Hirdetés
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
Én is most kezdtem a korlátlan A-t A2-vel. Már van egy SV-m. Ott egy leélt SV-n tanulunk.
Azt vettem észre, hogy annak a fékkarját markolatig be lehet húzni, viszont nagyon harap. Enyémet nem lehet markolatig elhúzni, betonkemény fogáspont (légtelenítés után), viszont ott 2-3 ujjal kell kifejteni erőt, míg az oktatós SV-n 1 ujjal elég akkora fékhatáshoz. (kis túlzással).
Oktató azt mondta, hogy szerinte fékbetét, de az enyémen van anyag még rendesen. Mi lehet még a probléma? (tiszták a tárcsák, betétek) -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Meg lehet szokni, nem olyan vészes, csak a GS-hez képest volt furcsa. A gép injektoros, szerintem nem állítható az alapjárata, de nem is tűnt alacsonynak. Pici játék a kuplunggal, és megoldom, csak mondom: szoknom kell még. Az jobban zavart, hogy a GS-hez képest jóval nagyobb a fordulóköre, a nyolcasnál a bójasortól 20-30 centire tudtam vele menni teljesen alászedett kormánnyal, a GS-sel akár egy méterrel beljebb is.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Bogyó bá' #52294 üzenetére
Igen, éreztem én, hogy nem lesz az igazi álom-tanulómotor. Nem nagyon szeret 2000rpm és kb. 15km/h alatt működni az a blokk. Afelett szuper, de ez a bólyázás pont nem az, amire jó. A kuplung tényleg nehéz, sor4-es gépeken jóval könnyebb szokott lenni. Ahogy bólyázni is ezerszer jobb egy sor4-el, sokkal kiszámíthatóbban, vajsimán működik extrém pici tempóknál is.
No sebaj, valahogy majdcsak átvészeled, aztán ha majd nem bólyák közt kell majd menni teljesen jó lesz.(#52296) bogyo112: Naked kivitelben szerintem nem ronda. Kicsit semmilyen, egyszerű, de rondának nem mondanám. Én csak azt nem szerettem benne, hogy szeretett kis gázzal indulva sunyin lefulladni, amivel én mentem, és elég "rázós" volt a járási kultúrája is.
(#52303) RAiN91: A betét anyaga nagyon nem mindegy. Ha megégeted, akkor is romolhat a fékerő.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom Taschner-t ismeri-e valaki. A szövegén szakadok néha. Viszont a karbiszinkronján besírtam...
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #52302 üzenetére
Eleg hasznalni a kuplungot.
RAiN91:
Leiras alapjan hidraulikus attetel kulonbseg.
Az egyik motoron kisebb a fofekhenger atmeroje a szokottnal. Es mas valoszinuleg a forgaspontja is a fekkarnak. Ilyenkor a nyomaspont kisse puhabb, de nagy a fekero. A tipikus "nagyon hatarozott nyomaspont" mellett nagy kezero kell, de nincs nagy fek... A fofekhenger nagy atmeroje okozza.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
canniball
nagyúr
Ja, így már érthető a barnulás.
bogyo!
Súlyra cca. 20kg van a kettő között.
Hogy rángat? Persze, V2, ez neked nem lehet újdonság! Hátsó fék, csúsztatott kuplung és menni fog az!
A többi kényelmetlenségért meg kárpótoljon a hangja!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
StoneBridge
senior tag
válasz Daywalker #52297 üzenetére
Casco téma:
Én nemrég kötöttem, 74 ezer / év a díjam! Télen szüneteltethető, lopásra és elemi kárra vonatkozik, rendelkezésre állási díjat kell fizetni (harmada kb). Teljes casco, 10% vagy 50 ezer az önrészem, bukó, ruha, kipu is bebiztosítva. Most múlt 1 éves a mocim. Nekem ennyit bőven megért.
Számoljon utána, akit érdekel, szerintem az utóbbi időben rendesen beestek a motor casco díjak.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Daywalker
addikt
válasz StoneBridge #52310 üzenetére
Hiszek neked, de az enyémre 228 000 forint lenne a legolcsóbb és abban is 20% önrész van már, és nincs bukó meg semmi egyéb extra biztosítás (azaz kipuf és idomok). Az egész motor meg ér kb. 600-at. De ha új lenne és évente ennyi lenne, akkor sem érné meg, lásd runner125 esetét. Nekünk csak ilyen nagy köbcentis, sok lóerős szar jutott, amire ennyibe kerül...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
Pba-n keresztül csinaltattam a kalkulaciot, ok is alkuszok, ez volt a legjobb ajánlat.
Egyébként ugy vagyok ezzel, h rakok majd ra bukogombat es kerektengely gombát, így ha ne adj ég lesz elcsuszas talan olcsóbban megúszom mint 250k + önrész. Soha nem riadtan vissza egy kis gittelestol, csiszolastol. Fenyezo rokon meg van. De igyekszem megfontoltan közlekedni vele.
Talan a gombák egy kisebb csúszást jól haritanak, max a kormanycsutka lehet cseres ha csak nem fordul at, de inkább nem is gondolkodom ilyeneken,"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #52313 üzenetére
Érdekes, hogy ilyen drága. Esetleg azért kérdezgess rá máshol is, hátha tudnak jobbat.
Én azt számolgattam, kb. 15 év alatt megveszem újra a motort, de 15 év alatt akár ellopják, akár én csinálok valami hülyeséget, akár az utca embere éli ki magát rajta, máris "jól jártam". Persze, 228 ezerért nekem se kellett volna, az nagyon horror.
Amikor én kötöttem, a sportmotorokra nagyon fújtak, de a tiéd sem az elvileg.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
és polimorf!
Veztech tréningen volt olyan gyakorlat, aminek a végrehajtásához alapjárat közeli gázállásnál kellett a féket taposnom és ott tud dadogni a gép. Nyilván normál használatnál ilyet nem tapasztal az ember; de a bólyakerülgetés nem normál használat.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
polimorf
tag
válasz canniball #52316 üzenetére
Nem tartom kizártnak, de nem voltam még vezetéstechnikai tréningen és ilyen extrém manővereket amit leirtál nem szoktam csinálni. Majd kipróbálom egyszer.
A leg extrémebb vezetéstechnikai feladatom most volt a Szlovén túrán, ahol iszonyú meredek (1-es fokozat) lejtőn voltak visszaforditó kanyarok egy nagyon keskeny szinte egysávos úton ahol még néha szembe is jöttek autók. (A zabszem nem fért volna be ) Az Erdélyi Transzfogaras rutinpálya volt ehhez képest.
Ezen az úton sem vettem észre ilyen jelenséget.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
StoneBridge
senior tag
válasz Daywalker #52312 üzenetére
Mondjuk az brutál, annyiért már én is meggondoltam volna...
Viszont úgy tudom pont a köbcenti/teljesítmény nem befolyásolja a casco díjat, ellentétben a kötelezővel, ahol igen. Szóval nem tudom, hol bújuk el nálatok a különbözet (csak gondolom, hogy a régebbi gépeket valamiért így büntetik ) CLB-n számoltam amúgy.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Daywalker
addikt
válasz StoneBridge #52318 üzenetére
Én is CLB-n számoltam. Runner gépe viszont nem öreg, és arra is ennyi. Ezek szerint mégis számít a teljesítmény. De teljesen mindegy. Ennyiért épeszű ember nem köt, hacsak nincsenek milliók a zsebében.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz StoneBridge #52321 üzenetére
Régebbi, öreg...mindegy Engem különösebben nem izgat a kora, amíg tesz a dolgát. Idehaza luxus motort tartani, hát még pályamotort.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
dellfanboy
őstag
válasz StoneBridge #52318 üzenetére
hidd el egy casco díjszámítás sokkal részletesebb(sokkal több paramétert vesz figyelembe) mint egy kötelező ahol a törvény szabta meg a kategóriákat, míg casco-nál rugalmasabb. ott a biztosítóra van bízva minden
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #52323 üzenetére
Próbáltam netrisken már csak kíváncsiságból megnézni, hogy az enyémre mennyi lenne, de ott meg nem lehet motorra casco-t kötni?!
Csak személy- vagy teherautót tudok kiválasztani... -
HSM
félisten
válasz Something_ #52323 üzenetére
Mint írtam, a sportmotorokra fújnak, az nem lep meg, hogy ilyen drága. De nyilván megvan az oka, azt a fantáziádra bízom.
(#52316) canniball: Természetesen igen, alapjárat (~1300) és kb. 1800-2000rpm között egyenetlen, rángatós, de mint írod, ez azért nagyon nem egy tipikus/normális üzemállapot. Egyedül dugóban érezni hátrányát, nem tudok 8-10km/h-val egyenletesen döcögni, csak kb. 15-től felfelé.
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #52330 üzenetére
Én nem is tudtam, hogy van olyan, hogy nem gyári
Milyen kupakod van egyébként?[ Szerkesztve ]
-
FIREBLADE78
addikt
Ma délelőtt voltunk "kukucska" ringen. Nem érzem a nyakam,térdeim,combok. OFF
Jó ez a pályázás,csak megkéne tanulni normálisan vezetni. Később kolléga rak fel viditMacbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
V.Stryker
nagyúr
Valaki holnap reggel egy délelőtti gurulás BP-ről Vác, Nagymaros irányba?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
V.Stryker
nagyúr
Hát max farmer helyett motoros gatyát veszek fel, az amúgy is meleg. Amúgy péntek óta nem is ültem a bocin. Irigylek mindenkit aki azzal tud járni melóba.... Nekem sajna 1,5km a meló, jó indulattal is 10 perc. :S
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
KoVee84
senior tag
válasz Something_ #52332 üzenetére
Ahhoz van vagy 3 féle tükrös ahogy nézem ebayen. Kék, arany, ezüst. Mondjuk 100 euro
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #52336 üzenetére
Ennek az 1,5km-nek inkább piszokul örülni kéne. Amit megspórolsz rengeteg időt reggel-este, sokkal értelmesebb motorozásokra fordíthatod, mint aki mondjuk egy órát szív a forgalomban mindig ugyanazon az úton reggel is, este is egy héten 5 napon, a választás lehetősége nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52336 üzenetére
Hát nekem fél óra reggel forgalom nélkül, de a táv felét nem tudom variálni ha Szépilonára megyek. Ha Budafokra akkor nincs variálás csak a Szerémire tudok menni mert a Fehérvári egy hatalmas kula. A Közvágóhídig muszáj elmennem minden esetben a Grassalkovich-Helsinki pároson. Onnan már azért tudok egy csomó alternatív útvonalat, szerintem hajnalban megint megnézem a Lánchidat és az alagutat.
(#52338) HSM szerencsére reggelente nem szívok csak korán kelek, de délután sokszor szívás. Hazafelé nem is szoktam variálni, a Rákóczin átjövök, azzal a legtöbb problémás szakaszt letudom.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Amúgy juli. 18-19 körül valaki tervezi, hogy lejön Visontára megnézni ezeket az őrült robogósokat?
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Outlander
őstag
Használ még valaki Probiker active cipőt?
Bakker, alig 1 év alatt, bőven 100 óra alatti használattal, elkezdett szinte atomjaira bomlani.
Nem a varrás vagy belseje stb, frankón a külső "flokk" réteg pörög lefelé.
Előkerült a vatta.[ Szerkesztve ]
Work until You no longer have to Introduce Yourself.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Grillo #52342 üzenetére
Hát én szívesen lenéznék, kíváncsi vagyok veszettül, meg motoroznék is. A tempó nem gond, Xaelsel is hasonlót mentünk, csak néha csavartuk oda.
Xaels: A lábtartó át lesz valamikor rakva? Jó lenne azért ha tudnál döntögetni.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
emre
veterán
válasz Doki16 #52343 üzenetére
Simán lehet tekergetni, de ezzel csak a rugó előfeszítést állítod. Ha nem volt szétbuherálva van az alsó részén (ami kilóg a zárócsavarból) egy rugós biztosító hogy ne lehessen kitekerni. Szóval kifelé ne erőltesd, nehogy elnyírja a biztosítót, mert akkor a darabjai lepotyognak olyan helyre ahova nem kellene szemétnek kerülnie.
Egyébként a Yamaha előadásában így néz ki a cucc civilben.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
Az viszont nagyon jó, ha van többféle útvonal. Engem amúgy a buszsávok szoktak megmenteni a belvárosban. Mondjuk nagy élménynek így se mondanám. Persze, 100X jobb a tömegközlekedésnél és autózásnál, mosolyogva érek be nem meggyötörten, de nagyon nem ugyanaz, mint mondjuk kigurulni egy jó motoros útvonalra, amikor csak a tájra és az élményekre kell kb. figyelni, nincs állandó veszély minden irányból.
Mondom ezt kb. 4 év kétkerekű városi közlekedés után.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #52344 üzenetére
Kezdem megszokni a lábtartót. De egy kicsivel szeretném valahogy közelebb és feljebb hozni. Nem kellene sok olyan 5cm. Csak egyelőre kéne hozzá ember, mert nekem semmi szerszámom nincs, csak az alapok. Néztem ebay-en gyári bontott cuccot de 20k darabja a trepni-nek konzollal meg rudazattal együtt. +szállítás meg a rendberakás. Meg amúgy sem jön be a trepni.
(#52346) HSM: én gyűlölöm a buszsávot. Soha nem tudod előre ismeretlen terepen hol akadsz fent egy bazinagy kátyún vagy nyomvájun. Ha muszáj persze akkor használom én is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen