- Mini PC
- Radeon Anti-Lag 2 néven tér vissza az Anti-Lag+
- ASUS ROG Ally
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Megjött az ASUS 240 Hz-es, fényes WOLED monitora
- Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Platina plakettes Gigabyte tápok fekete-fehérben
ph A cég évtizedes jótállással szállított, ATX 3.0-s termékcsaládja kétféle színben és teljesítménnyel készül.
-
Hunt: Showdown - Jön az engine csere, befutnak az újgenerációs verziók
gp A PlayStation 4 és Xbox One változatok automatikusan frissülnek az új kiadásra.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
válasz Somatom #136042 üzenetére
Ha csak hirtelen belemarkolsz a fékbe, akkor, ha nincs ABS, az első kerék nagyon hamar megcsúszik. Sokkal nagyobbat lehet fékezni, ha folyamatosan húzod be a féket, mert akkor összeül a teló, szétlapul az első gumi, így nagyobb felületen érintkezik a talajjal.
Ha van ABS, akkor az első kerék nem fog megcsúszni, de beavatkozik az ABS, elveszi a fékerőt.
Ennyi a fotelfizika
A gyakorlatban, ha pályanapon, vagy tréningen vagy kinn, akkor pontosan tudod, hol kell fékezni, van rá idő felkészülni, tehát van lehetőség a blokkolás határainak kitapasztalására.
A való életben viszont bármikor jöhet egy húbammeg szituáció, amikor kifordulnak eléd, vagy friss tehénszar van az úton, ilyen esetekben nem tudsz jobbat fékezni, mint az ABS.De a vészfékezésnél (ahogy a videóban mackó is mondja) nagyon fontos, hogy előre nézz. Nem hittem volna, de, amikor a legutóbbi, hasonló tréningen a vészfék közben hagytam magam előre dőlni, és ezzel együtt magam elé néztem, akkor rögtön imbolyogni kezdett a gép. A következő próbánál már odafigyeltem, hogy akármi történik, messzire, előre nézzek, és a motor atomstabil maradt, egészen a fékezés végéig.
Megint más dolog a terephasználat, az off-road felhasználásra (is) tervezett motorokon kikapcsolható az ABS (leginkább csak a hátsó). Mert annak a megcsúszása még kezelhető, sőt, terepen néha szükséges is, mert a laza talajon a bütykös hátsó gumi jobban fékez, ha csúszik, mintha a homokban az ABS kattogna.
De az első kerék megcsúszása ott sem "kívánatos"[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen