Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Így fest a Steel Effigy korai béta változata
gp A külső nézetes hack&slash akciójáték az előzetes információk szerint PC-re érkezik.
-
Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
ph A ZMK platformmal kompatibilis, porvédővel szállított típus a Logitech MX Keys Mini kedvezőbb árú alternatívájának tekinthető.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24218 üzenetére
gratulálok! nagyon csecse. mennyivel szélesebb, mint a 300as? bár most keresni kell két kocsit egymás mellett..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24251 üzenetére
Határozottan testesebb a fejidom, de ahol ezzel nem férek el, ott az xmax-al sem. A kormány és a tükör szélesség ami számít. Tmaxon legalább behajtható a tükör.
Autók közé befordulgatni jobb xmax-al, de egy SH-hoz képest az Xmax is túl testes és a nagy tengelytáv miatt nehezebben fordul be szűk helyen.
Burt1793
Szerintem irreálisan mocskos mód drága. Ésszerű indok nem szól mellette. Szeretni viszont lehet, valószínűleg ezért népszerű[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamastah #24252 üzenetére
de inkább az xmax 300 volt keskeny, úgy rémlik, nekem a vállaim ki voltak takarva rajta. és ez is inkább magas, keskeny épitésű, súlypontú, ahogy a 300as volt?
állva mennyivel tűnik nehezebbnek? gurulva gondolom semennyire.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
kcsa
veterán
válasz yodamastah #24249 üzenetére
Kollégám ilyen beteg még, Pomáz - Csillaghegy távon ingázik VFR-el, valódi elmebeteg módjára (már két GTK-s motoron túl van), és nem lehet meggyőzni róla hogy hülyeség amit csinál
-
Vismajor01
addikt
1 millió körül lehet kapni vmi 300-400 cm körüli nagyrobogót ami nem ezer éves és kinéz valahogy? És vannak alatta rendes kerekek szóval 140 körül visz utassal.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
#31733248
törölt tag
válasz yodamastah #24247 üzenetére
Mostanában én is viszonylag gyakran mentem robogóval 80 km-es távolságra, erre végülis teljesen elég az SH, de azért egy ilyen komoly robogó mint a tiéd, teljesen másképp adja elő. Sokkal inkább motorként, mint robogóként viselkedik.
Nekem a Honda X-ADV tetszik még nagyon, de nehéz is, drága is, a szélvédelme sem annyira erős. Viszont nagyon jó érzés ránézni és kellemes az ülőhelyzete is. Szóval a részemről valószínűleg ez is egy plátói szerelem lesz. :)
-
yodamastah
őstag
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24255 üzenetére
Már a 140 is erősen végsebesség (feletti...), pláne utassal, nem a hosszú élettartam titka. Amit te akarsz az egy 600 feletti sportmotor.
-
Vismajor01
addikt
válasz yodamastah #24257 üzenetére
Nem is rossz.
Azért gondoltam, hogy lehetséges, mert Grand Dink 175 cm3 és kicsi kerekek vannak rajta, 115-öt visz egyedül.
kcsa:
Akkor el is engedem, annyira nem lényeg, 120 is elég, csak ha hosszabb távra kellene menni főúton akkor legyen benne tartalék, pályázni nem pályázok csak vészesetben
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #24253 üzenetére
Tmax olyasmi széles a fejidom mint a j300. Xmax eleje elég keskeny, nem nagyrobogós érzés.
Tmax 216kg teletankolva, ami nem sok, hiszen a 400as xmax 210 kiló. Ha már 3-al gurulsz akkor nem érezni a súlyát. Érdekes de könnyebb vele lépésben gurulni mint az xmax-al.
-
kcsa
veterán
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
A tartalék is olyan hogy... 100-ról 140-re gyorsulni is sokáig fog tartani, nincs visszaváltás, nincs erőtartalék képzés. Városi használat, ingázás, eseti országúti használat, erre van tervezve, minden más is lehetséges, de kompromisszumok előfordulhatnak.
Persze van aki lemegy a 125-össel Horvátországba meg Bulgáriába, lelkük rajta -
yodamastah
őstag
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
Tegyél még hozzá. 1.5-1.6ért már van 300as xmax. Az simán utazó 110-120 között. És ez egy modern jól felszerelt robogó
-
Vismajor01
addikt
Hát igen, kezdem én is úgy érezni, hogy két motor kellene . Fővárosiként főleg városi használat van, de azért jó lenne elmenni kirándulni akár az ország másik felére is, és nyáron a jóidőben nem autóhoz nyúlni. De Mondjuk egy bp-zeg-bp kirándulás nem lenne nagy élmény egy ilyen robogóval gondolom Városba meg totál fölöslegesnek érzem a nagymotorokat. Na mindegy, jogsit még meg kell csinálnom korlátlanra úgyis, addig meg nézelődöm
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Burt1793
veterán
válasz Vismajor01 #24259 üzenetére
A kerékmérettel nem függ össze a végsebesség (változtatnak az áttételen és kész), persze kisebb kerékkel ijesztőbb lehet a tempó. Óra szerint tud menni 150et az sh300 is, de az csak 138 körül van gps szerint, amúgy meg utassal nagymotorral se szokás olyan gyorsan menni (folyamatosan), ha csak nem szereted a hátulról jövő szorongatást. 😃
-
tome0001
senior tag
válasz yodamastah #24218 üzenetére
Gyönyörű gép, gratula hozzá.
530 vagy 560-as? -
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24263 üzenetére
Erre inkabb 400 felttiek alkalmasak.
5-700ccm Robogobol 1 misig.
Burgman 650.
xciting 500.
Tmax
Spireemax
Atlantic.
scarabeo
Neha be pislant a piacra egy Myroad 700.
10 ev alatti jarmuvek mar atlepik a millat.Egy misi bezarolag mar belefer egy turazasra szant motor is.Itt meg a regebbi vasakkal is lehet jokat kirandulni, persze erossen allapot fuggo minden esteben. Kompromisszum mentes motor nem letezik. :)
Varosi hasznalatra meg ott a robesz. -
#31733248
törölt tag
válasz Vismajor01 #24263 üzenetére
Nagyon különböző a két igény és tényleg jobb rá két jármű. A Honda NC750D (Integra) és az NC700D (az elődje) igyekszik egyesíteni a kettőt, ha anyagilag beleférhet, érdemes megnézni.
-
Vismajor01
addikt
Nna.
Irtam ide, hogy elfojt a viz a Kymcoból, égéstérben is volt belőle etc. Hengerfejes.
Szerelő lista:
Alkatrész beszerzés: 10.000
Alkatrészek marása: 10.000
4db féktisztitó: 4.000
Olaj: 3500
Olajszűrő: 3.000
kli***(klingerit talán?) lap: 3.000
szabadonfutó: 15.000
tömitésszett: 12.000
hűtőviz: 2500
csuszka: 2000
görgő: 3.000
fogasiv (?): 4.000
szij: 13.000
gyertya: 2.000
szivató: 7.000
akkumulátor: 12.000
Munkadij: 65.000Ez igy 171 ezer, de 150-et fizettem mert ennyit beszéltünk meg előzetesen, ennyit ajánlott.
Még novemberben volt nála a motor, akkor ezt a listát kaptam:
Féklámpa kapcsoló: 1.000
Feszültség szabályozó, eredeti gyári honda: 20.000
Vezetékelés-átkötés: 5.000
beszerzés: 2.000
hátsó fékbetét : 5.500
olajszűrő: 2.000
olaj: 2.500
Munkadij: 30.000Ezek a számok szerintetek mennyire korrektek/felelnek meg a valóságnak?
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
#54774016
törölt tag
-
#50433536
törölt tag
válasz #54774016 #24271 üzenetére
Szerintem a novemberi munkadíj soknak tűnik, mert a leírt munkák 1 nap, azaz 8 óra alatt megvannak, ha kényelmesen dolgozik az ember, de lehet hogy csak 5-6 óra.
A motorblokk ki- és szétszedése sokkal nagyobb meló, az korrekt áron készült. Ha Malagutid lenne, aminek a rezsióradíja 5-10ezer forint körül van, a munkadíj simán belefutott volna 150ezerbe.
Kíváncsi vagyok a többiek véleményére is.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
válasz Vismajor01 #24270 üzenetére
Nem szeretem mas munkajat/dijazasat fikazni mert mindenki abbol el meg amit kifizetnek erte.
DE:
Ha mar kepes 10k-t felszamolni "alkatresz beszerzesert", akkor elvarom hogy random webshopba beesve ne talaljak esetleg felaron az o arahoz kepest olajszurot, vagy egyeb mas alkatreszt Foleg ugy,hogy valoszinuleg o se szemelyesen szaladgal el a cuccokert, hanem megrendeli.
Peldaul en, mindenfele kedvezmeny es egyeb dolog nelkul 800-900ft korul vettem par hete a 30x50 centis 0.3-as klingerit lapokat mert kifogytam belole, altalaban ez eleg a deknitomitesekhez. De ha a vastag 1,5-est veszem, az se kerul 1800ft-tol tobbe ugyanekkora meretben.
Ahogy emlitettem, olajszurobol is random Hiflo 1500-1600Ft, vagy Dayco/Bando ekszijat 8-9k korul, tomitesszett szinten 8-9k max, stb.
Szoval nem fogok vegigmenni az alkatreszarakon tetelesen, de ezen igy felszaladt a szemoldokom...A munkadij nem is lenne annyira veszes, ha egy atlag 8k-s oradijjal szamolunk.
Szerk:
Ahogy astro12 is irja, egy ilyen melonak 1 napba siman bele kell fernie, szoval ha azzal az oradijjal szamolom, nagyjabol okes. A tobbi dolog nem tetszik, ahogy sok mas szerelo is szereti ilyesmivel megnyomni az arat.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Vismajor01 #24273 üzenetére
Nem tudom ki hogy van vele. De én ettől elhányom magam, mikor rákölt féktisztítóra 4000ft-ot, és a blokk meg úgy van szétszedve, hogy a külseje hót retek.
12 ezer a tömítés szett, Mi volt benne? Egy hengerfej és egy talptömítés?
A többit meg vagdosta?
125 dink?
Gyári tömítés hengerfej +talp kb 8ezer. komplett meglett volna 15-16bol gyáriba.
Legalább legyen jó -
nyogo83
senior tag
válasz csongi #24275 üzenetére
Mondjuk ez a masik, imadom amikor mint bolond a lisztet ugy szorjak mindenfele a fektisztitot. Nem azzal kellene egy komplett motort az elejetol a vegeig lemosni.
Bar ha kiszamlazom es ki is fizetik, akkor vegulis mindegy.Egyebkent Bernert szoktam venni 8-900 korul, de ha ilyen munkakat csinal az ember, akkor megeri az 5 literes kiszereles es pumpas szoroflakonba toltogetes.
Itt a legszomorubb az, hogy vagy lusta az ember es az elso helyen ahol lehet osszevalogat mindent annyiert amennyit irnak, aztan az ugyfel ugyis kifizeti, vagy nyilvan meg ebbol is leesik egy kis zseton.
-
Micsurin
nagyúr
A rángatás megszűnt a Honda mintha új lenne.
Jöhet a játék a görgőkkel mert megy mint a meszes a Malossi szettel de 110-nél se kép se hang vége van. Előtte 120-130 közé még felkúszott a M0-áson.
Mondjuk lehet hamar vége lesz... apum kezdi harmatosnak érezni a Hyo mellett. Lehet el lesz adva a Foresight meg a Hyo és jön egy második CB500 a házhoz.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
Sziasztok.
Lenne egy akkumulátoros kérdésem, nem tudtam hol tegyem fel, gondoltam itt talán tud valaki válaszolni. Autós fórumban is kérdeztem, egy két szavas válasz érkezett eddig.
Szóval adott egy olyan akksi (lényegtelen a márkája), ami szárazon érkezett és mellékelték a felsavazáshoz szükséges dolgokat, kellékeket, savat. Ez egy motor akksi.
A kérdés az lenne (mindenki mást mond ismerősi körben), hogy ha még nem szeretném kicserélni a régi akksit erre az újra, akkor hogy jobb tárolni? Hagyjam így szárazon és majd amikor cserélem, előtte savazzam fel és töltsem fel? Vagy inkább most savazzam és töltsem fel és aztán amíg be nem szerelem, addig időnként töltögessem CTEK töltővel? Melyik a jobb, a szárazon vagy a savasan (feltöltve) tárolás? Előre is köszönöm a választ! -
#50433536
törölt tag
válasz rothfb #24279 üzenetére
Nem értek hozzá, erről még nem olvastam, pedig szeretem az aksis témákat. Úgy gondolom, hogy a raktárakban is szárazon tárolják, gondolom nem véletlenül. Ez a megoldás költségesebb a gyártónak, mert külön flakont kell adnia az aksihoz, amiben a sav van, mégis így csinálják. Biztos meg van az oka.
-
gonger
senior tag
válasz rothfb #24279 üzenetére
Az előző robeszomban amikor letérdelt az akksi, bementem egy újpesti akksi boltba, ahol elég jó árak voltak és értenek is hozzá.
Kiválasztottuk a megfelelőt és azt mondta a muki, hogy ha nem tennénk bele egyből akkor nem javasolná az azonnali felsavazást. Mivel nekem egyből kellett és nem akartam otthon bajlódni ezzel (utólag nem is bánom) szépen felsavazta és egy fél óráig töltőre is tette. Így azt mondom, ha nem használod még, akkor hagyd úgy ahogy megvetted. -
tome0001
senior tag
Sziasztok,
Egy Xmax 400-as robogó átgumizására (első+hátsó) a héten 16.000 ft-os árajánlatot kaptam.
Ez reális szerintetek? Én majdnem lefordultam a székről amikor megláttam.
Köszi előre is.
Ugyanitt: Motorgumi szervizt keresek aki nem arányáron dolgozik, Budapest déli kerületeiben. Köszi előre is. -
Micsurin
nagyúr
Napi
ForesightCopóroller:Ez az egész szar fel lesz gyújtva és rituálisan földig lesz égetve a 3,14csába...
100-nál többet nem megy, max 27-es görgőkkel 110-et (25-össel 105). 22-27 gram közt nincs jelentős változás a végsebességben és a nyomatékban. Legalábbis akkora, hogy érzésre érezni lehessen.
18-assal amit adtak a multivarihoz 90-nél vége.Visszakerült a gyári hajtáslánc amivel előtte tudta a 120-125-öt. SEMMI, 105-110. Cserébe most már leáll véletlenszerűen a francban amikor kedve van. Természetesen gyújtás le, vissza és gond nélkül indul és megy.
Max 1 éves sincs(1 éven belül cserélt) / vatta új(most cserélt) cuccok:
-szívató
-gyújtótrafó
-feszszab
-generátor tekercs
-gyertya, pipa, kábel
-teljes hajtáslánc: görgök, szíj, variátor külső, belső tárcsa, csuszkák röviden tényleg minden. Újra zsírozva minden....
-új motortartó szilentek
-új perselyezés a blokkfelfogatásnál
-természetesen friss olaj, új légszűrő
-Karbi teljesen el volt pucolva, fúvókák is stb. Tengely(úszó) furatának a kopása kijavítva fémragasztóval. Nem ez nem kophatott el konkrétan keményebb anyag mint a gyári spiáter csoda. (Törött váltófelőli lábtartót visszatettem vele és mentem vele még majd 500km-t egyszer, nagyon erős cucc...)Bármi ötlet mielőtt végleg a Dunába lesz lökve kivonatást követően?
Ez a kótvadék kezd hihetetlenül unalmas lenni, jön egy hiba. Megoldjuk. Utána biztosan beszarik valami amit már korábban megcsináltunk. A "szutyok szar lenézett"(remélem azért érezni az iróniát) Hyosung is tartósabb technika szintén a világ minden megtehető kilométerével amire még jöttem én grátiszban 3 év szinte digitális gázkezeléssel mint ez a retek.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #24287 üzenetére
Egy Honda sosem romlik el
Valami félre ment szerintem is ennél a250es konstrukciónál. A kymco valahogy jobban kimatekolta az áttételt.
Nah de, ha eddig jó volt akkor annak most is jónak kell lennie.
Első körön azt kellene megnézni mekkora a fordulat a végsebességen?
Lehet nem is az áttétel a gond, hanem nincs meg a szükséges fordulat, és azt érzésre nem fogod megmondani, ha hiányzik 6-1000rpm a végéről.rothfb: Ha jól emlékszem 2 óra pihentetést írnak elő. Addigra lezajlik a kémia folyamat.
ez könnyen ellenőrizhető. A pezsgés megszűnik és nem meleg az akksi.
Ezen időszak alatt ne zárd le. Ha vársz vele kb 6 órát biztos elegendő. Ellenőrizd a szinted mielőtt lezárod. Ha kell pici deszt vizet önthetsz hozzá. Nem nyakig önteni. Éppen csak hogy a cella tetején legyen. Ha többet öntesz csak kinyomja.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz tome0001 #24284 üzenetére
Kék Hold. Ugyan nem délen van, de nekem 12900 volt a munkadíj.
Sajnos reális, mert nagyon felmentek az árak az utóbbi időben.
Viszont nagyon korrekten dolgoznak, és centrírozzák is a kereket.
Átlag motorgumisnak nem biztos, hogy van robogókerékhez gépe.Ha nagyon spórolni akarsz, kiszeded magadnak a kereket, és azt
viszed a gumishoz: ilyenkor nyilván sokkal gyorsabb az egész, és
kevesebbet kell kifizetni munkadíjnak. (Magadnak nem fizetsz?)Micsurin: csatlakozva csongihoz: fordulat? Mikor volt utoljára "jó"?
(Az új gyújtással is ment annyit, mondjuk? Csak találgatok...)[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz tome0001 #24284 üzenetére
Robogók azok macerások jószágok szerelés szempontból. Valamelyiken a kupuffot is le kell venni, hogy le lehessen szedni a hátsó kereket. 16eFt,szerintem picit drága.
Mielőtt bármelyikhez elgurulsz,kérdezzél rá a szerelési árakra!Kékhold árak: [link]
Motobike: [link] Nem rég itt cseréltettem 10eFt volt,igaz nagy motor. Robogót nem biztos ,hogy fogadnak.
Elevenmotor 11-ben: [link]
Taylor gumi: [link]Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Burt1793
veterán
válasz -Mosquito- #24292 üzenetére
Kb. az első gumicserénél kezdődött a kipufogó zörgésem (sh300nál is le kell szedni), a tömítéseket már 3szor cseréltem, egy kis ideig jó, de gyorsan visszajön, sőt, most már nem csak a tömítéseknél zörög, hanem belül is. Persze a techpulley segített rajta, mert 60-nal gurulva többet pörög, így ott nem rezonál annyira, felette meg még többet, plusz a szél is elnyomja.
szerk.: (#24293) yodamastah: Most nézem, hogy a te kipuffodat a külső felére rakták, nem szeretnek? Biztos csak azért, mert sokat láttam az sh-t, de az xmax hátsó része nekem nem tetszik, kesze-kusza, túl olaszos.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
rstwingo
tag
válasz rothfb #24286 üzenetére
Amit Csongi írt majdnem teljesen jó, de ne hogy ráöntsél deszt vizet TILOS!
az aksihoz kapni kellet leírást és abban le van írva minden
Amit kaptál hozzá folyadékot pont elég neki, lötyögni se fog benne a folyadék, mert mikor beleöntöd és vársz vele a cellák felszívják és zselésítik a folyadékot, amit én vettem 2 éve annál igy kellet tenni és fel is volt töltve , nem kellet tölteni (ne kérdezzétek hogy) megvártam azt az 2-3 órát és tettem is be a motorba és simán indította is, azóta is teszi a dolgát -
veterán
válasz rstwingo #24297 üzenetére
Oké, értem.
Nem is akartam desztvizet önteni rá. Kaptam hozzá savat, majd azzal lesz feltöltve. Igazából a kérdés nem a hogyan savazzam fel az akkumulátort volt, hanem amíg nem használom, hogyan tároljam... És mivel mindenki aki válaszolt a szárazon tárolást ajánlotta, marad a jelenlegi állapotában. Ha majd használni akarom, előtte fel lesz savazva. -
csongi
Topikgazda
válasz rstwingo #24297 üzenetére
Teljesen igaz, abban az esetben ha minden cella egyforma mennyisegu savat kap. Sajnos nem mindig kerul egyforma tolto tomeg a cellakba. Ez a szintelen alaptestu akksiknal lathato. A desztilalt vizbol jelen esetbe 1-2 cent ami potlasra kerulhet. Nincs szo nyakon ontesrol. :). Ez idovel ugyis parolog, viszont a kemia reakcio erdemben rendesen lezajlik. Utana a filcben levo sav elegendo. A pihentetes fontos, nehogy elpukkanjon vagy tonkre menjen a terhelestol.
Egy meritesi fazis vagy egy 15V toltosi terheles, ( mert a motor eppan annyit tolt) elkoszonti az akksit ebben a fazisaban. Sokkot kapnak az elektronok. :D.
Illetve ha zarlat lep fel az kellemetlen sav forralassal jar, meg akkor is ha filc lemezekbe van itatva.
Nem veletlen alkalmazzak a szarazon tolott megoldast. A riziko akkor novekszikeg, mikor a folyadek bekerul a cellakba. Ezutan mar durranhat jo nagyot, addig csak eleg mondjuk, de nem detonal. Bizotnsag technikailag vezettek be, nem szopataskent. :)
Indito aram vagy kapacitas csokkenes hamar bekovetkeztet.
Ha nem igy van akkor tevedek. :)
A tevedes jogat fenntartom. :D[ Szerkesztve ]
-
rstwingo
tag
válasz csongi #24299 üzenetére
Amit én vettem aksit, ahhoz cellára osztott savas flakont kaptam (ezért írtam azt amit írtam), levettem a kupakot, ráfordítottam az aksit és visszafordítottam és megvártam míg szép lassan lecsorog a sav a cellákba, nem nekem kellet adagolni a sav mennyiséget, mondjuk ugy,hogy minden cella kapot egy flakon savat
most a burgi meg banner zseléset kapot, kíváncsi vagyok az meddig bírja majd
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen