- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Bőven 8 GHz felett ketyeg a G.Skill új Trident memóriája
- Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
senior tag
válasz Burt1793 #24650 üzenetére
Kepek alapjan ahogy lattam, a robogos a Bocskain mehetett a Petofi hid fele, a betonkevero meg a Fehervarin a Moricz felol jott.
Nem surun jarok arra, nekem sem remlik hogy valt ott a lampa.De keves igy kepek alapjan okosnak lenni, mert a letakart ficko arreb volt boven a robogotol, szoval lehet egy savval arreb dobta, egyedul a betonkevero a tuti hogy honnan jott.
[ Szerkesztve ]
-
Zodiacus
tag
Malaguti Madison rs 250 és a Madisn 3 -250 i.e közül melyik a jobb ? Melyiket érdemes választani? Mi a különbség?
-
#50433536
törölt tag
válasz Zodiacus #24652 üzenetére
A regi madison karbis, manuális szívatóval, kicsit többet eszik és nincs abs, mindket kereke 13 colos, hatalmas csomag tartóval. A madison 3 injektoros, automata szivató és talán abs is van,de ennek utána kéne nézni, ha jól tudom az első kerék már 14 colos, ami nagyon jó kanyarban. Igazából nem is a kora a lényeg, hanem az állapota, de ha tuti jó a madison 3, akkor én azt venném.
A motorja mindkettőnek megbízható, (talán yamaha blokkos? ) Ha nem értesz hozzá, akkor csak olyat vegyél, amit engednek átnézni szervizben és magyar tulaja legyen, amit le tudsz kérdezni. Sok hulladékot hoznak a nepperek Olaszországbol. -
#50433536
törölt tag
Az első lámpabaurat fel akartam polírozni, mert kicsit sárgás a műanyag. Négyszer mentem át rajta közepes polirpasztával, de semmi javulás nem történt. Ugyanígy szoktam autó lampat is polirozni, de ott eddig bejött. Lehetséges, hogy nem elég a polir és el kell kezdenem lépcsőzetesen csiszolni 60-as papírtol kezdve? Esetleg elképzelhető, hogy a műanyag teljes mélységében megsárgult?
-
#50433536
törölt tag
válasz csongi #24657 üzenetére
Holnap kiszedem a lámpát és nekilátok.
Közben elkészült a motor üléshez a bőr. Kétszer ugrottam neki a feleségemmel, mert rá kellett jönnünk, hogy két részből szabva nem lehet beboritani egy ilyen ülést, a gyárban teljesen másképp csinálják. Az új verzió 7 részből lett kiszabva. Első munkának nem rossz, nem lett profi, de nekem nagyon tetszik és sokkal kényelmesebb:
-
hegyvarig
csendes újonc
Ehhez mit szóltok? [link] Korrektnek tűnik, és nem kellene Nyíregyházáig mennem érte.
-
DigitXT
félisten
válasz csongi #24661 üzenetére
10mp alatt
Már úgy érted, hogy <10 mp, vagy 10.0? Csak mert nem mindegy...
Kíváncsi lennék, azt a 9.3-at mivel mérte. (Lehet, nem tűnik nagyon
nagy különbségnek 0.7? mp, de fej fej mellett azért látványos lehet.)Szerk: futás teljesítményt lekérdezted, vagy hasra nem annyi?
(Ha jól értem a leírást, mindössze 2 évet ment kint, az nem is sok.)hegyvarig: jó fél liter plusszal számolhatsz, szerintem nem gáz.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #24663 üzenetére
44k nem lenne ildomos cserelni az egesz kuplungot, variator tarcsat. Uj szij, tarcsa stb, es a gyari vegsebeseeget rendesen alul mulja. 10%. Nah az mar jelentos szerintem. videok alapjan 9.7 kornyeke a gyorsulasa.
Szerintem par tized masodpercet ha nem latja az adatokat a szem, erdemben kb elso par alkalommal erez elterest.
Illetve a kerdesed jo. Mivel, hogyan merte?
9 eves a motor. 2evet kint. Aztan nala 2.eve van. valamerre jart a cucc 5evig. A tarcsa csere hanyadik lehet?
A lehajtas miatt gyanus nekem. Szerintem 4 szij cseret el kellene birnia a tarcsaknak. A hatsonak meg foleg.
Konnyu motor ez a 33 Le -hoz.
Elso fektarcsa sztem hamarabb elkopik. 30 ezerre stagnalom. De tevedhetek.
Meg kell nezni, es ott kell okosnak lenni. :). -
DigitXT
félisten
válasz csongi #24666 üzenetére
Miért ne lenne ildomos? Főleg pl. szíjat... Manuál szerint 20K a csereperiódusa: kis hazánkban igazoltan 33K-t futott, ami nagyjából már másfél szíjcsere periódus. Végsebesség csökkenést éppenséggel okozhat a Puli is: nekem se viszi a 150-et. (Már a TechPulley.)
De hagyom a témát, nekem is gyanús, hogy csak eladásra van kiglancolva, és ha lekérdezted, akkor láthatod, hogy előtte már hajtották rendesen. Akinél meg most van, az alig. Csak locsolta rá a lét. De legalább szép... Rákeresve végsebességére óra 160-ról van fent videó, kommentben GPS 150-et írnak, s azt is J.Costa varióval.
Ui: én is cseréltem már variót (de még hányat), meg kuplungtárcsákat is. Perszehogy elbír az sokat, csak amikor már vállas, akkor csinál "butaságokat". (Nekem a torpanás nem tetszett. Más lehet elment volna +20K-t "jóazmég...")
Szerk: valójában nincs két éve nála, csak trükkösen fogalmaz. "Második nyarát" tölti... Ja, mert tavaly májusban vette. Hát az barátok közt is inkább csak 1 év tapasztalat, s ez idő alatt 2000 km valljuk be lófax. Az előző tulaj tudna mesélni!
[ Szerkesztve ]
-
-
hegyvarig
csendes újonc
Na írtam is egy szerelőnek, hogy vállalná-e az átnézést, ezt válaszolta: "Vállalom az átnézést. Ha mindent nem is látok szétszedés nélkül, de véleményt tudok mondani a kiszemelt gépről. 5000Ft a díja."
Ennek így lehet értelme, vagy mennyire érdemes szétszedetni a gépet?
-
DigitXT
félisten
válasz #50433536 #24668 üzenetére
Mennyi pénzt? Röhögni fogsz, de totál nincs meg az ára.
(Lekérdeztem, néztem a képeket meg a leírást, és ennyi.)Szerk: szóval 670K. Hát ja, ha olcsóbb lenne, nyugodtabb
az ember, hogy legalább lesz mire költeni, így meg...
(A Madisont se volt túl bölcs döntés 340K-ért megvenni.)[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz hegyvarig #24670 üzenetére
A motor tér burkolatát mindenképp szedje le a szerelő, hallgassa meg, nézze át a vázat, blokkot, felfüggesztést, gumibakokat, ami szemmel és füllel látható és hallható, mérjen kompressziót is, esetleg olaj nyomást a gombánál. Fékek állapota, olajfolyas, szorulas, stb...
-
#50433536
törölt tag
válasz DigitXT #24673 üzenetére
Akkor lássuk, ki vett olcsóbban nagyobb xart.. én 220-ert vettem a madison 400-at.
Fel kellett újítani, előre be volt tervezve, csak az nem hogy minden egyes porcikáját cserélni kellett vagy felújítani. Sokkal rosszabb állapotban volt, mint gondoltam. Mostantól csak úgy veszek motort, ha a tulaj engedi átnézetni, de legalább a burkolatot vegye le a gépről. Eddig 550-600 körül van vételárral együtt és ebben nincs munkadíj.
[ Szerkesztve ]
-
-
Vismajor01
addikt
válasz Vismajor01 #24677 üzenetére
Hozzateszem en nem felújítandóként vettem, ugy volt hirdetve h egy ftot sem kell ra koltenem, felulok ra es megyek is. Mondjuk az elso 500km le is ment igy :D
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
FeniX-
aktív tag
válasz Vismajor01 #24679 üzenetére
Hm, amúgy ezeknél a kymco blokkoknál azt néztem, hogy árulnak a 125-öshöz ilyen big bore kit-et, 175 ccm-sre átalakítható. Vagy az már totál más blokkhoz való?
Végülis, a köbcentit semmilyen más tuning nem helyettesíti.
(Mondjuk nekem tök elég ez a 70-es utazó, amivel hajtom városon kívül) -
gonger
senior tag
Sziasztok,
Szerencsére bevált az SH150 eddig, de most pár napja van egy észrevételem, amit kiteszek ide.
Leginkább a reggeli indulásoknál tapasztalható (de akkor sem mindig, mondjuk az esetek 50%-ában), hogy álló helyzetből, vagy 1-2 km/h - s tempóról finom gázt adva rángatva/remegve indul. Ez a remegés csak egy pillanatig tart, mintha a kuplung nem lenne a helyzet magaslatán, de utána befog és szépen megy.
A motorban most lesz 9.000 Km, augusztusban megy az éves szervizére. Menetteljesítményben semmi problémát nem veszek észre, minden tartományban jól gyorsul, még a 90-110 is megdöbbentően jól megy neki.
Fentiek alapján elképzelhető, hogy kezd kopni a kuplung???? Mennyi lenne a normál futásteljesítménye? -
gonger
senior tag
válasz Burt1793 #24682 üzenetére
Oké köszi, a szervíznél ránézetek erre is.
Természetesen óra szerinti 110-re gondoltam, GPS szerint az biztos nincs annyi.
Városban használom sokat, ott 70-80-nál többet nem megyek, de mostanában sűrűn járok Tbálint/Budaörs irányába és a pályán felvezetőn kipróbáltam, hogy hol a vége. Amúgy óra szerint 90-95nél még kényelmesnek érzem és a fogyasztásom sem nőtt. -
Tothgera30
Ármester
Most jutottam el odáig hogy lecseréljem, mindenből gyári minőségűt kapott. Teljesen elégedett vagyok vele.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
eduba
aktív tag
válasz Tothgera30 #24684 üzenetére
Örülök neki, jó gépek ezek.
Én most egy olajszivattyú csere előtt állok, valószinűleg átenged valahol, mert eléggé füstöl a motor és kb. 600-700 km alatt elfogy egy liter olaj belőle. -
-
grobi007
tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni. Nemrég váltottam kis robogóról egy nagyobb Honda SH125 (2008) robogóra. Alapvetően látszólag egyben van, szakszervízben volt szervizelve, még a 12.000 km-es szervíz is ott volt megcsinálva, most van benne 13.500 km.
Ami a kérdésem, hogy 90km/h sebességnél nem bír többet menni, még lejtőn lefelé sem, pedig érzésre a motornak még bírnia kellene.
Szerintetek mi lehet az oka? Van ezekben gyári fojtás, ami még nem lett kivéve? Vagy esetleg a hajtás van elkopva és az nem bír többet?
Ahogy olvasgattam, ezeknek a gépeknek 100-110 km/h sebességet kellene tudnia, még a kínai társai is bírnak többet menni, mint 90km/h.
Egyébként nagyon dinamikus, 80km/h sebességig gyorsul nagyon erősen, utána már azért nehezebb, de érzésre nem a motor a szűk keresztmetszet. (nagy Givi túraplexi van rajta, annak a légellenállása is biztosan fog rajta valamennyit, de nem hiszem, hogy ez anyit fogna rajta)Egyébként 99%-ban elég ez a sebesség, de néha, akár egy-egy előzés erejéig jó lenne több vagy 100-110 km/h sebesség mellett akkor már felmehetnék vele az M4 elkerülőre vagy M0-ra is. Azért a 90km/h sebességgel nem merészkedtem még fel.
Mit gondoltok?
[ Szerkesztve ]
-
Tothgera30
Ármester
Pont most néztem hogy átereszt-e, de ez még nem. Bár 14 ezer km-nél még nem nagyon kellene.
#24688 astro12: Magának keveri, elég pontosan, bár a tankba szoktam még löttyinteni egy kevés szintetikus 2T Repsol-t. De típushibája hogy idővel inkább többet enged bele, azaz átereszt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
FeniX-
aktív tag
-
grobi007
tag
válasz csongi #24690 üzenetére
Köszi, tudom, hogy nem vagytok telepatikus szerelők, de gondoltam ha valakinek van ilyen motorral tapasztalata, akkor meg tudja mondani, hogy tudhat-e tényleg akár 100-110km/h sebességet vagy a 90km/h az normális és ne aggódjak ezen. Esetleg azt is tudhatja valaki, hogy van-e ezekben gyári fojtás, ami ezt okozhatja vagy az csak a kisebb robogókban van? Valami ilyesmi infora számítottam, nem telepatikus szerelésre. Nyílván nekem is másképpen kell kezelnem a problémát (ha egyáltalán probléma), ha gyári fojtással ilyen vagy azért mert már szarrá van kopva a variátor szíj.
-
DigitXT
félisten
válasz grobi007 #24693 üzenetére
125-ös SH-ról nem tudok a topikban. Ha hirtelen van vége, az gyanús, hogy
elfogy az áttétel. A túra plexi se tesz jót neki, de azt gyorsan ledobod.Ha szíj kopás van, arra rá kéne nézni, megcsinálták-e, vagy csak papíron...?
Ha megvolt a szíjcsere 12K-nál, ziher, hogy nem az okozza a gondot 13-nál.
Fojtás kifejezetten nem szokott lenni, de hézagoló előfordulhat. Én Cygnus
125-tel karikáztam párszor, a hézagoló kihagyása növelte a végsebességet.
(Cserébe szarabb lett a rajt.) 180-as Maja meg ledarálta a szíjat hasonlótól! -
#50433536
törölt tag
válasz grobi007 #24693 üzenetére
Sajnos a gyári adat csak egy dolog, sok mindentől függ a végsebesség. Maxon hajtani egyébként sem szerencsés hosszú távon. A négyütemű 125-ös gépek jellemző végsebessége 100 körül van, az utazójuk 70-90. A kétüteműek szoktak 110 végsebességet menni nagyobb fogyasztás mellett.
Szerintem két dolgot lehetne még otthon megnézni:
1. A szíj szélességét és a tárcsák kopását. A tárcsák nem hullámosak? (biztos hogy csak 13000 km van benne?)
2. A görgők és a kuplung alkatrészek eltérnek-e a gyári értékektől, tehát volt-e tuningolva az előző tulajnál a jobb gyorsulás érdekében, ami a végsebesség rovására megy?[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kicsit OFF, de azért érdekes: Ügyészségi rajtaütés a Mozaik utcai vizsgaállomáson
(Annyiban nem off, hogy volt, aki vizsgáztatott ott innen is, szigorú, de korrekt vizsga állomás hírében állt, amennyire emlékszem. De mintha lett volna szó arról, hogy nem minden napszakban ugyanúgy működtek a dolgok. Szerk: na igen. Vannak érdekességek a topikban.)[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #24697 üzenetére
Korrekt? Kollégám Honda Shadow gyári kipufogójára szemre (fülre) mondták meg, hogy hangos. Lehet hogy az, de ő nem nyúlt hozzá. Mérés nem történt. Szóval elküldték. Remek hely Hát még az milyen remekké teszi, hogy nepperek mindig a sor elején állnak, telefonon nem nagyon elérhetők...
De: olcsó!
-
FeniX-
aktív tag
válasz grobi007 #24689 üzenetére
"Egyébként 99%-ban elég ez a sebesség, de néha, akár egy-egy előzés erejéig jó lenne több vagy 100-110 km/h sebesség mellett akkor már felmehetnék vele az M4 elkerülőre vagy M0-ra is. Azért a 90km/h sebességgel nem merészkedtem még fel."
Ez a dolog meg szerintem az ezeréve a motorosokat megosztó témához mehetne vita-folytatónak. A két egyház, hogy van, aki szerint 50lóerő egy motornak kevés (100 ló alatt nincs is motor!), más meg a 10 lóerőssel is teljesen jól elvan. Kinek hogy. Autópályára én sem megyek fel 125-össel, de szerintem kétszámú főutakon ki tudják kerülni az embert, ha 70-80-al megy a külsőben.Ezt pusztán tényleg csak mint hangosan gondolkozást vetettem fel, senkit nem akarok megbántani, sem lekorholni.
Csak ez egy érdekes téma.
(pl. nekem 4 éve van motorjogsim kb. és mindig a 125-ös 'géposztály' állt hozzám közel. Volt 400-asom is, de nem éreztem a boogey-t. Aztán most pár hete megint feljebb állítottam a használtautón a szűrőt.. viszket a s*ggem, hogy úgy mondjam; összementek a korábban túl nagynak hitt motorok, mikor nézegetem őket pl. visegrádon a parkolóban / aztán lehet, hogy ráülve ugyanazt a kellemtlen dolgot érezném, hogy "jáááj, túl nagy ez nekem, meg túl nehéz")Néha olvasok totalcar hozzászólásokat a Csikós cikkei alatt, ott vannak a legjobb pilóták, akik motoron még életükben nem ültek, de az aktuális cikkben szereplő motor nekik gyenge lenne. Hóógyne.
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Okos Otthon / Smart Home
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Netfone
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest