Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Archer #42296 üzenetére
"Bár az is érdekes, hogy a Kawa meg a Honda is teljesen új modellt akart a csúcs kategóriába kinevezni, nem a már bejáratott nevű ezresüket, mint a Yamaha az R1-gyel."
A Kawánál teljesen egyszerű és prózai: különleges daraboknak ott a H2R és H2, de a fő modell továbbra is a ZX10R marad, mivel az a H2-esek borsos árával szemben sokkal elérhetőbb, valamint a versenyszabályok azt engedik meg. Amikor 2002-ben 636-os lett a ZX6R, utána párhuzamosan lett egy 599-es ZX6RR is a versenyszabályok miatt. Hacsak nem változnak a verseny-szabályok, a H2-eseket különleges, egyedi jubileumi modellekként kell felfogni.
"Amúgy nem vagyok Honda b.zi,"
csak véletlenül mindig úgy jön ki
Gixxerekkel sincs semmi gond, technikailag mindegyik modern ezres kiváló. Olyan kényelmes helyzetben vagyunk, hogy már csak az esztétikai elemekben válogatunk, ami egyéni ízlés; bár azért az utóbbi évek gépeinek kinézetével nehezen tudok megbarátkozni (2008-tól orrbanyomott Bléd, miközben a régiek olyan szépek voltak; 2009-től gülüszemű R1, pedig ott is szépek voltak az elődök; aszimmetrikus S1000RR; túlsoklámpás RSV4...)Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Xaels
félisten
válasz canniball #42299 üzenetére
Én holnap is arra kerülök hazafelé, mert egy papír kimaradt és pótolni kell.
(#42300) 30z.Samu: ha már a túra is szóba kerül akkor kevés a 125-ös.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
30z.Samu
félisten
válasz Something_ #42304 üzenetére
Sajnos nem, pedig már jó lenne. De biztos dinamikusabb, mint az 50-es.
Sic Parvis Magna
-
Grillo
senior tag
válasz Something_ #42304 üzenetére
Miért, te használtál?
-
Archer
őstag
Persze, egy szóval sem mondtam, hogy bármelyik ezressel is gond lenne technikában és valószínűleg a motorosok 90%-ának tudását is már messze meghaladja ezek képességei. Azért is írtam, hogy külsőre nem tetszenek annyira a Gixxerek, amúgy biztosan azok is nagyon jó gépek. Kíváncsi lennék amúgy, hogy ezekből az új (1-2 éves) ezresekből itthon mennyi futkoshat az utakon, egy számjegyű összegre tippelnék típusonként...
Az X gyártó szar, Y meg király szintű eszmecsere szerencsére itt a fórumban azért nem jellemző. Szerintem rossz motort amúgy sem gyártanak ma már, esetleg szerényebb képességűt, kivételek lehetnek ez alól a mindenféle noname keleti gyárak de azokat nem ismerem (kínai is tud jó cuccokat de kevés pénzből ő is csak szutykot tud).125 cm3 városba: nekem volt, szerintem elég oda, nincs nagy végsebesség de a 70-80-at elég gyorsan eléri, mondjuk 50-ig szinte jól is gyorsul, az átlag autókat simán otthagyja a lámpánál, emellett könnyű, 130 kg körül, keskeny, könnyen lehet vele manőverezni. Bírja a dugóban araszolást (nekem legalább is vízhűtéses volt, elég nagy radiátorral, annak szinte meg sem mozdult a hőmérő), -az RR pl. nagyobb melegben ontja az emberre a meleget, ok, hogy nem forr fel de nem erre találták ki-. Pont, hogy a város, ami ezeknek a kis cm3-s gépeknek fekszik, meg esetleg a gokartpályák.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #42309 üzenetére
Vagy épp tud, csak más stílusban*, és ahhoz kevés. Van az úgy.
Én egy évet elszöttyögtem 125/150-nel, "elég" volt... De nem vettek
valami komolyan vele az autósok, és azért egy 125-ösre sportdob?!(180-ason már csinál is valamit, de ezt tudod.) Közlekedni bármivel
lehet. Csak változik a veszélyességi foka, ill. milyen stílust igényel:
leginkább defenzívet. Minél kisebb a gép, annál inkább. De ez nem
az a topik, úgyhogy befejeztem. 125-ös motorral kevesen járnak itt.Mondjam, hogy van akinek meg erdélyi túrához is elég a 125-ös?*: most nehogy megkapjam erre a választ, hogy "tehát nem tud".
-
pakriksz
őstag
válasz 30z.Samu #42300 üzenetére
elégnek elég, csak fárasztó a sűrű váltogatás míg egy nagyobb motor elég erős ahhoz hogy ne csak optimális fordulatszámon legyen elég városi forgalomhoz, így nem kell annyit váltogatni.
[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
30z.Samu
félisten
Skacok! Úgy fest győzött a józan ész, korlátlan jogsi lesz ebből, ismerem magam, nem lesz kedvem újra nekifutni X idő múlva, ha kisebbet teszek le. Aztán majd legfeljebb kicsit később lesz motor, de akkor már 250ccm alatt nem adom.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
Xaels
félisten
válasz 30z.Samu #42314 üzenetére
Megkönnyíted vele az életed. Van 1-2 egész jó motor a kicsik között is, de az igazi választék 600-nál kezdődik, még ha nem is motorozod ki akkor is hamarabb megtalálod a szíved választottját.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
válasz polimorf #42319 üzenetére
Kb 5x.
Nyár elején max 50-es robeszt kerestem max 200k-ért melóbajáráshoz.
Erre lett 600as, minden cuccal, jogsival majdnem másfél milláért. Ki sem merem számolni, hogy mennyibe van ez az új hobbiJah, és nyár elején vettem 50-es robeszt, ami nem igazán bírt el, közbe megvettem kollégától a 250-es robeszt. Aztán az 50-es robeszt eladtam egy másik kollégának, kb buktam rajta 30e-et, a 250-esen kb 150e-et Viccc[ Szerkesztve ]
-
-
-
polimorf
tag
Az új kipufogó [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Lipton
őstag
válasz DigitXT #42310 üzenetére
Olyan 10 eve vettem egy Vespa ET4 150ccm robogot. En kevesebbet mentem vele de a testom a mai napig napi szinten hasznalja (Erd-Bp) es teljesen rendben van. Pontosan nem tudom mennyit de sok 10e kilometert tett bele. 60ig meglepoen, 80ig jol gyorsul, 100 felett van a vege, nagyon jol fordul, jol elfer a sorok kozott. Varosban nagyon elhuzol az utoktol, varoson kivul ahol nincs szaguldozas ott tudod tartani a ritmust (100+). Variatora nagyon jo, igencsak el tud indulni allo helyzetbol es elegge folyamatosan huz. Fogyasztasa abszolut rendben van, koltsegei alacsonyak. 2 eve kapott egy 200as hengert es csak jobb lett (gyari, nem tuning, nyomatekosabb de erdemben nem ker tobbet). Van rajta egy pm tuning nyitott dob igy eddig soha nem akartak eltaposni.
Nagyon szeretjuk, soha nem lesz eladva. Korabban linkeltem rola kepet is.[ Szerkesztve ]
-
-
.mf
veterán
válasz Archer #42334 üzenetére
Rendszeresen láttam egy hasonlóval (ennél is rövidebbel és hangosabbal -- de ezzel szemben sokkal csúnyább hangúval) szerelt Gixert a fröccsön. Nem tudom, ki volt, sosem köszönt, sosem jött oda, pedig gyakran álltunk meg arrafelé, és sokakat ismerek, általában mindenki köszön mindenkinek, kivéve ez és a Ducatis haverja. De nem volt elég a hangos dob, ez a gyökér még tetézte is. Egyszer nem hallottam egyesből felváltani. Még a fröccsről hallottuk, hogy na most ért a Roosevelt térre, és most megy át a Lánchídon -- még mindig egyesben
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
DigitXT
félisten
válasz Lipton #42333 üzenetére
Én egy 180-as Majával húztam le 3-4 évet teljesen hasonló tapasztalatokkal,
hangos dobbal. Ellenben a 125-ös előző motorom tök halk volt, azzal jobban
kellett figyelni, mert simán nem vettek észre. És azért annyira nem is ment...Azért írok OFF-ban, mert váltós motorom nincs, ellenben korlátlan jogsim, és
jelenleg 2 db CVT váltós motorkerékpárom (nagyrobogó) van. 400-on nyitott
dob kegyetlen: túl hangos. Persze megadják a tisztelet, de én kérek elnézést.És itt jön a képbe, hogy kevésbé kell defenzívnek lenni, mert látnak hallanak,
viszont ez túlzott magabiztosságot, hamis biztonságérzetet adhat... ki ha én
nem: átugrom, félremegy, beférek. Aztán könnyen lehet baj, ha nem adja ki...Ehhez képest a másik motorom csak 250-es. Egy csendes guruló fotel, amit
lehet holt nyugodtan terelgetni akár a sorba is beállva. De kicsi kereke miatt
pl. nyomvályúkra nagyon érzékeny, nem árt vele észnél lenni. És bőven elég.Még nem tudom, tavasszal melyiket tartsam meg. Túrára kell a 400-as, de a
városba, melóba járni picit feleslegesen nagy, és itt sokat be is zabál (5,5-6).
Tudom, tartsam meg mindkettőt. És/vagy vegyek 600-as sportmotort. -
Archer
őstag
Nekem biztosan nem kellene ilyen kályhacső, hosszabb távon szerintem baromi fárasztó lehet az a hangterhelés, amit ez produkál, emellett ez aztán tényleg felveri az egész környéket. Pályán még ok.
DigitXT: akkor már ezrest vegyél
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
fattyu
veterán
válasz Archer #42337 üzenetére
városi közlekedős motorra mondjuk valami nyomatékos kéthengeresre kéne ha csak az utolsó 25%on kezdene üvölteni. sok vak süket autósnak jó lenne kuplung ráránt azt mindjárt körülnézne...
de egyetértek. olyan motoron amin használni is szeretnám a fordulatszámtartományt én sem kívánom ezt. Pedig semmi bajom a hangos dobokkal de ez...
alapjáraton meg alacsonyan nekem amugy tetszett a hangja
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Antibazsi
aktív tag
Sziasztok! Karasnában van most 2-t fizet 3-at kap Dainese akció. Szeretnék venni egy egy bőr kabátot és nadrágot, mindegyik 100-120e környékén van viszont nincs szükségem most másra. Ha lenne még valaki akinek szintén szüksége lenne bármi öltözékre ami hasonló ár körül van akkor most fogjunk össze, mert így lényegében 33%-os kedvezménnyel jutnánk hozzá a cuccokhoz. Az akció holnapig tart.
Üdv, Balázs
-
DonThomasino
veterán
Mi a véleményetek?
[link]" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
dellfanboy
őstag
válasz DonThomasino #42346 üzenetére
én ezeket a rövid, kesztyűket nem kedvelem ráadásul abba a mesh szövetbe se bízok.
bőr a tuti, egy jól perforált bőrbe pont annyira izzadsz bele mint ebbe.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xaels
félisten
válasz DonThomasino #42346 üzenetére
Amcsiból nem biztos, hogy beesik ennyiből. Egyébként is kicsit drága ha Alpine ha nem, nincs csuklóvédelem semmi.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
KoVee84
senior tag
válasz DonThomasino #42346 üzenetére
próba nélkül kesztyűt venni? --> az a véleményem, hogy bátor vagy
-
Czimby
addikt
válasz DonThomasino #42346 üzenetére
Inkább nézz el a superzone-ba!
Mugen Race kesztyűk 15-20 között vannak most akcióban, és próbálgathatod egy órán át akár mint én is mert a modellek közt is van eltérés szabásban, így mindenkinek van megfelelő.
Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen