Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #7950 üzenetére
Én nem Ugyanezt hajtogatom, amit te is...egyáltalán nem tuti, hogy a Triumph drágább. Sőt.
Mi a tököm olyan drága ezeken a rohadt tűszelepeken?! Bezzeg utángyártottat szórnak gombokért...gondolom olyanok is."A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
írd meg ha a tekergetéstől változik valami, enyém is full állítható, akkor elcsavarok pár gombot rajta ha ennyin múlik..
de az elmélet az, hogy nem ettől függ. gondolom ritkán döntesz ekkorát, és egyszerűen szokatlan amit a motor csinál, pedig természetes. néhány pályanappal tudnád megérteni és kitapasztalni mi ez, és legyőzni a "félelmet" ami vele jár.. nekem még 2 pályanap után is ez a problémám, és meg vagyok róla győződve hogy a következő határ amit átlépek az eséssel jár majd, pedig tényleg nem vagyok kanyarban sem gyors, sem elég mélyre nem döntök, szóval van hova fejlődnöm
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Archer
őstag
válasz Topiccsendőr #7950 üzenetére
Ebayen nézegettem olajszűrőket meg ilyen egyszerűbb valamiket, azoknál gyáriból szerintem teljesen vállalható árak voltak, nyilván a szállítás még megdobja valamennyire a végösszeget, így értettem a drágábbat. Egyszerre kell 2-3 darabot rendelni aztán letudva egy jó darabig. A komolyabb alkatrészeket nem néztem.
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #7956 üzenetére
Értem én, de attól még semmilyen drága alkatrésznek nincs joga megdögleni rongyos 30 ezer kilométer alatt.
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #7958 üzenetére
vagy csak ugy hajtja oket, hogy eselyuk sincs megdogleni
BTW, a szomszedos topicban kaptam tippet motoros dolesszog-mero appra: [link]
stifi:
lehet hogy igazad van, es teljesen normalis a jelenseg, csak meg nem vagyok hozzaszokva. gondoltam erre is, talan irtam is visszabb hogy tavaly azert nem dontogettem ennyire, de mar kezdem megszokni a mocit... lehet hogy itt az ujabb megszokando penteken viszem kollegamat haza, majd megprobalom figyelni hogy ugyanugy viselkedik-e a motor a 100 kg tokesullyal mogottem -
doc
nagyúr
-
-
doc
nagyúr
hagyjad, multkor bementem BP-n egy motoros boltba, hogy olyan tanktaska kene nekem amibe a 15-os MacBook belefer. hat eppenhogy nem rohogtek ki pedig a VRF tankjan boven elferne hosszaban
egyebkent a gumis haloval siman lehet a hatso ulesen hordani, ugy szoktam (persze benne van a notebook-taskaban)
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Azon filózom, hogy ez vajon hogy működik. Álló helyzetben persze
"nem nagy kunszt" a telónak a gyorsulásmérők adataiból eldönteni,
hogy milyen szögben döntötték meg egy adott tengelyen... Viszont
már ezt is át lehet verni, ha adott irányban erőt fejtünk ki a telefonra
(tehát gyorsul), azt érzékelheti álló helyzetben való "megdöntésnek".Nehezen tud(hat)ja viszont értékelni a dolgot, ha már halad a motor,
és éppen kanyarodik. Hiszen éppen annyira lesz bedöntve, hogy
a kanyarodáshoz szükséges erőt kifejtse a gumi -> adott esetben a
motoron rögzített telefon egy "erősemleges" kanyarban úgy érezné,
hogy a motor tök egyenesen áll. Szerintem egyszerűbb kamerát
felrakni, aztán a horizonthoz képest lehet méregetni a dőlésszöget.
Mármint természetesen utólag, otthon elemezve a felvételeket.Btw. semmilyen spéci engedélyt nem használ az app, így az sincs,
hogy esetleg az iránytű, vagy a GPS jelek alapján korrigálná a mért
értéket bármilyen szinten... (Annyit tud, hogy álló helyzetben kiírja,
mennyi az annyi, mást nem. Szerintem nem érdemes felrakni.
Le is szedtem, mert tényleg tök értelmetlen, és "gagyi" a cucc...)[ Szerkesztve ]
-
doc
nagyúr
válasz DigitXT #7968 üzenetére
en is leszedtem, mert a default Android felbontason hasznalhatatlanul nagyok a szamok (lenyegeben nem latszik az ertek)
most a Pirelliset probalnam, de az meg baromi primitiv, GPS nelkul el sem indul
azert majd letesztelem alkalomadtan...egyebkent a telefonban NEM csak gyorsulasmero van, legalabbis a mar telefonomon levo 'Bubble level' appban ki lehet valasztani hogy melyik szenzort hasznalja: a gyorsulasmerot, vagy az orientation szenzort - nyilvan az altalad is leirt okok miatt motoron az utobbi lesz a nyero
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #7956 üzenetére
Ezért nem kell karbis motort venni.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
Prof01
veterán
válasz Daywalker #7975 üzenetére
Járjatok biciklivel!Így van ez, a motorozás drága mulatság, ha csak nem vmi 125ös postásmotorral, vagy más hasonló 4T-vel jár valaki. Azok lehet megbízhatóak, keveset esznek, de nincs azaz élvezet...
Múltkor számoltam, hogy mennyi pénz kéne egy nagyobb mocihoz, de egy darabig, biztos pihentetem a témát...
Kellene vennem vmi normális bőrruhát+ új sisak se lenne rossz, meg csizma, ez kapásból 250k megvan, akkor le kellene raknom az A korlátlan jogsit, ami az idei változásoknak köszönhetően +120k, akkor egy 8 év feletti 600as gépnél 80k körüli átírás, kapásból elmenne majdnem fél millió és még a motor sehol.
Szóval inkább szerelgetem a mostanit, amíg nem leszek milliomos.Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
-
Prof01
veterán
Tökömnek se kell annyi diploma, itt MO-n le se sz@rják... kopasz állatoknak sincs szerintem 2-3 diplomájuk akik az 5ös/7es bmw-ben feszítenek.
Ha minden jól megy, akkor inkább külföldön próbálok szerencsét...Daywalker: Meg hát!
[ Szerkesztve ]
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #7958 üzenetére
Ha sok motor ledöglik mindenféle drága hibával igen korán, nem azt jelenti, hogy ez normális. Illetve de, lehet normális a dolognak abban az értelmében, hogy normális=többséghez tartozó... de igazából csak azt jelenti, hogy nagynevű gyártóknak van képük drágán sz@rt kiadni a kezükből.
-
shiNIN
tag
Ja. 30 ezer km rohadt kevés egy normális (=ami szerintem az és nekem kéne ) motor életében, ha már ennyi alatt adódik valami, mi lesz később?
Sokszor gondolok Teresa első 30 ezer km-ére. Fiatal kis BMW, aprópénz lehetett a fenntartása, csak olaj kellett bele meg effélék, az se gyakran (ahhoz képest a francia tulaj elhanyagolta, úgyhogy elég drága volt a megvétel utáni első szervíz). Most, hogy idősebb s elkopnak olyan alkatrészek, amiből echte BMW kell, már picit többe kerül, mint a fiatal Hyosung (az utóbbi esésből adódó költségeit nem számítva, bár az se volt vészes). Az első féktárcsája ugyan nem áll a helyzet magaslatán, de ez inkább csak a műszaki miatt gond, attól még megy.Ma mentünk egy parányit, de ez nem sok érdeklődésre tarthat számot. Múltkor kimotoroztam magamat, egyelőre nyugton vagyok. Nem nagyon szeretek aprókat menni, de nem lehet mindig hosszan tekeregni.
-
Integra
titán
ne érts félre, nem kötekedni akarok, de mindig csak beszéltek erről, lassan cselekedni is kéne.. a papír pedig jó álláshoz kell, hiába nem tetszik, sosem osztották ingyen és nem is fogják. és külföldön sincsen kolbászból a kerítés és ott is kell a képesítés, még komolyabb is mint mo-n. ha profi, szakképzett vagy, akkor van esélyed. ha nincsen, akkor úgyis kudarcként fogod megélni.. nem tányér mosogatókat keresnek, vagy vendéglátósokat alapvetően.. szóval ez a szerencse próbálás óriási közhely. sokan mondják, kevesen cselekszenek. és csak a cselekedet számít, semmi más. azt már csöndesen jegyzem csak meg hogy hányotoknak megy tárgyalási szinten az angol és német nyelv.. mert ezek nélkül meg aztán pláne halott ügy.. na de nem offolok tovább..
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
ez semmit nem jelent.
mit tudsz te letenni az asztalra? szakmailag és nyelvtudásban? csak ez számít.
saját körömben kb minden 10 emberből 1, ha megtudja vetni a lábát. tippelj miért.. és azt is tippeld meg hogy a másik 9-nek mikor hazajött mi volt a véleménye..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
na, mókázzunk inkább
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
-
-
-
jelen gazdasági körülmények felszínes ismeretének tekintetében, én nem az eu-ban gondolkodnék. főleg nem angliában, ahol a 3 faluval arrébbról érkező angolok is outlanderek.
németek ugyan ez, csigazabálók remélem beborulnak az új elnökükkel, spanyolban tudjuk mi van, írek megint kuka, feljebb hideg van (oroszok lezárják a gázt, megfagynak), olaszország megint csak vergődik, görögöket meg hagyjuk szerintem... stb.ennyit az eu-ról.
ha jó helyet akarsz, akkor messzire kell menni.
Merkel mama is megmondta tavaly... tekintve, hogy itten hamarosan háború lesz, mielőbb lépni kell...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest