Micsurin
nagyúr
válasz z123456789 #101239 üzenetére
Fóti vagyok, pest mellet rögtön, kétszer voltam eddih náluk ált. rendelek tőlük de nagyon korrektek.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Formaster #101226 üzenetére
Szerintem túlspilázod a dolgot.
Én 2300-ért vettem motort és 2844-et költöttem eddig szervizre és alkatrészekre az elmúlt másfél év során. Nem svájci frankban, hanem angol fontban.
Jó, ez valószínűleg nagyon extrém példa, mert igen nagy valószínűséggel mindenki szótárában a buktató címszó alatt fogok szerepelni mintapéldának. Ez valóban jóval több pénz, mint amit bárki ráköltene - ha az elején tudja mibe fog bele. Ha elölről kezdeném és tudnám mibe vágom a fejszém, akkor inkább vettem volna másik motort. Viszont így, hogy már benne vagyok így azért már csak nem akarok kiszállni belőle bukóval, így saját magam részére szinte teljesen rendbe rakattam a gépet, a későbbi eladási szándék mellőzésével (úgyse fizetné ki senki ezt az árat, hiába új rajta sok minden). Ergo ez a vas alattam fog elrohadni. Ha addig váratlanul le nem rohad, mert akkor felgyújtom.Mit is akartam ezzel? Jah igen, nekem ez érzelmi döntés volt már a vásárláskor is. Ez ilyen játék.
Hiába gondoltam azt, hogy majd okos leszek, meg felkészült. Megláttam, megtetszett, elhoztam. Pedig még Persu motorvásárlási tanácsai is a kezemben voltak kinyomtatva. Voltak is rajta látható jelek (na nem minden, sok dolog használatbavétel után jött ki rajta), nem tűntek vészesnek.Ha az új drága, akkor nagyon egyszerű a képlet: olyat kell venni, amiben minél kevesebb használat van. Kevesebb idejük volt tönkretenni. Attól meg nem kell tartani, hogy buktató lesz. Ugyanis elárulom neked - ha más eddig nem tette volna -, hogy így is úgy is pénzt fogsz költeni rá.
Aki meg sír ha évente rá kell locsolni némi pénzt, az meg inkább gyűjtsön bélyeget! Azt elég megvenni.Viszont van előnye is, ha olcsón veszel gépet: nem sajnálod. Egy vadi zsír 10000 fontos motorral lehet nem mernék döntögetni úgy és emiatt nem is tudnám élvezni úgy, mint ezt. Épp ezért ha makulátlan lenne talán motorozni se tudnék úgy, mint most. Így meg ha eldőlök stopie-zás közben, na bumm. Még egy karc a sok között.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Formaster #101243 üzenetére
és mindenki más, mert ez most nagy életigazság lesz!
A tudás szopás útján terjed! - mondta ezt a Cisco tanárom, és hozzátette: - ...és Önök Uraim, nagyon okosak lesznek!
Visszatérve: megmondani, hogy Te mit csinálj nem fogja senki. (Remélem.)
Elmondom, hogy én 3 éve hogy akartam csinálni, mit találtam ki, és mi lett belőle, és mik a terveim, amik majd jól nem úgy fognak alakulni...
Szóval lejárt egy megtakarításom, amiből a DiákHitelem akartam visszafizetni, sőt, még maradt is belőle. Gondoltam a maradékból veszek 350-450eFt között egy motort. Elkezdtem nézelődni, és ebben az árban a legjobb megoldásnak a régi Aprilia Pegaso-k voltak. Igazából nem ezek voltak a legjobbak, hanem ezek voltak, meg egy rakás lerúgott fos. A szoci motorok nálam nem játszanak, anno az MZ elvette az életkedvem is a sok szereléssel. Tudom, én hibám.
Szóval nézegettem a Pegaso-kat. Érdekes módon mindben (évjárattól függetlenül) 42-44ekm volt! Mindben!
Elmentem, megnéztem egy csomót. Mindről kiderült, hogy olasz import, és mind nagyon jó, de 1 év után el akarják adni a gazdájuk, mert - kapaszkodj meg - nincs idejük motorozni.
Amúgy volt, amire rálocsoltak lóvét, volt amelyikre nem. De vezetni többé-kevésbé mind ugyan olyan volt. 48LE. Ráültem, és olyan érzésem volt, hogy ezt 2 nap múlva már kimotorozom - de jó lesz. Jó lesz újra elkezdeni motorozni.
Aztán véletlenül kiderült, hogy egy kollégám eladja az Ő Pegaso-ját, mert eddig sem motorozott sokat (vezető informatikus az ország legnagyobb biztonságtechnikai cégénél), de mióta 3. gyerek van még az asszony is befenyítette. Mivel nála volt az egyetlen p*na, ezért kénytelen volt behódolni. Kemény világ ez...
Mutatott képeket: ejj, de szép! Ez már az új Yamaha blokkos! (Akkor még én is így tudtam - de igazából a Yamaha Minarelli blokkos ) Kár, hogy ezek nagyon drágák nekem, de azért beszélgessünk...
Amúgy Ő szalonban vette, hordta évente szervizbe, összes szervizszámla megvan. 10 éves motor, 10ekm-el! Terepet csak a szőlőbe vezető utat látta! De esőt pl. sose...
Na, mondom csak elmegyek, és meglesem!
Nos, ez is 48LE, de 10ekm alatt a ménes még nem szaladt szét! Ráültem, és az első indulásnál, kigyorsításnál konkrétan megijedtem! Legalább dupla olyan erősnek tűnt, mint a többi visszatekert órájú konténer-szökevény!
Barátok voltunk előtte is, azóta is. Mondott egy baráti árat, és elfogadtam. A DiákHitelt még most is fizetem! Ja, meg adott hozzá egy Garmin GPS-t, mert mondta, hogy nem fog azzal szórakozni, hogy leszedi, és meghirdeti... Isten áldja érte!
Szóval most 3 év után ott tartok, hogy lassan megtanulok motorozni, egy csomó dolgot meg tudok csinálni (olajcsere, láncszett-csere, stb.) Vettem hozzá egy rakás felesleges sz@rt, amiket vagy használok, vagy nem. Bejártam vele a Balkánt (holnap publikálom pont a montenegrói túra első napját), sőt, elmotoroztam vele Ázsiáig és vissza!1 személynek elég ez a motor, és arra tökéletes volt, hogy megtapasztaljam, hogy mi is a különbség az között, amit képzelek, amit akarok, és ami a valóság. Mondjuk úgy: sok. Viszont mindent pont ugyan így csinálnék, mert így tanultam meg mindent! Pl. azt is tudom, hogy ez a kis öszvér max 1-2 évig marad még, mert bár mindent (is) tud, mégsem tud semmit kiemelkedően! A jövőbeni terveimben épp ezért 2 motor szerepel: egy 250-es, rendszámos, 4T, enduró, és egy min. 800-as túraenduró! A kicsivel terepezgetek lájtosan a környéken (értsd: az országban), a naggyal pedig túrázok majd, és ha épp a túra Albánia sziklás útjain vezet (imádom!), akkor se legyen gond! Sok cuccal sem. 2 emberrel sem. Pl. a KTM 790 Adventure-t ezért várom nagyon-nagyon!
Szóval, a sok rizsának a lényege az, hogy én úgy döntöttem, előbb veszek egy használtat, azon tanulok, és majd veszek egy újat, vagy alig használtat. Korábban simán át tudtak volna verni mindenben. Most már
nemcsak majdnem mindenben!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Innentől legtöbbnek érdektelen:
A motoromról csináltam egy bemutató-videót, ha kedved tartja nézd meg!
Aprilia Pegaso Trail
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Mifelénk úgy telnek az esték, hogy apa mesél elalvás előtt. A mai mesék nem igazán tetszenek, ezért mindig saját történetet találok ki. Egy ilyen alkalommal a motorom életútját meséltem el kislányomnak. Ehhez csináltam egy montázst, hogy motoros és gyermek egyaránt kedvét lelhesse benne.
A MESE PICI GYEREKEKNEK SZÓL! Altatónak találtam ki, ennek megfelelő a felépítése és a tempója is! Csak akkor kattints, ha ezt tudomásul veszed, magad is gyermek vagy, esetleg aludni készülsz!
Motoros esti mese gyermekemnek*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Geresics #101248 üzenetére
Én azért vettem újat, mert minden gépben ugyanannyi volt a hirdetésekben, mindenki nemdohányzó orvos házaspár, akiknek külföldre költözés miatt nincsen idejük motorozni a gyerek születése után, mert kategóriát váltanak.
Nem értettem hozzá, és nem volt, akit vigyek magammal, meg úgyis átbasznak, még összehasonlítási alapom sincs, sőt motorozni sem tudok. Hogy vegyek így motort?
Az új motoron biztosan nem azzal fogok küzdeni, hogy szar a gép. Ha ott valami nem adja ki, akkor az biztosan az én hibám.
Nem bántam meg. Elkönyvelhetek egy kb 600.000 értékvesztést, cserébe egy jó motoron tanulhattam meg motorozni és nem kellett a kötelezőn kívül rálocsolni olyat, amit ne kellett volna bármire.
Vehettem volna 600-ért egy olyat, ami valszeg szar állapotban van és utána úgyis csak kidobni lehet, vagy jelentőset rákölteni, de nem akartam.A motornak még van 2 és fél év garanciája. Mindkét lábtartó megjárta a földet, de sosem estem el vele.
Szóval merem használni és már azért egyre jobban is megy minden alkalommal.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #101248 üzenetére
Hsz némely részén behaltam.
CCNA? Mert ahhoz aztán néha kell torok. Tapasztalat.
"subbed u if u help me as well"
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Robotporszívók
- iPhone topik
- Politika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- BestBuy topik
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs