Hirdetés
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nessmester
friss újonc
Sziasztok! Nekem egy Malaguti xsm 50-em van és nem ad szikrát, alaplap kimérve és jó, a gyertya új és jó, a gyertya kábel nincs megtörve vagy elszakadva, a cdi ki volt cserélve az sem oldotta meg a problémát. Tud valaki segíteni, hogy mi lehet a gond? Előre is köszi.
-
tag
-
Madwe
nagyúr
válasz zgospel #120045 üzenetére
+1 kriegákra, sztem minden pénzt megér, ha kell praktikus, ha nem kell nem látszik (bár ez tanktáskák gyűrűjére is igaz kb) Us20 vagy 30 mindennapokra, 30+20+20 túrákra, esetleg egy r30-as hátizsákkal megdobva. Persze van egy ára, de biztos h tovább megmaradnak épségben mint a tulaja
-
gaster
csendes tag
Helló!
Tudja esetleg valaki, hogy Allee-ban (vagy hasonló bevásárlóközpontokban, ahol motorral ingyenesen lehet parkolni), hogyan lehet ingyen parkolni? Van külön motoros bejárat, vagy a sorompó mellett kell behajtani, esetleg parkolójegyet kell váltani, és azt valahol aktiváltatni?
-
tboldi
nagyúr
válasz tboy93 #120050 üzenetére
Sajnos olyan képem nincs, amin ülök az ETZ-n. Viszont egy ilyennel tudok szolgálni.
-
fattyu
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz Ferdzsoo #120047 üzenetére
H2R-rel volt egy török videó egy hídon mióta azt láttam sok mindent elhiszek róla.
F1 vs GP témában meg ott a LH vs VR videó, hogy egyenesben ellépésben bizony kicsi a különbség de hibátlan rajt esetén a motor hamarabb leforog ilyen kis távon meg fontosabb szerintem az átétel mint a nyers erő.
Mod.: F16-ot éreztem kakukknak, elég hosszú az indulási ideje egy egy gépnek mire tisztes földi tempót vesz emelkedés előtt.
De ez csak fotel fizika és brainstorming.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
Na, Dodor javaslata alapján kerültek fel a Bajna - Héreg közti ideális ív szakaszt jelölő útburkolati jelek. [link]
Ebből mi következik? Bárki számára FREE Dodor kanyarképzés."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Ő javasolta? Na, ha hazaérek, ezt meglesem!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Ebből mennyi elcsúszás lesz, gondolom ugyan azzal a szarral fogják odakenni amivel a városi felfestéseket és a felezőt is fel szokták pingálni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Nekem most kurvára nincs 33 felesleges percem egy ilyet végighallgatni Tömör összegzése a videónak?
A híreket olvastam ezekről a felfestésekről, és hát én őszintén nem értem ezt a nagy ujjongást, vagy hogy ez miért jó.
Az a konkrét kanyar nem emiatt volt veszélyes eddig sem, hanem azért, mert váratlanul törik az íve, és aki nem ismeri, vagy benéz valamit, vagy bármi, az könnyen a szembesávban találhatja magát.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #120064 üzenetére
Még nekem sem ment végig, de a feléig a szokásos...
Az ő álláspontja a tutifaxa, mindenki más aki kifogásól bármit is, ostoba fax.
Egyébként azt részletezi, h mennyi baleset volt ezen a szakaszon már, sokan átlógnak mindkét irányból, mert van egy gyors szűkülés pluszban a kanyarban. Ezt hivatott megoldani a felfestés. Zöld csík lényege h ne menj rá, ne menj át rajta, maradj a zöld csíkon belül, az útpadka irányába.
A körökre pedig szintúgy ne menj rá, így maximális bedöntésnél sem lógsz át."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
norbert1998
veterán
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Lehet javasolta. Meg még 54 gyászoló család, stb...
Tudtok valami alacsony váltós akármit tanuló motornak, alacsony embernek? Amit érdemes nézni hahun. Nem kell hogy jól menjen, nem kell, hogy szép legyen, csak lehessen rajta tanulni és le érjen a minyonok lába is
Tudom tudom.. Kismotor topik. De itt már kezdem otthon érezni magam veletek na
-
martonx
veterán
-
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #120066 üzenetére
Ybr125-on csinaltam a b125-t, baromi alacsonynak tunt a TX125 utan. Nemtudom milyen magas egyénnek kell de sztem 150-160kozott kényelmes lehet.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Geresics
addikt
-
canniball
nagyúr
válasz zgospel #120045 üzenetére
Én is így vagyok vele.
zgospel!
Telefontokról/tartóról volt szó, ezért is írtam hogy talán kapható Kappa felirattal, mert hogy ezt is árulják-e (vagy csak a táskákat) azt nem tudom.A Kriega R25-ről el tudom mondani, hogy az valóban kényelmes.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Somatom
veterán
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #120065 üzenetére
Akkor ezek szerint én ostoba fasz vagyok. A megtörő kanyarív okozza a baleseteket, a helyismerettel nem rendelkezőket meglepi és rendszeresen elmérik. Előttem is volt már aki majdnem pofára esett ott.
Nem nagyon látom hogy ha telefestjük az útburkolatot az miben segít, cserébe csúszni fog.Plusz gondolat: nem az íveket kell felfesteni a motorosoknak, hanem valami használható tudást átadni a jogosítványszerzés tanfolyama alatt. Jelenleg az A1, A2 és A kategóriák között a tanfolyamon a súlykülönbségen kívül semmi nem érződik. Tötyögsz max 50-nel mindenhol, azt csók. Viszont amint meg van a jogsi, lehet menni legálisan szerpentinezni, úgy hogy még a mikéntjét sem említette előtte soha senki, nem hogy gyakoroltatta volna egy picit.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
norbert1998
veterán
válasz Somatom #120073 üzenetére
Na, hogy elmondjam, miről van szó...
Barátnőmnek kellene valami költséghatékony gyakorló, hogy az A1B-re ne úgy menjen, hogy az első kanyarban töri a tükröt.(meg ha nem jön be neki, és nem akar mégse jogsit, akkor se legyen nagy a pénz kidobás)
Múlt héten a supersocoval(tc) eldőlt, magas volt neki. Akkor ült életében először egyedül bármilyen motoron.A monkey, amit én találtam, az bőven a költséghatékony kategória felett van, lehet nem jó néven kerestem?
Vagy erre jó a piacos 50-es robogó 30 ezer forintért, a váltó meg majd meglesz neki az oktatói gépen? (125 TU X) -
Pfiucska
aktív tag
válasz norbert1998 #120076 üzenetére
A robogo szerintem nem osszevetheto a motorozassal.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Chris0321
addikt
válasz norbert1998 #120076 üzenetére
Hello.
Ha a barátnőd még sose motorozott ne küld a1b-re a nélkül, hogy kipróbált volna egy váltós motort mert ott elég kevés a vezetett óraszám és nincs rá idő, hogy megtanulja. Váltós motort kellene neki keresni. -
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #120079 üzenetére
TZR vagy RS50?
Valami lelakottabb kiváló lenne dobálni tanulni.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
Srácok, ezek mind magasak, nem? 810-820 mm ülésmagasság. Derbi Senda klónom van (CPI SM 50-Vagy RX50 klón), az még nekem is majdnem magas, 21 centivel magasabbként.
Benelli BN125 jó volt neki, 770 magassággal, meg a Keeway K-Light 760-al (érdekes módon a benelli jobb volt )[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #120082 üzenetére
CBR125 - 775mm, YBR125 - 770.
50-eseket szinte fel is soroltuk már.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veze
őstag
Ma sikerült észrevétlenül elhagyni egy Givi E460 as hátsó dobozt..A platnin minden rendben van arrol , nem hiányzik semmi ami a reteszelést szolgálja. üres volt, egy tartalék keszyű volt benne meg egy pénztárca iratok nélkül.kp-ben kb az új doboz ára volt benne
visszementünk ,de persze nem lett meg..[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #120061 üzenetére
Elkezdtem nézni:
1:29-től: Dodort kereste meg a rendőrség, hogy melyek a veszélyes kanyarok? WTF? Azt hittem, hogy erre valók, ezért kapják pénzük a mérnökök, akik ezzel foglalkoznak. Meg a rendőrség nyilván a baleseti statisztikák miatt döntött úgy, hogy kell valamit csinálni, márpedig ki más tudná jobban, hogy hol volt baleset, mint a rendőrség?
1:35-től aztán megint megkeresték, hogy hogyan lehetne ezt folytatni, hogy nehogy meghalljon valaki! Mivaaaan? Hát egy szakember, vagy szakirányú végzettséggel rendelkező ember nem dolgozik a rendőrségnél? Vagy még sosem láttak kanyart? Nincsenek hivatalos kapcsolataik? És ha minden kötél szakad, nem tudnak külföldi rendőrségtől megkérdezni, hogy hogy csinálják ezt pl. az Alpokban?
Azt el tudom hinni, hogy egy "illetékes" épp Dodor rajongó, és ezt kihasználva hozzádörgölőzött picit, de hogy az ő "szakvéleménye" alapján helyeztek ki táblákat? Ekkora ordas nagy baromságot is régen hallottam már...
"aztán megint megkeresték" - ez meg milyen? A korábbi tanácsa nem vezetett eredményre, hát kérek tőle megint tanácsot?
2:55 - a Magyar Közútkezelőnek sincs szakembere, hogy Dodor segítsége kellett a kijelöléshez...Valahol a 6-7. perctől tök jól elmondják a próbamotorosok, hogy nem nagyon tudták hova tenni a dolgot elsőre. Ezt tökre megértem, amikor mentünk Glockner-re pl. akkor én sem értettem, hogy most akkor mi micsoda, ezért én is simán figyelmen kívül hagytam. Épp ezért tök jó amit Dodor mond valahol 8 perc környékén, hogy ilyen videókat kell csinálni, hogy a motorosok megértsék, és amikor arra mennek, akkor tudják, hogy mit kell itt csinálni!
9:00 után: az átlógó motoros miatt történt baleset. Megjegyzem ezt, és ilyeneket kifogásoltam mindig az ő oktatásán készült videókban...
10:00 után tök jó, hogy elmondja, hogy a körök lényege, hogy ne menjenek rá a motorosok! Egy másik videóban láttam, hogy a motorosok azt hitték, hogy ezen kell menni, azért van. Remélem most azért sokakhoz eljut ez az infó is! Ez megint pozitívum!
12:00 után abban is tök igaza van, hogy az autós balesetekről nem szokás tudni. Vagy (ahogy ő is mondja) elintézik egymás közt, vagy amikor nincs is másik résztvevő, csak kicsúsznak, akkor meg szólnak valakinek, hogy szedjék ki őket onnan, és csá. Motornál sajna sokkal nagyobb esély van a helyszínelő megjelenéséreA kommentek olvasgatása közben is tök jókat mond! A végén pedig rá is világít, hogy az onroad csapata rosszul értelmezte a korábbi videójukban ezt az új szitut, ami vitathatatlan ténynek tűnik a "Dodor elmondása alapján helyes ív", vagy ami még fontosabb, ahogy a tábla szerint kell!
Más kérdés, hogy miért kell egy jobbos kanyart 1m-re a felezővonaltól megkezdeni?*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
etnies
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #120064 üzenetére
a 33 perces videó amúgy arról szól, hogy hogyan kell használni a felfestést, mert a jelek szerint tökre nem egyértelmű, és még az általam piedesztálra emelt onroadtól BobMaster is rosszul mutatja be a videón, és természetesen erről is beszél Dodor a maga stílusában, meg arról is sokat, hogy a fanyalgók menjenek az anyjukba, stb-stb.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
zgospel
őstag
válasz etnies #120090 üzenetére
Az van kirakva motorosoknak, hogy veszélyes útszakasz. Na ebből találja ki aki először jár arra, hogy nagyot törik az ív
(#120091) hugi0 9 éve vettem a Decathlonban egy bringásnak tűnő hátizsákot. 20 literes, van benne belül egy zseb amit laptoptartónak használok, tökéletesen passzol. A háta merevített és ívelt, ahogy a pántok is egy kicsit. Legalább heti, de gyakran napi szinten volt használva, mindenre is (gyalogtúra, biciklizés, munkábajárás, 1-2 napra bepakolás, motorozás, stb stb). Soha nem takarítottam le ezért külsőre már megfakult, de se egy varrás nincs kijőve rajta, se semmi. Nagyon praktikus az elosztása, jók a zsebei, alapból vízálló de van belevarrva huzat nagy zuhéhoz is. Eláztam már benne százszor. Szóval a kinézete kezd megkopni, de más baja nem igazán van.
Kerek 8 ezer Ft volt anno. Életem talán legokosabban elköltött 8 ezer Ft-ja volt ezEzek után itt van ez a Kriega R20 ami nagyon tetszene, de 53 ezer Ft az nekem irreálisan drága egy olyan cuccért, ami szinte alig tud többet az én 8 ezres tatyómnál. A 25 literes verziója meg 61 ezer.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #120093 üzenetére
Na mondjuk az hogy Bobmester valamit rosszul mutat be nem túl meglepő Egy ideje mindenhova odakommenteli a kioktató faszságait, nagyon irritáló, főleg amikor minket fáraszt vele.
Ehhez képest ő volt az egyik aki ész és helyismeret nélkül képes volt belemenni pont ebbe a kanyarba, és kurva nagy mákja volt, hogy nem jött senki.
[link] 0:06-tól 0:14-ig.(#120075) alapján pedig fanyalgó vagyok, és indulok az anyámba
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
csongi
veterán
válasz zgospel #120095 üzenetére
Ilyet kottaztam mar el. Azota ketszer is megvalasztom a kanyar sebesegem. Es athelyeztem fejben az elvezeti faktort a kimeneti iven valo gyorsitasra.
Rohadtul beszartam, irdatlan magyakom volt. :).
sajnos egy belathatatlan ismeretlen uton ilyet konnyen be lehet rantani. Eltorik az ive, valtozik az uttest lejtesi szoge....stb.Biztosan rengeteg dolgot meg lehet tanulni egy zart palyan, de egy ido utan konstans lesz. Ugyan azon a palyan nem lesz uj kanyar.
-
baboss
őstag
Meghalt az SJCAM SJ6 Legend kamerám. Rendeltem egy ilyen kütyüt [link] kamera és intercom egyben, kíváncsian várom, hogy milyen lesz, ha megjött megosztom a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest