Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • harry

    veterán

    Üdv!
    Hol lehetne azt pontosan megérdeklődni, hogy (állandó) lakcímváltozás bejelentése esetén milyen iratokra van szükség? Okmányiroda, vagy jegyző, vagy máshol?
    Úgy tudom, ez önkormányzatonként eltérhet, esetemben az V. kerületbe szeretnénk bejelentkezni, ismerősünk tulajdonában lévő ingatlanba. Tehát egyrészt biztos kell a személyim, lakcímkártyám, a bejelentőlap (ezek megvannak), de mi kell még? Egy nyilatkozat a tulajdonostól, rajta az ő és az én adataimmal, 2 tanúval? Kellhet a lakás (hiteles?) tulajdoni lapja? Ezt kikérhetem én is, vagy csak a tulajdonos? Hol / miként van erre mód?
    Azt ugye jól tudom, hogy lakossági várakozási engedélyt csak állandó lakcím esetén kapok, tartózkodási címre nem?
    Válaszokat köszönöm!

    Theoretically, this damn thing oughta work now.

Új hozzászólás Aktív témák