- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hobby elektronika
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen SSD-t vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
Hirdetés
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Skull and Bones - Egy hétig ingyen játszhatunk vele
gp Az önjelölt kalózok ránézhetnek az Ubisoft játékára, hátha valaki úgy dönt, hogy megvásárolja azt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #82424 üzenetére
Annó nekem nagy álmom volt, sokat szemeztem vele, végül kimaradt. De szerintem formailag manapság is időtálló.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
LustaDick123
tag
válasz CyberPunk666 #82452 üzenetére
Ha magas vagy akkor túraenduró (Vara, DL650 stb.) vagy ha sporttúra, akkor K1300.
Ezeket a DL650 kivételével nem gyártják, a motorok többsége vagy kicsi vagy nagyon hegyes a térdszög. Ne keverd össze a köbcentit a motor fizikai méretével. -
Gaboman
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82435 üzenetére
Milyen magas is vagy és hány kg?
Ha nagy ember vagy ott az MT-09 Tracer, én sem vagyok kis de ezen simán elférek, sőt még haver is pedig ő kimondottan nagyon nagy!!
Itt pedig nem lesz hiányod sem tartalék erőből sem pedig nyomatékból.Alul a méreteket nézd meg és hasonlítsd össze a tiedével.
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
ath
senior tag
anyám.. gixeren rettentő durván néz ki a túrakormány [link]
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ha olyan motort akarsz, ami túra is, sport is, megy mint a gép, kényelmes, gyerekjáték vele motorozni és ekkora vagy akkor:
BMW S1000XR
Minden évben szokott lenni bmw tesztnap, iratkozz fel, menj el, próbáld ki. Nem fogsz másra gondolni, kavára meg főleg nem. -
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ne figyelj ezekre az emberekre, ha Kawa kell, ott a Z1000SX, az a te géped.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #82430 üzenetére
Végül hova vitted szervizeltetni a mocid?
Hello darkness, my old friend...
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82435 üzenetére
Hogy lesz nekem így új, nagy és sportos gépem?
Tudom ajánlani a BMW R1200RS-t. Én 194 cm vagyok (meg 120 kiló ) és elég kényelmes volt. Így nézek ki rajta:
Egy baja van, 4,5 millótól kezdődik, kedvem szerint felextrázva meg 5,4.
Vagy jóval olcsóbban (3,5M) ott van pl. a Honda VFR800F is.
(#82447) persuader: +1
[ Szerkesztve ]
-
Warpig
aktív tag
válasz CyberPunk666 #82455 üzenetére
Közelítőleg pontos: http://cycle-ergo.com/
Idő vagyok, világok hatalmas pusztítója. Azért jöttem, hogy megsemmisítsek minden embert.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #82455 üzenetére
Ah, kiestem a szerepembol.
Ezek csak a sajat izlesuket akarjak raderoltetni.
Hallgas ide:
ducati panigale.Nem lehet szarul kinezni vele!
(Ha meg igen, kit erdekel, a vilag legjobb motorja)[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xaels
félisten
Na nekiestem a kipunak. Gondoltam pár cifra dolgot. A kipuval kaptam egy törött, de hegesztett Y elemet, az enyém meg van és nem törött csak emberünk szétbarmolta a menetet nem oda való csavarokkal.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
CyberPunk666
senior tag
Kawasaki centrum, a hivatalos importőrt műhelye.
Nem sok összehasonlítási alapom van (vagyis nincsen, egész pontosan), de normálisak voltak, motul 5100 a standard olaj, amit használnak.
A telefonban azt mondták, hogy 24k lesz, aztán csak 19k volt.Olajat cseréltek, meg átvizsgálták, a lánc feszességén állított a srác, keréknyomást ellenőrzött, karokat, holtjátékokat is megnézegette. Mikor odavittem, nem kellett várni, azonnal elkezdték. 1.5 órát ígértek, kb 1.25 alatt meg is lett.
Szépen letisztogatta ahol dolgozott, nem cseszte össze sehol.
Amennyit én le tudok szűrni az egészből, én bátran merem hozzájuk vinni legközelebb is.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #82466 üzenetére
Köszi a részletes infót , akkor szerintem megpróbálkozom én is velük.
Hello darkness, my old friend...
-
LustaDick123
tag
válasz CyberPunk666 #82466 üzenetére
Ha ez a motor rendesen át esett a nullrevizión, akkor azért 1000km után nem sok mindent kell rajta állítani...
-
válasz CyberPunk666 #82466 üzenetére
Totál alap dolgokat néznek amit mindenkinek tudni kéne. Az a GSR is olajcsere miatt volt ott ahol voltam. Már ez is gondot jelent?
Akkor érdekes a téma ha mondjuk kelepel a blokk és okosabbnak kell lenni mint pár bovden vagy guminyomás ellenőrzésÉn ma néztem 2500km-t mentem mióta megvan, kicsit több mint 1 hónapja és az a durva, hogy még csak nem is engedtem el magam, semmi ilyen menjünk ki a világból esetek.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz LustaDick123 #82469 üzenetére
Igen, de ennek ellenére lelkiismeretesen végignézte. Ami becsülendő, nem mismásolják el a dolgokat azzal, hogy az úgyis tuti jó még. Nekem ez szimpatikus.
(#82470) Kolondrum
Nem igazán tudom dekódolni a hozzászólásodnak kb a 72%-t.
-
horvathkrisz
addikt
Épp sikerült hazahúznom az eső elől, nagyon fosok tőle.
Szabad egyáltalán esőben dönteni a motort? -
kisninja
őstag
válasz horvathkrisz #82472 üzenetére
Ésszel és ha felfestésre vasútra vagy aknafedélre mész az nagyon csúszhat.
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #82469 üzenetére
Hat, azert vannak dolgok, amik elofordulnak, pl a heten 2 darab uj 650 es ninjat es egy z1000 esen kellett 1000 km es szervizt csinalnom (probamunka volt kawasaki szalonban)
A feknyereg csavarjai pl lazak voltak mindket 650 esen, es teljesen elment a gazholtjatek, kuplung holtjatek, lancfeszesseg.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Topiccsendőr #82474 üzenetére
Valahol azt olvastam az interneten, hogy az új láncok az elején hajlamosak egy kicsit megnyúlni (tudom, hogy valójában kopás van és nem nyúlás), majd nagyon sokáig nem kell utánaállítani. Nem tudom mi igaz ebből, de ez alapján a láncfeszesség beállítása tipikusan aktuális dolog az ezres szerviznél.
De mint mondtam ezt csak olvastam valahol, nem tudom egyezik-e a tapasztalataiddal.
Btw itthon volt ez a munkád, vagy kint külföldön?
[ Szerkesztve ]
-
válasz CyberPunk666 #82471 üzenetére
Mit nem értesz? Írtad mit néztek, ezeket neked is meg kell tudni, nem itt kezdődik a szerviz.
Ha meg kötelező hát át kell esni rajta. Ilyenkor amúgy mi van ha kap mondjuk másik karokat, másik kipufogót? Vagy gari alatt semmit nem lehet?persuader! Igaz, de nincs igazam? A robogóm volt a táborinál, akkor egy másik helyen, kellett egy akkor 20 éves nyikhaj gyerek aki darabokba szedte és rendbe tette. Mert ő hajlandó volt bontani nem pedig simogatni. Imádom ezeket a mű dolgokat, bovden olajzás, lánc beállítása stb. Aki motorozok urambocsánat alap dolgokat tudjon már mint olajat cserélni pl.
Ma is a GSR-es fazon nagyon örült ernőnek olyat akart venni, majdnem mondtam neki gyere el hozzánk, 1 óra és lesz olajad új, nem kell ide 6500ft/órás szerviz. (2016-os ár)[ Szerkesztve ]
-
LustaDick123
tag
válasz Topiccsendőr #82474 üzenetére
Azért abban egyet érthetünk, hogyha azokat a bowdeneket jól beállították és csavarokat előírt nyomatékra húzták, esetleg csavarrögzítővel behajtották nem szabadna lazának lennie.
Egy ilyen 1000-res szervíz egy olajcsere és pár csavar esetleges meghúzása, ellenőrzése, szemrevételezése, nem több. 1000 kilométert egy-két nap alatt lehet menni motorral.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz LustaDick123 #82478 üzenetére
Hatooo. Nyomatekra huzzak a gyarban...
Geppel csinaljak, nem tudjak elrontani, hulyebiztos. Egyszeruen ez ilyen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Kolondrum #82476 üzenetére
Ki mondta, hogy én nem tudom megnézni. Én csak annyit mondtam, hogy végignézte ezeket is.
De akkor rohadjon meg, amiért megnézte. Istenem, nem értem miért fáj nektek, hogy megnézett olyan dolgokat, amiket még a rutinvizsgán is meg kell.
Komolyan elképesztő.
Meg na és, ha nem szabad ilyen gondjának lennie 1000km után, akkor mi van? Attól még jobb, ha nézi, és ezerből egyszer kiszúrja, mintha nem veszi észre azt.Btw még a láncot is letakarította és befújta, a szemét.. ilyen aljas egy szerelőt. Pedig a láncot nekem is ápolni kell, ráadásul 1000 km után még felesleges is a tisztítás. Ilyen helyre se megyek többet.
Majd keresek valami szakit, aki mindenre csak legyint, hogy "jó'van az úgy"', "ráér az még".[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
válasz CyberPunk666 #82481 üzenetére
Pedig milyen jó is az úgy
-
BoB
veterán
válasz CyberPunk666 #82481 üzenetére
Csak irigykednek
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Xaels
félisten
A kipufogót végül nem sikerült ma feltenni, ami lehet szét van barmolva, az első leömlőt is le kell cserélnem mert az is át van szabva. Még jó, hogy azt is elhoztam. Ha már szét szedtem, akkor amit tudtam lefújtam, ne legyen rozsdafoltos. Holnap megyek pontot teszek a Red Baronos sztori végére remélem és ha már bemegyek a városba akkor veszek pár rozsdamentes csavart a berohadtak helyére
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
ath
senior tag
válasz CyberPunk666 #82481 üzenetére
szerintem törd meg a jobb oldalát is, úgy jobban látszik rajta használják és nem csak kirakatmotor
-
boogie84
veterán
Ma végre mentem is a CBR-rel. Újjászülettem.
Akksicsere után sokkal jobb érzés.A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
runner 125
nagyúr
Haversráctól én is megkaptam a hétvégén, h tuti futóval viszem minden helyszínre a motort, letolom, csinálok két képekt és hazahúzom. De a legkevesebb h a kisvödör, szivacs kombó mindig nálam van - szerinte.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz runner 125 #82489 üzenetére
Mert? Nincs nálad?
-
Lajkó
őstag
Üdv.
A korlátlan jogsival, nulla rutinnal, Debrecen-Miskolc inga heti egyszer (pályán is), később napi inga 20km de szeretnék akár világot is látni utassal. Lehetőleg alacsony fogyasztással (5L alatt) tudtok ajánlani hosszútávon is kényelmes, jól pakolható és megbízható mocit?
Elolvastam a kötelezőket, körülnéztem, eddig az ezeréves (1997) Transalp ami beleférne a büdzsébe, de tartok tőle kicsit.
Ördögtől való ötlet ez?
Vagy ár/érték arányban jobban járok egy 2007 utáni V-Strom-mal? Ennél már a vételár kétharmada hitel lenne... -
-
runner 125
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82455 üzenetére
Jó bizony a VFR, bár nem tudom melyik évjáratot vennéd, gyanítom 800-asban gondolkodnál és abból is az újat. Nekem még a 2002-től gyártott VTEC van, szeretem nagyon. Persze van kompromisszuma, nehéz, kicsit lehetne még erősebb, noh és a generátort is érdemes figyelni 50k km környékén, de élvezetes motorozáshoz bőven elég, amit tud. Ráadásul pontosan ilyen kategóriát kerestem annó én is. Lehessen vele döntögetni, mellette ne legyen nagyon kényelmeten és persze nézzen ki jól.
Hasonló paraméterekkel bírunk, 187 vagyok és 90kg, simán elférek rajta, sőt, 1-1 komolyabb kigyorsításnál kapaszkodok rendesen, mert simán hátrébbcsúszok, szóval hely van.A mostani 800-as már nem az én világom. Kiölték belőle a boogie-t, elvékonyíották az egészet, elvitték túra irányba, gömbölyű lett mindenhol, totál távol áll tőlem, persze ettől még nem rossz vétel, sőt, tesztek alapján mlg jobb a futóműve és a fékek.
Z1000SX is jó gép, fekete VFR-es haverom olyat nézett első körben használtan, de iszonyú tré a hazai kínálat.
tboldi
Persze, az összecsukható kis vödör, összecsukahtó szivaccsal. Megállok 20km-enként, teleköpködöm és lemosom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
CyberPunk666
senior tag
válasz runner 125 #82493 üzenetére
Körbenéztem most, hogy milyen motort vennék és sajnos meg kell állapítsam, hogy nem sok motort készítenek az ízlésem szerint. Szerintem a ninják formaterve nagyon jó, számomra lemossa a többit, de picik.
A cbr azon kívül, hogy szintén pici, nem is tetszik :S, Az r6 az bejön, de az is picike.Javasolták itt páran a bmw-t. Megnéztem őket, de nem az én világom egyik sem. Még a záslóshajós 1000RRRRR sem, akárhány R-t is tesznek oda.
Találtam egy ilyen Yamaha FJR1300 gépet, ami képeken jól néz ki, bár tartok tőle, hogy ez meg ilyen goldwing méretű cirkáló.
Az aprilia sportgépei gyönyörűek, de ki lehet-e bírni rajtuk fél óránál többet egyhuzamban...? ^^
nem lesz ez egy egyszerű menet az biztos...
Lehet azért maradok a 300-as ninján, mert nem találok semmit, amit jobban tetszene xd
Mondjuk a Z1000Sx az eléggé tetszik... nem véletlen, hiszen a ninjás formavilág rabul ejtett engem.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz CyberPunk666 #82494 üzenetére
A yamaha FJR1300-at próbáltam a 2015-ös modellt. Halál unalom egy motor. Semmi nem fogott meg benne, semmi....
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
CyberPunk666
senior tag
áh, ez a z1000sx egy álom, és a zzr1400 se rossz.
Nem vagyok márkabuzi, de nem tehetek róla, hogy a kawasakik formavilága nálam egy szinttel feljebb van, mint a többinek. Annyira eltalált, nyitott lennék én másra, de akkor is ezek tetszenek.na, utánaolvasok, hogy mennyire jó/rossz ez az z1000sx
-
demars
addikt
válasz Ferdzsoo #82495 üzenetére
Igaz nem mentem vele, de egy ismerős dicsekedett, hogy mekkorát tol ez 2. -tól. Mondjuk övé meg van piszkálva.
Amúgy gyönyörű masina, iszonyat kényelmes ülni rajta.
Az elektromos plexi haza vágott engem (még nem láttam ilyet azelőtt).Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #82497 üzenetére
KTM 1290 Super Duke GT?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen