- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- Projektor topic
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
Hirdetés
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zoli bácsi
őstag
válasz vendingo #143400 üzenetére
Na, az elveszett ember.
Jól eltűntél a pecás topikból. Hiányoltalak. Már a legrosszabbra is gondoltam......(Megnősültél, aztán nem engednek el hohoho).
Én egy kínai... olasz.....Benelli Imperiale-t vettem. , a Liberty helyett. Azzal jól jártál volna, 1400km volt benne, 640-ért számolta be a Salamon. (Másnap 840-ért kint volt, egy nap alatt elvitték)
Ha rám hallgatsz, ennyi pénzért elengeded azt a kínai f....kát. Tegyél hozzá, aztán vegyél egy PCX-et, azzal nem lesz bajod. Vagy valami japánt, ajánlom a Honda CB125F-et, megveszed újonnan, egy darabig elhordoz, aztán alattad enne 1,5 litert.
De te tudod ám. -
vendingo
veterán
válasz Zoli bácsi #143401 üzenetére
Írhattál volna, annyiért kellett volna nekem is. Még érdeklődtem is utána.
Nincs peca, fertő szétqrva, egyesület fos.
Pcx kicsi, újonnan drága, használtak meg új árba mennek.
Cb125f-et próbáltam, vettem is volna, de fizikai fájdalmam volt rajta a méretei miatt.Pfiucska: rákeresek majd.
Az a baj, hogy 195 centivel nem nagyon tudok válogatni milla alatt, ami nem 15-20 éves. Néztem kle500-at, de 2006-os volt, meg majdnem akkora mint az afrika, amit részben a méretei miatt adtam el.
Pár szóban leírnád, hogy konkrétan mi volt a gond vele?
Látni még nem láttam ilyen mocit, elférnék egyáltalán rajta?Csongi. Még az ára miatt hezitálok, lehet befut valami olcsóbb példány kicsit több futással.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pfiucska
aktív tag
válasz vendingo #143404 üzenetére
“
Felsorolom hogy az 1 év és 4.000km alatt mit produkált a szalon motor.
- Első 10km-en 2 személlyel teljesen elment belőle az erő, de egy személlyel jó volt. Vissza a márkaszervizbe, kiderült, hogy ki volt dörzsölődve valami kábel és két személlyel valami pont összeért aminek nem kellett volna
- Első pár 1000 km-en borzalmas csattogást produkált a lánc környékéről. 3x volt márkaszervizben, nem tudták megoldani, azt mondták ez kínai motor, ez ilyen. Végül fater rájött, hogy a láncvezető egy kemény műanyag darabból volt és ahhoz verődik a lánc hangosan. Levettük, utána elhalkult.
- Szintén nem sokkal bejáratás után elkezdett meleg motorral random leállni. Néha elment belőle az erő is. Többször volt márkaszervizbe, első körben elállították a szelephézagot, merthogy biztosan az a baj. Mentünk átvenni és az elállított szelephézag miatt (azt hiszem nagyobbra vették mint a gyári érték) olyan hangja volt mint valami traktornak, de szerencsénk volt, mert még a szerviz elött leállt magától és nem kellett elhozni. Végül garanciális hengerfej csere lett belőle. Ezután azt hittük jó, mert egy darabig nem csinálta, de pár 100 km után újra előjött és nem találtunk rá megoldást
- 4.000 km körül tűnt fel, hogy a kuplunggal sincs valami rendben, mert váltás után, miután kiengedted a kuplungot egy kis késéssel ránt egyet a motor. Baromi idegesítő. Ha nagyon-nagyon finoman és lassan engeded ki a kuplungot akkor nem csinálja, de akkor olyan tempóval tudod használni a motort, hogy még Marika néni is lehagy a kis motoros bevásárlókocsijával.”iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
vendingo
veterán
válasz Pfiucska #143405 üzenetére
Köszi, nem valami bizalomgerjesztő.
Akkor marad a kocsi, abba legalább van klíma.Sajna másnál is olvastam hengerfej problémát, de akkor az nem egyedi eset volt.
Nézelődök tovább, de másfél éve vergődök, hogy mit vegyek, nem nagyon van választék a méreteimhez, elvárásaimhoz.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143392 üzenetére
Nem lesz ettől Panigale V4R, de reméljük segít.
-
Biqci
aktív tag
válasz martonx #143383 üzenetére
Nekem szerencsém van akkor, ahol lakom, illetve ahová gyakran járok, van mindig elegendő parkoló, mélygarázs, vagy parkolóház. Legfeljebb kicsivel többet kell sétálni, cserébe nem forr fel a kocsi a napon. Így én tényleg csak hobbinak tartom a motort, mert egy egyszerű bevásárlás is autó igényes. Tehát ha motorral megyek, csak páncélban...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bardi
aktív tag
Bzitosítás kötéssel kapcsoltban kérnék segítséget.
Alvázszámot adnám meg, de nem fogadja el a rendszer, mert túl rövid. Papíron, törzskönyvben, RC362103272, motoron van HMX-ugyan-X, az X egy négyzetben. Kötőjelet nem lehet beírni, tehát sehogy sem adja ki a 17 karaktert. Mit javasoltok, intézzem telefonon? Jogsi megszerzésének événél a B-st adtam meg, nem a kategóriát kérdezi, ez zavarná be? Szerintem nem kéne, hivatalosan pl szálílthatok utast, mert 2 évesnél idősebb a jogsim, hiába az A kategória friss...'92 Honda VFR 750
-
veterán
válasz yodamastah #143407 üzenetére
Nem várom hogy bármi legyen tőle, csak annyit hogy me érjen le
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
Ketszaz valahany komment. Nem fogom elolvasni. En nyertem a vegen a fsz tudja milyen temaban?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
palfitom
félisten
válasz Topiccsendőr #143415 üzenetére
Természetesen.
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143392 üzenetére
Majd oszd meg velünk a tapasztalatokat mindenféleképp, bár nem voltam még pályán a CBF-el (majd eccer eljutok oda is ), de én őszre tervezek első telóba Wilbers progresszív rugókat + olajat, a hátulja számomra kérdéses, gyári állásban himbálódzott a hátulja nagyon úthibákon, egy kattintást feszítettem rajta, így sokkal stabilabb (~110 kg vagyok).
[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
yodamastah
őstag
válasz HoaryFox #143417 üzenetére
Progresszív rugót én csak akkor raknék bármilyen motorba, ha változó terhelés kap. Pl 60 kilós motoros és 130kilós felváltva. Egyébként lineáris rugó való motorba, a pilóta súlyának megfelelően kiválasztva. Ez az én véleményem
Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni. Mintha alátétet pakolnál/vennél el a motor és a rugó között. A csillapítás főleg nem változhat.
Ha nem lennék megelégedve a motorom futóművével ezt csinálnám (ebben a sorrendben)
- Lineáris rigók a sulyomhoz.
- Sűrűbb olajjal kísérletezés ha kevés a csillapítás (macerás, és kérdéses az eredmény)
- Rugóstag átszelepelése ha lehet, villa átszelepelése, vagy a villában valve emulator ha átszelepelés nem játszik.
- Rugóstag csere, komplett cartrigde csere a villában.Rugókat minden esetben cserélni érdemes ha a gyári rugók nem passzolnak a pilóta súlyához. Érdemi változást az utolsó pont fog adni. Drága móka, de olyan lesz, mintha kicserélték volna a motort.
És igen. Szar hintázó futóművel is lehet jól menni. Kérdés tudsz-e már annyira motorozni, és akarsz-e szar futóművel menni
-
veterán
válasz yodamastah #143418 üzenetére
Nekem tökéletes lesz a progresszív (gyári is az), mert van amikor csak én vagyok rajta (85kg), van amikor van hátsó doboz is, sokszor jön velem a csajom (47kg), és néha felkerülnek az oldalsó dobozok is. A gyárival csak az a baj hogy túl gyenge.
Ez nem versenymotor, nem a tökéletes pályás teljesítmény a célom vele.
"Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni."
Viszont akkor mi történik ha nem lesz keményebb? Simán paraszti ésszel azt gondolom ha jobban össze van nyomva a rugó az előfeszítés által, akkor már nagyobb erő a kell a rugót egységnyi hosszal összébbnyomni mintha nem lenne előfeszítve. Ez csak progresszív rugókra igaz?
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz yodamastah #143418 üzenetére
Tehát akkor ez egy bullsh*t, amit írnak?
"A Wilbers progresszív és lineális villarugói megszüntetik teleszkópok felütését és a felépítésüknek köszönhetően mind a kis útegyenlőtlenségeknél, mind pedig nagy ütéseknél, vagy erős fékezéseknél ugyanolyan jól rugóznak."Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
veterán
-
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz HoaryFox #143420 üzenetére
Nem bullshit. A futómű sokkal nehezebben fog felütni. Ennyi az előnye. De közben a rugó erő összevissza változik terheléstől függően. Megfelelően kiválasztott lineáris rugókkal sem fog felütni, kivéve ha a súly terhelés nagyon változó (ahogy korábban írtam).
PL egy személy vs 2 személy esetében jó lehet. De rugóelőfeszítéssel is lehet ilyenkor kompenzálni. (2 személlyel kicsit betekerni az előfeszítést)
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143419 üzenetére
"Viszont akkor mi történik ha nem lesz keményebb? Simán paraszti ésszel azt gondolom ha jobban össze van nyomva a rugó az előfeszítés által, akkor már nagyobb erő a kell a rugót egységnyi hosszal összébbnyomni mintha nem lenne előfeszítve"
A rugóelőfeszítés csak akkor nyomja össze a rugót, amikor a futómű teljesen szét van nyitva (pl a kezedben fogod). AMikor már rajta van a motor (meg te), akkor a motor a rugón "lebeg". Ha betekered az előfeszítést, akkor nem tudja összenyomni sehogy. Simán csak feljebb emelkedik a motor (változik a geometria)
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143421 üzenetére
Nem, leszoktam róla, megy, de inkább maradok a gyári elképzelésnél, hogy használjam a kuplungot
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
veterán
-
veterán
válasz yodamastah #143424 üzenetére
Ahaa, tehát feljebb emeli a motort. Hmmm.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz yodamastah #143423 üzenetére
"De közben a rugó erő összevissza változik terheléstől függően."
És ez nem jó? Tehát pl. ha lágyabb amikor egy úthibán megyek át, de pl. egy nagyobb fékezésnél meg kemény, így stabilabb a motor eleje, nem bólint be akkorát?Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143426 üzenetére
Egyszerűen féltem a váltómechanikát, egy rossz mozdulat és reccs lehet belőle, jó esetben csak a léptetővilla törik.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz HoaryFox #143428 üzenetére
Vészfékezésnél jó lehet de csak mert nem üt fel. Ha felüt a villa, azonnali tapadásvesztést okozhat. Manapság az ABS-ek korában ez nem akkora probléma, de a féktávot akkor is növelheti egy felütés.
Amúgy szerintem nem előnyös, hogy folyamatosan változik (pl. kanyarban) a rugó keménysége. A futómű feladata, hogy az úgy egyenetlenségeit úgy dolgozza el, hogy a gumi minél kisebb terhelésváltások mellet tudjon dolgozni. Ne hintázzon a motor, de ne is legyen túl merev. Ideális esetben a futómű csillapítás a lehető leglágyabb, de épp még annyira hogy ne hintázzon. Más rugó erőhöz más csillapítás passzol. Ha összevissza változik a rugó erő (progresszív), azt a csillapítás nem fogja lekövetni menet közben.
Oké az igaz, hogy sima közúti közlekedésnél ennek nincs különösebb jelentősége. Ha tempót mész a motorral kanyarokban akkor már szerintem jobb a jól beállított csillapítások mellett a lineáris rugó.
-
HoaryFox
őstag
válasz yodamastah #143431 üzenetére
Értem. Ez úgy is csak terv, meg fogok beszélni a szerelőmmel is, hogy mit gondol róla (nagy krosszos, ők már csak konyítanak valamit a motorok futóművéről )
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #143418 üzenetére
f2es cbrben csináltam a - Sűrűbb olajjal kísérletezés ha kevés a csillapítás (macerás, és kérdéses az eredmény). ott ez nem jött be, pattogott minden úthibán. pedig márkás, és tipushoz való gyáritól kicsit sűrűbb villaolaj volt belerakva.
ezt sztem érdemes skippelni. átszelepelést csinál pl tomtech is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Somatom
veterán
válasz yodamastah #143418 üzenetére
"Rugó előfeszítés állításával nem lesz keményebb vagy puhább a futómű, csupán a villa vagy rugóstag nyugalmi pozícióját lehet fel/le tologatni."
Nemtom ilyen motoron láttál ilyet. Amiket én használtam, azokon fix telóhossz mellett lehetett a rugón feszíteni.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamastah
őstag
válasz Somatom #143434 üzenetére
Minden hagyományos villán így van. Amikor kezedben van a teleszkóp, a rugó teljesen szétnyomja a teleszkópot, top out állapotban van. Ekkor ha növeled az előfeszítést, valóban nyomja össze a rugót.
De tegyük fel hogy álló helyzetben a motoron ülsz, akkor a motorod és a te súlyod alatt össze van nyomódva a rugó. A motor a rugón úszik/lebeg. Ilyenkor az előfeszítés a nyugalmi pontot tologatja fel/le. Azt tudod változtatni, milyen pozícióban dolgozzon alattad a futómű.
Egy nagyon picit változni fog a rugó erő az előfeszítés állításával, mert a légrés is változik a villában. A légrés is rugóként van jelen a rendszerben.
-
neutron23
csendes tag
Én gondolkozom már egy ideje, hogy kapna a fazer egy teljes cartridge szettet előre meg egy új rugóstagot hátra. Azt néztem, hogy 400ezer forint alatt nem úsznám meg, ami a motor értékének a fele. Persze ez nem akkora baj, inkább az hogy attól még a váz egy régi vas csőváz. Nem tudom mennyire lenne kidobott pénz. Azért egy pár évig biztos ellennék vele, mire a tudásom felérne a motorhoz. Nagy pályákra meg úgy sem sűrűn fogok tudni eljárni, úgyhogy talán a váz gyengesége nem annyira jönne ki. Nem tudom érdemes-e a fazerre locsolni a zsét, de szeretem ezt a motort.
-
Micsurin
nagyúr
Fent az új szinte makulátlan gyári dob német ebayről, hangja vérszegény de legalább szép egyenletes.
Csak ne lenne ennyire ronda... lenne legalább rozsdamentes de akkoriban ez nem volt dívik ehhez a kategóriához.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
neutron23
csendes tag
Nem ronda szerintem, teljesen jó
-
Micsurin
nagyúr
...akkor jó. Nem tudom szerintem akkor is kár mert marha ronda az a fekete hurkatöltő egy szép bronzosodó savállóhoz vagy rozsdamenteshez képest. De ezt még felpolírozni sem volt értelme mert 1:1 vas lemez, max kikezdené a felületét az idő.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz dellfanboy #143441 üzenetére
Egy harmadik zöld szintén 10l-es is elfér még benne.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143436 üzenetére
Ha koltseghatekonyan akarod megcsinalni, akkor eloszor normalis rugot vegyel elore, vagy hatra. Hatra nem minden esetben kell a regi japanoknal. Ezt joval olcsobban meguszod, es legeloszor emiatt nem lehet normalisan kanyarodni egy ilyen motorral, mert kanyarban osszeesik pl az eleje, kanyar kozben, amitol ugy erzed elcsuszik. Indtabil lesz tole. ha a hatulja puha, akkor tulsagosan osszemegy hatul, amitol hatalmas tapadasod lesz ott, de elol meg egyszeruen ki fog menni jelzes nelkul.
Sztm egy normalis rugozas kijon ~50e forintbol. En mindig hasznalt ohlinst vettem, ez tovabb csokkenti a koltsegeket.
Ezutan lesz utban minden, ami alul van, es tul lent. Sztender, labtarto, kipufogo. A csillapitas nagyon sokaig nem problema.
Termeszetesen ha normalis futomuved van, az sokkal jobb. Ne ertsd felre. A vazzal nem az a baj, hogy csovaz, hanem hogy acel, aminek a csillapitasi tulajdonsagai masak, de valoban nagy palyan lehetne erezni ezt.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143444 üzenetére
Köszönöm a segítséget! Elöl egy progresszív wilbers rugó van, szóval elvileg "normális", tavaly volt teló karbantartáson az X-bikenál, de amúgy elég puhának érzem az elejét, féktávon érzem hogy összeül rendesen. Hátul még a gyári rugóstag van, most teljes előfeszítésen van, tavaly középen volt és egy-egy jobban sikerült kigyorsításon pumpált/libegett a motor. Most ez egyelőre megszűnt. Nem tudom használt öhlins vagy bármi tuning cuccot, hogy tudnék venni ehhez a motorhoz, nem nagyon szokták ezt pályakörülményekhez tuningolni. Kicsit tanácstalan vagyok hogyan kezdjek neki az egésznek. Akkor ezek szerint kezdjek a rugókkal.
"Ezutan lesz utban minden, ami alul van, es tul lent. Sztender, labtarto, kipufogo. A csillapitas nagyon sokaig nem problema." - Eddig a lábtartó csavarjait sikerült lekoptatni, de mióta csúsztam kakucson a frász jön rám mikor leér...most ehhez próbálom egy kicsit magam visszaszoktatni. Úgy ment el az eleje ahogy írtad.."elol meg egyszeruen ki fog menni jelzes nelkul."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143446 üzenetére
En mindenesetre biztos ezzel kezdenem. fektavon mindegyik osszeul. Le kellene merni eloszor is, hogy mi a puha.
Hogy nalad mi miatt ment el az eleje, azt innen nem fogom tudni. nekem a hatso rugotol ment el legutoljara is.
Nem kell tipusspecifikus rugot venni, en sem belevalot vettem, hanem olyat, aminek a meretei megegyeznek a gyarival es a kemenysege megfelelo.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143447 üzenetére
Akkor ha jól értem olyan rugót kellene találnom, ami a gyári méretekkel megegyező és az én testsúlyomhoz való.
Sok összetevős volt az a csúszás, akkor még nem mozogtam annyit a motoron, a guminyomással sem nagyon foglalkoztam, szóval elég magas lehetett, ráadásul forró nyári nap volt és már 20perce toltam neki, szerintem el is melegedett már a túrasport gumi. És a bukta előtti körben mentem a legjobb időmet, amit azóta sem tudok megdönteni..
-
veterán
Arra van valami magyarazat, hogy a lancvedo miert van kivagva a lengovilla fele azokon a reszeken, ahova kb a kerek nyomja a koszt?
Most beszereztem egy lengovilla sarvedot, de az is ugyanugy nyitott a lanc iranyaba a kerek felol.Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen