- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Csillaghajó ihlette az AYANEO eGPU-ját
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Formálisan megjelent a Microsoft felskálázó eljárása
ph Az Auto SR egyelőre csak pár cím erejéig tesztelhető, de olyan hardveren, ami még meg se vásárolható.
-
Premier előzetest kapott a Venture to the Vile
gp Befutott a PC-s kiadás, a későbbiek során PlayStationre is megkapjuk a játékot.
-
PROHARDVER!
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25051 üzenetére
945 a Malossi akkor inkább az mint a 915 hosszú Mitsuboshi?
Köszi szépen! 4,46 jött ki akkor akár valid is lehet? Nem 70-80-nal van döcögve és nem is enyhe gázkezeléssel.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #25052 üzenetére
A 4,46 lehet a fúvóka miatt is. Lehet nagyobb a főfúvóka. Ha kisebb a szíj a vége veszik el, ha nagyobb akkor meg a gyorsítás lesz lassabb, nem is tudom melyik a rosszabb
Az biztos, sok hely nincs elől a szíj kifutásnak. De lehet hézagolni. Hátul ha jól emlékszem van hely a tárcsán. -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #25055 üzenetére
Mostanában rákaptam a videóidra, szóval egyből tudtam, hogy Kakucs lesz...
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25056 üzenetére
Hézagoláson agyal már faterom is.
Még játszunk akkor köszi, kap egy új szíjat. Még mindig 110nél vége... Pulley görgők segíthetnek?
Fordulatszámmérőre nem tudom rávenni őt az a baj, közli macera bekötni ez amit művel nem ááá neeeem. Szerintem már a hobbija az maga a FES....
Varihoz lett véve Malossi tárcsa is, szépen kimegy rajta végig a szíj terhelésen is azt már megnéztük, hátha nem fut ki.
Hmm nagyobb lenne? Egyszer lehet megnézzük, teljesítménybe nem hiszem, hogy beleszólna ennyire inkább csak fogyiba ugye? CB-ben önmagában a 2 mérettel nagyobb nem igazán szólt közbe csak mikor a membránnál a rugót is kicseréltem hozzá.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Burt1793
veterán
válasz yodamastah #25058 üzenetére
Ez fura, sh-t faltól falig lehet dönteni. Szélesebb ezen a gumi? Gondolom gyári az állvány.
-
csongi
Topikgazda
válasz Micsurin #25059 üzenetére
Az elso gyari atmero valtozott e valamit? Csak a kulso tarcsa lett cserelve? A variator is kopik.
Persze annak cserejet a gorgo palya kopottsagahoz merik.
Milyen szeles a szij? Ennek az erteke benne van a manualba.
Ora szerint 110?
Lehet par km/ orat adhat a Dr pulley. De csak abban az esetben ha van tartalek a variatorba. Eleg maceras forgas kozbe megmerni a futam tavolsagat az biztos.
Nalam a szij kijott az elso tarcsababol kb 2-3 mm-t.
Nagyon sok hely nem maradt, par mm.
De ezt allvanyon terheletlenul.
Uzemkozben valoszinuleg nem tud kifutni addig.Ezek szerint csak feltettetek a karbit. .
Erdemes at bogaraszni. A kulso megjelenes stimmel, de a fuvokazas nem biztos, hogy stimmel.
Eddig egyik sem stimmelt a kinaiak kozul. .
Es persze a tu hossza merete se ugyan az mint a gyari.
Nezzetek gyertyakepet.
A 4.5 liter eleg soknak talalaom.Fuvokakat, uszoszintet atnezni javasolt.
-
Reaper
őstag
válasz yodamastah #25061 üzenetére
Jól tolod, láttam a videódat a FB csoportban is, sejtettem, hogy te vagy
Én csak az üvegtigrishez mentem ki a hétvégén, de a pattogós, ismeretlen úton volt, hogy 50-60al kanyarodtam csak, szerencsére nem tarottam fel senkit, de a KisMax nem erre való, meg nagy rutinom sincs. Így is volt, hogy egyszer szerintem rámentem valami olajra vagy vízre és egy picit megcsúszott az eleje. Max pár centit, de rendesen meglepődtem azért. Asszem valamelyik körforgóban. -
Reaper
őstag
Kb egy éve van meg a jogsi és a moci, most merészkedtem ki először vele a városból, ezt is úgy, hogy merre érdemes kis kört menni Bp közelében és ezt dobta fel elsőnek. Onnan mentem tovább a Zsámbéki templomhoz, majd onnan haza valahol a budai dzsungelen át vissza a megnyugtatóan ismerős pesti oldalra Lehet túl is fújtam a gumit, kapott az első hátsó 2.4-et, mert 2 hét garázsban állás után kicsit le voltak engedve, kb 1.8ra.
Autóval azért visszamegyek még majd arra, viszem a családot is, mert szép a táj -
Burt1793
veterán
Lesz a 300-asnál nagyobb forza. Az lenne menő, ha olyan gondozásmentes lánccal adnák, amin a bmw is dolgozik, ha már dct-s...
-
FeniX-
aktív tag
válasz Reaper #25063 üzenetére
Szerintem sosem lehet cél az, hogy közúton minél gyorsabban haladjon az ember.
Ésszerű sebességgel, ahogy biztonságos és kényelmes.
Pest környéki "jó (=hangulatos) utak" engem is érdekelnének.
A múltkor gödöllő után mentem bag, hévízgyörk, stb. irányába egy pár falunyi távolságot, de az egyedüli érdekesség, egy full drogos nőci volt bag városka szélén. Ha a másik irányba indulok, (domony, iklad, stb.) ott valamivel vadregényesebb.Ma "méretre" szabattam a mocin lévő egyedi készítésű (=táki-báki) bukócsövet is egy kedves karosszériás barátommal.
A váltó és a fékkar elé közvetlenül belógott a csövezés, mert az előző tulaj valami kosárladbázói magasságokba nőtt, és azon pihentette a lábát mindig. Engem meg csak zavart, mert folyton belegabalyodott a lábam.
Még a régi ködlámpákat majd visszarakom a bukócsőre, aztán mehet a buli. (bár, gondolkozom, papíros 'givi'-n, ne legyen már ilyen tákolmány. -
FeniX-
aktív tag
Najajj, tényleg, ha a manuál nem írja sehol, akkor honnan tudom, hogy a generátor elbírja-e az utólagos kiegészítő lámpákat?
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz FeniX- #25071 üzenetére
A számolás jó ötlet, de nem szabad a generátor teljesítményét teljesen felhasználni, mert nem marad energia az aksi töltésére. Azt hiszem az újabb motoroknál egy 20-30 százalékot szoktak hagyni tervezéskor, a nagyon öreg, 20-30 éves vasaknál meg sokszor gyárilag is éppen csak bírja a generátor.
A gyakorlatban pedig, ha nem bírja a generátor, akkor:
- hamarabb lemerül le az aksid,
- alapjáraton nagyon lecsökken a lámpák fényereje a fordulaton látható fényerőhöz képest,
(Egy kis fényerő csökkenés van normál esetben is alapjáraton a fordulathoz képest.)
- ha menet közben lekapcsolod a világítást érezhetően jobban megy a motor.Egyébként meg rá kell mérni műszerrel az aksira. Bemelegített motornál alapjáraton feszültséget kell mérni lámpák nélkül és lámpákkal. Ha a lámpák felkapcsolásakor 12.8 Volt alá esik a feszültség, akkor a generátor nem tudja tölteni az aksit, mert túl sokat esznek a lámpák. Persze fordulaton majd tudja tölteni, de ha sokat pötyög alapjáraton a lámpáknál és kereszteződésekben, akkor lassan lemerül.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
válasz Debilon #25072 üzenetére
Sajna a saját ybr250-esemhez neten talált pdf manuál nem írja a generátor kapacitását.
A netes keresések sem hoztak érdemi találatot.A sima lámpám meg automatice felkapcsol, miután beindult a moci.
( Ergó így legálisan kb. semmilyen menetfényt nem tudnék használni. )[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Reaper #25063 üzenetére
Van ebben még bőven Legközelebb leszedem a középsztendert. Legalább még 5-6 fokot lehet dönteni a motoron, akkor az oldalidom ér le. Leszedném hétköznapokra is, de a 17től a tmax lezárja a középsztendert amikor leparkolod, így kivált egy féktárcsazárat. Emiatt használom folyamatosan.
[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz yodamastah #25075 üzenetére
Nem semmi, én biztos nem merném annyira dönteni a madisont. Ha jól látom, a tiednek alacsonyabb az ülés pozíciója, talán úgy merészebb az ember döntéskor, de én akkor se merném annyira be dönteni...
Azért egyszer elmennék kipróbálni, csak féltem a drága idomokat.
-
yodamastah
őstag
válasz DigitXT #25078 üzenetére
Tmaxnál sem kell olyan nagyot dönteni. Sztem olyan 40 foknál ér le. Az oldal idom meg kb 45-46 fok lehet. Persze ki kell ülni amennyire csak lehet, ezzel lehet még nyerni úgy 5%-10% kanyarsebességet. Nyilván hülyén néz ki, de más megoldás nincs
Astro. Tmax nem alacsony, 800mm az ülés magasság. 183cm vagyok és lábbujjhegyen ér le a lábam csak. Igaz ez a széles ülés miatt is van.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz csongi #25062 üzenetére
A vari vadi még mindig, tudod multivar + a hozzá tartozó külső malossi tárcsa. Hajtásban minden új most.
Festettünk csíkot a vari tárcsára, teljesen lekopott ergo a szíj kijött.
Kicseréltük a mainjetet, két mérettel volt nagyobb....Többivel nem volt gond tű nem jelentősen hosszabb nem egész 1,5mm-t tér el.(+ba)
Visszatettük és ment be a Mitsuboshiból a 951 hosszú szíj most 25 grammos görgőkkel sárga kontraszt rugóval és sárga kuplungrugókkal 110 a kényelmes utazó, pályára kiment fater 120-ig kipörög ott elfogy de 110-ig kényelmesen megy és 120-ra még felmegy ha van neki elég kifutó pálya. Pályán 110-115 közt egész korrektül lehet vele haladni (ezt próbáltuk két személlyel is hellyel közzel de tartja. )
A pulleyra még azért rápróbálunk már csak kíváncsiságból is.De ez nagyjából az amit várhatunk ettől a blokktól nem? Lehet veszünk egy bontott blokkot, a hengert meghónoltatjuk és kap egy új dugó + gyűrű sort aztán alkalmasint szétkapjuk és a fej megy egy felújításra új szelepszár szimeringek ha már lent van + a henger dugó rá.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Reaper
őstag
válasz yodamastah #25075 üzenetére
Hehehe, azért gondolom nem gyakori nagyrobi a pályán
Tetszik ez a középsztender zár, okos megoldásnak tűnik, olyan extra, amit máris akarok. Sokszor lusta vagyok láncot dobni a mocira a belvárosban, pedig lehet kéne, bár elég kopottas, talán nem tetszik meg senkinek. -
-
#50433536
törölt tag
Ehe... ilyen bandát! Biztos betéptek a nyomorultak amikor ellopták a robogót négy napja!
-
yodamastah
őstag
válasz Reaper #25083 üzenetére
Valóban jó ötlet, de még egy dolog ami el tud romlani. 2017től alap az elektromos kormányzár és középsztender zár. DX/DX-ben gsm nyomkövető (éves djía van). Na ezekből valami beszarik, akkor onnan te nem mozdulsz a motorral, és nem olcsó gari időn túl javítani
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Jól érzem, hogy nem jó ómen pár deci olaj betöltése, illetve a blokk
bemelegítése után se látszó olajszint? Az tűnt fel, hogy volt egy kis
olajnyomás esésem motorféken, de amúgy még végig volt nyomás
alapjáraton is. (Feltöltöttem volna szintre, de ennyi olaj volt otthon.)Szerk: ahogy nézem, eléggé eszi a Xado 5W50-et... Jártam már így.
52369 olajcsere
54020 rátöltés (1-2 dl)
---------- +1L doboz ---------
54805 rátöltés (2-3 dl)
56424 rátöltés (jó fél liter, "nem látszott semmi az ablakban")
57538 rátöltés (maradék olaj, az 1L-es dobozból, max. 2-3 dl)Ha jól számolom ez nagyjából 1L/3000 km olajfogyasztást jelent...
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #25088 üzenetére
3000/ literrel még nem aggódnék.
Haverok a légolajosban ha lemennek a balcsira pályán
szigorúan 130-cal mert az a szabályoselégetnek 1-1,2 litert.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25089 üzenetére
Asszem kicsit előrehozom az olajcserét, mert ez nem állapot. Esetleg javaslat?
Gyári előírás 15W50, de most, hogy jön a tél, azt semmiképp nem rakok bele...
(Meg aztán fel is használtam Burt fáradt olajának a maradék Motul 300V-met.)Micsurin: olyan nagyon nem aggódok. Talán tavasszal is beszéltünk róla, hogy
mi lehet az oka, csak most nem akarok már rátölteni - hiszen lassan benne van
a 6000 km, aztán ideje a cserének. Csak mire cseréljek. Más 5W50-re, esetleg
0W50-re? 15W50-et nem raknék bele, azzal feleslegesen küzd hidegen.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #25091 üzenetére
Nekem a légolajos Hyoban a 10W50-es 7100-as Motul megoldotta az olajevést is és a váltó problémákat is meleg motornál.
Az elkopott vezérkerekek után került bele, érezhetően jobb volt vele melegen és nem volt vészesen sűrűbb a 10W40-től.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
válasz FeniX- #25093 üzenetére
6000 a csereperiódusa, igen. Szerk: vétel után ki is vártam, mert úgy emlékeztem,
hogy friss olajcserével hirdették. Ez hiba volt, mert úgy írták, hogy a szezon elején
cserélték, de hogy a szezonban mennyit futott... Szóval túlhasználtam: sündisznó.Megnéztem a statisztikát, valójában kétszer sikerült nagyjából normálisan cserélni:
34065 (sün-sün-sün)
35833 (vezérműlánc, Motul 7100)
41471 (Kék Hold, 5600 km)
48092 (Xado próba, 6500 km)
49835 (fehér füst, vízpumpa)
49836 (főtengely, Motul 300V)
52369 (Xado újra, 2500 km)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #25088 üzenetére
Leggyorsabb megoldás: hazafelé vettem 1L olajat. Közel 7 dl bele
is ment, mire a max. jelzés közelébe tornásztam a szintet. Meglepő!(Mivel ezen a Xado dobozon nincs mérce visszavezettem a dolgot a
tömeg mérésére: kb. 150 g a doboz üresen, a tele doboz 972g, tehát
822g 1L olaj. És mivel 595g ment bele, az 7.2 dl, számítás szerint.)Szerk: így viszont már 1L/1000 km környéke... ami már kezd soknak
tűnni. (Persze továbbra se nyomja a kéket. Viszont kormos a kipuff.)[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz DigitXT #25095 üzenetére
Igaz nagyon retek megoldás, de mindenre is van megoldás a koromra is tessék!
Szerintem azt a 150g-os dobozt erősen alul lőtted. Motulos ~-230 pl és azt hiszem a Xado alu flakkonos is ráadásul nem?
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen