- OLED TV topic
- Bluetooth hangszórók
- ASUS notebook topic
- Videós, mozgóképes topik
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- E-book olvasók
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
New York visszafogná a közösségi média algoritmusait
it A fiatalokat védenék azzal, hogy megtiltanák a tartalmak algoritmikus vezérlését a fiataloknál, szülői hozzájárulás hiányában.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
Augusztusba nem lenne valakinek kedve jönni Horvátországba v. Montenegróba v. Olaszországba?
3-4 napos laza túrát tervezek valószínűleg olcsó büdzsés sátrazós felállásba.Sajna az ismeretségi körömbe nincsenek túrázásra hajlamos egyének, de hátha jönne valaki a topicból.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
atom87
aktív tag
Sziasztok!
A mai nap folyamán boldog tulajdonosa lettem egy 2004-es Kawasaki z750-nek.
Sajnos átíratni még nem tudom lóvé hiányában...
Azt szeretném megtudni, hogy szerintetek jó az, ha az adásvételire a mai nap került, mint okmányok adása vétele, jármű birtokba vétele és kelt. A szerződés hatályba lépése pedig 2012.07.01 lett (akkor kapok fizut...)
Tehát lényegében az átírási határidő, az a 15 nap, az 07.01-től indul így?Kawasaki z1000
-
vendingo
veterán
Én tudom a megoldást.
Írjátok meg rendesen az adásvételit, és mielőtt letelne a 2 hét átírási idő, kérj időpontot az okmányirodába. Ha nagyobb városba laksz, akkor legalább 2-3 hét mire kapsz időpontot.
Én is így csináltamSok okmányirodába lehet online időpontot kérni, ahol te választod ki a dátumot, hogy mikor érsz rá.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #8127 üzenetére
Na igen.
De utcai motornál, ahol nincs ez az opció, inkább kuplungoljon az ember, vagy próbálja ki, milyen amikor 12000 nél kuplung nélkül elcsukja a gázt, felnyomja nagynehezen a fokozatot, nagycsatt... Nehogy azt higgye valaki hogy ha nem vált lyukat akkor az gyorsabb volt, mint kuplunggal. . Szerintem.
A modern v2 nél már egész értelmes csúszókuplungok vannak, de a sornégy ezreseknél ugyanúgy nem hiába.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #8159 üzenetére
MIlyen nagycsatt? Nekem kuplung nelkul ugy megy felfele a valtas mint a vaj. Elore mar huzni kell a valtot, es elvenni kb felig a gazt felugrik 1 fokozatot. Bazi gyorsan lehet igy valtani, eszembe nem jutna kuplunghoz nyulkalni. Hogy melyik kimeli jobban arrol fogalmam sincs, az elmult 6-7 evben 1 valtot se birtam igy tonkretenni (gixxerek) pedig azert sokat nyuztam oket...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #8160 üzenetére
Akkor lehet én csinálom rosszul. Nekem nem jött be ez a kuplung nélkül váltás. Inkább időhúzás volt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
motogp slow motion, van benne egy kis power slide is
Holnap valaki kecsóring?
ninja_v üzeni: este 5 kor lesz csak 3x 10 perces bergokart verseny...utana is lehet motorozni...de elotte egesz nap szabad
[ Szerkesztve ]
-
DonThomasino
veterán
Elkezdtem nézegetni a GS500F et és GSX650 et használtan,
mivel mindenki lefele beszél a supersportról.
Ezekre azt mondanám hogy talán.
Csak azt nem értem ha ezek lényegesen kevesebbet tudnak
600 as supersportokhoz képest.
akkor miért vannak majdnem egy árba használtan?[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Integra
titán
válasz vendingo #8139 üzenetére
Én tuti nem vennék kereskedésből motort, pláne nem új motort. Inkább vadásznék valami 1-2 éves szalonállapotú motort jó helyről.
azért kívánom, hogy egy nap tudjál új motort venni szalonból, akkor megérted mi az igazi különbség a kettő között.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vendingo
veterán
válasz Integra #8164 üzenetére
Már csak azért se vennék, mert az én ízlésvilágom motorok és autók terén is leragadt a 80-90-es éveknél. Az SV-m 2002-es, de a 90-es években tervezték.
Autóból is hobbira van egy 88-as évjáratú sportgép, meg van egy twingo ami szintén 2000 utáni, de még a régi formaterves.
Simán vehetnék új autót/ motort, tellene rá, ha már min. 50 ezret eltankolok havonta.Az illető akinek írtam meg azért nem ajánlottam a kereskedést,mert kezdő motort keresett.
Én úgy vagyok, hogy előbb tanuljunk meg motorozni (közbe megérik az emberben, hogy valóban melyik stílus is fekszik neki) aztán lehet menni kereskedésbe a kiszemeltért.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
shiNIN
tag
válasz vendingo #8165 üzenetére
Plusz ha az az első motor, amire az ember felül, akkor valószínűleg oda is csapja párszor... Szegény Cili, tökéletes állapotban vettem 6ezer km-rel, aztán érték dolgok De nem bánom. 750 ezer volt extrákkal, s vannak közös emlékeink, bár a fogyasztás logom azóta is nyögi a kezdeti 5 liter fölötti átlagokat, amiket az elején műveltem a kihalt 30-as utcában Ez dugóemuláció, ennyit még autópályán sem fogyaszt
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz runner 125 #8166 üzenetére
Én meg nem, csak belátom, h zsiruj autóra meg nincs elég pénzem, ezért hasznaltat veszek addig. Zongorázni lehet az új és a használt közötti különbséget.
Majd lesz új autóm is, csak idő kérdése, addig marad a használt, most is használtra fogom az intit cserélni mindig csak pozitívan, mert a célokat így lehet elérni...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #8168 üzenetére
Ez való igaz, viszont a motor-autó ettől függetlenül nálam racionalitás kérdése - minek vegyek valamiből újat, ha pár éven belül úgyis eladom.
A Nexus-t pl. megvettem 2008-ban 840k-ért, beleraktam 16.000km-t, majd 2011-ben kiárultam belőle (volt rajta extra és találtam olcsón gyárit) kb. 820-at.
Ezt egy újjal 3 év múlva biztosan nem csinálod meg, hozzáteszem nem a nyerészkedés volt vele a célom.
Persze megértem a Te gondolkodásod is, sok előnye van, de magamat ismerve nálam nem működne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Integra
titán
válasz runner 125 #8169 üzenetére
Igen, nekem megsem fordult a fejemben sosem hogy cserelgessem az ilyen dolgokat, mindig pontosan tudom mi kell és hogyan, befektetésként tekintek rá és sosem bántam meg. És csak azt veszem amiről tudom, h elégedett leszek vele. Ha kell, máshol fogok meg pénzt, atcsoportositok, elvonok, vagy elhalasztom és később veszem. Valszeg a multis közép és hosszú távú gondolkodás ez bennem is, lassabban hozok döntéseket, nagyon koruljarom, de a jó döntést hozom meg az esetek 95%-ban. Nekem ez vált be, így vagyok sikeres mindenben, kapkodás az nalam bukta ilyen téren
Ha megnyerem a lottót, akkor lazítani fogok ezen...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
shiNIN
tag
válasz Integra #8170 üzenetére
Mi is így csináljuk, már csak azért is, mert eladásban rém rosszak vagyunk, de a motorokat nem is akarnánk. Mázlink is volt, de elég jól körbe is jártuk, hogy melyek azok, amelyek megbízhatóak. Így lett egy BMW és egy Hyo Gyárilag egyik se volt az igazi, de azóta le lettek cserélve a gyöngébb alkatrészek
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Integra #8170 üzenetére
Én is nagyon megrágom a dolgokat, mert hosszútávra szoktam tervezni. Inkább drágábban jobbat, csak elégedett legyek.
Bár az SV-el az volt a helyzet, hogy az első tavaszi napsugarak hatására bekattantam, és elhatároztam, hogy a legrövidebb időn belül kell egy motor. Mind1 milyen, csak v2 legyen.
4 nap alatt összehoztam a bizniszt, megvettem a motort, de nem nagyon szeretem mert nem ilyenre vágytam, csak kellett valami gyorsan. A motor hibátlan, bennem van a hiba. X összegből a legrövidebb időn belül a legjobbat kellett megvenni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
bruti01
őstag
alá szolgálja motoros kolégák csatlakozok én is
<< Bunkó vagyok így hóditok >> Galaxy s20 ultra 5g , Galaxy note 20 ultra 5g. Mi 10 t pro
-
Ferdzsoo
addikt
Kesztyű témában nagyon nem vagyok otthon, mi az amit érdemes megvenni, az első számú szempont a védelem. A második talán hogy főképp nyáron használom.
Most egy shoxom volt, ez így mindent elárul, valami komolyabbat akarok venni."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
.mf
veterán
válasz Ferdzsoo #8174 üzenetére
"Most egy shoxom volt, ez így mindent elárul"
Na mit árul az el? Szerintem csak ki kell fogni, van náluk is jó kesztyű, pl. az enyém 3 éves, másfél évet naponta használtam (hétközben munkába, hétvégén kirándulni motorral), estem is benne párat, de még mindig semmi gond velük.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Topiccsendőr
addikt
sajnos ezek annyira nem védenek. estem én is nitroban, karbon lófaszminden volt de nulla védelem a kisujjnál és a gyűrűsujjnál, ami a legnagyobb erővel ér le. Szenvedtem is miatta. Konkrétan az olcsó kesztyűk leszarják ezt, ugyanúgy van megcsinálva, csukló környéke meg egy vicc. A normális gyártók jó pénzért persze, de nagyobb védelmet nyújtanak.
inkább vennék egy elszúrt méretválasztás miatt 20-25 ért egy alpinestarsot használtan.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Ferdzsoo
addikt
Ígyvan. a shox védelme látszat. Arról nem is beszélek hogy már foszlik szét, semmi tartása nincs, cseklik nyaklik. Néhol van tripla bőr, néhol meg olyan gyengus, (pl pont a kisüjj környéke) hogy kétlem bármit is védene a horzsoláson kívül.
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Integra
titán
válasz Ferdzsoo #8174 üzenetére
4 éve nyúzom a spidi raccsing kesztyűm, motorline-ban vettem 29ezerért. 4 éves, egy baszott nagy bukást meg egy kisebb bukást már megélt, karcos, látszik, hogy használom, megannyiszor bőrig áztam benne, de ami fontos, teljesen ép maradt mindkét kezem és a kesztyű mai napig tökéletes.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8179 üzenetére
Hja, 30-40 környékén már kevésbé lehet szart kifogni.
Amúgy meg mit sírtok a biztonság miatt, itt Tajvanon hárman!!! ülnek egy robeszen, esőben, csak egy szál bukóban meg esőkabátban Este lámpát sem kapcsolnak sokan, index nuku
Amúgy egy nap alatt 1 sportmotort, 1 supermotot és egy choppert láttam, a többi csak robesz volt, vagy ilyen városi 125-ös régebbi gép...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
Tippeket kérnék Sv650S pakolhatóságához.
Lények nagyon nagyon olcsón szeretném kihozni úgy, hogy a lehető legtöbbet legnagyobb teret kapjam. Dobozrendszer az ára miatt kilőve.
Egy esetleges 6 napos Horvátország-Montenegró úthoz szükséges cuccoknak kellene beleférnie.
Első körbe egy hengertáskára, és egy nagy tanktáskára, csomagrögzítő hálóra gondoltam+egy hátizsák, ami már van. Egyéb ötletek? 20-30K a ráfordítható összeg. Sátrazós lenne a szitu, szóval el kell még férnie a hálózsáknak+a sátornak is.Előre is köszi.
Esetleg valakinek lenne kedve csatlakozni az úthoz?
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
doc
nagyúr
válasz vendingo #8184 üzenetére
tavaly 6 napra mentunk Horvatorszagba, ket szemellyel, egy tanktaska es egy top case siman eleg volt (bar sator nem volt benne)
a helyedben en vennek egy 'duplazhato' (zipzarral magasithato/magasra nyithato) tanktaskat elso korben, ebben egy ferfiember boven elfer 6 napra. a sator meg mehet haloval a hatso ulesre (bar az SV-nek ha jol emlekszem, eleg pici az utasulese)
a hatizsak nagyon szar, en azt kihagynam ha van mas megoldas -
vendingo
veterán
Én inkább viszek több cuccot, minthogy bármiből is hiányt szenvedjek.
Találtam pár lehetőséget:
Tanktáska
Hengertáska
Oldal+henger
Ezekhez az oldaltáskákhoz kell még valami kiegészítő?
Az SV-n elvileg alul gyárilag van 2 vas, de szerintem az csak a gumipókos rögzítéshez való.Szerintem ez a tanktáska+az a hengertáska elég kell hogy legyen 6 napra.
A hengertáskát le lehet normálisan rögzíteni az üléshez, hogy ne mocorogjon?[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8184 üzenetére
Mondjuk egy ilyen (ha nem elírás az ára)? Vagy ha már úgyis ott vagy a határ közelében, akkor ez? Ha elég hely van a hátsó ülésnél, akkor még elé lehet rakni és hozzá hevederrel rögzíteni a sátrat, a hálózsák pedig mehet a táskába.
Tanktáska, alap. Hátizsák nem túl kényelmes, de ha kell még hely, akkor az is.Kedv lenne, én is tervezgetek hasonlót, mikor? Valamint: 6 nap? Én inkább 9-re gondoltam: pénteken leutazás, azutáni hétfőn vissza. Így a valószínűleg legnagyobb forgalmat (szombat oda, vasárnap vissza) talán ki lehet kerülni.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
emre
veterán
válasz vendingo #8186 üzenetére
Több helyről olvastam, hogy a vászon oldaltáska merevítés nélkül cumi.
Az a gáz, hogy szezonja van, és elfogytak az olcsó dobozok amiket tartókkal hirdettek.Nekem egy elég régi oldaldoboz párom van, amit 20k alatt vettem, de igazítani kellett rajta.
Mondjuk ilyent az SV-re nem tennék, viszont az öreg FZ-men teljesen jól néz ki.
Szóval én oldal doboz párti vagyok, tanktáskát komoly pakolásra meg sose vennék.
Max csak 1-2 apróság miatt tenném fel, hogy tankoláskor ne okozzon gondot.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
vendingo
veterán
Igazából ugyan ezeket linkeltem én is.
Az oldaltáskához nem tudom, hogy kell-e még valami kiegészítő, hogy ne himbálózzon.
Nekem nincs semmi bajom a hátizsákkal, max az, hogy néha kicsit leizzad a hátam ha lassan megyek. Nekem ilyen jól rögzíthető áramvonalas motoros hátizsákom van.
Én benne lennék egy 9 naposba is, egyenlőre egy szervezés alatt lévő túrába csatlakoznék (vagyis csak tervezem a csatlakozást). Július 9-től 14-ig lenne a túra végig a horvát parton, le Montenegróba, majd Bosznián keresztül haza.
Te mikorra tervezgeted a te túrád?Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
.mf
veterán
válasz vendingo #8189 üzenetére
Sátrazós, de vonulós túra? Én annál lustább vagyok kéremszépen, minthogy minden reggel lebontsam, majd este újra felépítsem a sátrat Én legalábbis azt a fajtát szoktam csinálni, hogy 2-3 napra letelepedek valahol, s onnan, mint bázis, megyek 1-2-300 kilis köröket, így nem az van, hogy este fáradtan a sötétben kell sátorépítéssel szívni.
Nálam még semmi konkrét terv nincsen, csak annyi, hogy vagy július közepe, vagy augusztus közepe-vége, de még a tenger se fix, eredeti "terv" szerint csak Balaton, de hosszabban -- mivel most úgyis távmunkában dolgozok, így akár Balatonparton a lábam a vízbe lógatva is tudok dolgozni, csak mobilnet legyenFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
ALI_G
veterán
Tegnap pudingok voltatok
Masodik kortol balos kanyarokban terdkoptaton fordultam, a jobbosok meg mindig szarul mennek. Harmadik korben 52es koroket mentem kb, csak a kijelzon neztem parszor, a vege elott a celegyenes raforditon kigyorsitaskor elforgott a hatsokerek. Egy kis barna becsuszott de betapadt vegul es nem dobott at. Rogton le is jottem. a gumi mar forro volt, ennyire sose melegedett fel. Hatul pilot power van, azt sikerult 18 perc alatt tulhevitenem? Vagy olyankor mit kellene eszrevegyek? 2.2 volt benne a nyomas, a felulete szerintem korrekt volt, kilepo-belepo elek se voltak szetdaralva.
Ez a tempo azert meg nem egetvero, mz-stol meg igy is kaptam egy kort, meg egy literes cbr-tol. De a tobbit otthagytam! -
csabyka666
addikt
Üdv mindenkinek!
Most kezdtem el a "korlátlan" motorjogsit, és hosszas keresgélés után a 251-es ETZ-re esett a választásom, mint a jelenlegi S51B-s Simsonom méltó utódjára. Az ok: 200.000-ért patika állapotút lehet kapni, és én a Simsonnal is teljesen meg vagyok elégedve, csak tankolni kell, és megy. Szoci motor ide, szoci motor oda, én ezt választottam - persze anyagi okok is meghúzódnak a háttérben, nem tagadom.
Elsősorban az MZ tulajokat kérdezném, hogy mondjatok nekem érveket a fent említett motor mellett - pro és kontra!
Mostanában nagyon sokat bújtam a netet, és találtam pár ellentmondásos irományt, ezeket szeretném rendbe tenni.1.) Írták, hogy a 251-es ETZ már gyárilag elektronikus gyújtással szerelt, viszont jópár helyen olvastam, hogy van megszakítós is. Én csakis olyat akarok venni, ami elektronikus gyújtással szerelt, szóval fontos lenne ezt tudnom.
2.) Ez a típus akksiról gyújt? Szóval nincs benne trafó? (A Simsonom gyújtása is elektronikus, de ahhoz nem kell akksi, legalábbis az enyémben nincs.)
3.) Úgy tudom, léteztek olyan 251-esek, amikben gyárilag volt különolajzás. Erről mit tudtok? Nálunk mennyire beszerezhetőek ezek a modellek? Mennyire megbízható ez a technika? Milyen elven működik? Más karbi kell rá?Egyelőre ennyi, amit tudni szeretnék!
Köszi a válaszokat!
Ágdarálást, kaszálást, területtisztítást vállalok profi gépekkel! Elsősorban Zala megye és vonzáskörzete, de minden megkeresést meghallgatok. +36305633091
-
doc
nagyúr
válasz csabyka666 #8198 üzenetére
[link] (nem az en velemenyem, de ideillik)
-
Djuree
félisten
részben igaza van. ezeket a mocikat viszont könnyű szerelni, meg lehet rajtuk tanulni a szerelést, alkatrész is van fillérekért, sőt ami ezekben van te magad is meg tudod csinálni, kb. olyan szintű elemek vannak benne simán szét lehet szedni a motort is darabokra, könnyű összerakni.
egy újabb motorhoz már szerelő kell.
meg ha karbantartja az ember az mz is kimegy a világból. fater bejárta a ts-el európát és soha nem hagyta cserben[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Filmvilág
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen