- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- GoPro Topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Dell notebook topic
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
PROHARDVER!
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Sirus86 #91699 üzenetére
Hova gondolsz? A mostani autókhoz a szakszervíz sem biztos hogy ért, de nekik meg lehet mindenük, hogy érthessenek hozzá. Jönnek az elektromos autók, ott még a márkaszervizek közül sem mind nyulhat hozzá, mert ott is hiánycikk a feltételek és a képzett munkaerő. Ha a villany a jövő, akkor már most sz@rban vagyunk szervíz ügyileg.(pl csapágy beszarik a villanymotorban, akkor gyári előírás szerint a vw a komplett motort kicseréli)
[ Szerkesztve ]
-
rob210
Topikgazda
Alakul , ha minden jól megy holnap indítom, ma kézzel körbe forgattam eddig jutottam 🥲
Renault power
-
válasz diablo1984 #91701 üzenetére
Igen siralmas a helyzet. Nekem pl osoreg szivo autoim vannak, es meg azt sem ismerik a szerelok Nemetorszagban. Amit tudok en csinalok garazs nelkul, ami meg tervezheto, viszem haza. Szerintem kb 2012-ig vagyunk rendben, utana meg erosen limitaltak a szerelheto motoros autok. De Rob jobban tudja ezt
És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!
-
Ferike71
friss újonc
Szép napot. Most vettünk egy Talisman 2017 autot,A telefonnal rá tudunk csatlakozni minden megy (zene,képek)csak a telefon nem mikor valaki hiv,vagy hinak akkor a rádio elhalkul de nem lehet semmit sem hallani, a tuloldalon egy kis recsegést,és olyan robot hangot lehet hallani halkan.Mi lehet a gond??Nagyon szépen köszönöm a válaszokat
-
rob210
Topikgazda
Legalnagyobb örömömre elment a vas.
megszűnt a kattogó nyikorgó hang.Renault power
-
diablo1984
veterán
válasz Sirus86 #91703 üzenetére
Nemem az 1,6 16v-s renaulthoz sem értettek(érthettek) mikor vezérlést kellett cserélni. A márkaszervíz csinálta meg végül ami azóta is hibátlan. Hónapokig házaltam a szerelőknél, senki sem akart még csak hozzá nyúlni sem, ezért maradt a renault szervíz, bár pár hónapig udvarolni kellett nekik(éstsd ez alatt, hogy 6db ranault céges autónk van és 1-2hetente mindig egyeztettem velük, mert mikor melyiknek volt olajcsere), mire beadták a derekukat és megcsinálták.
-
mycso
Topikgazda
válasz Ferike71 #91704 üzenetére
Esetleg másik telefonnal megtudod próbálni?
Első körben nekem valami telefon beállítási hibának tűnik.
Illetve egy olyat csinálj meg az autón, ha voltak benne elmentett telefonok és rlink profilok, azokat mind töröld, ha ezt még nem tetted meg.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rob210 #91705 üzenetére
Lélekben veled a K9K 728 hengerfej lent, karter folyamatban, aztán szét lesz fűzve terv szerint gyűrűzéshez (ismerősnek próbálok segíteni a projektben). A dugattyúk egyenletesen kokszosak, nem tűnt fel jelentős eltérés köztük, hengerfalon sem láttunk sérülést.
Közben kaptam az infót, hogy a turbó középrész csere után nem lett a csöve feltöltve olajjal. Tengely lóg is ennek megfelelően. Lehet a végén kiderül, hogy csak az volt a baja mindkétszer Hajtókar csapágyak miatt viszont jobb is, hogy szét lesz szedve, 250e km felett jár már. -
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91714 üzenetére
Ki cserélte azt a turbót 😱
Komolyan egyre több kókler van.
Ma már elment a vas szépen csendben egyenletesen járt a motor.
Jó nagy szívás volt, de ez is meg lett 3 nap alatt.
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz molnarpeter #91716 üzenetére
Igen muszáj volt .
Nem lehet vonalba fúrni olyan mély a barázda. 2 mm.
Kivenni meg 0.1 a max amit ki lehet venni.Renault power
-
forceberg
veterán
válasz molnarpeter #91716 üzenetére
Egyébként milyen állapotban van a motor belül? Lerakódások, csapágyak, stb.?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
-
mycso
Topikgazda
válasz molnarpeter #91721 üzenetére
Javítás sajnos nem opció
Állítólag valamilyen nem bevallott konstrukciós hibájuk van, már létezik belőle módosított széria.“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
rob210
Topikgazda
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91719 üzenetére
K9K generál kérdés - kétféle gyűrű garnitúrát látok. Az olcsóbb molibdén, vagy a drágább krómozott kompresszió gyűrűs fajtát vegyük? Szerelés egyszerűsége miatt króm lett rendelve (könnyebb megkülönböztetni), de még nincs átvéve.
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91726 üzenetére
Nem. Ez így tökéletes.
Ez 220gt limit series
162kw[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91729 üzenetére
Ez morog mint az éhes vadkan.
És nem a kipufogó! A motornak van valami kellemesen borzongató hangja.Renault power
-
rob210
Topikgazda
-
tycon
tag
Hogy lehet a Clipet win64 alá betenni, hogy menjen a Drivers\JCAE CAN APRES RENUMERATION. ami ugye XP 32 alatt megy csak.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
rob210
Topikgazda
válasz norbert1998 #91733 üzenetére
Mindegyik csonkállványos, csak nem mindegyik csapágyas. Mint ahogy ez sem.
Hogy ne kavarjalak össze a futóműve a simáé.
A csonkállvány az a része a futóműnek amibe a kerékcsapágy kerékagy és a gólyaláb megy bele vagy rá..
Az , hogy a csonkállvány milyen kivitelű na az a nem mindegy.Renault power
-
domper2015
senior tag
Megane 3 1.5 dCi kipufogó irányából hallok nyikorgást. Egy kis gáz adás semmi, gázelvétel nyikorgás. Mi a fene lehet?
Az alján láttam valami szelepet a kipufogón. -
tycon
tag
válasz zsola400 #91737 üzenetére
Ott van, VMvare-ban, XP-n. Csak az a gépem döglődik. Már bekapcsolni is a exp. gombbal tudom, és a töltési csatija is erősen KH-s. Pedig már 2x javítattam. a másikra meg nem megy át a Virtuális, átmásolva licencet kér a VM, azán ott az XP, azt se tudom elindilna e rajta. És még a Clipet is rátenni, derékba törni. Magamat.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
Tosee
őstag
Sziasztok!
Az autóm bal első spirálrugója eltörött. Elvileg színkód alapján kellene az újakat beszereznem, ami esetemben zöld - zöld. Sajnos ezzel falba ütköztem, mert egyetlen webáruházban sem találok ilyet de még hasonlót sem. Hogyan lehet ezt egyértelműen beazonosítani?
Az autó adatai:
Renault Megane II PH1
Évjárat: 2004
Motor: 1.4 16V 98Le
Motorkód: K4J730A4-es rajzlapom, hasonló típusú Audira cserélném!
-
tycon
tag
Értem. A szakszervíz már nem ilyen Clipet használ, vagy ott is XP32? Vagy nem Clip, hanem Bosch. De az nem orig Renault.
fejlesztőmérnök ny. közl. gépészmérnök
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #91727 üzenetére
1.5 dci olajpumpa lánc cserére létezik határérték esetleg? A gyári pdf-ben nem találtam erre semmilyen infót
Az olajfogyasztás és füstölés elsőszámú gyanúsítottja az eltömődött lehúzó gyűrű lett. Mozgott mind a 3 gyűrű, de ennél a furatok teljesen el voltak záródva, és a spiráljába is beleégett már a koksz.
Maradt a krómos/drágább gyűrű (022 01 N0) - a tudományos döntés alapja, hogy a Mahle officiális katalógusban ennél írt gyári cikkszámokat, a másiknál meg nem.
[ Szerkesztve ]
-
Gergello
addikt
Sziasztok !
1.5 dci k9kp8 motorba milyen olajat ajánlotok ? Utána kell töltenem, még van vagy 2000-3000 km szervizig, de majdnem a minimumon vagyok.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest