- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Autós kamerák
- Memóriakártya topic
- 3D nyomtatás
- Vezeték nélküli fülhallgatók
Hirdetés
-
Fürge M.2 2230-as SSD-vel jelentkezett az IRDM
ph A lengyel cég 6 GB/s-os írásra képes újdonsága 2 TB-ig nyújt alternatívákat mobilgépeink tárkapacitásának bővítéséhez.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
jaktib
tag
Már elég régóta vezetek Pesten. Az előző autómba kétszer is belejöttek, az egyik esetnél álltam a piros lámpánál, a másiknál nem adták meg az elsőbbséget. Le is írta a biztosító az autót.
Nagyon figyelni kell mindig, nagyon sok ember nem is tudom, hogy vezethet. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy csak épp azért nem lett baj mert a másik fél figyelt. Meg van győződve egy egy eset után, hogy Ő jól csinálta. De alapvető szabályokat nem tartanak be. Elindulásnál nem indexel, nem néz körbe, csak elindul, cikáznak a sorok közt, vagy pl pont ez a beláthatatlan kanyarok stb. Dobogókőre eddig kerékpárral szoktam menni. Ott valóban lehet látni idiótákat. Kanyarban előzéseket. Pedig motorral is szeretnék felmenni de még gondolkodom rajta. Tény, hogy az index használata nem divat... Nyilván ember vagyok én is és biztos volt már nekem is hibám de sokszor csak értetlenül állok, hogy ezt vajon most miért csinálta. Eszembe jut néha, ha egy kezdő vezető van a másik kocsiban az vajon hogyan reagált volna? Mikor éppen bevág index nélkül két sávot mondjuk az M3-bevezetőjénél, úgy hogy nekem lassítanom kell, mert neki épp az utolsó pillanatban jut eszébe, hogy ki akar menni a pályáról.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
Azért szoktunk leginkább 500-600-ast ajánlani mert azok alatt elég nagy a szakadék EU modellekből használtan. Újonnan van 1-2, de azok ritkán férnek be a keretbe. Valamint azokat már csak A-val vezetheted, meg kell felelni minimális követelményeknek. Az, hogy ez így jó vagy sem megint más, de Gabika a 11B-ből meg sem próbálhatja. Sor4 600-asoknak meg kell cibálni azért, hogy leadjàk azt. 5000-6000-nél a felét ha tudjàk. Az én 650-esem meg 40LE a vége meg 150...
HSM: az Audiban más a sebesség érzet, más a dinamika mint egy swiftben. Az ember is másképp áll hozzá általában. Nem sűrűn van a seggemben swift, ellenben a németek rendesen sietnek letolni az útról.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
DigitXT
félisten
válasz jaktib #52901 üzenetére
Meg van győződve egy egy eset után, hogy Ő jól csinálta.
Hajjaj, aztán a leszakított hátsó lökőst úgy magyarázza, hogy "nekioldalaztak".
Aztán amikor úton van a rendőr nagy nehezen felfogja, hogy csak ~4 közúti jelzés
tiltotta, hogy a sávjából a másik sávban közlekedőnek nyílegyenesen neki menjen:
szóval az az érv, hogy "Ő nem lehet hibás, mert Ő egyenesen ment!" elég gyenge.De ha percek alatt érti meg, vezetés közben meg másodpercek sincsenek: pech...
-
HSM
félisten
Aki nem érzi, annak van a gépben a mutató. Amúgy vezettem már 120 lovas A4-et, meg 70 lovas ócskavasat is, és nem mondanám, hogy olyan nagyon eltérne a sebességérzet, a 40 mindkettőben lassú, a 120 meg gyors.
A probléma, hogy aki nem figyel oda, csak nyomja neki, az a 70 lovassal is felgyorsul (igaz, nem 8 hanem mondjuk 12 másodperc alatt) 90-100-ra, aztán az alulbecsült kanyarban éppen ugyanúgy repül le az útról a 70 és a 120 lovas jármű is.
Az, hogy inkább az Audisok tolnak le, egyszerűen abból fakad, hogy aki sietős, türelmetlen, az ha megteheti nem fog magának gyengébb, 100LE alatti autót venni, vesz inkább egy öregebb, de erősebbet. -
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #52904 üzenetére
Na, lerobbant a Honda?
FIREBLADE78: Gratula. Akkor még másfél hónap és legálisan csapathatsz a vasúti árokban.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
jaktib
tag
Akinek erős autója van az mind siet. Én BP-en vezetek szinte csak. Voltam most Egerben nem akartam a megengedettnél gyorsabban menni, utas is volt, ezért ha lehetett behúzódtam a belső sávba, és a külsőben sem akartam feltartani a forgalmat.. A belsőben pedig sok a kamion. Ezért kénytelen voltam előzgetni őket. Ha épp egy ilyen prémium autó ért utol akik jóval a megengedettel jöttek a nyakamba a minimális követési távolságot sem tartották be. Még akkor is ha mind két sáv telített volt. Azt sem várta meg szinte sok "versenyző" míg lehúzódom előlük. Nem is nagyon testszett az az út. Tiszta mérges lettem, hogy a forgalomra nincsenek tekintettel, csak nekik menni kell mert csilliós autója van és az nem járja, hogy betartsák a szabályokat.
-
HSM
félisten
válasz jaktib #52907 üzenetére
"Akinek erős autója van az mind siet."
Ez nem igaz. Láttam már 911-es Porschéval lazán crúzolni embereket, és olyan idegbeteg útról letoló Suzukist, hogy tisztára elborult tőle az agyam...Ez a követési távolság dolog is teljesen autó-független. Én is főleg BP-en autózom/motorozom, de rendszeresen botlok bele olyan közveszélyes marhákba, akik abban lelik örömüket, hogy nagy sebességről a seggemtől 10cm-re álljanak meg satufékkel a legkisebb biztonsági tartalék nélkül. Megálláskor ilyenkor többet kell nézzek a tükörbe, lassítva a mögöttem jövőt, mint amennyit előre nézek.... Persze, amint lehet, azért inkább félreállok, vagy elhúzok előre ilyenkor, de erre nem mindig van biztonságosan lehetőség.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #52898 üzenetére
Gratulálok én is! Mikor kezded a forgalmat? Nekem még semmi hírem nincs az enyémről: az oktató mondta hétfőn, hogy majd hívni fog, de eddig semmi...
(#52909) HSM: én már gondolkodtam rajta, hogy a kormányra kellene egy nyomógomb, amivel fékezés nélkül fel tudom villantani a féklámpákat (kocsiban, mert motorral nem kunszt). Azzal is lehetne követési távolság betartására nevelni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
.mf
veterán
Nézd, szívesen vennék egy egyszerű, megbízható motorú, 250-300-as 4T 10 év körüli olcsóbb endurot, földutakra, és gyakorlós-dobálósnak. Meg van néhány ismerősöm, aki szeretne motorozni, és örülnének egy régebbi 250-400 körüli sportos, de rendesen összerakott gépnek. Japánban az ilyenekben (mindkét fajtából) dúskálni lehet, Amerikába is jutott legalább az elsőből jópár fajta, népszerűek is voltak (még maga Rambo is ment ilyennel). Mutatnál párat itthon? Ja, hogy mind konténerben behozott japán belpiacos, leharcolt, alkatrész-ellátás nélkül?
Valami fasság folytán EU-ban 125 és 500-600 között egy-két darabtól eltekintve vákuum van. Pedig ezek lennének az igazi tanuló- és kezdőmotorok.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
FIREBLADE78
addikt
válasz V.Stryker #52906 üzenetére
Köszi,kabbeeh így is veretem akárhol,de most már jobban fogom,mert ez is megvan Bebaszna,ha a 4 kötelező órát 1,5 hó alatt csinálnám meg.
Bogyo én is 7főn zaklatom a nőt,remélem nem heti 1x fog beiktatni,mint rutinból. Mást meg heti 3x is berakták.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
polimorf
tag
Emlékeztető!!
Szeretném emlékeztetni azokat akik jelentkeztek és akik szeretnének eljönni, holnapután (szombaton) Bősi erőmű gurulás.
A teljes kiirást holnap du. még felteszem az idulási ponttal idővel mindennel.
Remélem nem gondolta meg magát senki!Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #52915 üzenetére
Nem nem, de azért reméljük a legjobbakat.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
pityaa23
senior tag
válasz FIREBLADE78 #52898 üzenetére
Gratulálok, én múlt hét csütörtökön tettem, jövő hét csütörtökön meg már városi lesz. Ez a gyors jogsi asszem (levezetek a 26-ból kb 6 órát.)
-
polimorf
tag
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
MZet: 1motor 2ebéd 50%
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
Jlt: 1motor 1ebéd
.mf: 1 motor 1 ebéd 90%
Gulyás Peti 1 motor 2 ebéd
-------------------------------------------------
Össz: 10 motor 15 ebédMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
runner 125
nagyúr
Badszki.
29-én fotózta egy VFR club-os user, Sopron környékén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #52921 üzenetére
Bősi motoros erőműlátogatás.
Akik eddig jelentkeztek:
Mosquito: 1 motor 1 ebéd
Endroo: 1 motor 2 ebéd
V. STRYKER: 1 motor 1 ebéd
ShadOw: 1 motor 1 ebéd
SarokZs: 1motor 2ebéd
Atilla: 1 motor 1ebéd 50% holnapra kiderül
Archer: 1 motor 2 ebéd 50% (határon csatlakozik)
Jlt: 1motor 1ebéd
.mf: 1 motor 1 ebéd 90%
Gulyás Peti: 1 motor 2 ebédMegkérek mindenkit az indulásra pontosan érkezen,tankoljon is ha kell mert a legközelebbi megálló Komáromban lesz a Mol kúton. Lesz egy OKJ-s gyorstalpaló a csoportban való motorozásról/zipzár alakzat,haladás egyébb tudnivalók stb..
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
alvaro
senior tag
válasz runner 125 #52919 üzenetére
Nagyjából megállt. Pénz kéne a motorozáshoz
-
Xaels
félisten
8-kor végeztem Hűvösvölgyben. Gép pöcc-röff, kollégák elélveztek abban a pillanatban Valahol a Helsinkin csapódott mellém egy Civic-es nő, olyan középkorú és füléből lógott mindkét oldalon a fehér fülesmadzag. Nyomta neki ész nélkül. A Csepeli átjáró utáni felüljárón 110-120 körül úgy sodródott át simán 30-40cm-eket a szemközti sávba mint a huzat, pedig 2x2 sávos, elég széles is mellé még szerencse, hogy kamion nem jött szembe mert ment volna a levesbe.
Ez a motor téma olyan érdekes. Felvittem végállomásra reggel a gépet, mert ott végeztem és nem volt kedvem este 8 után még besétálni remizbe is. Folyamatosan lézengtek egész nap körülötte, mindenki bámulta, fotózta. Egy 7év körüli kislányt rám is uszított az anyja, hogy lehet-e fényképet csinálni. Persze és még fel is ülhetett a kis szöszi a motorra egy kép erejéig. Úgy csinálnak az emberek mintha ez lenne a világ 8. csodája komolyan mondom.
Húgom nekiveselkedett a kis baráti körünknek logót gyártani még nincs kész teljesen
A sokat emlegetett Virago-s kolléganő és én 10-én megyünk Tiszaföldvárra a Griff motoros találkozóra, ha valaki szeretne csatlakozni szóljon nyugodtan.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Something_
őstag
válasz V.Stryker #52906 üzenetére
Nagyon jol szuperalt, meg a fek is jo rajta
Sikerult 52.44et menni, fulig ert a szam Forditott menetbe meg tenferegtem, ossze-vissza mentem az iveken, azt sem tudtam merre vagyok arccal elore. Daywalker nagyon kente neki, asszem mindket iranyba 52.2-t ment.
Ez az utanfutozas agyfasz, amikor mentunk 1 ora alatt raktuk fel a 2 motort, amikor jottunk akkor kb 40 perc.
Otthonrol 40 perc alatt leerek Kakucsra kenyelmesenJuli 12-en Euroring, ha valakit erdekelne.
-
Pocee
senior tag
nem érted,hogy nem ezzel van bajom,hanem,hogy ha beajánlunk egy kezdőnek egy olyan motort,aminek a súly/lóerő aránya igen komoly,akkor ne lázadozzunk amikor egy autós csinál faszságot,hogy márpedig szamárlétrát nekik!szoktál komolyabban motorozni,gondolom Neked nem kell elmagyaráznom,hogy amikor az van a hírekben,hogy a motor kettéfűrészelte a földútról felhajtó 50-es MTZ-t,akkor sem először a parasztbácsit kell elővenni...pedig egyből az van,hogy na gyökér paraszt/traktoros stb,egy ember akinek az idejében a leggyorsabb motor 50 el ment az nem feltétlen fog számítani egy 200al érkező motorra...hogyan is becsülhetné meg ha azt sem tudja mire számítson.
meg ez,hogy a csilliós autók sietnek?ez mi???irigység?falusi létemre felmegyek Pestre akkor szerintetek nekem az mi???ott azt érzem,hogy mindenki engem akar...zoltanz: übergagyi pedig krosszban kawás vagyok
[ Szerkesztve ]
Mr.Brightside
-
HSM
félisten
Megegyezhetünk abban, hogy felelős gondolkozás kellene a vezetők fejébe, nem szamárlétra?
Nekem ez olyan, hogy zárjuk ketrecbe az oroszlánt. Oké, de attól még oroszlán lesz, és ugyanúgy bajt okoz majd, ha kijut a ketrecéből, csak később....
Attól, hogy kis teljesítményű járműre/járműbe ültetjük az idióta vezetőket, még idióta vezetők maradnak, és ez a fő probléma! Egy 50 lóerős autóval is halálra lehet gázolni a másik embert és egy 50ccm-es motorral is! Ez nem megoldás... -
Daywalker
addikt
válasz Something_ #52927 üzenetére
Jo lesz az 52.08-nak is jobbosban (egyebkent ez a nehezebb irany a szakik szerint), bal meg 52,3 asszem. Olyan faradt volt a kezem, hogy a villat alig birtam a vacsoranal megfogni. Mindenesetre jo volt.
Pocee: ugy ragasztgatjak a monstert mintha kotelezo volna. amugy meg nem csak a kawat toljak, pont most van Rossi Monster...Hgabor vett is, azt hittem megdoglok tole pedig nem nagyon szoktak ram ezek hatni.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Something_ #52932 üzenetére
Rólam csak gagyi képek vannak ahol 200 méterre vagyok, nem is valami izgi kanyarban, vagy bemelegítő körös...majd a tied talán jobb.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dellfanboy
őstag
linket dobtok? én nem lelem...
jah megvan a link. hát jó csak lapozni nem lehet
[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Xaels
félisten
Az a kezdő akinek beajánlunk egy 600-as motort már legalább oktatáson ült egy olyan gépen, mivel A-t csak olyan motoron lehet csinálni ami meghaladja a kritériumokat. 125-össel nem tehetsz A-t... Aki meg teljesen szűzen kezd neki azzal sok helyen végigjáratják a szamárlétrát az oktatáson, velem is ETZ, CBF250, majd csak utána ültettek fel az 500-asra(akkor még elég volt amikor én csináltam) miután az előbbiekkel alapszinten boldogulta. Most Bogyo is egy Gladius-on tanul aminek 200körül van a vége és nyomatékban sokkal hamarabb le is adja mint egy Hornet...
Akkor lenne igazad, ha a friss A-soknak CB1000RR-t meg, ZX10R-t esetleg Hayabusát vagy hasonlóan nagy gépeket ajánlanánk. Valamint még mindig nem tudsz igazán alternatívát mondani. 125-ös pöcsköszörűt ajánlgassunk? Nincs ám belpiacoson kívül sok alternatíva a 600-asok alatt, van a Duke390, Z300 és az R3 de ezekből nincs nagy választék használtpiacon millió alatt és arról megint nem beszélve, hogy a ccm megint csak 1 dolog.
Az autós meg tanul-vizsgázik egy Swifttel majd az az első, hogy beül egy 3-szor erősebb konténeres BMW-be 17évesen.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
runner 125
nagyúr
válasz alvaro #52925 üzenetére
Mármint h nem használod, vagy a motor adta meg magát?
Világos, de nálad ez volt az első számú közlekedési eszköz, autó helyett is, nemde?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Genesistibi
tag
Kár vitatkozni: ahány alom, annyiféleképpen őröl a malom...
Én idén tettem le az A1 (B)-t, pedig már mehettem volna korlátlanra is és még tapasztalattal is rendelkeztem (simson, robogók). Azonban inkább vettem egy CBR 125R-t és eszméletlen boldog vagyok vele!! Valószínűleg még az idén, de jövőre biztosan kinövöm. Ezért jövőre leteszem a korlátlant és veszek egy nagyobbat (600), ha az égiek is úgy akarják.
Lehet mondani, hogy hülye voltam, meg, hogy bukni fogok rajta, de én nem érzem, hogy rosszul döntöttem volna. Szamárlétra ide vagy oda, ezzel a pöcsköszörűvel is öröm a motorozás!
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
De, pontosan értem, de nem értek vele egyet.
Pont erről szólna a FELELŐSSÉGTUDAT, feltéve, ha elmagyaráznák az embereknek mi is az, hogy akár egy RS3-as Porschéban ül, akár egy kispolskiban, mindkét autóban emberéleteket olthat ki, ha nem közlekedik normálisan.
Ha a kedves delikvenst óvni kell az erősebb autótól/motortól, akkor valami nagyon nincs ahelyén a fejében.(#52937) bogyo112: Pontosan ugyanúgy kell biztonságosan vezetni a 200 lovas konténeres BMW-t, mint a szupertakarékos minimál szívódízelt. Legfeljebb nagyobb kifutópályával kell nála számolni előzésnél.
(#52939) Genesistibi: Ha már most azon gondolkozol, hogy kinőtted, de legkésőbb jövőre kinövöd, akkor azért mégsem olyan felhőtlen rajta az élmény.
[ Szerkesztve ]
-
Genesistibi
tag
Hát én még egyáltalán nem érzem, élvezek vele minden kanyart és, hogy azokat egyre jobb tempóban tudom teljesíteni.
Tapasztaltabb motorosok mondták, többek között itt is, hogy jobb lenne egyből egy nagyobb, mert ha rákapok nem lesz megállj...(azért volt bőven ellenvélemény is).
-
Bogyó bá'
nagyúr
A "kisdízelen" - a téli tükörjeget leszámítva - bármikor büntetlenül nyomhatsz padlógázt, a konténeres, 200 lovas, de szakadt futóművű, rongyos gumijú Bömbi nem ennyire megbocsátó. Hasonló okból nem ültem fel a korlátlan A-s rutin-tanfolyamom ideje alatt a saját 125-ös vackomra, mert a kicsin felvett "rossz szokásokkal" nem akartam sem a tanulómotor Gladiust, sem magamat össze törni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
Ezzel egyetértek. A dolgok fejben dőlnek el. Most hogy megvan az első nagymotor, nem az erejét érzem soknak, mert az rajtam múlik, hanem a súlyát kell szoknom és a bizalmat a gumi iránt.
Amúgy érdekes,hogy első hónapban olyanokat döntöttem nulla félszel, hogy ihaj, most meg bénázom. Mondjuk mentálisan nem is vagyok rendben.Xaels: Az a kezdő akinek beajánlunk egy 600-as motort már legalább oktatáson ült egy olyan gépen, - Hát én ezt nem nevezném nagy rutinszerzésnek, mert kb. összesen ülsz rajta 6 órát, 50-nél többel egyszer sem méssz és ha szerencséd van, talán párszor harmadikba is felválthatsz.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
DigitXT
félisten
válasz Something_ #52932 üzenetére
Jó kép. A Rossi Monster meg egy koffeines Fanta.
-
HSM
félisten
válasz Genesistibi #52941 üzenetére
Akkor jó. Csak óvatosan a tempó-hajhászással, mindig maradjon biztonsági tartalék.
(#52942) bogyo112: Na jó, de a saját 125-ös vackod tényleg elég vacak volt. Nekem az 50-es robogón nem kellett úgy rángatnom a gázt, mint amiről beszámoltál... Pedig amúgy azt is közel ON/OFF gázzal használtam.
De látod, ennyi a történet, húzol neki egy nagy gázt, meglepődsz, és utána már ésszel húzod. Ahogy nálad is volt, mikor először mentél az erősebb vassal.
ki pedig ezután is ész nélkül tolja neki, annál nem az autó túl erős, hanem az illető túl gyenge fejben.(#52943) V.Stryker: Ha fejben nem vagy topon, akkor nem lehet jól, szépen motorozni. Legyen akár fáradtság, idegesség. Nekem is olyankor amikor ezek jobban megvannak, mintha életemben először ülnék motoron.
Olyankor inkább busszal vagy autóval megyek, ha tudok.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
De piszok nagy szerencsém volt, hogy első órán a GS500-at adták ide, így tényleg csak meglepődtem. Szerintem a Gladiussal egykerék + taknyolás (helyből hanyattesés) kombó figyelt volna be, ha erre ültetnek először.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52943 üzenetére
Amikor én csináltam bőven több volt 6óránál amit ültem motoron, talán 20 volt a kötelező és 3 plusz órát vettem. Igaz nekem nem volt előtte motoros előéletem. Kimentünk a Nagykőrösire is, nem csak a 30-as övezetben keringtünk. Km-ben kifejezve is azért meghaladta az 50-et. Ez még mindig több tapasztalat mintha először látna az ember ilyesmit.
MÁS: valami kicsire összetekerhető pokróc vagy hálózsák tippetek van?
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
.mf
veterán
Megmutatnád, hogy hol lázadoztam meg szamárlétráztam?
Pont azt írtuk itt többségében, hogy aki hülye, az sebességtől, lóerőtől függetlenül is hülye. Leggyengébb kocsival is lehet nem megadni az elsőbbséget, átsodródni, piroson átmenni, elgázolni, stb., s ezáltal halálos balesetet okozni. Ugyanez vonatkozik motorra. De amúgy ajánlanék kezdőknek én is kisebb motort, csak nincs választék, 500-600 alatt normális motor szinte csak 125-ösök vannak elérhető árban.De ha már szamárlétra: képzeld, motoroknál törvényileg van ilyen. 18. születésnapjára már bármelyik gyerek beülhet az apuci által vett Porschébe, míg motoron max. 50-es robogózhatsz. Utána A1, A2 kategóriák; s csak 24 évesen ülhetsz át nagymotorra.
De mindegy, már úgyis túl van tárgyalva...
szerk
Xaels: mennyire kicsire? Sportboltokban kapni nagyon kicsire összetekerhető túra-hálózsákokat, kb 20 C komfort-hőmérséklettel, de nem olcsók. Ebayen vettem egy kb fél literes palack méretűre összecsomagolható mini hálózsákot reptéren ragadás esetén ottalvásra, de az csak annyit ér, hogy takar, minimális a hőtartása, gyak. egy műselyem lepedő zipzárral. Ez asszem 500-700 HUF körül lehetett, de 3-4 hét, mire ideér. Ha gyorsabban kell, én inkább varratnék; meg attól függően, milyen meleg kell, egy vékony polár anyagú bár vastagabb lenne, de 20 fokig jó.
Még egy bivakzsák vagy bivaksátor kéne, csak a túraboltokban nincs vagy aranyárban mennek ezek is. 1-2 személyes sátrak sokkal több helyet foglalnak és több idő felállítani.[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #52946 üzenetére
No igen. Mondjuk azt tudni kell, hogy a Gladius ilyen szempontból indulásnál még egy 600-as, sőt egy ezres sportmotornál is erősebb, nem is kevéssel. 25km/h-nál egy Gladiust hajt ~2100N erő, míg egy GSXR1000-et (K3) ~1300N, egy GSXR600-at ~1200N, minegyik motor egyesben. (Végigszámoltam. )
Nem véletlen írtam neked is, hogy a gázzal csak tisztelettudóan azon a V2-n. Ezért nem is tartom a legjobb tanulómotornak, túl erős és ideges nagyon kicsi sebességnél, ahol tipikusan a manővereket kivitelezni kell. Mondjuk annyiból jó, hogy ha ezzel sikerül, akkor már bármi mással sikerülne. Mondjuk a forgalomban már egészen más oldalát fogja mutatni. -
Xaels
félisten
Jó lenne ha beférne a hátizsákba az aláöltöző, a wc papír meg a defektspray mellé Mivel általában max 1 éjszakát töltök el mindenhol ezért nem akarok sátrat meg sok vackot cipelni. Annyi kellene, hogy azért, ha alszok azt hellyel-közzel komfortosan tehessem.
Nézem Decathlonban van pikniktakaró aminek az alja vízhatlan, 590g és összetekerve 12x35cm. [link]
Van többféle hálózsák. A méretemben van olyan is ami 5°C-ig használható és 10l-esre össze lehet hajtogatni, de az már nem fér be a hátizsákomba. Mondjuk érik egyébként is egy nagyobb hzs. vétele akkor meg nem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Támogatja a legújabb Windows frissítést az új AIDA64
- Telekom mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Energiaital topic
- Alkoholista nevelde
- További aktív témák...
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen