Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
GTVili
tag
válasz dellfanboy #143551 üzenetére
Rendőrt alig láttunk. Az utak többnyire jók, néhol van friss aszfalt is......bár mentünk vacakabb erdei utakon is.... minimális kavics, inkább a sárfelhordásra kellett figyelni néhány helyen.
Sok motoros, de nem túl sok.... Lehetett azért tempósan is haladni, nem volt tömeg.... -
GTVili
tag
válasz vihartigris #143555 üzenetére
.... legendás....
-
vihartigris
őstag
Alföldi motoros felvonulás, találkozó:
július 23.: motoros felvonulás Békéscsabán
augusztus 5.: 7. Újkígyósi Motoros Napbármi reciproka a semmi
-
veterán
válasz vihartigris #143557 üzenetére
Lazán kapcsolódó kérdés: az Alföldön vannak jó motoros útvonalak? Síkság ellenére el tudok képzelni kanyargást, de ötletem sincs hogy van-e ilyen.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143558 üzenetére
Én pl. szoktam menni az 54-esen Sükösd és Soltvadkert között, ugyan nem a legjobb az aszfalt, de Sükösd után van több élvezetes gyors kanyar
Nem mindig megyek közvetlen Vadkertre egy kis fagyira Dunaújvárosból, gyakran kerülökJelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
vihartigris
őstag
válasz Oppenheimer #143558 üzenetére
Az M44-esen jó az aszfalt és még nem mérnek
bármi reciproka a semmi
-
lumpy92
aktív tag
válasz vihartigris #143560 üzenetére
És el is alszol mert másfél óráig nem történik semmi
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
neutron23
csendes tag
Van itt olyan esetleg, akinek van tapasztalata motorozás közben sima munkavédelmis szivacs füldugóval és valamelyik Alpine MotoSafe füldugóval? Érdekelne pro-kontra vélemény, évek óta elvagyok a szivaccsal, leginkább lustaságból, de érdekelne a kifejezetten motorozáshoz tervezett füldugó is.
Próbálom körbejárni a témát, de nehéz objektív véleményt találni, két tábor van akik vagy a szivacsra vagy a motosafe-re esküsznek.Szerk.: Ja nem, bocs van a harmadik tábor, aki azt mondja hogy nem füldugót kell venni hanem Schubert sisakot...
[ Szerkesztve ]
-
Hőguta
csendes tag
válasz bacus #143549 üzenetére
Mi is tegnap este értünk haza(feleségemmel) szintén a Dolomitokbòl(Sella-Giau)stb.Màr voltunk ott,de megunhatatlan.Elötte a Timmelsjoch-on,majd a Silvrettàn voltunk egy kicsit àtugrottunk Svàjcba is.Szàllàsunk Ausztriàban Ischgl-ben volt ahol kaptunk Silvretta kàrtyàt.Olaszban Paluzzàban volt a szàllàs, sz@rrà àzva épp hogy odaértünk este 8-ra.Aztàn hazafelé Körmendtöl az utolsò 80 km szakadò esõben...Összesen 2130 km-t mentünk.Làttunk sok magyar motororost csapatban,és szòlòban is.Lehet hogy làttuk is egymàst?
-
A Zéé
addikt
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Szerintem a szivacs dugó szar. Bárhol, bármikor. Mindig is utáltam.
Az Alpine füldugó viszont jó! Kényelmes, nem nyomja a fülem 10 perc után, és ha jól a helyén van, kiesni sem akar. Bár nem a motoros van jelenleg, de ha a mostani tönkremegy, olyant veszek helyette. PartyPlug van most, lassan már kezd látszani rajta a kor így 5 év után.Just a simple Lineman...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz A Zéé #143565 üzenetére
En munkavedelmit hasznalok. El kell sajatitani a modszert, ahogy berakod, es akkor mukodik. Mivel olyan helyen is dolgoztam, ahol ez eloiras volt, volt idom megtanulni. Semmi baj nincs vele. Osszegyurod, benyalazod, amig ossze van nyomodva berakod, normalisan, melyre. Ezutan a helyen kiereszt, nem faj, nem nyom, nem esik ki. Es nagyon csillapitja a zajt is. Mindez fillerekert.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Topiccsendőr #143566 üzenetére
Es tudja azt is, hogy mellette hallod a forgalmat? Az alpineban en azt szeretem, hogy a kialakitasa miatt csak a szelzajt veszi le, de a forgalmat es a fülesben lévő beszedhangot siman hallom.
-
pepucs
tag
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Próbateremben és hétvégén a koncerteken nőttem fel fülvédő nélkül ezért alapból nagyon vigyázok a maradék hallásomra
Én Alpine Motosafe tour nélkül fel se ülök a motorra (6p-re van a gym és még oda is) mert a k3 sv-be fájdalmasan süvít. Túrázáshoz, haverokhoz ki se veszem a fülemből mert simán tudok beszélgetni benne. Autópálya, szlovák túra, kakucs motosafe race.
Haver 3M 1100 narancssárga munkavédelmi sima szivacsot használ. Melóból ingyen neki jobb. Beszélgetéshez kevésbé.Hátránya, hogy hamar megsárgul és nekem sokadikra sikerült csak pontosan beilleszteni még a műanyaggal is.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
neutron23
csendes tag
Köszönöm!
-
A Zéé
addikt
válasz csongi #143571 üzenetére
A pontos fizikáját nem tudom, gondolom a kiálló szilikon pöcök az, ami felveszi-tompítja a rezgéseket, aztán annak az anyaga-lyuk átmérője függvényében változik a csillapítás mértéke.
Én anno azért vettem, mert volt egy olyan időszak munka közben, amikor több zajos gép volt viszonylag zárt térben, és nagyon bántotta a fülem, ugyanakkor muszáj folyton szabadnak is lennie a fülemnek, mert telefonálni meg folyton kell. Beraktam reggel, a zavaró hangokból nagyon sokat tompított, de tudtam telefonálni, beszélni is. Utána 1-2 évig nem is használtam, aztán a motorozáshoz újra elővettem. A szélzajból (és a furcsa zörzésekből)nagyon sokat tompít.Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz Hőguta #143563 üzenetére
Persze, lehet, Giau-n 2x is voltunk, Sella-n is voltunk, Timmelsjoch-ra akartunk menni, de az odavezető út és egy kerülő út is le volt zárva, majd nagyon esőre állt, inkább délnek fordultunk. Silvretta-n tavaly voltunk, meg azért az már messze lett volna tőlünk.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #143562 üzenetére
Mind a kettot probaltam nagyobb turan 70-220 kozott.
Alpine-t kevesbe macera berakni, ha hasznaltal in-ear fulest, akkor kb azonos a dolog csak picit melyebbre megy. Az Alpine jellemzoen tenyleg csak a zavaro savokat szuri ki. Ha nincs rajtam a sisak meg ugy ahogy tudok beszelgetni benne, a sargaval nem igazan, az blokkol mindent.
Reszemrol jobban kedvelem az Alpine-t, 100-as tempoig meg az ebayes intercomot is hallom benne.Egyetlen fajdalmam, hogy egyikben sem hallom az amugy is csondeske kipufogomat, szoval olyankor mar leginkabb tenyleg erzesbol megyek. Erre mondjuk majd jovore orvossag lesz egy tuono vagy duke 890r.
Kimondottan fura erzes amikor kierek palyara vagy szerpentinre, kiveszem es jeee hallom a motort, legalabb +20LE.[ Szerkesztve ]
-
Biqci
aktív tag
"Erre mondjuk majd jovore orvossag lesz egy tuono vagy duke 890r"
Nem lenne egyszerűbb és olcsóbb egy sportkipuf rendszer?
Egy fasza sornégyet lecserélni valami "hykomat" megoldásra Én imádom a Triple-t de hiányzik a sornégy hangja, visítása, főleg a Remus-szal..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
3800+
őstag
Meglett a gumicsere, Diablo Rosso III lett végül. Hát valóban hatalmas a különbség, annyira precízen, kiszámíthatóan lehet terelgetni... egy álom. Szoknom kell, mert most kb minden kanyar belső ívére ráesek. Persze a Pilot Power 2CT elég kockás is volt már, de ami viszont egyértelmű, hogy sokkal feszesebb a Rosso III. Nagy tempós kanyarnál is stabil, nem inog. A tartósság meg majd idővel kiderül.
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Xero
nagyúr
válasz neutron23 #143581 üzenetére
Azert a diablo rosso meg elegge az eloszobaja csak a supersport gumiknak. Nekem is Rosso IV van fent 11 honapja es valoban kurvajo gumi, de ez meg vastagon utcai. Az is teny viszont, hogy szereti, ha bantjak.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz neutron23 #143583 üzenetére
Milyen meret kell a motorodra? Rosso corsa2-bol nincs olyan?
Ha utcara is hasznalod a motort a supercorsa eleg hamar kopik. Nekem jelenleg 2 motoromon is az van, a turamotoromon az oldala - ami erintetlen volt- ~1400 km alatt kopasjelzoig kopott, a garda toi szerpentineken.
Az nem sok, es gyarilag elol alig van rajta valami.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
neutron23
csendes tag
válasz Topiccsendőr #143584 üzenetére
160/60 R17. Nem nagyon motorozok már közúton, a terv hogy jövőre ki is vonom forgalomból.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
Rosso 4 corsa oldalain sc keverék van. Ezen a linkelt fótón az látszik, hogy lapon nem húzod neki, csak gurulsz. Max dőlésszög közlében nem kap terhelést a gumi, és egy 5 cmes sávban összegyűlik a morzsalék. Ha kened neki rendesen, akkor kis 2-3mm galacsinokban kihordja a gumi szélére a morzsalékot és a teljes felületen sima lesz a gumi. Szóval ez nem "bántva" volt, hanem kímélve
-
veterán
Akkor jó hogy megrendeltem 2 szettet a túrára. Én gyakran DM-es füldugóval alszom, és tudom hogy mindent nagyon tompít, beszédet is abszolút.
Kérdés hogy melyik alpináról van szó? Mert van túrás, meg race is, én csak bedobtam a racet a kosárba mielőtt észre vettem volna hogy van túrás is. Attól tartok nem hallom majd a motort.https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
HoaryFox
őstag
válasz Oppenheimer #143588 üzenetére
Én először a kombinált (Tour + Pro) készletet vettem, aztán rájöttem, hogy a Race jobb nekem, így nemrég már csak azt rendeltem.
Nekem annyira bejöttek az Alpine füldugók, hogy már alváshoz is vettem, meg Party Plug-ot is (Skillet koncerten tesztelve, kiváló)Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143587 üzenetére
Nem pályamotort, azt nem nagyon lehet csinálni belőle. Nem akarok rajta sokat alakítani, kap fém fékcsöveket, a testsúlyomhoz való rugókat, meg egy normális gumit. Lábtartón 1centit lehet emelni sport lábtartóval és ennyi...Arra jó, hogy ne jöjjek ki a gyakorlatból, legyen mivel gyakorolnom olyan alap dolgokat, ami minden motornál kell. Oncsik ugyenezen a motoron 45-öt megy kakucson, úgyhogy végülis van min dolgozni
-
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
-
Biqci
aktív tag
Na jó, tényleg jók, főleg a Tuono, de tudod, kinek a pap...
Nekem nagyon tetszik a Triumph jellegzetes kiegyenlítő tengely visítása, olyan közepes fordulaton. A múltkor mentem egy tavalyi RS-el, azon Arrows volt, na az odab.szott..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
yodamastah
őstag
válasz neutron23 #143590 üzenetére
Nos ha kivonod a forgalomból, gyakorlatilag pályamotort csináltál belőle.
Tudom hogy megy Oncsik motoroztam vele idén már párszor (meg régen is). De ne ő legyen neked a referencia. Azért mert ő jól tud menni vágott slicken egy öreg szakadt Fazerrel, nem kell neked is ezt erőltetni.
-
neutron23
csendes tag
válasz yodamastah #143594 üzenetére
Elsődleges célom most, hogy stabil időt menjek. Itt vagyok kakucson, ezt most mentem. A cél, hogy mindegyik kör 53-ban legyen
Kicsit mondjuk nehez mert Oncsikék 15-en vonatoznak, gyorsba meg nem mehetek[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #143586 üzenetére
Na igen ez egy reggeli elso etap utan volt.
A delelott vegere ilyen lett a kis draga:Amugy lapon valoban nem nagyon huzom neki, ritkabban is villog igy be a kiporgesgatlo. Inkabb logok es fokozatosan felegyenesitem es amikor mar nem tancol akkor adagolom tovig. Nyilvan ezert is vagyok lassu.
#143588Oppenheimer: Nekem tour van, egyelore ez elegnek tunt.
[ Szerkesztve ]
-
-Maci-
addikt
Sziasztok,
Motochargebar vezeték nélküli töltő és tartó nem sok használat után elhagyta magát. Ki méregettem és nem vagyok hülye témában. Ez bizony kifingott.
Nézem, 50e Ft körül van ez a fos. Eddigi szereplése alapján max 10-et ha adnék érte.
Kérdés:
A,) Ajánlanátok valami alternatívát?
B.) A most szabadon álló 2 vezetékre hogyan tudok rákötni egy type C kábelt? Mármint egy Type C kábelt elvágva melyik 2 ér a táp?Az alany egy R1200 GS. A gyári navi kábelekre (2 ér) tudom rákötni.
Ja és ne gondoljátok, hogy köcsög bmw-s 40-50e frotinton zsidózik! Mógadnám a pénzt, csak egy kalap szarra nem szánnék ennyit (mégegyszer).
[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen