- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen SSD-t vegyek?
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #143696 üzenetére
3,5 év. Mind a két szimering egyszerre fosta el magát. Valakinél meg csak 6ekm-t bírt az utángyártott szimering. Én is csak leírtam a tapasztalataimat.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #143693 üzenetére
Rugóstag.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Mosquito- #143702 üzenetére
Azert 3.5 ev... ne csinald mar.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #143700 üzenetére
Én csak a kezdőbe merészkedtem be, de, ha jövőre is megyek, akkor valószínűleg feljebb lépek.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Topiccsendőr #143704 üzenetére
Nekem kevés. Ha ez jó,akkor bocs.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
yodamastah
őstag
válasz vlevi #143705 üzenetére
Át akartak küldeni a profi csoportba a szervezők. Én meg mondtam hogy oké, de akkor kitolom a gsxr-t. Na azt nem engedték Úgyhogy maradtam ebben a "haladó"-ban
Szerintem a jelenlévők 80%-a max a kezdő kategóriát ütötte meg. Ami valahol érthető is, hiszen ez alapvetően nem pályanap volt, hanem egy márka találkozó kakucson. De ha azt nézzük milyen motorokkal voltak néhányan bénák... hááát..... amikor kört verek tmax-al a pálya gumis r6-ra 10 perc alatt.. ott azért lenne mit korrepetálni... (és nem egy sportmotoros volt ennyire béna, hanem meglepően sokan)
-
vihartigris
őstag
válasz yodamastah #143700 üzenetére
Becsukott szemmel nem próbáltál még végigmenni a pályán?
Szerintem neked úgy is mennebármi reciproka a semmi
-
yodamastah
őstag
válasz vihartigris #143708 üzenetére
Hehe jogos. De még most is hungaroring vezet, ott több km-t mentem mint kakucson.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143709 üzenetére
Azta, az menő Én is nagyon akartam már menni a ringen, de sajnos elmosta az eső a napot amire befizettem. Tegnap viszont sikerült egy jegyet vennem pancsira Chrobákékhoz, úgyhogy végre elmegyek egy nagy pályára is. Ennek örömére ma még sikerült vennem egy egyrészes bőrt is, holnap elmegyek csimmáért, aztán lehet délután kakucson felavatom a cuccost, legalább pannóniára puhuljon valamennyit...
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143710 üzenetére
Hát most már nehéz oda feljutni. Kevés pályanap van, és másodpercek alatt fogynak el a helyek. Úgy 15 éve rengeteg lehetőség volt hungaroringen motorozni. 2007ben volt olyan hét, hogy három napot kint voltam. Hétköznap nyílt nap, hétvégén két napos gsxr klub verseny.
-
vlevi
nagyúr
válasz yodamastah #143707 üzenetére
Tudom. Legalább 2-en közülük bejöttek a kezdő csoportba is, nem magamat akarom dicsőíteni, de ott is kerülgetni kellett
Pedig én is csak nagyon óvatosba toltam. -
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143711 üzenetére
Igen, én is azt látom hogy változik ez sajnos...de azt nézem már pannóniára sem egyszerű eljutni. Pillanatok alatt elfogynak a jegyek. Gondolkoztam már azon, hogy nem is 600-as lesz hanem egy új Rc390, aztán inkább kispályázok..
[ Szerkesztve ]
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143714 üzenetére
Na király, majd kipróbálom láttam van pályásított régi gixer is.
-
veterán
válasz yodamastah #143700 üzenetére
Ment a subscribe csinálhatnál oktatóvideót
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143716 üzenetére
Hháááh azért annyira nem vagyok jó. De tudok tippeket adni ha valaki gyorsulni akar.
-
vendingo
veterán
Üdv
Néztem ma egy cbf125-öt.
Van vele pár apróság, de ami engem aggaszt, hogy az első teló nagyon lagymatag, kicsit össze is van ülve. Miután tehermentesül az eleje nem jön fel teljesen, jó pár centit fel lehet még húzni rajta a kormánynál megemelve. Ilyenkor olaj, rugócsere, vagy miként képzeljem el? Kb mennyibe fájhat egy ilyen művelet? Abban mardtunk, hogy majd visszaszólok neki, így nem ugrok bele.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-Maci-
addikt
válasz vendingo #143718 üzenetére
Szia
Szerintem mindenképp szét kell szedni.
Biztos valami 1000 éves olajmaradék van benne, ami már nem áramlik kb. sehogy.
Ebben az esetben szét kell szedni és alaposan eltakarítani. Új szimeringek, friss olaj.
Mindenképp szét kell szedni, ha más gondja van, azt is csak így lehet kideríteni.
Nem nagy dolog, ha nem lehúzós helyre viszed.If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
-Maci-
addikt
válasz vendingo #143721 üzenetére
Ha tisztességes szereőhöz viszed:
-kb. netto 4 óra munka 16e
-2db szimmering 8e
-friss olaj kb 2e
Nagyságrendileg.
Ha rugót kellene cserélni, az több, annak utána kellene nézni.
De szerintem csak simán el volt hanyagolva, így a fentieket számolnám kb.
~30-40 e szerintem.Én így gondolkoznék.
De ha olyan helyre viszed, lehet előzetes kb. árajánlatot kérni.Szerk.
Legrosszabb esetben:
Már besúrolta a becsúszó szárakat a retek. Na az pénz.
De ezt Te is meg tudod állapítani: mikor koppig kint van mindkét teló, nézd meg a szimmeringeknél: ha "csíkos" (besúrololt) a kemény krómba, akkor a szár is eldobós.
Erre már tényleg csak ex has: 100-150e Ft.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
vendingo
veterán
válasz -Maci- #143722 üzenetére
Köszi a kimerítő választ. Ehhez még hozzájön egy bowden csere, az is alsó hangon 10k ahogy néztem, meg 1-2 apróság, amivel lehetne foglalkozni (csúszott a motor), na meg a papírozás. Ezek nem nagy összegek, de ha a 600-ezres vételárat nézem már annyira nem kecsegtető. Kolléga árulja, nincs kedvem megkínálni nagyobb alkuval, mert szerintem egy kevésbé hozzáértő simán elviszi ennyiért.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #143724 üzenetére
Erre nem is gondoltam. Nyakat, váz elemeket átnéztem, de a villa görbeség eszembe se jutott. Benne van a pakliban, csúszott.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vendingo
veterán
Még annyi, hogy mennyire kellene motor súlya alatt visszajönni a telónak? 100%, vagy van valami tűréshatár? Korábbi motorjaimnál nem volt ilyen probléma. Sv mikor vettem ilyen volt mint most a cbf, de friss olajjal koppra visszajött, afrikánál meg nem emlékszek ilyen anomáliára. Ami még zavaró, hogy szinte biztos, hogy cserés, mert álló helyzetben ha nagyon akarnám szerintem letudnám koppantani, bár eléggé pálcika telók vannak benne.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Mentolka
senior tag
Sziasztok,
Több tapasztalatotok van, mint nekem, ezért kérdezem: melyik abroncsot ajánlanátok hátsó kerékre (180/55ZR17)?
Versys 1000, többnyire utassal, a gyárilag szerelt Bridgestone T31 (T32) kb.9000-10000 km után eléggé kevés mintázatot mutat. Valami tartósabb jól jönne (az első többet bír).
Köszönöm! -
yodamastah
őstag
válasz vendingo #143727 üzenetére
Öhmmmm... Nyugalmi állapotban függőlegesen áll a motor, és a kormánynál elkezded emelni, akkor teljesen normális hogy még emelkedik el az eleje, a villa meg nyílik szét. Ezt hívják negatív rugóútnak. Szóval ha ezt tapasztalod ez normális.
AMi nem normális ha ragad/szorul a teló. Ezt pl. úgy tudod letesztelni, hogy fékkel lenyomod az elejét. Mikor visszajön az eleje nyugalmi pontba, megméred a becsúszó szárból mennyi látszik. Ez után kormánynál kiemeled az elejét. És újra megméred hogy a becsúszószárból mennyi látszik. HA ez úgy 5mm-nél több akkor a kelleténél jobban ragad a teló. Ha centik, akkor nagy baj van.
Esés után illik fellazítani az elejét. A kerekék tengelynél, a villahidakat,. Egy sima lowside után feszülhet egy kicsit az egész, amitől szintén ragadhat.
Ha ez egy öregebb motor sok km-el, eleve érdemes a futóművet szervizelni. Utcai motornál pár 10k km után ez ajánlott. Pályamotornál évente legalább.
ha rugók túl puhák neked, akkor indokolt a rugó csere, még egy vadi új motornál is.
-
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Szeretém megosztani veletek, hogy milyen kellemes csalódás ért.
Korábban vásároltam egy motochargebar vezeték nélküli töltős telefon tartót.
Eléggé robosztus, strapabíró eszköz. Nagyon elégedett voltam vele. Aztán történt, hogy egyszercsak megszűnt tölteni vasárnap.
Kontakt hibára gondoltam, úgyhogy elkezdtem szétszedni a mocit hogy lássam a korábbi forrasztásomat, gondolván az tört el. De nem. Mivel ott szépen tudtam feszültséget mérni, elindultam hát fölfelé. Kivágtam egy darabot a töltő vezetékéből, hogy lássam azt kiiktatva mi történik. Semmi. Minden lépésnél róbáltam másik akksiról is, másik telefonnal is. De semmi.
Nem maradt más csak a bölcső és a belőle kijövő 2 vezeték. Megtörtem a kis gumi átvezetőt (széjjel csesztem), háta ott engedett el. Hát nem.
Csak a bölcső maradt mint gyanúsított. Megpróbáltam egy sniccerrel levenni a fedelet, de lehetetlen. Csak összekarcolni sikerült.
Szóval a vélt kontakt hiba miatt kb. szétbarmoltam az egész cuccot.
Emlékeztem rá, hogy nem volt ez olyan olcsó régen és kb 2 éve vehettem. Keresgéltem, de csak a korábbi rendelést megerősítő emailt találtam meg. A garancia pont lejárt.
Kiderült, hogy ~35e volt a cucc. Egy új most ~45.
Gondoltam hát, hogy hétfőn írok nekik egy üzit, hogy hogy járam. leírtam nekik is a fent kifejtett sztorit is. 1-2 órán belül jött a válasz, hogy segítenek, küldjem el nekik a hibásnak vélt töltőt. Kedden elküldtem futárral és már szerdán jött is a válasz:"A mai napon megkaptuk a készüléket, és bevizsgáltuk. Javítani sajnos nem tudjuk, ezért helyette tudunk Önnek küldeni egy megmaradt, ugyanilyen új készüléket (MCB-922, 2022-es modell) kedvezményes áron 17000 Ft-ért, és garancia nélkül. Mivel egy kifutott termékről van szó, ezért nem tudunk rá vállalni garanciát."
Ezt egy nagyon korrekt ajánlatnak gondolom! 45e-ért tudnék venni, helyette küldik 17e-ért.
Ráadásul ha helyükbe képzeli magát az ember: kaptak egy szétcseszett töltőt a fele kábellel, papír nélkül. Nyugodtan elküldhettek volna a búsba így. De hála Istennek jó szándékúan álltak a dologhoz.
Hát ilyen is van még. Nem sűrűn fordul elő, de amikor mégis annál nagyobb az öröm.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
veterán
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143729 üzenetére
Értem.
Ha felhúzod és ott marad, akkor valami gond van.
Találkoztam száraz szimering miatt ezzel a jelenséggel.
Szét kell szedni, egy ilyen motornál nem nagy mutatvány, le ellenőrizni az értékeket, és mehet.Mentolka
Ilyen teljesítményű terhelésű motornál csodát ne várj. Sztem az 10K km is szép futás a gumitól.[ Szerkesztve ]
-
palfitom
félisten
-
vendingo
veterán
válasz yodamastah #143731 üzenetére
14 éves a motor 13k km. Én csak azt tapasztaltam, hogy megemelve kijön koppra a teló, de vissza már nem áll nyugalmiba. Illetve nagyon lágy az egész rugózása elöl, szerintem simán koppintható. A hasonló korú, de nagyobb futású sv-m pont ilyen volt, amíg nem lett olaj cserélve.
csongi: köszi neked is.
Egyre biztosabb vagyok, hogy ráférne egy frissebb olaj, akár eggyel sűrűbb változat. A gond még mindig az, hogy egy olcsó motornál nem nagyobb összeg ráköltésével szeretnék indítani.
Amúgy ez az a pripa.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
csongi
veterán
válasz vendingo #143736 üzenetére
A kép alapján nem nagy a sérülés és nem tűnik nagy esésnek, ha ennyi, és van egy kis íve a telószárnak, akkor még egyengethető is lehet.
Ha karcok zavarnak, akkor a kipufogó védő cserés.
Az idom javítható átfestés nélkül, de nem lesz nyomtalan. Az irányjelző polírozható, de az sem lesz nyomtlan. Egész jól el lehet ezeket tüntetni. -
-
LógaGéza
addikt
válasz bacus #143053 üzenetére
Köszi a tippet, ide is megérkezett pár napja az "olcsó" twin pack.
Nézegettem a kínai opciókat, kb fele ennyiért lett volna pack, de remélem ez tovább fogja bírni"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Predator2
addikt
Helló
Szeretnék bőrkabátot vásárlni a kis MT07 mellé.
A bolt amit szeretnék felkeresni az alábbi 3 márkát forgalmazza.Mugen race, Plus Racing, Bering.
Mivel nem vagyok nagy motoros, pályára sem járok, ezért nekem szerintem elegendő a kisebb gyártók termékei is. Melyiket ajánlanátok?
THX
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
-Maci-
addikt
válasz Predator2 #143742 üzenetére
Nekem Suomy van
Nem tartottam egy nagy márkának, de gondoltam első komolyabb ruhának megteszi. Anno annyira nem is örültem, mintha Daynese felirat lett volna rajta.
Viszont azóta eltelt 20 év. A ruha még megvan Pedig estem is vele.
Utólag csak 2 dolgot kell nézni egy bőr gúnyán: Minél több protektor és minél vastagabb legyen bőr. Elvégre azon fogsz csúszni 200m-t az autópályán 120-szal.De tudnod kell a bőrről:
Rögtön beleizzadsz és rohadt büdös lesz. És nem lehet minden gurulás után kimosni. Tisztítóba kell adni. Melóba csak 2-3 alkalommal voltam vele, mert megszóltak az irodában, hogy büdös a kabim[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
dellfanboy
őstag
válasz -Maci- #143744 üzenetére
perforált bőrben annyira nem izzadsz bele, ha ki lehet venni a bélését, mosni is lehet és hamar megszárad. izzadásgátló cuccokról nem is beszélve.
mt07 eur 4-5? ott még benzinszagod se lesz.vastagság is faszság, kengurobőr vékonyabb és jobban bírja a csúszást mint a marha..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
hroberto
veterán
válasz Topiccsendőr #143746 üzenetére
Köszi! Én nem nagyon járok Michelin-el, egy haverom motorján láttam ma. Kicsit furcsa volt.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
-Maci-
addikt
válasz dellfanboy #143745 üzenetére
Motoroztál már tartósan bőr cuccban?
Nyáron a 30-35 fokban ki motorozik bélésben? Ha kipróbálod, kb 20-25 perc múlva facsarni lehet a vizet a bélésből és ezt a bőr is beszívja.🙂
A bélés csak hűvösebb időre való.Perforált bőr? Szerintem adja magát, hogy sokkal kevésbé kopás/szakadás tűrő...
Szóval tartom a véleményem: ha már bőr, legyen vastag. Bármi ami gyengíti a textúrát, viszi a védelmet.
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
dellfanboy
őstag
válasz -Maci- #143749 üzenetére
ember te láttál már olyan bőrcuccot aminek a hálós bélését ki lehet venni? megnyugtatlak a perforáció nem a könyöknél/háton van.
nemcsak, hogy motoroztam tartósan bőr cuccban, hanem motorozok istartsad a véleményed, csak ne nagyon hangoztasd mert fals
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- Milyen légkondit a lakásba?
- bambano: Bambanő háza tája
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- World of Warships
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen