- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stream
- Milyen egeret válasszak?
- Dell notebook topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Xiaomi Pad 6S Pro 12.4 - Kína (válasza az) iPad(r)e
Hirdetés
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz angyalpc2 #91898 üzenetére
Nalam szinten zenesz volt Renault gyari szervizben, szervizeles utan Nemetben. Csak fecskednozhettek, vagy nem tudom, de ki kellett Magyarorszagon mosni az egesz rendszert. Azota olyan fekrendszere van a Modus 1,6-nak, hogy felek, hatulrol belenkjonnek ha istenesen kell fekezni. (Negy tarcsas, nem dobfekes hatul). En nem fecskendoznek... Fizetsz az ember kicsit tobbet es at van mosva.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
-
Gabady
aktív tag
válasz Gabady #91877 üzenetére
drive.ru oldalon több megit is látok 205/60 R16-al, illetve 215/60 R16-al. Ebből kiindulva a 225/45 R18 jó lehet.
*** Megane 2 2.0 16V *** iPhone 11 Pro - Airpods Pro 2 *** DellbookPro15,2 i5-6300U - 16GB DDR4 - UHD 520 - 500GB NVme *** Ryzen 7 5700X - 32GB DDR4 - RX6950XT - 480GB NVMe - 2TB NVMe - 2TB HDD ***
-
forceberg
veterán
-
plömplöm
őstag
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
angyalpc2
aktív tag
válasz plömplöm #91910 üzenetére
francia mérnök gombás csigát... szidni a renaultot...divat. (még ha a PSA puretech lenne, ami jogos vagy a H5Ft 1.2tce lenne ami nem is teljesen francia hanem japán HR nissan)
Igazándiból, az egyetlen baja, hogy folyik az olaj és ez kárt tehet a gumi és vezetékszigetelésekben. 17 éves kocsi kb nulla rohadással. -
válasz angyalpc2 #91912 üzenetére
De ez egy elony is vasarlasnal, ha rossz a hirneve! Szerintem siman mentheto darab. A "szakerto Ur" meg egy Renaulty gyulolo, aki mar tobbszor kinyilvanitotta a velemenyet itt. Talan Rob-nak kene mennie a TC-hez szakertozni ?
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
tycon
tag
válasz Sirus86 #91915 üzenetére
Kicsit zörgetem még ezt a fékolajat. A fékolaj vizesedése esetén nem csak az a baj, hogy gázos lesz és puha, ha felforrósodik a hegyről lejőve. Azt is szereti, hogy beleáll a munkahengerbe (jellemzően ha dobfék). És beleáll a főfékhengerbe is a víz. És ott szép vályúrozsdát csinál.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
troll81
addikt
Sziasztok szelep fedel csavarok lehuzasi nyomatékaval sorrendjével valaki tud segíteni?
Twingo c06 58ps. [kép]
Köszönöm
-
troll81
addikt
válasz MasterMark #91919 üzenetére
A szélét töröltem meg a többit semmit.
Jelenleg ki szedtem a lakó munkáját mindenhol megragta valami...
Főleg a szigetelés T vitte.Raknam össze had menjen.
Kap egy új tömítés meg amit kell. -
szebe
őstag
Végül berakattam inkább egy (kínai) droidos fejegységet.
Van carplay, tolatókamera, kicsit jobban is szól. Az idő meg majd eldönti, megérte-e."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91886 üzenetére
Megfejtve, váltónál lévő katalizátor támasztó. Vagy alulról, vagy földön jobb első keréknél hozzáférhető.
[ Szerkesztve ]
-
forceberg
veterán
válasz polonic #91926 üzenetére
És Ön meg mit keres itt? A maga járművével nem kell fórumozgatni, csak be kell ülni, aztán menni vele!
(#91933) angyalpc2 : Megnéztem... kizárt dolog, hogy csak a L2-ben van olyan szigetelésű vezeték, ami szétmállik az olajtól...
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
tycon
tag
válasz MasterMark #91927 üzenetére
Talán az oroszokról olvastam, hogy a tajgán vodkával pótolták. Nem is értem hogy hagyhatták..
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
AthlonXP
őstag
Sziasztok!
A lent csatolt képen, a piros körrel jelzett területen, a váltóból csöpög az olaj.
Itt a váltórudazat vége, mozog fel-le váltás közben a váltó szerkezetben és itt a mozgó rudazat mellett van szivárgás, a tömítésnél.
Hogy lehet kiszedni azt a részt a tömítés cseréjéhez?
Az autó egy 1.4-es Megane, 2001-es.[ Szerkesztve ]
-
MasterMark
titán
válasz AthlonXP #91940 üzenetére
Lehet hozzá kitet kapni amivel alulról is javítható.
Az olajat viszont le kell engedni.
Videó róla: [link]
szerk.: Mondjuk a képről nehéz eldönteni, de az lehet kicsit más, de szerintem ugyanez a megoldás arra is lehetséges.
szerk.2: Pontosan nem írtad melyik modell, de kauffernél látok ilyen két oldalról összetehető cuccot arra is.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
rob210
Topikgazda
válasz MasterMark #91941 üzenetére
Ez az a kitt amit rohadt gyorsan felejtsen el mindenki!
Vagy jobban fog szivárogni mint a régi szimeringgel, vagy úgy megszorul, hogy nem lesznek meg a sebességek.Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz AthlonXP #91938 üzenetére
Két megoldás van!
1- váltó le váltó szét rudazat ki szimering ki új be váltó össze váltó a helyére. Ez 200e kb.
2- a rudazat végét sarokcsiszolóval bejelölni pozícióban. Utána lecsiszolni a hegesztést.
Kar leakaszt szimering kihúz új beüt.
Hűtés közben visszahegeszt.
Renault power
-
Mezga Aladár
veterán
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
Ha nem biztos, hogy az eredeti rugók vannak az autóban, lehet valahol ellenőrizni akár alvázszám alapján? Kék színű lengéscsillapítók és egyik oldalon hiányzó porvédő gyanús, de a rugókon egyformán ott van a rózsaszín&szürke pötty, lehet gyári is meg nem is (Scenic II 2004 K9K 728)
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
Na megjött a koksz oldó spray is. Ma befújkáltunk - büdös, ne szagizzátok
Szépen követtük a leírást, íme a before-after:
Szerintem ez elég komoly eredmény. Egyszerkétszer eljátszva ezt vele még lehet, hogy teljesen tiszta lenne, ellenben szükség szerintem nem lenne rá.
Unokatesóm 1.6 T-GDI-jében így nézett ki kb a dugattyú tetej, a spray-t el is vitte magával, megvárja, hogy az én autóm betojik-e tőle vagy nem És majd utána belefújja az övébe.
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #91947 üzenetére
Az a baj, hogy a gyűrűk állapotát nem látni. Reméljük nem oda ette be magát a leoldódott dzsuva, az eleve ott lévőhöz még hozzáadódva.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen