- Azonnali informatikai kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Djuree
félisten
-
stifi
senior tag
válasz Djuree #12099 üzenetére
azért ne forszírozd mert a végén még esés lesz belőle
valami nem jó ha csak a csizmád ér le, legalábbis én többször majdnem megborultam amikor csak a csizmám ért le (a lábtartó meg a térdem pedig nem)..rozsdás telő: kültéri tárolás, téli használat? kavicsfelverődés?
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
zsolt19900
őstag
okés csak egy kérdés volt de akkor jó, csak csodálkoztam, hogy miért néz így ki
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
stifi
senior tag
válasz zsolt19900 #12103 üzenetére
én csak tippelgetek
ha csak esztétikai jellegű, akkor nem olyan nagy baj, ha össze lett csukva akkor az már gázlassan vége ám a szezonnak, a pályaszezonnak ugye hamarabb! ha lehet ne utcán akard lerakni a testrészeid a földre, erre tényleg a pálya a legjobb.. nekem is volt hogy leért a csizmám utcán, azt hittem hűde mélyen megyek.. aztán elmentem pályázni és 4 alkalom kellett hogy a térdem leérjen egyáltalán, a csizmám meg csak akkor szokott ha rosszul csinálok valamit!
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
Miért lenne vége a szezonnak? Teljesen jókat lehet menni rendes novemberekben, én ott szoktam befejezni (persze télen is vannak jó napok, de másfél hónapos szünetek is, ami engem illet. nincs meleg kesztyűm és öltözik be a fene Michelin-babának). Tavaly és tavalyelőtt is 20 fokban motoroztam egyes novemberi napokon. Tökéletes. Sokkal jobb, mint a 30-40 fok, a kánikulát nem tudom szezonnak tekinteni, bár néha úgy alakul, hogy motorra ülök.
Ma mentem vagy 270 km-t, tankoltam is, de fix összeget automata kúton, így a fogyasztást nem tudom, pedig érdekelt volna, mit okozott a konstans 50-55 km/h-s sebesség Pátytól a Malomvölgyig. Ennyivel faluban szoktam menni, ha vissza tudom fogni magam. Aztán szóltak páran, hogy ennél azért lehetne menni tempósabban, pannóniások ide meg oda Rejtély számomra, hogy a hayabushás hogyan volt képes elviselni, nekem se volt egyszerű. Úgyhogy aztán 70-80-nal mentünk néhol. Szerencsére kétszer kicsit lemaradtam és mentünk 100-zal beérni a többieket. De az főút volt, hiperlaza kanyarokkal. Tinnyénél pedig már nem érdekelt sokminden, többszáz km után a hőségben már nem tudok koncentrálni. Szóval ez nem az a motorozgatás volt, ahol húznak a többiek és jobban veszem a kanyarokat, mint magamtól.
De volt egy gyönyörű quad S láttunk birodalmi lépegetőt, nem volt ugyan olyan magas, mint az eddig megpillantott rekord, csak egy másfél sáv széles traktormonstrum
Meleg volt, 60 km-t alig bírtam ki ivás nélkül. A szokásos kánikulai motorozós vízmennyiségemet ittam meg (8 óránként fél liter). Ezt nem teljesen értem, de egyszerre kicsit iszom és elég.
S nem kérdeztem rá, amikor valaki beszólt, hogy szabadon gurulni életveszélyes. Pedig érdekes lenne egyszer találni valakit, akinek érve is van. Nem mintha bármit befolyásolna, de rohadt fárasztó, amikor meg se próbálnak érvelni, csak tiszteljük a tömeget, aki nem ért egyet velünk és a millióikat olyan motorozásba öljük, ami másoknak tetszik, nem, ami nekünk. Amúgyis bizarr, amikor a normál motoros leveszélyesezi azt, amit mi csinálunk...
(50-nél extrém sokat gurultam szabadon, majdnem mindig, mert olyan lassan nem tudok menni anélkül, plusz nem is egyenletesen mennek az előttem levők, néha lassítani kell. nem is szórakoztató, de együtt kell maradni... amikor 100-zal mentünk, sokkal kevesebbet volt behúzva a kuplung, bár azért persze jelentékeny százalékot, mert ott még gyorsul Cili. ha lesz egy erősebb motorom, nagyon furcsa lesz az elején. de legalább lesz értelme a pulse and glide-nak.)[ Szerkesztve ]
-
Djuree
félisten
még a mátra elején ki volt téve egy nagy tábla, rajta egy motoros, és ráírva hogy nem versenypálya. gondolom nem alaptalanul tették ki, biztos sok baleset volt. volt sok motoros, de olyan őrültet nem láttam most. se autóst szerencsére. volt egy két jó nagy kanyar, bükkben nincs ilyen nagy kanyar, vagyis kisívű visszafordító. de sikerrel vettem, el kell járnom gyakorolni a hegyekbe, hogy majd a nagyobb hegyeket is sikerrel leküzdjem. igencsak hasznos volt az a ringes képzés, eddig is gondoltam, de most bizonyossá vált.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz shiNIN #12107 üzenetére
én már egyszer érveltem a szabadon gurulás ellen, szerintem az emészthető volt
én kb 10 fokos középhőmérsékletig szoktam motorozni, lerakni sem úgy szoktam hogy elcsomagolom és akkor vége.. inkább úgy hogy egyre ritkábban veszem elő, aztán már csak 1-2x gurulok hétvégén vele ha szép az idő, utána jön a téli álom..
viszont a pályázás azért már nem olyan menő 20 fok alatt, könnyen pofára lehet esni.. sportmotorral meg sportgumival közúton is ez a helyzet, de én meg szoktam magam emberelni és nem döntögetek úgy, csak közlekedem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
Köszi Gondoltam, hogy itt volt valami, de nem emlékeztem már, iszonyú sok szöveget olvastam már itt az idők folyamán s a leírtakból nem marad meg olyan sok Arra emlékszem, hogy az idei 48 órás topikjában volt anno, hogy abszolút semmi érv nem bukkant fel. A tieid jogosak, de azokkal jobbára egyet is értek, ezért nem csinálom pl. kanyarban, ha nem egy, a kanyarhoz képest szánalmas sebességről van szó még nálam is. De csorogni egyenesen, ott nem zavaró. S van, akit sehol sem zavar. Alvaro szerpentinen is sokmindenre képes. Ő ott hardcore hypermiler, én pedig ki akarom használni a kanyarokat, célom a legnagyobb kanyarsebesség, amit még merek és tuti biztonságos is. Ebbe a szabadon gurulás nem fér be, ha nincs előttem senki. Lassítani jobb a motorfék.
De nem mindig megy az ember szerpentinen. Inkább kigurulom a fölös sebességet, minthogy fékezzek tökegyenes falusi utakon, csak hogy aztán megint húzhassam a gázt. Az roppant ésszerűtlen és pazarló lenne s nem is esne olyan jól. -
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12108 üzenetére
Szerintem meg ne járj a hegyekbe. Én is ezt mondtam az első/második mátrázás után, de egyszerűen felejtős. Voltunk egy túrán, ahol beszéltünk a helyi arcokkal, és mondták, hogy ezt el kéne felejteni, minden évben meghal valaki, és sajnos nem az a hülye, aki lapon fordul. Szarok az utak, beláthatatlanok a kanyarok, retkes-szaros az egész.
Múltkor Kovee-ékkal mentem Dobogókő felé, az is halál volt. Olyan sóder volt az út közepén, hogy majd összeszartam magam. Ezekre nem lehet felkészülni."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Djuree
félisten
válasz Daywalker #12111 üzenetére
pedig terveztem Dobogókőre menni, ráadásul csaj utassal, de akkor kihagyom sztem. nem is magam miatt, hanem ha neki valami baja esne....na mind1, keresek más uticélt.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #12112 üzenetére
Mi fel se mentünk, Esztergomi leágazásnál inkább elhagytuk a terepet, mert addig is kalap szar volt. Mondjuk tegyük hozzá, hogy az alacsony napállás volt a leginkább zavaró. Volt, hogy szart sem lehetett látni, a fák árnyéka miatt pedig olyan volt, mint a stroboszkóp.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #12081 üzenetére
1098-at nézem, nagyon szép, karban tartott darabokat találni kint.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
Na nekem ma megvolt az olajcsere, olajszűrőcsere, lánctisztítás és kenés, első lánckerék fedél leszedés és tisztítás (úristen mi volt ott!), fék újra légtelenítése (csak igazam van hogy többször kell mert volt benne bubi) csavarok átnézése, meghúzása, exup bowden eltávolítása (ez még régről benne maradt, a motor már kiiktatva de a bowdent annó benne hagytuk - feleslegesen), motortisztítás, pályaidom átnézése és pár apróság...
Mindezért fizettem egy citromos sört - magamnak. Ép azt kortyolgatom, szóval elég jó órabérrel dolgozok magamnakhttp://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Integra
titán
a motor rendeltetés szerű használata: [link]
alvaro meg shinin ne nézze meg, erősen korhatáros video....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Djuree
félisten
hú motoroztam ma vizes fürdőgatyóban. ennek is megvan a szépsége nem sokat, csak a közeli tóhoz ruccantam le úszni egyet, nem volt kedvem kocsival menni....
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #12119 üzenetére
motoros fürdőgatyás darth maul ennek is milyen szépsége van így elolvasva a kommentet és hozzá vízualizálni az ávátárod hehe
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
KubanitoS
veterán
Ma mentem egy kört a Balaton körül. A kör alatt nem a teljes Balatont értem, csak egy kisebb távot, olyan 80-90 kilométer volt összesen. Komppal Szántódról átmentem Tihanyba, csöppet fújt a szél és a komp is himbálódzott elég rendesen, arról nem beszélve, hogy marha nagy hullámok voltak, aminek az lett az eredménye, hogy a víz felcsapott és összecsapott mindent és mindenkit. Persze aki tudott bemenekült az autójába, aminek az lett az eredménye, hogy kb egyedül álltam vízfürdőben a fedélzeten. Tihany után aztán elindultam visszafelé Siófokra. Vasárnap lévén persze most indult kb minden pesti hazafelé (+ az autópálya felé), szóval Tihany után be volt dugulva minden, de életemben először ez most nem okozott gondot, mivel nem kocsival voltam. Mit ne mondjak, jó érzéssel töltött el, amikor szépen elmentem az álldogáló kocsisor mellett. Szerintem akiket Tihany után előztem meg, még mindig ott rostokolhatnak. Nem irigylem őket.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
vendingo
veterán
Ma gumicsere lesz.
Végre felkerül a 2 hete vett Sport Attack 2.
Kíváncsi leszek, hogy mennyivel lesz jobb a 7 éves kopott gumimnál. Esélyes, hogy sokkal.
Szerelés után én is megjutalmazom magam: pálinkávalCsak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Djuree
félisten
válasz zsolt19900 #12123 üzenetére
az úgy vicces lenne eléggé
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
ALI_G
veterán
-
Djuree
félisten
ez a lime party ez mikor szokott lenni? milyen időközönként? ha pont lenne akkor ha pesten vagyok akkor kinéznék egyszer. jó lehet.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
zenwalk
senior tag
sziasztok
Vannak olyan motorokat amiket A2-vel lehet majd vezetni, de A korlátozottal nem? -
stifi
senior tag
na jó az egyik képen megtaláltam magam, de azon nemhogy a rendszám alig látszik, de hogy trikolor az végképp nem, hátulról messziről még talán a motor típust sem lehet felismerni rendesen, amúgy meg jól mondod, sasszemed van
mondjuk ennyi Ninja között feltűnő voltam az tény
[ Szerkesztve ]
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
shiNIN
tag
válasz Integra #12118 üzenetére
Láttuk már mindketten, legalábbis részben A motort egyébként sokféleképpen lehet rendeltetésszerűen használni. Egyesek pl. közlekednek vele, azzal sincs baj.
Mi Móron jártunk, ahol felléptem a kórussal. Brrr, rég motoroztam sötétben esőben, nem volt valami kellemes, főleg, amikor jöttek szembe a Bodajk-Fehérvárcsurgó kanyargós hupás szakaszon és csak azt tudtam, hogy az út köztem és az autós között kanyarog valahol. Az úthibákban gazdag szakaszok nem jók ilyenkor, a kis sebesség viszont segít a bajokon.
A házig vezető földút egyre rosszabb. Majd megpróbálom fotón visszaadni[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Azért fel lehet ismerni (mondjuk előbb Joe fiát ismertem fel rajta, utána néztem csak, hogy mintha a háttérben egy Honda lenne).
Amúgy igen, a színkombináció miatt tudtam könnyen kiszúrni.
De láttam a képek között egy 1100XX-et is.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
stifi
senior tag
először bizonytalan voltam nálad mit jelent a trikolor, mert nálam a default a piros fehér kék, de hallottam már mástól hogy trikolornak nevezte a 3 színű motorját..
mindenesetre ez nem az én bringám, ez még egy előző kiadás és igazi trikolor, szép vas
én egy másik képen vagyok, de azon kb semmi sem látszik szóval szóra sem érdemes, a 77-es meg véletlen egybeesés
ezek szerint 2 igazi motor is volt kinn a sok Ninja között, heheDaywalker amúgy említette hogy kéne csinálni valami összeröffenést, kérdés ki veszi a fáradságot hogy kicsit szervezkedjen.. én megyek kakucsra jövő szombaton (Karasna nap lesz, de én csak úgy kimegyek pályázni, ilyenkor nincs bérgokartozás legalább és lehet mellettük menni, nem bárlik a pályát) aztán utána 7-én pénteken is kimegyek és ugyanezt fogom csinálni csak a tesztmotor tréning mellett. félnapi jegy, és nincs bérgokart csak a tesztmotorosok szervezetten, de nagyon jól meg lehet lenni mellettük egyedül is!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #12146 üzenetére
szerintem csak azzal lehet menni, aki befizeti a 10k-t annak szólnak a programok (és a tesztvezetés, quadozás), de nem bérlik ki kizárólagosan a pályát 300k-ért..
vagyis hát remélem, még utánajárok azért! én spec nem akarok 10k-t fizetni mert nincs szükségem oktatásra, dainese kulcstartóra, szendvicsre, üdítőre és átvizsgálásra.. oktatáson már voltam vagy 4x, kaját-piát viszek-veszek ott, a szervizbe meg hozzájuk járok, fél napért nem akarok a 4k helyett 10k-t tejelni, csak mennék a pályán ha lehetmegpróbálok ennek még utánakérdezni mi lesz pontosan, mert ha lezárják a pályát az szopó, de szerintem nem fogják!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #12145 üzenetére
a sportdob miatt lett kiiktatva, amíg működött csak durrogott a motor meg köpte a lángot, meg is égett a karbon kipufogóvég, de amióta kiiktattam az exupot azóta jó lett..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
KoVee84
senior tag
Szemre jó, azt látom én is
De az okosok azt mondták, hogy jobbos kanyarban "mintha" be akarna tekeredni a kormány, de lehet, hogy a gumi okozza. 2 hét múlva szétbombázzuk az elejét, aztán meglátjuk mizu.Lájm jó volt, még így is, hogy emiatt nem mentem fel a pályára, de a hazafelé utat élveztem a legjobban
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #12149 üzenetére
Az jó volt. Bár szerintem a 3-asra kivezető út katasztrófa, nem nyertünk vele semmit; sötét, poros, kavicsos, kátyús. Ennyi erővel mehettünk volna Fót fele is, az rövidebb, kevesebb a lámpa stb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen