- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Megérkezett a DeepCool misztikus hűtője
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Bluetooth hangszórók
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Házi hangfal építés
- Hobby elektronika
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
Hirdetés
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz pityaa23 #53450 üzenetére
Nem vezethetsz, mert amíg ki nem állítják a papírodat, addig a rendőrségi nyilvántartásban sem szerepel, tehát ha megállít a randőr, és lekéri az adataidat, ő azt fogja látni, hogy nincs jogsid az adott kategóriára. Nekem legalábbis ezt mondták 2 évvel ezelőtt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz pityaa23 #53450 üzenetére
Keress vissza, ezzel kapcsolatban elég pontosan megírtam a helyzetet, mert én is türelmetlen voltam és megkérdeztem.
Röviden: A jogszabályban nincs ezzel kapcsolatban semmi konkrét. A rendőr helyben , a saját jogkörében mondhat igent és nemet is.Én is kis köröket azért mentem, mert égett a picsám, de visszagondolva is azt mondom,hogy inkább ne.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
vlevi
nagyúr
válasz pityaa23 #53450 üzenetére
Szerintem pedig benne van az általad idézett szövegben is, a 2a pont alapján csak a jogsiban szereplő kategóriákra használható a papír. Az új kategóriánál nemcsak a papír oda-vissza járogatását kell megvárni, nekem olyat mondtak annakidején, hogy meg kell várni, míg az új kategóriád "jogerőre emelkedik" Ez néhány napot jelent, és csak utána kapod meg a jogsit hozzá. És persze az is kell, amit bogyo írt, hogy az új jogsid bekerüljön a rendőrségi adatbázisba.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
Lassa vége a nyárnak, vagy mi a fene, mert a lajosban Summer Sale van
-
bigdady
nagyúr
Hali
1. Forgalmi vizsgától számított hány napra foglaljak okmányirodába időpontot és mit kell vinnem pontosan?
2. Ja és ilyenkor nincs orvosi vizsgálat vagy ilyesmi?
3. Jelenleg B jogsim van, egyből érdemes lenne azt is hosszabbitani mivel újat kapok? (2018-as lejáratú) -
V.Stryker
nagyúr
válasz bigdady #53459 üzenetére
Vizsga után kell pár nap (3-4, helyenként változó. Vidéken lehet kevesebb) míg mehetsz a vizsgaigazolásodért. Utána ha van félfogadás, akkor be is sétálhatsz új jogsit csináltatni.
Ha van B jogsid, akkor nem kell orvosi, csak ha hosszabbítani is akarod. Rád van bízva. Alapból addig lesz érvényes, mint a mostani.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
IMÁDOM azt a "büdös" fekete bestiát!
Magyarázat: első forgalmi óra volt, és az oktató a végén 10 percre "kivitt" a városból. Megbánta, pedig sehol nem mentem gyorsabban a megengedettnél, de ő mindig lemaradt, néhol egy kilométerre is!
Nagyon le lettem cseszve, de tényleg, azért a végén (látva bűnbánó pofámat) csak elvigyorodott: "Te imádsz motorozni, de több önfegyelmet, mert így nem mégy át a vizsgán!"Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
V.Stryker
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #53461 üzenetére
Mert nem a vasúti árokban nézted.
bogyo112: Mondtuk neked, hogy imádni fogod az erősebb gépet.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #53462 üzenetére
Ismerős, pedig nekem nem volt sok tapasztalatom. Persze azt hozzá kell tenni, hogy direkt mennek lassabban az autóval az ember mögött, de nem lehet kihagyni a kisebb kihúzatásokat. Ott vannak azok a helyzetek, amikben motorral tízszer beférsz, de az oktató már nem jön utánad (körforgalomba behajtás, kereszteződésből kikanyarodás, sávváltás...).
(#53464) bogyo112: Az szép, engem elkönyvelt száguldozónak (50 fölé lakott területen sose mentem ), de nem ordibált, csak még jobban lelassított, hogy kénytelen legyek megállni, mivel nem tudtam, hogy merre akar továbbmenni.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #53465 üzenetére
Először csak annyit szólt, hogy "István, az első forgalmi órádon vagy, ne kóstolgasd a motoromat!", arra rágott be, amikor hátra intettem, hogy "Mi lesz már, nem jössz?"
Amúgy közel 20 éve ismerjük egymást, bár nem túl közelről, de 20 éve tegeződünk is. Ő még nálam is öregebb 2 évvel, ha jól tudom. (54 körül lehet...)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #53466 üzenetére
Ja, én is nehezen szoktam meg, hogy nem tudok visszabeszélni. Integetés, vállvonogatás megvolt, de persze csak kedvesen, én is ismertem az oktatót, a B jogsit nála szereztem meg 3 éve, drága, de rendes.
Ne öregezd magad ennyire (én érzem már kellemetlenül magam ), apám is lassan 50 éves, mégse panaszkodik.
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #53466 üzenetére
Nekem erről egy emékem maradt meg. Kimentünk főútra, én mentem elől, nagyon óvatosan elkezdtem felgyorsítani 60-70.. majd a fülemre szólt, h "Márk, haladjunk már..", visszaraktam egyet és azzal a lendülettel lenyeleztem 100-110-ig, majd két másodpercre rá, "bazmeg', de ne ennyireee".
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #53468 üzenetére
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #53446 üzenetére
600RR.net és 1000RR.net oldalakat elég sokat bújtam ilyen ügyben, nagyon sok amerikai, angol, ausztrál tag van ott, sokkal komolyabb anyagi lehetőségekkel mint az itthoni emberek, sok elég komoly (át)épített gép van ott és az általános vélemény ez volt: fékbetét, rendszeres fékfolyadék csere, fékcső, főfékhenger, féknyereg. Kb. ebben a sorrendben érdemes hozzányúlni a gyári fékekhez aki szeretne javítani az összképen. Nyerget igazából ott sem nagyon cserélgettek csak aki már nagyon benne volt, az tette fel az olaszt, viszont a gyári főfékhenger cseréjéről valami komolyabb Brembora vagy Magurára mindenki elismerően nyilatkozott, amiatt gondoltam, hogy megpróbálom én is. A legtöbben a 19 RCS-t rakták fel, én is azzal tettem egy próbát (ha nem jön be, eladom alapon) de végül maradt, mert szerintem pozitív irányba történt változás. Persze lehet, hogy aki már mindenféle Ducatikat meg Apriliákat végigpróbált, azt mondaná, hogy fütyi, de én szeretem így ebben a formában.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #53471 üzenetére
Ezt a gazdag kulfoldi forum altal felepitett sorrendet nem tartom logikusnak azok alapjan amit eddig csinaltam fekkekkel.
Ket ugyanolyan atmeroju fofekhenger csak a fekkar forgaspontjaban kulonbozhet, azaz valami kis valtozas az erokarban. Marka teljesen mindegy ilyenkor, a hidraulikus attetel ugyanaz.
Munkahengernel viszont erezheto valtozas van az osszecsavarozott es a monoblokk kozott. Tehat sokat nem ersz fofekhenger cserevel, ha a munkahengered ho hatasara valtoztatni fogja a nyomaspontot (ezt rosszul fogalmazom, mert nem tudom kellokepp leirni azt a bizonyos erzest a monoblokk es csavaros kozott)
Nekem pl gumicsoveim voltak az R6on, az a fekrendszer ugy volt tokeletes, ahogy legyartottak. Ha mar olyat tud csinalni egy gyarto, felolem az is lehet egy masik fekrendszeren feltuntetve hogy sony, ha egy szar. Szoval direkt irtam, hogy a sztereotipiak honnan erednek, es hogy manapsag megis mire panaszkodnak, mire nem. Nem akarok elmenni markak fele, nincs ertelme. Irtam is, hogy ugyanolyan arsavban mindegy mi van rairva. Monoblokk az monoblokk. Nem lehet szar.A rendszeres fekfolyadek cserevel a legmesszemenokig egyetertek.
A femszovetes csovel hatarozottabb lesz a nyomaspontod, de ennyi. A csavaros munkahenger ugyanugy valtozo marad.
Miutan eleg sokat molyoltam a fekekkel nalam a sorrend (rendszeres fekfolyadek csere mellett)
Betet, monoblokk munkahenger, fofekhenger, fekcso.Nem az olaszokra verjuk eppen, hanem egyszeruen nem ertem.
Dehat ha jo, akkor jo. Orulunk neki.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Topiccsendőr #53474 üzenetére
Meg egy hsz megfogalmazodott bennem a tisztanlatas erdekeben. Akinek tele van a toke a fekkel, most skippeljen.
A fofekhengeres reszhez hozzatennem, hogy ha a fofekhengert azert kell cserelni, mert gyarilag nem jol lottek be az attetelt, akkor megint mas a helyzet. De az is egy kompromisszum. Minel kisebb fele indulsz, annal nagyobb utja lesz a karnak, de ketujjas lesz, minel nagyobb fele, annal hatarozottabb a nyomaspont, de nagyobb kezero kell.
Arra akartam ravilagitani, hogy ha lecsereled a gyari atmerot egy draga gyarto ugyanolyan atmeroju fofekhengerere, tulajdonkepp semmi kulonbseg nem lesz. Ha a fekkar erokarja mas, ott lesz kulonbseg, de az attetel meghatarozza az utjat a karnak, ez is egy kompromisszum lesz.
Annyira komplex az egesz, hogy tipusspecifikus minden.
kar hogy nem arultad el, hogy te most milyen iranyba mentel, es miert nem voltal megelegedve a fekkel (erre kivancsi lettem volna) mert egy tapasztalattal tobbek lettunk volna.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Ferdzsoo #53478 üzenetére
Pedig az tetszene legjobban (az én ízlésemnek megfelelően néz ki, szinte új, és 3-3,3 liter benyával el lehet vele kirándulgatni). Sajnos viszont az előretolt lábtartója miatt nekem (a gerincporcsérvemmel) nagyon rossz rajta (meg az összes csopin) ülni. A kis Hyo-val (ellentétben a naggyal) a fórumok szerint nincs sok gond. Egyébként valószínűleg a GS lesz a befutó, bár pont a li nkelt példány még csutkakormányos, azzal sem vagyok egészen kompatibilis. Viszont feltáskázva, bukócsővel, plexivel, középsztenderrel (ezek a számomra legfontosabb tartozékok egy motoron, ha nincs rajtuk, akkor külön kell megvennem) is megfizethető.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
Ha már forgalmi. Kb minden 5. utasítást hallottam,sokszor csak recsegést. Végén az öreg megjegyezte,hogy menjek el hallás vizsgálatra,sokaknak kiderült ilyenkor hogy nem hall normálisan. Full érintkezési hibás az a szar,de süket vagyok. Ok
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
vlevi
nagyúr
válasz hroberto #53483 üzenetére
DRZ-t csak annyira ismerem, hogy emlékeim szerint van belőle utcai változat, és üzemórás enduro, ami rendszámozható. Abból, hogy az elsőn nincsen index, meg erősebbnek is van írva, arra gyanaxok, hogy az az endúró változat. A másik a sima utcai.
Javítsatok ki légyszi, ha nagyot tévednék. -
-
-
Laraxior
titán
válasz Bogyó bá' #53477 üzenetére
Yamaha szalonból...
meg még egy, bár ő már nagyon idős...
Bár nem tudom milyen típusút szeretnél"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Laraxior #53491 üzenetére
650-es Husángot soha, azzal rengeteg baj volt / van ma is. (Gyári hibásak a hengerfejek a karbis modelleken, törnek a kipufogószelepek)
250-es szoftcsopperre gondoltam: GV250A másik meg a 83kW-jával nem nekem való: ugyan öreg vagyok, de hadd éljek még egy kicsit!
Amúgy meg a "kiválasztottak": a klasszikus 500-as twinek. Honda CB500, Kawa ER5 és Suzuki GS 500. A kakukktojás pedig az említett 250-es GV250 Aquila a Hyosungtól. Sajnos a lehetőségek úgy 400k HUF magasságában elvágva + átírás + kezdeti szerviz költségei (mondjuk összesen 100k)
Ennyiért Hondát nemigen kapok elfogadható állapotban, így marad az utóbbi három, mint lehetőség. Tulajdonképpen bármelyiket elfogadnám, ha - a jogsi megszerzése után - jó állapotút találok belőle.szerk: csak túrázgatni kell, jellemzően tök egyedül, de felcuccolva. Bámészkodva, meg-megállva, 90 körüli tempóval. Az üléspozíció fontos hogy kényelmes legyen, mert nagyon rossz a derekam egy 23 évvel ezelőtti autóbalesetből kifolyólag.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FIREBLADE78
addikt
-
-
hroberto
veterán
válasz FIREBLADE78 #53498 üzenetére
Láncfűrészem meg a fűkaszám is Husky, de motorban még nem gondolkodtam ezen.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Daywalker
addikt
válasz FIREBLADE78 #53497 üzenetére
Huligánkodásra, baromkodásra való, de arra nagyon...városban csapatósnak jó lenne ide pöstre...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest