- Azonnali processzoros kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi belépő szinten
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
1000 Hz-es játékos monitor TCL CSOT recept szerint
ph A vállalat prototípusa kihagyott egy-két lépcsőfokot, ugyanis az elképesztő képfrissítési tempóhoz 4K-t párosít.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Varoz
őstag
válasz Integra #7700 üzenetére
Jaj már, ne kelljen fogóval kihúzni belőled, hogy mit újítottál.
Vagy nem puklikus?hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
-
Varoz
őstag
válasz runner 125 #7704 üzenetére
teljes költségvetésre vagy kiváncsi?!
Alakul.
Érdekel. Talán nem bűn.[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #7676 üzenetére
feszes futóművet vásárolnék hornethez dokibácsi
-
doc
nagyúr
figyu, van egy kulon lakasfelujitos topic itt a PH-n...
-
Varoz
őstag
Ha kapok választ a kérdésemre akkor kb. 6 off-al kevesebb lett volna.
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
runner 125
nagyúr
-
-
TayRol
veterán
válasz runner 125 #7709 üzenetére
15. kerületben 10 óra óta nem esik.
ja, tud ajanlani valaki nyári kabátot? nem baj ha minőségi. kizárólag nyáron hordanám, tehát ilyen hálós cuccra gondoltam
-
Varoz
őstag
válasz Integra #7710 üzenetére
Ok. Na, így már értem. Nekem ez a válasz elég is.
runner 125Már miért ne illene? Ne mondd már! Miért ne kérdezhetném meg akár a barátomtól is, hgoy ha építkezett, akkor az mennyi volt és miket csinált?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
doc
nagyúr
válasz runner 125 #7709 üzenetére
a 12.-ben most is esik
amugy erre is van topic -
stifi
senior tag
én majdnem vettem egy Dainese kabátot ilyen céllal, csak drágállottam, és végül rendes (de állítólag jól szellőző) textil Dainese mellett döntöttem... eddig nem volt olyan meleg hogy izzadtam volna benne, és minden nap motoroztam!
na viszont a Dainese kánikula kabátjai ezek:
Air Tex
Shotgun TexTudsz a színek között válogatni, Honda Karasna tud rendelni elvileg bármilyet, ha nincs nekik benn. Írj egy privátot ha ezek közül érdekel valamelyik, és elmondom én hogy rendeltem náluk, mert van 1-2 tudnivaló!
Amúgy meg a SuperZoneban van a Mugen Race-nek ilyen hálós kabátja, szerintem az is teljesen jó, mert ezt ritkán hordja az ember ahhoz, hogy 2-300 EUR értékben vásároljon, de azért minőségben a Dainese biztosan veri a másikat
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Topiccsendőr
addikt
edzőtársam kamerája valamit felvett
nem sok, de egész tűrhető ahhoz képest, milyen, meg hogy rakta felNem menekülsz a csendőrség elől.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #7716 üzenetére
látszik régen voltam Kecson, nem is tudtam hogy már az uj épülettől indul-a-mandula.
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #7716 üzenetére
szenzaciosak a hangok az elejen
hideg heidenauval is igy lehet csapatni? -
stifi
senior tag
na akkor tudod kit kell keresni meg kivel kell alkudozni
de én például magamtól jöttem rá, hogy inkább berendelek valamit, mint hogy a raktárból válasszak, óriási a kínálat és hiába van benn sok cuccuk, töredéke annak ami kapható.. ők nyilván inkább azt tolnák ami ott van, de ezzel nem kell foglalkozni
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Prof01
veterán
Na összedobtam a fékemet a régivel, fog, ahogy fog, már nem akarok vele többet foglalkozni....
Viszont van egy másik probléma, ami már tavaly is jelen volt, hogy nem akar néha indításnál felpörögni a motor. Ha visszaengedem a gázt, akkor azonnal lefullad.
Ha picit játszok vele és adok rá egy kis szívatót, akkor elkapja a fordulatot, felpörög és minden rendben. Ma viszont a szívató se segített: [link]
Videó alapján mire tippeltek?
Légszűrő tavaly cserélve lett, szívócsonkoknál se szív falsot.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz boogie84 #7723 üzenetére
Gyertyák tavaly cserélve lettek iridumosra, most nem szedtem szét, de szép szokott lenni a gyertyakép. Szívató jó, igen.
Ha elkapja akkor már jó az alapjárat.
Hidegen egyből indul nekem hosszabb állás után is.
Olyankor szokott ez lenni, ha már meleg motorral leállítom és utána akarom indítani.runner 125: Az is volt, minden tiszta.
Azt mondták nekem egyszer, hogy nagyobb fúvókák kellenének a karbikba, mert nem kap elég anyagot. Csak ahhoz meg nem merek hozzányúlni, félek, csak rosszabb lesz..[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Topiccsendőr
addikt
baszki ilyenkor azért ki tudok állni a hajam alól. nagyobb fúvóka. az isten szerelmére. de sok okos ember van a világon. a pillangószelepet kinyitod a gázzal, ha nem bőg fel a motor akkor maximum a vákuum által mozgatott tolattyúkkal van baj, azaz azok meg sem mozdulnak. csakis ez csinál ilyen jelenséget, fúvókabajnál puffog durrog, vagy fullad egyből. semmi fúvóka nem kell ide. valszeg ki van kopva a karbiház és már úgy lötyög a tolattyú, hogy be tud akadni érdekes módon melegen. jobb esetben valami dzsuva van, vagy vákuumbaj, legrosszabb esetben karbisor csere. de távolból nem lehet megmondani, el kéne vinni egy normális szerelőhöz.
a fékes dologhoz hozzátenném, hogy emiatt a hozzáállás miatt nem vennék itthonról nem hogy japán belpiacos motort, de semmilyet.
rossz, nem tudom megoldani, úgy hagyom. egy életvédelmi felszerelést ráadásul, a féket.irridiumos gyertya nem biztos hogy kéne bele, mivel parazita szikrás motor, ezért néhol a testelektródáról ugrik a szikra középelektródára, néhol meg fordítva, nem lesz nagyobb futásteljesítménye a gyertyának, mivel a testelektródát ugyanúgy szétszedi, az nem iridiumos. szóval nem ilyen motorba való, hanem hengerenkénti trafóshoz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
.mf
veterán
Ma ám elég fostos idő volt, többször is alaposan eláztam, a felcsapódó sártól pedig helyenként dzsuvás a motort :-/
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7726 üzenetére
Értem, köszi!
Majd ha lesz időm szétszedem a karbikat is még egyszer, kitisztítani.
Nyáron tervezem, hogy elviszem vmi hozzáértőhöz teljesen átnézetni. Van még ez-az, amit javítani kéne rajta...
Féket meg csak egyenlőre hagyom. Megpróbálok majd felújító készletet szerezni hozzá. Ezzel a bontós darabbal nem jutottam előrébb...Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7731 üzenetére
Eh...de miért nem a tolattyú kopik el inkább, mint az öntvény? Előbbi egyszerűen cserélhető, utóbbinál szopás. Tervezési hiba vagy természetes elhasználódás?
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #7731 üzenetére
Helló!
Legyetek szívesek segíteni.
Első fékbetétcsere kellene a motoromon. Eddig ahány üzlet keresőjébe beütöttem a típust, mindig MINDIG!!! más kódszámú betétet adott meg a kereső, még ugyanazon tipusból is. Ha valaki tud Miskolcon (ill. Környékén) normális szerelőt, azt is megköszönném. A wilkertől basznak visszahívni, pedig már 2x ígérték.
Pontos típus: CBR 600 F 2006-os PC35E2707337
Előre is köszönöm a segítséget. Normál utcai használatban van a moci.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Daywalker #7732 üzenetére
mert 20 éves sportmotor. ne kérdezd, hogy a mikuni vagy a keihin miért úgy tervezi, meg a fiatalabb karbis motorokon már műanyagból van a tolattyú. a régieken volt öntvény az is. kawánál is egyes szériáknál ez gond volt. nem biztos, hogy ez a baja, távgyógyításban nem vagyok otthon, de nagyon sanszos, hogy egyszerűen nem emelkednek fel ezek a tolattyúk. akkor szokott ez a jelenség lenni. olyan mintha nem húznál gázt, mert a vákuumtolattyúk átveszik a fojtószelep szerepét. Bár akkor is le kéne fulladnia, mert az alapjárati rendszert megölöd, ha kinyitod a fojtószelepet, szóval elég sok elállítódásnak össze kell halmozódnia. de videót nézve klappol. akkor is fullad, ha nagyon nagy gázt húz.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7734 üzenetére
Ah, stimt.
ujskodas: javaslom, hogy a gyártók weboldalán nézd meg a katalógusokat, és azok alapján rendelj. Mindegy, mit mondanak a boltban.
Olaj ügyben meg...hidegen-melegen? Biztos teli volt töltve? stb, sok a kérdés. Figyeld továbbra is, ha nagyon fogy, akkor problémás lehet.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7734 üzenetére
A videó alatt sztem kicsit csúszik a hang, azért nem látszik rendesen.
Nagy gáznál nem fullad.
Pont, hogy amikor teljesen elcsavarom a gázkart, csak akkor jár a motor, ha a felénél jobban visszaengedem, akkor áll le.
Azóta egyébként beindult, miután lehűlt a motor...Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7738 üzenetére
Rendben!Ja még egyet kérdeznék: indításnál kell neki egy kis gázt húzni. Simán gáz nélkül, csak az önindítót nyomva nem indul. Ez is az miatt lehet?
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
runner 125
nagyúr
válasz ujskodas #7740 üzenetére
Elég kevés km van abban az F4i-ben, nem?
Sportkipufogó van rajta? Hidegen szoktad tépni?mod.
1000km alatt annyi olajfogyasztás szerintem rohadt sok. Nekem az 500-as robogón nyitott dob volt, az is kicsit csipegette, de 4-5000km alatt ment a max jelzés alá valamivel az olajszint. S, ugye ez egyhengeres volt, ami hajlamosabb az olajfogyasztásra.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
emre
veterán
Igazából nem kéne gázt adni indításkor.
A vásártér környékén van egy szerviz.
A Pocok nevű szerelőjüknek FZ750-je van, ami elég hasonló technika.Jelen pillanatban Kaposváron nem tudok más szervizt javasolni, de róla sincs semmiféle tapasztalatom. Pécsen a Yakomoto-ban már nem az a srác szerel aki nekem csinálta a gépet. Szóval én azzal a céggel sem számolnék.
[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
ujskodas
tag
válasz runner 125 #7741 üzenetére
14080 km van benne. Hidegen el sem indulok, csak ha elérte a 60fokot. Akkor is csak lassacskán, aztán mikor elérte a 76-78-at, (ahol állandóan tartja menet közben a hőfokot) onnantól húzom neki. Nem a 10w50 a gond? A motoron az irányjelzőbúrán kívül minden gyári, a kipufogó is.
Az egyik szervízben fékbetétet Gold Fren S3-at javasoltak, hogy olyanra tudják cserélni. Arról valami?[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
ujskodas
tag
válasz runner 125 #7741 üzenetére
Na, mostmár rohadtul nem értem. Eddig, mikor néztem az olajszintet, mindig jó volt. Ma miután kiálltam a garázsból, megnéztem és a két jelzés közt volt. 11,30-kor elmentem tankolni vele, majd beálltam a garázsba. 7 km. Most voltam lent, és megint tele a kémlelőnyílás olajjal. (középállványon akkor is, most is)
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
runner 125
nagyúr
válasz ujskodas #7744 üzenetére
Az olajszintet tudomásom szerint melegen kell nézni. Az-az, megjáratod pár percet, majd kicsit vársz, h visszafolyjon a hengerekből az olaj a teknőbe.
Én így csinálom mindig, és stimmelnek az értékek, összevisszaságot soha nem kaptam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #7747 üzenetére
ok., köszi! Fékbetétről vélemény? kb. 4-el ezelőtti hsz.-em
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Daywalker
addikt
válasz ujskodas #7748 üzenetére
Figy, teljesen mindegy. Ha utánaolvasol neten, ahány márka, motortípus, motoros, annyiféle vélemény. Általában mindenről fogsz olyat olvasni, hogy szar. Nekem utángyártottban ajánlották a Gold Frent, illetve sok szerviz árulja és tartja készleten. Annyira szar nem lehet. De ha nagyon márkafüggő vagy, EBC, Brembo, Nissin vagy Ferodo. Esetleg ajánlom még a gyárit.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs