- Androidos tablet topic
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- Házimozi belépő szinten
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Raspberry Pi
- Milyen TV-t vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
Hirdetés
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Két projektorral bővül az Acer Vero család
ph A lézeres elven működő és 4K felbontást kínáló környezetbarát egység a HL68 családba érkezik.
-
Nubia Neo 5G - olcsó játék
ma Van-e esélye a legolcsóbb gaming telefonnak a piacon közel egy év késéssel?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
#31733248
törölt tag
válasz etnies #128973 üzenetére
"Túl sok ember használ autót, nehézzé kell tenni a helyzetüket és akkor elkezdenek gondolkodni másik alternatíván. Sok idő és sok szenvedés után, de eredményre fog vezetni."
30 éve ez megy, szerinted sikerült? Arról nem is beszélve, hogy ehhez színvonalas közösségi közlekedés kellene, ami tényleg alternatívát adhat sokaknak.
"Amit te szeretnél azt már az USA-ban évtizedek óta kipróbálták és mindegy hány sáv van, ott is dugó van"
Ezzel az egyébként száz helyről ismerős szöveggel több gond is van:
Egy amerikai nagyváros kertvárosából a belvárosba ingázva 20-30 perc alatt 2-4-szer annyi kilométert teszel meg, mint itthon, magyarul: fényévekkel jobban működik a rendszer (nem csak NYC van ám). Tudom, mert azok többségével ellentétben, akik ezt rendszerint leírogatják, én próbáltam is.
De ez egyébként mindegy, mert a magyar nagyvárosokat nem eszerint építtték, számos amerikai nagyvárossal ellentétben. Ott a belváros közepéig mennek az autópályák és sokkal nagyobb forgalmat képesek elvinni. Megjegyzem, jópár amerikai nagyváros kötöttpályás hálózatának fejlettsége után elsírnád magad a hazai viszonyok láttán.
Budapesten meg az van, hogy évről évre több "egérút" szűnt meg, aztán szépen kiterelték a népet a legforgalmasabb útvonalakon 2x1 sávra. Hogy mást ne mondjak, Belső-Erzsébetvárosból most kb. kétszer annyi időben és útban egyaránt kijutni,mint mondjuk egy éve volt. Szóval ha nincs dugó, akkor csinálnak. Számomra ez a bosszantó, nem az, hogy nem épült autópálya a Körútig.
Amúgy a dugódíj éppen a hozzám hasonló arcoknak felelne meg legjobban, de csak akkor, ha magas, mert az már tényleg kivonná a belvárosi forgalom nagy részét.
Ebből is csak az látszik, hogy még a biciklisávok kialakítása is a lehető leghülyébben lett megoldva. Én simán használom is őket, mert így életszerű, nem pedig úgy, hogy az autók tükrei és a bringasáv széle között egyensúlyozgatok. Az sokkal balesetveszélyesebb.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Honor Magic V2 - origami
- LEGO klub
- Androidos tablet topic
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fotók, videók mobillal
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen