Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
ph Jez Corden, a Windows Central újságírója szerint a redmondiak még a partnereiket is versenyeztetnék.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
válasz Kornelius07 #91198 üzenetére
Pontosan így van ahogy írtad sajnos. Nem is értem minek erőltették ezt a dvd kérdést.
-
Akinek szüksége van gyári Modus, Grand Modus szerelési útmutatóra (németül), az írjon rám és szívesen megosztom. Benne van az összes motor és a váltók (automata) szerelési ajánlásai is.
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
csibor
őstag
2009 Clio 1,5dci 4 év után érik a aksi csere. Exide Premium EA640 64Ah 640A ajánlott?
-
PofaJenö
senior tag
Lusta vagyok hol van ilyen kút ? [link]
Lumia 820 --> Huawei P9 lite --> Samsung Galaxy S 9 --> Sony Xperia 5II --> Samsung Galaxy S 10e. --> Samsung Galaxy S 22.
-
mycso
Topikgazda
Laguna 3, C5 és 508 dízelek "többnyire betegágyak"
totalcar, valami Marci, nem tudom ki ő, gondolom valami autó "szakértő"
[link]Ma is tanultam valamit
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
szebe
őstag
Megkerestem a fb postját, zseni ahogy visszakeresik a kommentelők a korábbi tc-s, Lagunákat ajánló használtteszteket
Ja, azokat még rendes újságírók írták, akik azóta elmenkültek onnan. Na, kb ennyit is ér a jelenlegi tc.Ráadásul emberünknek autókereskedése van
[ Szerkesztve ]
"ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
-
vzsryl
nagyúr
Micsoda szakértelem!
A Pug 508-ból konkrétan a legjobb felszereltségű 2.2HDI-k a legjobbak.
De jobban belegondolva örülök az ilyen írásoknak, mert ez segíti elő, hogy legközelebb is aprópénzért tudjak venni francia verdát…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
kcsa
veterán
válasz lsebestyen #91216 üzenetére
De nála lehet hogy véletlenül pont van pár beragadt eladó darab
-
mycso
Topikgazda
válasz rob210 #91217 üzenetére
Nyilván, csak poénnak raktam be, aki szerint ebből a korszakból a franciák ezen autói betegágyak, na meg az ekkori francia diesel motorok megbízhatatlan sz@rok (2.0dci, 2.0hdi, 2.2hdi, akár itt már az 1.5dci), az "komoly hozzáértést" és szakmaiságot sejtet.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
st81
tag
Üdvözletem!
Segítséget kérnék hűtőfolyadék vásárlásban. Renault Clio IV Grandtour 1.2 tce (118 Le), 2017.06 havi autónkba szeretnék hűtőfolyadékot venni. Tudna valaki segíteni választani a sok, "papíron jó specifikációjú" közül (Mannol, Valvoline, Castrol, Valeo)?
Előre is köszönöm! -
senior tag
Mai napra is meg volt az elfoglaltságom! Gyári szivargyújtót még tavaly ki cserlétem két usb-re, viszont még akkor rájöttem, hogy úgy a szivargyújtós kompresszort nem fogom tudni használni, ha esetleg kéne.
Ma sikerült elhatároznom magamat arra, hogy beépítsek akkor egyet, meg akkor már raktam bele még 2 usb-t.
Csomagtartónál valahova kellene majd még egy, de az majd valamikor máskor kerül beépítésre.
-
venom8888
őstag
Sziasztok. Van egy 1.5 dci renaultom, 2007 es. Valami gagyi olajat tudnatok mondani ami nem draga? A gyarit vettem bele eloszor ,de mivel eszi az olajat, nem veszek bele daragat ujra, locsolgatni mind1 milyen megy bele.5W40 kellene,de nem vagom az olajokat, hogy dieselnek valo 5w40 es benzinesnek valo is van? Nem akarok rosszat venni,legalabb belevalo legyen .
-
norbert1998
veterán
Felkerült végre a GT lökhárító [pénteken]. Teljesen odavagyok!
-
Dyno
veterán
És akkor oda írja c220Cdi-t ahhoz majd minden annyiba fog kerülni mint a 3 felsorolt fosfranciához..... arról nem beszélve, hogy azért csomagtartóban sem ér fel a 3fosfranciához......
Nem baj jöjjenek az ilyen jó tanácsok legalább olcsón veszem meg a szarokat, Talismánokat is kikezdhetnék már úgy igazán főleg az egyötdécéit....Igazi szagértő.
-
sarkany01
tag
Sziasztok. Laguna 2esbe van valakinek tapasztalata hogy egy 2 dines fejegységhez melyik díszkeret illik a legjobban oda? És esetleg hogy a kormány távvezérlő hogyan hozható működésbe? Válaszokat előre is köszi!
-
LamerGyuri
senior tag
válasz norbert1998 #91226 üzenetére
Egy képet azért tolhatnál
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
dugo_
veterán
válasz LamerGyuri #91231 üzenetére
Kommentben lévő kettő nem elég?
-
norbert1998
veterán
válasz LamerGyuri #91231 üzenetére
Tiltsd le a blokkolóidat, két kép is van a kommentben
-
rob210
Topikgazda
-
forceberg
veterán
válasz norbert1998 #91226 üzenetére
Az a szürke xar mi az új aljánál, még nem húztad le a védőfóliát?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
LamerGyuri
senior tag
válasz norbert1998 #91236 üzenetére
Márpedig ott nincs semmi
nyomorult fészbúknak még az írmagja is tiltva van ; onnan linkelted mi? akkor inkább nem nézem meg[ Szerkesztve ]
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
-
rob210
Topikgazda
-
norbert1998
veterán
válasz LamerGyuri #91240 üzenetére
Az ilyen emberektől kicsit félek
-
V!ck
aktív tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni, teljesen el vagyok akadva, nagyjából 5 éve (mióta megvan az autó) kísért ez a probléma, de most nagyon durván.Adott egy 2000-es évjárat, facelift előtti Renault Clio II 1.4 16V (K4J712) motorral.
Amióta nálam van, azzal szívok, hogy néha fogja magát és nem indul, csak teker, teker, semmi pöffenés vagy bármi. Immobiliser visszajelző lámpa nem mutat hibát (~nem villog gyorsan).
Teljesen random a dolog, van, hogy csak 5-6-8-10 indításra indul be, viszont van, hogy hetekig, néha hónapokig semmi hiba, egyből indul, tekertetni sem kell soha, szinte 2 tuzed másodperc indítózás elég neki.
Ha jól emlékszem kb 1 évig tünetmentes volt, de nemrég sokat állt, mert javíttattam és a szerelőm 3!!! hónapig hozzá sem nyúlt, el is hoztam tőle, na azóta durvább a szitu, nagyon sokszor nem indul.
Egy autószerelő barátom kicserélte otthon nálam gyorsan az FHP jeladót, de utána sem indult, akárhányszor próbáltam. Felrántottam magam, elszívtunk egy cigit (3 perc), mondom utoljára rápróbálok, és pöcc röff. Indítottam, leállítottam vagy 10x, tökéletes volt.
Egy óra múlva megint semmi.
Ezután elvittem egy másik szerelőhöz, cserélte a jeladót, a csatit és kábelt is, mindent átnézett és megcsinált (leginkább tömítetlenségi gondok voltak), több hibát nem talált.
Tesztelte napokig, mielőtt visszaadta a kocsit, mindig szépen indult, a 3 hónapot állt akkumulátorral is . Hazavittem a kocsit, már másnap csak másodjára indult be, mondom oké, belefér, de már összeugrott a gyomrom. Ja, az akksit feltöltöttem.
Következő nap 4-5 indítózás után sem indult, szóval nem erőltettem, mentem a Megane-nal dolgozni.
Egyeztettem a szerelővel, nézzük meg új akksival, 3 éves a mostani, sokat is állt, biztos nagyon leesik a feszültség és nem elég a jeladóknak/computernek, bárminek...
Vettem új akksit, normálisat. Szerelő bedobta, negatív saru bilincsét is cseréltük, mert elnyúlt. Hazamentem (tehát indult...), másnap reggel is pöcc röff, munkából hazafelé menet már csak ötödjére indult be. Utána egy hétig nagyjából rendben volt minden, most szombaton munkából hazafelé megint tekertettem 40szer mire beindult, vásárolni el sem mertem menni, leraktam otthon a kocsit, átültem a Megane-ba.
Feltöltöttem az akksit vasárnap a szombati sok nyektetés miatt, leszedtem a töltőt, indítózás, és megint csak teker, de nem indul.Totál el vagyok keseredve
Mindent megadok a kocsinak, rendesen szervizelem, igazából ez az egyetlen egy hibája van amin nem tudok úrrá lenni, egyébként szépen jár, nem torpan meg soha, nem zabálja az olajat, lelkesen elforog üvegig, egy apró égéskimaradást sem produkál, ha indul, akkor szinte első fordulatra beröffen.
Igazából szeretNÉM a kis gokartot, de már gyomoridegem van miatta és nem merek nyugodtan elindulni vele sehová, ettől a random nem elindulástól...Ne haragudjatok, hogy hosszú voltam, próbáltam minden fontosat megosztani, hirtelen más nem jut eszembe....
Többen mondtak gyújtótrafót, de komplett baromságnak tartom, 4 trafó nem megy úgy tönkre egyszerre, hogy hol jó hol nem. Kizárt. Egyébként gyertyacsere is volt már a problémától függetlenül.
Pedzegetik az IMMO-t, de a műszerfalon a lámpa nem dob hibát. Ettől függetlenül lehet, hogy az?Bármi ötletet, tippet meghallgatok, köszönöm szépen előre is a segítséget!
Üdv: Vick
[ Szerkesztve ]
Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
-
rob210
Topikgazda
-
V!ck
aktív tag
válasz rob210 #91247 üzenetére
"Hát pedig egy clio2es nem rakéta tudomány."
Hát pont ez az!!!!!!
"Vagy immo jel nem lesz, vagy befecskendezés."
Az immo lámpám nem dob hibát. Attól még lehet rossz?
A befecskendezést akkor indítja, ha az FHP jeladó jelet ad, vagy rosszul tudom?
"Nekem van egy tippem ami sok clió tulajt vérbe szopatott már."
Ne tartsd magadban kérlek!!!Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen