- Milyen notebookot vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- RAM topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Melyik hordozható audiolejátszót (DAP, MP3, stb.) vegyem?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Retró játékgépet csinál egy applikáció az Apple TV-ből
Hirdetés
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Imilenni
addikt
válasz Pttypang #140300 üzenetére
Két cég van a közelemben:
1. (A)
2022. 4. negyedévi adatok:
ÁKÓ: 106,25% VSM: elmélet:93,57%, forgalom:86,54%
KK: 291.656,25 Ft
1. (B)
2022. 4. negyedévi adatok:
ÁKÓ:140,37%VSM: elmélet:48,87%, forgalom:52,94%
KK: 381.000Ft
2.
2022. 3/4 negyedév:
ÁKÓ: 140% VSM: elmélet: 34%, forgalom: 50%
KK: Nincs írva, de 400 körül lehet a B jogsi.
A meg 320~.
Ahogy olvasom az adatokat, az a webjogsi nem valami sikeres , se az én második lehetőségem ha a B jogosítványt nézzük.
Utolsó off.Press "F" to pay respects.
-
Mentolka
senior tag
Ha jól emléxem, 2000-ben 27ezer Ft-ból megvolt az A jogsi.
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #140303 üzenetére
Én tavaly ősszel kezdtem az A-s jogsit, autóra meg 2010-ben, amikor még volt külön rutin, akkor csináltam. Már ahhoz képest is "aránytalanul nehéz" a motoros rutin, gyakorlatilag amit itt 10 órában akarnak megtanítani, az autós viszonylatban egy egyszerűbb, egy napos vezetéstechnikai tréningnek felel meg. Ma meg az autósoknak már rutin vizsga sincsen.
Pár éve voltam egy egyszerűbb vezetéstechnikai tréningen, ahol az első feladat az volt, hogy vészfékezz, és csattogjon az ABS. A csoport fele ezt nem tudta elsőre megcsinálni, és ezeknek az embereknek volt jogsija, volt aki ránézésre már vagy 10 éve vezetett.
Autónál én a kategóriákat hagynám, viszont az egészet nehezebbre venném, és részévé tennék olyan feladatokat, amiket vezetéstechnikai tréningen oktatnak. Arányaiban hasonlóan nehéznek kéne lennie, mint a motorosnak. Aki nem tudja annyira lenyomni a fékpedált, hogy az ABS bekapcsoljon, annak nem adnék jogosítványt.
'92 Honda VFR 750
-
veterán
Sziasztok. Tavaly vásárolt motor újonnan télen kis házban (fém ház) volt tartva letakarva és kivéve az akksi. Visszatettem az akksit, indult is pöccre. A motor alatt kisebb sima víz lett röviddel beindítás után. Se szaga, se íze. 10 fokban történt mindez és viszonylag párás az idő.
Valakinek tippje, mi lehet? -
veterán
válasz Topiccsendőr #140307 üzenetére
Köszönöm.
Én még sima páralecsapódásra gondoltam. A tágulási tartály alja kicsit vizes és arra ahogy melegedhetett fel, úgy kicsapódott rá a pára és az csöpöghetett le. Ha fagyálló lenne, annak édeskés lenne az íze és nem száradna fel. Nekem ez volt a tippem.
A te tippedre nem is gondoltam. De az még valószínűbb.Még egy kérdés. Motor alján 3 db kis gumicső lóg ki, azok nem voltak vizesek. Azok mik lehetnek?
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140309 üzenetére
Köszi!
-
-
bacus
őstag
válasz bardi #140311 üzenetére
Azért ez olyan, mint amikor azt mondják, hogy mássz fel a kötélen, szerintem az emberek többsége ezen is elbukna, egészen addig amíg nem raknak alá valamit amitől azonnal megtáltosodik, mondjuk 3 éhes krokodilt
Az ABS pont azért jó, mert vészhelyzetben - amikor a 99% nem képes másra csak eszetlenül nyomni a féket blokkolásig - nem hagyja blokkolni a kereket.
Egy jól tapadó gumival száraz időben, akadály nélkül azt mondani, hogy na akkor nyomd tövig a fékpedált - lehet nem megy, de ha eléugrik egy őz, onnan már mást se tud csinálni csak taposni azt a pedált.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Predator2
addikt
Helló
Sok jó motor van a piacon. A szívem egy sportmotort venne (menjen mint az állat, visítson, legyen benne puncimágnes). Az eszem/fenekem egy túraendurora vágyik (kényelmes, szélvédelem, túrázgatni). 35 éves vagyok. És borzasztóan kezdő, igaz lassan 3 éve van motorom, egy vérbeli sport géppel megölném magam.
Az F4i azért jött számításba, mert sportos a kinézete, némi szélvédelme is van, kényelmesebb mint az MT07, sor4 brutál jó hanggal. Nem kerül 3+ millióba. Viszonylag megbízható gépek.
A motorban 62.000km van (rosszul mondtam bocsánat), és rakott fel képeket az eladó, ahol is látszódik, hogy ténylegesen nagy távokra volt használva a gép."USD telós (2. Generációs) 600rr, gyári fénnyel, asszem talán arata dobbal ment 1.4ért a múltkor marketplacen."
Az RR egy kezdőnek mennyire járható? Félek, hogy semennyire."De volt 2003as tricolor f4i valami 900ért. "
Megpróbálok alkudozni.persuader
Korrektnek tűnik az eladó. Átvizsgálás nélkül nem hozom el. És ami szerintem jó jel, hogy nem ellenkezett miatta.
Miért tartod szar motornak az F4i-t?Nem tudom, hogy mi jötene még szóba... Ami a fenti igényeimnek megfelelne.
Geresics
Nekem egy MT07 van, ami ha nem csal tudásom bár naked, de sport túra. Összesen 2000km van benne. Nem rossz motor, de ....
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Predator2
addikt
válasz Steven #140316 üzenetére
Dodoron nevelkedtem. Egy példa: Mt09-ből kiindulva, mi értelme a sor3 900ccm-es gépnek, ha az ember "B" módban használja. Nem teljesen felesleges?
Megkérdeztem, hogy miért állt, a motor 4 évet. Az alábbi választ kaptam:
"Az előző tulaja agárdi volt, de kiment Svédországba dolgozni. Ő volt a 2. tulaj. Mivel kint maradt végleg, pár év után - mivel a motor csak állt itthon - az agárdi Honda szerviz megvette tőle a motort, én pedig tőlük vettem, szinte azonnal. Ezért pár napon belül 2 tulajdonosváltás volt, én lettem a 4.">> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140315 üzenetére
Ezt en sem ertettem, hogy miert olod meg magad egy sportmotorral. Nem te kezeled a gazt rajta, hanem a motor maga? Nezd, azt megertem, ha nem akarsz kenyelmetlen motort, es vmi turasabb sportmotorral nem tamasztod a kormanyt, meg nem utogeti a gerincedet minden uthiba, es f4 et akarsz. De hogy a sportmotor az veszelyesebb?
Ez meg hogy alkudozol. Ezzel azert ovatosan. Megbeszeltuk, miert van magasabb ara a kiszemelt a motornak. Ha minden klappol vele, nem hivatkozhatsz arra, hogy de van olcsobban is ujabb. Persze hogy van, de az ki tudja milyen allapotu, milyen szarmazassal, milyen eloelettel.
Nekem az f4 nem tetszik, mert a futomuve tul puha sporthoz, a fekei nem eleg jok manapsag, es nagyon rezonal a blokkja, amit a kormanycsutkakon erezni lehet, es ez engem zavar. Ettol neked meg lehet jo, ha mas elvarasaid vannak egy ilyen sportmotorral szemben, pl hogy kenyelmes legyen. Erre tokeletes a puha futomu.
Mint mondtam, el kell menni, megnezetni szakemberrel, ha az igazolja a balesetmentesseget, akkor jobban jarsz egy ilyen dragabb motorral, mint egy olcsobbal, amire koltesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140317 üzenetére
De ezzel mire utalsz? Ha a te sajat komfortzonadon belul motorozol barmilyen motorral, akkor hogyan olod meg magad vele? Hogy mi felesleges... nagyon sok dolog felesleges kozutra, de ha kepzed magad, es jobban motorozol, akkor nem kell dodoron nevelkedni, hanem lesz sajat velemenyed, ami nem mindig egyezik majda muveszureval.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140319 üzenetére
sportmotorra ez jobban igaz, mint egy nakedre?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140321 üzenetére
Nem. Tökmindegy szerintem.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Shadowbull #140323 üzenetére
Miert mondja mindenki azt, hogy sportmotort nem akar, mert megoli magat vele?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Én egy második motornak tökre elfogadnék egy r6 ot vagy r1 et ,nekem r1 ből kifejezetten a 2006 os jön be ahol az ülés alatt van a kipufogó
Ha neked akkor meg cb1000r jön be az újak 3 misi körül már láttam fent neten.Tuti veszek valami 2. motort 1 -2 éven belül .
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
d@vee
őstag
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Mert sportmotor= odahúzod és egykeréken elszáll, mindegy hány lovas/köbcentis a fejekben.
Legalábbis én így vizionalizálom ezt a sportmotor megöl dolgot.
Pedig 50-es robogón is lehet hülye az ember, meg máson is.Ja
-
Shadowbull
addikt
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Szerintem ezt csak azok mondják akik:
- nem biztosak saját magukban, a saját itélőképességükben/önuralmukban és/vagy
- fogalmuk sincs arról hogy egy kis köbcentis "gyenge" motorral is bőven lehet olyan dinamikával közlekedni hogy ön- és közveszélyes legyen.Én tanyáztam aztán a ZiZivel, de az ötvennel, városban történt. Ami igazán veszélyes szitu volt azt még mindig mások okozták, jellemzően elsőbbség meg nem adása, vagy országúton szemben kielőzés.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Steven
addikt
Szerintem bármit meglehet szokni akármennyi LE van alattad , egyedül amit érdekesnek tartanék a Kawa H2R. El nem tudom képzelni egy lapon való kanyarodásnál mikor rá húzod a gázt , hogy adja le az erőt mikor bekapcsol a turbó ... gondolom elektronika megoldja , hogy ne érezd.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
norbert1998
veterán
válasz Imilenni #140290 üzenetére
Nekem úgy volt, hogy 2020 június végén volt A1B forgalmi.
A kreszt lenyomtam egy hétvége alatt. Időpontra kellett várni egy hónapot. Jó eséllyel a kovid miatt. Utána hamar mehettem vezetni, 6-7 óra kellett az 1 helyett.
43 ezer forint lett az egész jogsi. Saját motorral 40% kedvezmény van rá.Utána két éven belül csináltam 2022 március végén kezdve az A jogsit, az meg azt hiszem ilyen 70 ezerből állt össze. Szintén a saját motorra kaptam kedvezményt, de nem teljesre, mert vizsgázni nem engedtek vele, mivel túl gyenge a DL650 ehhez. Az a kötelező órákkal simán meglett, sőt.
Így durva 110 ezer forint lett az A jogsi, összesen is kevesebb órával, mint alapból lett volna, ráadásul olcsóbban is jelentősen. Valamint megvolt a lépcső is.Nem tudom, hogy a fenébe lehet ezt 200 ezer fölé el nyújtani. Már persze ha egyből A-ra megy valaki, akkor nem vészes, de 250-300 fölé... 😳😳
Aztán lehet annyit emelkedtek az árak. Legjobb tudomásom szerint meg kéne álljon 180-bol kb.
Mondjuk persze, ez nem budapest. Vidéken 30-35 órából megvan egy B jogsi -
norbert1998
veterán
válasz bardi #140304 üzenetére
Voltam tavaly előtt a HUMDA vezetéstechnikai treningjen. Az autós verzión. Az oktató tisztán elmondta, hogy a vonalnál 50-rol satu fék. Fura érzés lehet egyeseknek, de teljes erőből tipord meg a féket. Akár van abs, akár nem. Csak csináld.
És ahogy mondod, a csoport fele simán 2.5-szeres fék távot vett még ennek ellenére IS!
És én úgy gondolom, hogy aki egy tréningre elmegy, azért talán a tudatosabb fajta sofőr lehet...
Rántó padon úgy pörögtek az emberek, mintha nem lenne holnap, hiába volt sok autóban mindenféle okos elektronika.Nekem sem a fék, sem a vizes gyanta, sem a ranto nem okozott egyszer sem problémát, pedig csak abs volt az akkori automban, semmi más. 😎
rotfhb
Amikor valami melegebb, mint a környezete, arra nem csapódik le pára. A hideg dolgokra teszi ezt.Somatom
Alap képzésén is lesz vészfék, szlalom, egy kézzel, állva motorozás, vész kikerülés.Bacus
Azért én úgy gondolom, hogy ha egy autón nem tudja a jobbágy annyira nyomni a pedált, hogy blokkoljon a kerék, tapadási körülményről függetlenül, akkor ott vagy a kormány és az ülés között van a gond, vagy a fékkel, de egyik súlyosabb, mint a másik! -
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140324 üzenetére
Mert 1mp alatt 2x akkora gebaszba tudsz keveredni vele, mint egy lassabb motorral. Egy kövér gáz 2x akkora gyorsulás és/vagy pillanatnyi sebesség, aztán amikor jön a következő kanyar, akkor jön a para, a lábletétel (ez már saját megfigyelés), és a búboskocsi. Ha egy rövid egyenesen csak fele annyira gyorsulsz fel, fele akkora eséllyel szállsz el.
De itt mindenki profi versenyző, és ezért nem érti az hétköznapi motorost...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #140330 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezekkel probléma lesz, bár sanszos, hogy az állva motorozás kimarad. Hacsak nem a hátsó lábtartóra állok fel. De, ha az oktató bemutatja a motoromon, akkor én megpróbálom utána csinálni. Sztem az már a kaszkadőrképző alapszint lenne.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140331 üzenetére
Amennyiben nem te huzod a gazkarjat a motorodnak, mikozben te vezeted, akkor ertheto lenne.
A sor4 spormotorok ugyanugy semmit nem gyorsulnak alul, mint a nakedek, ahhoz hogy nagyon menjenek ~8-10 000 kornyeken kell porgetni. Sot, egy 3, vagy 2 hengeres nem sportmotor, ami loeroben kevesebb, nagyobbat tol ott, ahol a sportmotor egyszeruen gyenge.
Szoval tovabbra sem ertem eztNem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #140333 üzenetére
Amiről Geresics beszél az nem a motor vásárlás napja. Azaz veszel egy sportmotort, az elején még k.óvatosan húzod neki , mondjuk az első héten, hónapban, aztán egyszer csak eléri az ember azt a szintet, amikor magabiztos lesz, hogy áááá, megy ez nekem, és akkor elkezdi tépkedni a macska bajszát és túl vállalja magát.
Ehhez szerintem még hozzájárul a csutkakormány, ahol lehet nem meri v. tudja elfordítani a kormányt, nem hiszi el, hogy mekkora erő kell hozzá.. (bár ezt csak elképzelem, mert igazi csutka kormányost a hátam miatt sosem vezettem, vezetnék)
No meg egyébként is többféle habitusú ember van, az egyik véglet a fosós, aki indokolatlanul fékez, a másik meg amikor már látod, hogy gáz van (lásd porfelhelhős M1 baleset), de ő még gyorsít.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Somatom #140332 üzenetére
Már nem emlékszem a motorodra, de ennyire mission impossible felállni rajta?
Nekem mindig ez a motoros jelenet ugrik be, mert itt aztán figurázik a motoron a pasi..
Illetve itt a teljes jelenet 44p -től
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz bacus #140335 üzenetére
Szerinted? Nézd meg, hol van az első lábtartó!
A hátsó lábtartó esélyesebb. Esetleg feltérdelhetek az ülésre.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #140338 üzenetére
Ööööö, egy pillanatig azt hittem értem, de most elbizonytalanítottál
Mondjuk a túra enduróknál nem mondanám a csutka kormányt jellemzőnek
illetve a motor karakterisztika is más, mert már az elején tudja mire számit, mikor húzkodja a gázt, a sor4 meg esetleg kibacik vele, hiszen 8e ig csak megyeget, utána meg hátba rúgja úgy, hogy nem bírja visszaengedni a gázkart.De az tény, hogy van aki meghal egy robesszal is, van aki túléli a legerősebb fék nélkülin is .
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz Predator2 #140315 üzenetére
Rossz hír
A motor már közel nem akkora puncimágnes mint volt akár csak 10 éve. 20-ról nem is beszélve...
Tudod, telefonnyomogatás, instázás, faxbúk lájv közben inkább zavaró lesz nekik a motorod és te magad is (pláne sportdobbal) és nem a "ez jó srác" fog eszükbe jutni.
Meg ez veszélyes, jajj én fel nem ülök, mert jajj mi lesz, ez veszélyes, az is hülye aki motorozik, stb.
Ha puncimágnest akarsz, akkor ne motort, hanem 19-es bmw-t vegyél, 26os kerékkel, az sem baj ha 1.0-s háromhegeres gázos swift motor van benne, és összesen havi 5ezerért tudsz tankolni...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #140339 üzenetére
Tenyleg kellene mennetek mostmar egy sportmotorral
Nem rug hatba. linearisan adja le. Akkor rug hatba, ha vmi szar rajta. Egy kover gazt nem tudsz veletlen egy ilyen sor4 karakternek huzni, mert pl az en R1 esem kb akkor tudhat kerekre allni egy veletlen gaztol, amikor 1 esben olyan 100 kornyeken mesz vele. Ehhez azert nagyon forszirozni kell, es ordit eleg rendesen, mig egy turaenduro mondjuk 950 es multi akkora gyorsitokepesseggel rendelkezik mar 3000 tol, hogy osszemerhetrtlen egy sportmotorral ennel az alacsony fordulaton. Szoval a sportmotor a sportmotor mivoltatol ennyire veszelyes?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
válasz bacus #140342 üzenetére
aztán amikor esetleg valami fatális véletlen folytán valami csajt érdekel motor/autó, akkor azonnal nekiáll a sok gyökér fikázni. Elég csak megnézni a totalcaros műhelyprn rózsaszín civices csajokról készült videó alatti hozzászólásokat...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #140343 üzenetére
Elhiszem inkább , minthogy menjek egy sportmotorral. Nem bírja a hátam, meg elég nagy belem is van, nem fér el a tanktól , szeretek állva motorzni, meg a hátsó ülésre ülni, ha elzsibbadtam, meg féloldalt ülni a combomra, meg ..., amit szerintem mind mind nem tudnék megtenni egy sport motoron.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
Vagy úgy jársz mint én a nyáron..., ritkán de azért már többször előfordult, hogy jöttek fiam barátai hozták a barátnőiket, akik rákattantak, hogy vigyem már el őket egy körre.
Most nyáron is volt egy, aki nem kertelt, ő motorozni szeretne.., mondom jó, átmegyünk Füredre, dolgom van ott, visszafelé eszünk egy csavaros fagyit, jó így?
Lányom cuccai épp rámentek bár kicsit alacsonyabb volt, viszont erősebb. Irány Füred. Már Alsóörsön mondogatta, hogy ennyit tud a bmw?! Mondom nem igen erőltetem, nem akarom megutáltatni vele, de erősködött, hogy csak húzzam neki...
Füreden nem kaptam amiért mentem, mondom bemennék Veszprémbe, gondoltam azért ott van pár kanyar, ha ennyire be akar pisilni...
Elég jó tempóban mentünk, már átraktam dynamic módba, de már kezdtem unni az "ennyit tud" kérdést, mondom az k.isten, hogy Veszprémből busszal jön Almádiba, mert én ott hagyomA csattanó, hogy a végén kiderült, hogy 8-10 éves kora óta motorozik az apjával külön motorral az erdőkben, talán még indult is tizenvalahány évesen valami versenyen.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140329 üzenetére
“Nem tudom, hogy a fenébe lehet ezt 200 ezer fölé el nyújtani.”
Gyere Móvárra, itt már 10 évvel ezelőtt is 200-ba került az A2, amit aztán 70-ért upgrade-eltem A-ra. De a B is közelebb volt a 300-hoz, pedig az elsősegély már megvolt addigra. Azóta szerintem már a fél misit karcolja mindegyik kategória.
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Mondjuk éppenséggel azok a rózsaszín civices csajok olyanok is voltak, hogy nem nagyon keletkezett pozitív vélemény róluk nálam sem.
Barátnőmmel együtt nézzük, mióta vettünk neki autót, azóta meg van veszve, hogy együtt nézzük a műhely pornót de neki se volt.... Pozitív véleménye a hölgyekről. Pedig a párom nem épp msc mérnök atkinson ciklus szakonEttől függetlenül vannak olyan ismerőseim, csajok, akik értenek a műszaki dolgokhoz, és még normálisak is mellé. Köztük van olyan is, aki a szaktársaim nagyját álmából felkeltve is porban hagyja műszaki szakmai dolgokban, többek között autó fenntartás, szerelés.
Mondjuk őt nem tudtam felültetni a motorra
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen