Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imibogyo

    veterán

    válasz #79335424 #69007 üzenetére

    Hát majd meglátjuk. Elvileg ez "használatból" lett lerakva, de mivel 7 évig állt, így a főbb tömítéseket és kopó dolgokat kicserélem/kicseréltem és eddig amiket próbáltam rajta minden működött, tette a dolgát, szóval bizakodó vagyok. :B

    Ugye maga a motor "ingyen" került hozzám, tehát az, hogy benyel valamekkora összeget (magamban durván 150.000 Ft-ig lőttem be a felső határt anyagárban, szereléssel nem számolok, mert magam végzem, de ha szükséges akkor arra van más forrásom), az még belefér. A majdani forgalomba visszahelyezés/átírás/vagyonosodási illeték is nagyságrendileg 100.000 Ft lesz, tehát olyan 250-300.000 körülre lövöm be a végösszeget (amennyiben minden javítást magam végzek el). Ennél többet csak azért nem, mert év végén szeretnék egy másik telket venni építkezés céljából (és mivel ez "össz-családi igény", míg a motorozás, csak az enyém, így ennek van nagyobb prioritása)...

    Ha ennyiben várhatóan megáll az anyagköltség a teljes felújításra, akkor befejezem, ha nem (illetve ha rossz már maga a blokk) akkor visszaadom a gazdájának, hogy kezdjen vele amit akar. Épp ezért kezdtem magával a blokkal, mert ha már ott gebasz van, akkor nem bukok csak (egyelőre) 20-30.000 körül, amit simán a hobbi-szerelés számlájára írok, nem halok bele, élvezem/élveztem a belé tett időt, kikapcsol a szerelés. Ennél többet (a fent említett összegig) pedig csak akkor áldozok majd rá, ha biztosan menthető a gép.

    Nagyon jó ismerősömről van szó, úgy állapodtunk meg, hogy amíg nem derül ki, hogy egyáltalán menthető-e a motor, addig nem papírozunk semmit, hogy nekem ne kerüljön semmibe sem, ha menthetetlen (a vásárolt dolgok nagy részét egy másik motorra is át tudom majd vinni (széles kormány, új kezelőszervek stb.), ha ez mégis befuccsolna). ;)

Új hozzászólás Aktív témák